Loreta
28819
#87589 2004-06-05 13:29 Loreta redaguota: 2011-09-11 03-25

Apologetas rašė:

.

Be to, man iskyla naturalus klausimas, kada naujas auto virsta senu auto ? Tik nesakykit, kad VMI jau eme ir sitai reglamentuoti ? smile

Be to labai isgasdino nuostata, kad negalima parduoti nepatinkancio automobilio smile .


Kada auto vadinamas nauju ir kada senu - puikus išaiškinimas komentare apie prekybą naudotais automobiliais -
Naudotas automobilis – tai automobilis, kuris atitinka abi šias sąlygas:

- parduotas daugiau kaip 6 mėnesiai nuo jo eksploatavimo pradžios ir

- yra nuvažiavęs daugiau kaip 6000 kilometrų.


Taip - tu visiškai teisus dėl PVM - pagal 33 str. jis gali būti parduotas be PVM. Tačiau jei tai netenkina lizingo bendrovės, susitarimo ir nebus.
Ekfin - tau reikėtų pasiteirauti, ar bendrovė nesutiktų jums parduoti kito auto be PVM - kaip ekvivalintą buvuiam auto. Ko gero, nelabai, kadangi ir kaina gali skirtis, ir kitos aplinkybės.

Špyga taukuota...

artas71
12715
#87590 2004-06-05 13:34 artas71 redaguota: 2011-09-11 03-25
Ne VMI tai išmislas - taip reglamentuota ES direktyvose, kur naujų autotransporto priemonių prekyba yra atskira, truputuką kitais principais apmokestinama PVM sritis. Yra ir daugiau niuansų, kurie neįsipaišo į standartinę prekių apmokestinimo schemą.
PVMĮ 2 str. 16 punktas
16. Naujos transporto priemonės – šio straipsnio 35 dalyje nurodytos transporto priemonės, kurios atitinka vieną iš šių sąlygų:
1) motorinė kelių transporto priemonė buvo patiekta praėjus ne daugiau kaip 6 mėnesiams, o laivas ir orlaivis patiekti praėjus ne daugiau kaip 3 mėnesiams nuo eksploatavimo pradžios (pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos patvirtintus eksploatavimo pradžios nustatymo kriterijus);
2) motorinė kelių transporto priemonė yra nuvažiavusi ne daugiau kaip 6000 kilometrų, laivas yra plaukęs ne daugiau kaip 100 valandų, o orlaivis skridęs ne daugiau kaip 40 valandų.

Vat teip, su valandom ir kilometrais.


Apologetas rašė:


Be to, man iskyla naturalus klausimas, kada naujas auto virsta senu auto ? Tik nesakykit, kad VMI jau eme ir sitai reglamentuoti ? smile



www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

DaivaM
46
#87595 2004-06-05 18:25 DaivaM
Jau nebereikia veiklų registruoti, išskyrus kurioms yra reikalinga licenzija. O beto vienos masinos pardavimas tai dar ne veikla. O jei tai tikrai vyko viskas tą ptį mėnesį, tai visai nematau problemų.PVM atskaitą padarei , o parduodamas priskaitei PVM .

Loreta
28819
#87597 2004-06-05 19:31 Loreta
kokią PVM atskaitą?????????????

Špyga taukuota...

DaivaM
46
#87599 2004-06-05 21:58 DaivaM
D-turtas
D- PVM
K skola lizingui

Loreta
28819
#87600 2004-06-05 22:16 Loreta
DaivaM - nejuokauk taip smile

Špyga taukuota...

DaivaM
46
#87601 2004-06-05 22:47 DaivaM
aš nejuokauju, jei l/ a nebuvo įvesta į eksplotacija, tai niekas nežino kur ji bus panaudota. Mes perkame l/a iš užsienio ne ES ir parduodame (papildoma veikla), bet parduodame kartais po 2 ar 3 mėn. Ir l/a yra kaip prekė.Už balandį tikrino PVM , nes dengiau mokesčius ir jokių problemų.Visą importo PVM atsiimu.Svarbiausi neskriausti VMĮ, o jei rezultats PVM-0. tai viskas gerai.

Loreta
28819
#87602 2004-06-05 23:48 Loreta
Taip, jeigu kalbame apie auto kaip atsargas, kaip prekę - tuomet taip. Ir į eksploataciją kol kas neįvesta. Dabar dašuto. Ko gero, galimas ir toks variantas - parduoti atgal, ir netgi už tą pačią kainą. Tačiau ar neužklius VMI toks variantas. Sakykim, konservų fabrikas perka auto perpardavimui? Nes kitaip šios situacijos, kaip perpardavimas, ir nepavadinsi. Niekas neperka auto iš lizingo bendrovės perpardavimui, ir tuo labiau už tą pačią kainą ir atgal tai pačiai bendrovei. Sutinku - rizikuoti galima, bet tik tuo atveju, jei neišpeš kreditinės.

Špyga taukuota...

wolf
11123
#87604 2004-06-06 10:50 wolf
Na ką ponai šiek tiek nugrybavom su tom naujom nenaujom mašinom ?

Aš suprnatų taip - jei tai tikrai pardavimas - parduoti kaip jau anksčiau buvo nuordyta (PVMĮ 33 ir 62 str.) galima be PVM, bet jei pažiūrėti į tikrąją operacijos esmę - tai grąžinimas, atsiskakymas ir t.t. - taigi būtų labai logiškas žingsnis kaip sakė Loreta su kreditiniais ar debitiniais dokumentais. Jei lizingas dėl tokio grąžinimo patirtų papildomus nuostolius - tai galima būtų įformtinti atskiru dokumentu.

Kas dėl naujų automobilių - tai PVM objektų laikomas ne naujų automobilių Pardavimas, o ĮSIGIJIMAS. Ir tik to atveju jei tokia opercija vyksta tarp šalių narių - taigi jei viskas vyksta Lietuvoje - šis klausimas lyg ir neturėtų būti nagrinėjamas.

DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus


DaivaM
46
#87627 2004-06-06 17:18 DaivaM
Man atrodo, kad dėl vieno karto neturėtų užkliūtį.

Ekfin
1895
#87630 2004-06-06 19:13 Ekfin
Ačiū visiems diskutavusiems.
Gavau gerų minčių.
Reziumuojame, prie sąlygų:
- Lizingas sutinka iš mūsų pirkti tik su PVM - juk jie prekiauja automobiliais - jiems reikalingas PVM.
- Automobilis nenaujas.
Taigi, du variantai:
1) Loretos - Kreditinis-debetinis dokumentas (viskas "stornuojasi") -nuostolių nėra;
2) Apologeto - automobilio įsigijimo savikaina parduodant - leidžiami atskaitymai (tada pagal PMĮ 24str.2d. taip pat lieka leidžiamuose) - nuostolis=18'000,00-18'000,00*15%+grynų išėmimas iš apyvartos.

Ištrintas
301
#91003 2004-06-29 10:25 Ištrintas
Sveiki visi, skaičiau skaičiau apie lizingą ir visai susibalamutinau. Turim įmokų grafikų lentelę: Turto išpirkimo įmokos: 40000Lt, palūkanų įmokos: 2573,68Lt, Sutarties mokestis 400Lt, PVM 18% 463,26Lt+72Lt, iš viso: 43508,95Lt. Pasakykit, kokia įsigyjamo turto vertė? smile

vejune
403
#91012 2004-06-29 10:49 vejune redaguota: 2011-09-11 03-26

Erika_M rašė:

Sveiki visi, skaičiau skaičiau apie lizingą ir visai susibalamutinau. Turim įmokų grafikų lentelę: Turto išpirkimo įmokos: 40000Lt, palūkanų įmokos: 2573,68Lt, Sutarties mokestis 400Lt, PVM 18% 463,26Lt+72Lt, iš viso: 43508,95Lt. Pasakykit, kokia įsigyjamo turto vertė? smile


Kiek žinau-į turto vertę įskaitomas tik sutarties mokestis.PVM ir palūkanos- į turto vertę netraukiamos.

vejune
403
#91821 2004-07-02 08:38 vejune
Nupirkome 2 padėvėtus vilkikus ir gavome iš LT įmonės sąskaitą visai sumai.Tačiau skolą atidavinėsime pagal grafiką.Ar galiu iš karto PVM visą sumą atsiimti iš biudžeto,ar į atskaitą traukti dalimis pagal grafiką?

wolf
11123
#91828 2004-07-02 09:40 wolf redaguota: 2011-09-11 03-26

vejune rašė:

Nupirkome 2 padėvėtus vilkikus ir gavome iš LT įmonės sąskaitą visai sumai.Tačiau skolą atidavinėsime pagal grafiką.Ar galiu iš karto PVM visą sumą atsiimti iš biudžeto,ar į atskaitą traukti dalimis pagal grafiką?



Iš parašyto neišku ar čia tik atidėtas mokėjimas ar Lizingas.
Bet visais atvejai - sąskaita išrašoma visai sumai - todėl Tiekėjas visą sumą sumokės į biudžetą - Pirkėjas - visą suma gali atsiimti - jei turtas naudojamas 58 str. nurodytai veiklai.

DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus


vejune
403
#91830 2004-07-02 09:55 vejune
Taip,čia lizingas.Viskas aišku,Wolf.Ačiū.

angelka
2819
#91832 2004-07-02 10:00 angelka
Susidūriau su tokia situacija, reikia profesionalų nuomonės smile .
Fizinis asmuo 2002 m. lizingu įsigijo automobilį. Tvarkingai mokėjo įmokas, tvarkingai važinėjo automobiliu iki šiol. 2004 m. birželio mėnesį lizingo bendrovė, fizinio asmens prašymu, šią lizingo sutartį perrašė to fizinio asmens žmonos IĮ vardu. IĮ gavo Įmokų mokėjimo grafiką likusiems 14 mėnesių. Čia viskas lyg ir aišku. Tačiau yra vienas niuansas - fizinis asmuo norėtų, kad IĮ jam kompensuotų jo sumokėtas įmokas. Kaip tą dalyką reikėtų apiforminti. Pirkimo pardavimo sutartis čia lyg ir netiktų - automobilis neišpirktas, taigi yra lizingo bendrovės nuosavybė. Pasirašyti kažkokią sutartėlę dėl įmokų už automobilį kompensavimo, bet ar neatsiras mokestinių prievolių tam fiziniam asmeniui?.. Kokia Jūsų nuomonė? smile

wolf
11123
#91840 2004-07-02 10:32 wolf redaguota: 2011-09-11 03-26

angelka rašė:

Susidūriau su tokia situacija, reikia profesionalų nuomonės smile .
Fizinis asmuo 2002 m. lizingu įsigijo automobilį. Tvarkingai mokėjo įmokas, tvarkingai važinėjo automobiliu iki šiol. 2004 m. birželio mėnesį lizingo bendrovė, fizinio asmens prašymu, šią lizingo sutartį perrašė to fizinio asmens žmonos IĮ vardu. IĮ gavo Įmokų mokėjimo grafiką likusiems 14 mėnesių. Čia viskas lyg ir aišku. Tačiau yra vienas niuansas - fizinis asmuo norėtų, kad IĮ jam kompensuotų jo sumokėtas įmokas. Kaip tą dalyką reikėtų apiforminti. Pirkimo pardavimo sutartis čia lyg ir netiktų - automobilis neišpirktas, taigi yra lizingo bendrovės nuosavybė. Pasirašyti kažkokią sutartėlę dėl įmokų už automobilį kompensavimo, bet ar neatsiras mokestinių prievolių tam fiziniam asmeniui?.. Kokia Jūsų nuomonė? smile


Angelka - pasidalink informacija - kodėl įmonė su FIZINIU asmeniu sudarė - tai faktiškai nuostatu - pažeidimas - gal tai visdelto ne lizingas ?

Manau perdavimo momentu turėtų būti perleidimo sutartis - Dabar gaunasi dovanojimas - Įmonė tai gauna visą brangų daikta o apmokės tik už 14 mėn. - Bet gerai pagal pagalvojus kodėl neįfominus išpirktos dalies pardavimo už savikaina, įsipareigojimų perpirkimas. - Nors tai ir nesugalvoju kokia sutartis turėtų būti padaryta.

Gerai pagalvojus jei tai pardavimas - tai F.a. tai A klasės pajamos ir IĮ turės išskaičiuoti 15% GPM (kuri iškarto galima bus susigrąžinti). Aš suprantu kad to nesinori - bet mano rodos tai visai atvejais turto perleidimas - tiesiog turtas kitokios formos.

Nors abejoju - gal bus kitų idejų.
_________
Sorry ne DK -

DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus


angelka
2819
#91866 2004-07-02 11:33 angelka redaguota: 2011-09-11 03-26

wolf rašė:


Angelka - pasidalink informacija - kodėl įmonė su FIZINIU asmeniu sudarė - tai faktiškai DK nuostatu - pažeidimas - gal tai visdelto ne lizingas ?



Aš dabar neturiu tos sutarties prie akių. Na, fizinis asmuo iš "VB Lizingas" įsigijo automobilį, ar tai lizingo, ar išperkamosios nuomos sutartis tiksliai negaliu pasakyti, reikės pasitiksilinti. Ko gero tai bus išperkamoji nuoma smile . Bet juk tai esmės nekeičia. VB lizingas perrašė tą sutartį IĮ vardu.
Tik va man tas įmokų kompensavimas nerimą kelia. Jei žiūrėti logiškai - fizinis asmuo papildomai lyg ir nieko neuždirba. Visi įmokų mokėjimo kvitai yra išsaugoti, dėl to VMI neturėtų kabinėtis. Ir dar vienas dalykas fizinis asmuo mokėjo išpirkimo mokestį ir palūkanas. Ir jei mes pavadinisim tos išpirkos kompensavimą turtu, kokia to turto savikaina - tik išpirkimo mokestis, ar ir palūkanos? smile

wolf
11123
#91881 2004-07-02 12:11 wolf
Manau kompensavimo suma turi būti su palūkanomis - tai neatskiriama sandorio dalis. Bet Apskaičiuojant IT savinkaina - jų prie ĮS tikrai nepridėčiau.

DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis