Kozete
1066
#192954 2005-07-28 14:44 Kozete
Kai turėsiu didelę patirtį, o ne 3mėn. tada galėsiu visiems patarinėti, o ne visų klausinėti.
Gyveni ir mokaisi.

matasp
989
#193684 2005-08-01 09:51 matasp
Klausimėlis dėl atostogų suteikimo..
Dirbam įmonėje dviese (direkt. ir finansininkas)..Reikia eiti atostogų (po 14 kalendorinių dienų), tik nežinom ar galim eiti kartu..Vis tik kažkas turi likti, t.y. vienas kitą pavaduoti ir pan..Kaip manot, ar didelis nusikaltimas jai nieko įmonėje tuo metu nebus?? smile

penelope
2618
#193686 2005-08-01 09:57 penelope redaguota: 2011-09-11 03-48

matasp rašė:

Klausimėlis dėl atostogų suteikimo..
Dirbam įmonėje dviese (direkt. ir finansininkas)..Reikia eiti atostogų (po 14 kalendorinių dienų), tik nežinom ar galim eiti kartu..Vis tik kažkas turi likti, t.y. vienas kitą pavaduoti ir pan..Kaip manot, ar didelis nusikaltimas jai nieko įmonėje tuo metu nebus?? smile



Taip, žinau Lietuvoje užsienio įmonę, kuri 2 savaitėm išleidžia visus darbuotojus atostogų ir visiškai užsidaro.

Patirtis yra tai, ką gauni, negavęs to, ką norėjai gauti.

matasp
989
#193694 2005-08-01 10:08 matasp redaguota: 2011-09-11 03-48

penelope rašė:



matasp rašė:

Klausimėlis dėl atostogų suteikimo..
Dirbam įmonėje dviese (direkt. ir finansininkas)..Reikia eiti atostogų (po 14 kalendorinių dienų), tik nežinom ar galim eiti kartu..Vis tik kažkas turi likti, t.y. vienas kitą pavaduoti ir pan..Kaip manot, ar didelis nusikaltimas jai nieko įmonėje tuo metu nebus?? smile



Taip, žinau Lietuvoje užsienio įmonę, kuri 2 savaitėm išleidžia visus darbuotojus atostogų ir visiškai užsidaro.



Tai taip išeitų, kad nusižengimo didelio čia nėra.. smile
P.S. o prašymą direktorius pasirašo sau ar ne??

penelope
2618
#193697 2005-08-01 10:13 penelope redaguota: 2011-09-11 03-48

matasp rašė:



Tai taip išeitų, kad nusižengimo didelio čia nėra.. smile
P.S. o prašymą direktorius pasirašo sau ar ne??



Direktorius rašo įsakymą, kad uždaro visą kontorą ir visus išleidžia atostogų ... laikotarpiui.

Patirtis yra tai, ką gauni, negavęs to, ką norėjai gauti.

irta
471
#193743 2005-08-01 11:50 irta
Prie atostogu VDU pridedama 1/4 metines premijos dalijant ja is nustatyto darbo dienu sk. pagal grafika(ne is faktiskai dirbtu dienu)?

skriste
639
#193818 2005-08-01 14:29 skriste
Ar aš gerai mąstau?:

Moteris dirba 1,5 etato. 1 etato pedagoginį darbą, kai priklauso 56 kalendoruinės dienos atostogų ir 0,5 etato, kai priklauso 28 k.d. atostogų. Ji išeina atostogų, jai mokama už 56 k.d. pagal pedagoginio darbo vidutinį atlyginimą, o už 28 k.d. palei 0,5 etato dirbtą vidutinį atlyginimą. Jei dirbtų skirtingose įstaigose, tai jai reiktų rašyti prašymą dėl nemokamų atostogų, o dabar ar reikia? Ir ar teisingai skaičiavau atostoginius smile smile

Rola_ndas
364
#193868 2005-08-01 15:30 Rola_ndas redaguota: 2011-09-11 03-48
Penelopė rašė: (kaip jūs cituojat kitą??)
[quote:b69193fac1]1. Po pusės metų priklauso pusė atostogų,t.y.
28/2=14
arba
35/2= 17.5

2. Jis gali imti ir visą mėnesį, jei tik įmonė jam leis...
Nes įmonė turi teisę duoti tik tiek, kiek užsidirbai atostogų.
3. O jei pasiims visas atostogas, o paskui išeis iš darbo sausio mėn, įmonei niekas nekompensuos, todėl ji pareikalaus atidirbti.[/quote]

Jeigu teisingai tai taip, tačiau ar teisėtai, nes įstatyme niekur nenumatyta, kad žmogus turi gauti atostogas už tai, kad jis jas "užsidirbo"
1. DK 169 str. 2p. Žmogui kasmetinės atostogos suteikiamos įprastai po 6 mėnesių darbo
2 DK 165 str. Kasmetinės atostogos: minimalios, prailginto ir t,t, vadinasi, 28 dienos yra įprasta norma
3 DK 172 str. Darbuotojui pageidaujant smile smile kasmetinės atostogos gali būti suteikiamos dalimis. Čia patvirtina, kad taip yra, todėl po 6 mėnesių darbo gali būti suteiktos 28 dienos
4 Kodėl įmonei nekompensuos?? Bus DU permoka, ir jam bus neprimokėta kiek trūksta "224 straipsnis. Išskaitų iš darbo užmokesčio pagrindai"

taigi jei aš įsidarbinu 2005.06.01, išeinu 2006.01.01 28 dienom ir 2006.06.01 dar 28 dienom smile

Demia
1067
#193915 2005-08-01 17:28 Demia redaguota: 2011-09-11 03-48

Auraaaa rašė:

Liepos mėn. aš rašiau taip. "Suteikiamos atostogos nuo liepos 4d iki 10 d. (7 kal.d.). Atostogos pratęsiamos 1 diena, dėl šventinės dienos, patenkančios į atostogų laiką." smile



Aš tai nusprendžiau, kad prašyme tegu tiesiog rašo, nuo kurios dienos ir kiek kalendorinių dienų, o buhalterė jau pati žino iki kurios tai dienos.

"Laikykis atokiau nuo žmonių, kurie siekia sumenkinti tavo tikslus, svajones. Menkiaverčiai žmonės taip elgiasi, o didieji - padeda tau patikėti, kad tu irgi gali būti sėkmingas."

Gita1
7620
#193952 2005-08-01 19:23 Gita1 redaguota: 2011-09-11 03-48

skriste rašė:

Ar aš gerai mąstau?:

Moteris dirba 1,5 etato. 1 etato pedagoginį darbą, kai priklauso 56 kalendoruinės dienos atostogų ir 0,5 etato, kai priklauso 28 k.d. atostogų. Ji išeina atostogų, jai mokama už 56 k.d. pagal pedagoginio darbo vidutinį atlyginimą, o už 28 k.d. palei 0,5 etato dirbtą vidutinį atlyginimą. Jei dirbtų skirtingose įstaigose, tai jai reiktų rašyti prašymą dėl nemokamų atostogų, o dabar ar reikia? Ir ar teisingai skaičiavau atostoginius smile smile



skambinausi į darbo inspekciją (pas mane medikas 42 d ir valytoja 28d), tai ten pasakė, kad tegu kaip medikas atostogauja 42 dienas ir kartu atostogauja valytoja, o kai baigsis tos 28 dienos, tai tegu eina ir valosi ir dadūrė "nedarykit problemų kur jų nėra"

skriste
639
#193995 2005-08-02 08:01 skriste redaguota: 2011-09-11 03-48

Gita1 rašė:



skriste rašė:

Ar aš gerai mąstau?:

Moteris dirba 1,5 etato. 1 etato pedagoginį darbą, kai priklauso 56 kalendoruinės dienos atostogų ir 0,5 etato, kai priklauso 28 k.d. atostogų. Ji išeina atostogų, jai mokama už 56 k.d. pagal pedagoginio darbo vidutinį atlyginimą, o už 28 k.d. palei 0,5 etato dirbtą vidutinį atlyginimą. Jei dirbtų skirtingose įstaigose, tai jai reiktų rašyti prašymą dėl nemokamų atostogų, o dabar ar reikia? Ir ar teisingai skaičiavau atostoginius smile smile



skambinausi į darbo inspekciją (pas mane medikas 42 d ir valytoja 28d), tai ten pasakė, kad tegu kaip medikas atostogauja 42 dienas ir kartu atostogauja valytoja, o kai baigsis tos 28 dienos, tai tegu eina ir valosi ir dadūrė "nedarykit problemų kur jų nėra"


O koks paskaičiavimas? Atskirai pagal etatus?
O galima suteikti nemokamas atostogas?

Rola_ndas
364
#194003 2005-08-02 08:30 Rola_ndas
Taip, atskirai, kad lengviau paskaičiuoti būtų įsivaizduok du skirtingus žmones
Vienas dirba pirmaeilėse o kitas antraeilėse pareigose ir išleidi vienu metu atostogauti smile

tiga
2302
#194009 2005-08-02 09:08 tiga
Man įdomi situacija- darbuotojas prasirgo 8mėn. Ar jam priklauso atostogos už šį laikotarpį. smile Taip pat nesuprantu kaip su tom moterim , kurios išeina vaiko priežiūros atostogų iki 1 metų.Pagal mane joms atostogos priklauso tik už laikotarpį iki šių vaiko priežiųros atostogų, nes jos ir taip atostogauja. O jeigu iš moters pozicijų tai ačiū už tokias lengvas ir turiningas atostogas, pagal mane po jų priklausytų ne 28k.d., o kokios nim 42.

Tiems, kurie Jus niekina, galima atkeršyti gerais darbais.
O svarbiausia-jausti akimirkos saldybę, būti čia ir dabar, nesvajoti apie rytojų. (Tėvas Stanislovas)

Plunksna_
214
#194011 2005-08-02 09:13 Plunksna_
170 straipsnis. Darbo stažas kasmetinėms atostogoms gauti
1. Į darbo metus, už kuriuos suteikiamos kasmetinės atostogos, įskaitoma:
1) faktiškai dirbtas laikas;
2) laikas, per kurį pagal įstatymus darbuotojui išsaugoma darbo vieta (pareigos) ir visas darbo užmokestis arba jo dalis;
3) laikas, per kurį pagal įstatymus darbuotojui išsaugoma darbo vieta (pareigos) ir mokama stipendija arba kitos išmokos, išskyrus laiką, kai darbuotojas yra išėjęs vaiko priežiūros atostogų, kol vaikui sueis treji metai;
4) laikas, kurį darbuotojas gavo ligos arba motinystės pašalpą;

skriste
639
#194015 2005-08-02 09:20 skriste redaguota: 2011-09-11 03-48

Rola_ndas rašė:

Taip, atskirai, kad lengviau paskaičiuoti būtų įsivaizduok du skirtingus žmones
Vienas dirba pirmaeilėse o kitas antraeilėse pareigose ir išleidi vienu metu atostogauti smile


O atostogaujant toliau, kai vienose pareigose atostogos baigėsi, ar galima jam pasiimti nemokamas atostogas, kol pasibaigs atostogos kitose pareigose?

Rola_ndas
364
#194020 2005-08-02 09:51 Rola_ndas redaguota: 2011-09-11 03-48

skriste rašė:


O atostogaujant toliau, kai vienose pareigose atostogos baigėsi, ar galima jam pasiimti nemokamas atostogas, kol pasibaigs atostogos kitose pareigose?


Negalima, jei tai nėra tikslinės atostogos numatytos DK, gali toliau turėti mokamas atostogas

jurrup
7
#194023 2005-08-02 09:55 jurrup redaguota: 2011-09-11 03-48
Gal kas galite patarti.... Moteris mūsų įmonėje dirbo nuo 1999-09. 2004-07 išėjo motinystės atostogų, o dabar kai vaikui sukako vieneri nori išeiti iš darbo. Kaip teisingai paskaičiuoti kompensaciją už nepaudotas atostogas?

skriste
639
#194027 2005-08-02 10:07 skriste redaguota: 2011-09-11 03-48

Rola_ndas rašė:



skriste rašė:


O atostogaujant toliau, kai vienose pareigose atostogos baigėsi, ar galima jam pasiimti nemokamas atostogas, kol pasibaigs atostogos kitose pareigose?


Negalima, jei tai nėra tikslinės atostogos numatytos DK, gali toliau turėti mokamas atostogas


Tai teisingiausia būtų, vienose pareigose atostogauti, o kitose dirbti smile

Rola_ndas
364
#194045 2005-08-02 10:56 Rola_ndas redaguota: 2011-09-11 03-48

prosas rašė:



Rola_ndas rašė:



skriste rašė:


O atostogaujant toliau, kai vienose pareigose atostogos baigėsi, ar galima jam pasiimti nemokamas atostogas, kol pasibaigs atostogos kitose pareigose?


Negalima, jei tai nėra tikslinės atostogos numatytos DK, gali toliau turėti mokamas atostogas



Nu tai nemokamos atostogos ir yra
viena iš tikslinių atostogų rūšių, numatyta Darbo kodekse


smile Na, taip, tačiau jos yra dar tikslinamos punktais (kaip mokymosi atstogų suteikimo tvarka taip ir nemokamų
184 straipsnis. Nemokamos atostogos

1. Darbuotojo reikalavimu nemokamos atostogos suteikiamos:

1) darbuotojams, auginantiems vaiką iki keturiolikos metų - iki keturiolikos kalendorinių dienų;

2) darbuotojams, auginantiems neįgalų vaiką iki aštuoniolikos metų – iki trisdešimties kalendorinių dienų;

3) moters nėštumo ir gimdymo atostogų metu bei vaiko priežiūros, kol jam sueis treji metai, atostogų metu tėvui jo pageidavimu (motinai - tėvo atostogų vaikui prižiūrėti, kol jam sueis treji metai, metu); šių atostogų bendra trukmė negali viršyti trijų mėnesių;

4) neįgaliajam – iki trisdešimties kalendorinių dienų per metus;

5) darbuotojui, vienam slaugančiam neįgalųjį, kuriam Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatytas nuolatinės slaugos būtinumas – iki 30 kalendorinių dienų per metus šalių suderintu laiku;

6) darbuotojui, slaugančiam sergantį šeimos narį – tokiam laikui, kurį rekomenduoja gydymo įstaiga;

7) santuokai sudaryti - ne mažiau kaip trys kalendorinės dienos;

8) mirusio šeimos nario laidotuvėms - ne mažiau kaip trys kalendorinės dienos.

Kažin, ar internete yra DK komentarų 2 tomas smile , taip norėtusi paskaitinėti

Rola_ndas
364
#194066 2005-08-02 11:31 Rola_ndas
Taigi kaip matau ponas prosas pats sau diskutuoja ir prieštarauja pats sau smile
Nors išvada galų gale vis tiek ta pati (aišku jei neatitinka kokių nors punktų).
O šalių susitarimu negalima, nes jei jau numatyta kokios gali būti atostogos, ko nenumatyta būti negali, nes jei yra atostogos kasmetines :), kodel salius susitarimu negali buti kas penkmetines :)

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis