Loreta13
31055
#677681 2009-07-21 09:26 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 06-21

zaika rašė:

įmonė ne PVM mokėtoja, tai pirkimo PVM traukiu į neatskaitomo PVM sąnaudas, o įmonei tapus PVM mokėtoja, galėsiu tą neatskaitomą PVM įtraukt į grąžintiną PVM ir susigrąžint, ar taip ir liks jis prie neatskaitomo PVM sąnaudų. smile

Darote gerai.
Bet atskaityt galėsite tik nuo prekių likučio (inventorizavus), bei IT likutinės vertės.
mic.vmi.lt/documentspublic.do?&id=1000000988#tr1000000988

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

zaika
3681
#677689 2009-07-21 09:30 zaika
ačiū už atsakymą, jei gerai supratau, tai ir nuo kanceliarinių prekių bus galima atskaityt, jei jų dar turėsim inventorizacijos metu, ar kažką painioju?

Loreta13
31055
#677691 2009-07-21 09:32 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 06-21

zaika rašė:

tai ir nuo kanceliarinių prekių bus galima atskaityt, jei jų dar turėsim inventorizacijos metu, ar kažką painioju?

Nežinau ar ten verta "cackintis".
Kanceliarinės paprastai nurašomos atidavus naudot.
Ką ten sandėliuojate smile

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

zaika
3681
#677696 2009-07-21 09:36 zaika
tai ir aš nesicaskinu, nurašau iš karto, bet jei įmanoma išpešti naudos, tai ir pasicackinčiau, nes atsargų neturim (teikiam paslaugas). Bet tada taip ir paliksiu. tik vat iškilo klausimas, ar verta man tada žaist atskirinėjant neatskaitomą PVM, ar geriau visą sumą tada traukt į sąnaudas.

Loreta13
31055
#677700 2009-07-21 09:40 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 06-21

zaika rašė:

tai ir aš nesicaskinu, nurašau iš karto,

Tuo viskas ir baigėsi.
Atskaitysite tik nuo prekių, kurias parduosite jau su PVM, vertės.
Na ir IT.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

zaika
3681
#677706 2009-07-21 09:43 zaika
viskas aišku, dar kartą dėkoju už pagalbą smile

buhXXX
175
#689503 2009-08-22 12:36 buhXXX
gal pasakytumėte, kokius papildomis duomenis (be FR0388) reikia VMI pateikti, kai registruojiesi PVM mokėtoju susidarius 100 tūkst. apyvartai? Kokius pardavimo s.f. registrus? ar kažką?
iš pradžių norėjo direktorius savanoriškai registruotis, tai pasakė sąrašą pateikti daug visokių dokumentų: sutartis su tiekėjais, patalpų nuomos, darbuotojų, darbų saugos ir pan. dok.
ar ir pasiekus 100tūkst. apyvartą prašoma šių ar kitokių dokumentų?

Dewa
408
#689509 2009-08-22 13:11 Dewa
taip, gali paprašyti.
Neseniai registravome vieną įmonę, kuriai privalomai reikėjo registruotis pasiekus apyvartą, tai prašė išrašytų sąskaitų faktūrų registro.
O, kad darbų saugos prašytų, niekada negirdėjau... smile

kapceviciene
1072
#689510 2009-08-22 13:19 kapceviciene
O tai sąskaitas -faktūras privaloma registruot.Ar yra kokie žurnalai ar laisva forma.

Dewa
408
#689511 2009-08-22 13:25 Dewa
Neprivaloma.
Mūsų paprašė pateikti laisvos formos sąskaitų sąrašėlį už metus - su išrašymo data, suma, pavadinimu pirkėju. Nurodyti su kuo sudarytos sutartis, o kam vienkartiniai pardavimai.

buhXXX
175
#689512 2009-08-22 13:44 buhXXX redaguota: 2011-09-11 06-23

Dewa rašė:

taip, gali paprašyti.
Neseniai registravome vieną įmonę, kuriai privalomai reikėjo registruotis pasiekus apyvartą, tai prašė išrašytų sąskaitų faktūrų registro.
O, kad darbų saugos prašytų, niekada negirdėjau... smile



čia kai norėjo savanoriškai registruot PVM mokėtoju naują įmonę, paprašė pateikti info, kad yra priimtas žmogus darbų saugai ir pateikti jo darbų saugos pažymėjimo nuorašą, kiek iš viso darbuotojų dirba, ar jie aprūpinti darbo priemonėmis, pateikti patalpų nuomos/panaudos sutartis.

tikriausiai todėl, kad į naujai įkurtas įmones įtariai žiūri dėl PVM grobstymo, tai tikrina, ar ne fiktyviai steigiama įmonė.
matyt, kad kai yra reikiama apyvarta - kur kas lengviau ir paprasčiau.

audra123
239
#689923 2009-08-24 15:28 audra123
Klausimas dėl 100 000 Lt sumos apskaičiavimo.

Pirma citata iš VMI komentaro:
''Tai reiškia, kad į 100 000 Lt atlygio sumą turi būti įskaičiuojamas už per 12 paskutiniųjų mėnesių patiektas prekes ir (ar) suteiktas paslaugas:
• jau gautas atlygis už patiektas prekes ir (ar) suteiktas paslaugas,
• išrašytuose patiektų prekių ir suteiktų paslaugų apskaitos dokumentuose apskaičiuotas, bet dar negautas atlyginimas''

Antra citata iš VMI komentaro:
''Į apskaičiuojamą iš ekonominės veiklos gauto 100 000 Lt sumą asmuo neturi įtraukti:
• avansinių sumų, gautų iš prekių ar paslaugų pirkėjo,''

Taigi, įmonė išrašo sąskaitas faktūras, kurių bendra suma nesiekia 100 000 Lt per 12 kalendorinių mėnesių. Paprastai galvojant įmonė neturi prievolės registruotis PVM mokėtoju, bet... (visada atsiranda 'bet' ) smile Įmonė gavo avansinį mokėjimą iš klientų, ir paslaugos bus atliktos tik po 12 mėn. Sąskaita faktūra neišrašyta, tik gauti pinigai.
Klausimas: ar avansinis mokėjimas turi įtakos 100 000 Lt atlygio apskaičiavimui?
Manau, kad ne, bet taip ilgai skaitinėjau įstatymus, kad pasimečiau smile

Dirbu, kad gyvenčiau :)

audra123
239
#689979 2009-08-24 16:42 audra123
Turbūt nemoku teisingai suformuluoti klausimo smile

Aš abejoju dėl avansinio mokėjimo, kadangi, kiek žinau, PVM mokėtojams reikia apskaičiuoti ir sumokėti PVM į biudžetą nuo avansu gautų sumų, kurios 'kabo' apskaitoje ilgiau nei vienerius metus. O kaip su ne PVM mokėtojais? smile

Dirbu, kad gyvenčiau :)

Violete
144
#690015 2009-08-24 18:09 Violete
Jeigu jūs nemokate PVM, tada koks tikslas apskaičiuoti PVM nuo avanso ir sumokėti jį į biudžetą?

Dalia29
12709
#690043 2009-08-24 20:46 Dalia29
Geras klausimas. Aš nebūčiau taip tikra, kad nereikia sumokėti PVM, jei avansas "kabo" virš 12 mėnesių, ir suma perlipa 100000 Lt.

Piramide
500
#690079 2009-08-24 21:41 Piramide
Noreciau pasitikslinti....
Ne PVM mokėtojas perka paslaugą iš užsienyje (trečiosiose šalyse) registruotos įmonės, paslaugos suteikimo vieta - Lietuvos Respublika. PVM nereikia mums prisiskaičiuoti?

Kas galvoja, kad laimės už pinigus nenusipirksi, tas nežino, kur eiti apsipirkti...

Loreta13
31055
#690082 2009-08-24 21:45 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 06-23

Piramide rašė:


Ne PVM mokėtojas perka paslaugą iš užsienyje (trečiosiose šalyse) registruotos įmonės, paslaugos suteikimo vieta - Lietuvos Respublika. PVM nereikia mums prisiskaičiuoti?

Ne PVM mokėtojas jokių PVM neskaičiuoja.
Jis šio mokesčio net nežino, kol neatsiranda prievolė ar noras registruotis.
Išimtis - nauji auto. mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000067949&tree_id=1000007252
Na gal yra ir kitų išimčių, bet aš jų nežinau:))

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Piramide
500
#690086 2009-08-24 21:49 Piramide redaguota: 2011-09-11 06-23

Loreta13 rašė:



Piramide rašė:


Ne PVM mokėtojas perka paslaugą iš užsienyje (trečiosiose šalyse) registruotos įmonės, paslaugos suteikimo vieta - Lietuvos Respublika. PVM nereikia mums prisiskaičiuoti?

Ne PVM mokėtojas jokių PVM neskaičiuoja.
Jis šio mokesčio net nežino, kol neatsiranda prievolė ar noras registruotis.
Išimtis - nauji auto. mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000067949&tree_id=1000007252
Na gal yra ir kitų išimčių, bet aš jų nežinau:))



Ačiū Loreta13
Kartais ir jie skaičiuoja ir pildo FR0608, pvz perkant google paslaugas iš Airijos

Kas galvoja, kad laimės už pinigus nenusipirksi, tas nežino, kur eiti apsipirkti...

Loreta13
31055
#690090 2009-08-24 21:56 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 06-23

Piramide rašė:

Kartais ir jie skaičiuoja ir pildo FR0608, pvz perkant google paslaugas iš Airijos

Reiškia, apgavau :))
Kiti atvejai, kai privalo skaičiuot :
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000068633&tree_id=1000007234

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Piramide
500
#690096 2009-08-24 22:00 Piramide redaguota: 2011-09-11 06-23

Loreta13 rašė:



Piramide rašė:

Kartais ir jie skaičiuoja ir pildo FR0608, pvz perkant google paslaugas iš Airijos

Reiškia, apgavau :))
Kiti atvejai, kai privalo skaičiuot :
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000068633&tree_id=1000007234



tai ir iš trečiųjų šalių skaičiuoti? taip pat kaip ir iš ES?

Kas galvoja, kad laimės už pinigus nenusipirksi, tas nežino, kur eiti apsipirkti...

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis