Loreta
28819
#180660 2005-06-13 21:08 Loreta redaguota: 2011-09-11 03-45
PVMĮ 13 str. 10 d. - apie nuomą. Aplamai visas 13 str. labai painus - kaip siūlų kamuolys.
10. Neatsižvelgiant į šio straipsnio 1 dalį, atitinkamos rūšies transporto nuomos paslaugos nelaikomos suteiktomis šalies teritorijoje tuo atveju, kai jas teikia šalies teritorijoje įsikūręs asmuo arba užsienio asmuo per šalies teritorijoje įsikūrusį padalinį, o išnuomotas atitinkamos rūšies transportas faktiškai naudojamas daugiausia už Europos Bendrijų teritorijos ribų.

Man šviečiasi čia 0% PVM tarifas. Tačiau vis tik abejoju. smile

Špyga taukuota...

Birute1
2359
#180661 2005-06-13 21:13 Birute1
Teisingai. Turėtų būti 0% PVM tarifas. Va suradau smile comments.vmi.lt/
"Tačiau reikėtų atkreipti dėmesį, kad transporto nuomos paslaugos nebus laikomos suteiktomis Lietuvoje (nebus PVM objektas Lietuvoje), jeigu Lietuvoje įsikūrusio paslaugų teikėjo išnuomotas transportas faktiškai naudojamas daugiausia už Europos Bendrijų teritorijos ribų."


wolf
11150
#180667 2005-06-13 21:24 wolf redaguota: 2011-09-11 03-45

Birute1 rašė:

Nenuomojam krovininių auto Rusijos piliečiams, bet gal čia tiktų 13str.1d "Jeigu šiame ar 13(1) straipsnyje nenustatyta kitaip, laikoma, kad paslauga yra suteikta šalies teritorijoje, jeigu paslaugos teikėjas yra įsikūręs šalies teritorijoje, t. y. jeigu paslaugos teikėjo buveinė (jeigu tai ne fizinis asmuo) arba nuolatinė gyvenamoji vieta yra Lietuvos Respublikoje... smile


Aš suprantu kad tiktų, bet specialiai nuomai už ES ribų numatytas 13str. 10 p.
smile

DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus


wolf
11150
#180669 2005-06-13 21:26 wolf redaguota: 2011-09-11 03-45

Birute1 rašė:

Teisingai. Turėtų būti 0% PVM tarifas. Va suradau smile comments.vmi.lt/
"Tačiau reikėtų atkreipti dėmesį, kad transporto nuomos paslaugos nebus laikomos suteiktomis Lietuvoje (nebus PVM objektas Lietuvoje), jeigu Lietuvoje įsikūrusio paslaugų teikėjo išnuomotas transportas faktiškai naudojamas daugiausia už Europos Bendrijų teritorijos ribų."


O dabar pažiurėkite į "Buhalterija" praitą numerį kur AMA auditoriu konsultacijos. Jie teigia kad 18%

DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus


Birute1
2359
#180765 2005-06-14 10:14 Birute1
Nepažiūrėjau "Buhalterijos", nes neturiu smile . Tik dar kartą žiūrėjau puslapį ir man atrodo juo tikėti pilnai galima. comments.vmi.lt/ -Mokesčių įstatymų komentarai-Brošiūra-Dėl transporto nuomos paslaugų apmokestinimo PVM. smile


ssonata
1
#180885 2005-06-14 14:26 ssonata
Sveiki, kolegos,
Gal galite patarti ar skaiciuoti PVM, jei imone PVM moketoja parduoda fiziniam asmeniui lengvaji automobili (naudota imones veikloje), kuriuo 2002 m vasario menesi vienas is akcininku (fizinis asmuo) apmokejo savo akcijas.Dekoju uz konsultacija.

ginttarr
501
#180900 2005-06-14 14:51 ginttarr
Kaip suprantu auto buvo įsigytas iki 2002-07-01 be PVM, tai negalima taikyti PVMĮ 33 str. 1d. nuostatų. Todėl parduodamas IT yra prekė ir nuo pardavimo kainos turi būti skaičiuojamas pardavimo PVM (2 str. 23d.).
Tačiau galite vadovautis 106 str. nuostatomis ir PVM skaičiuoti nuo maržos.

DaivaP
5537
#180913 2005-06-14 15:18 DaivaP redaguota: 2011-09-11 03-45

ssonata rašė:

Sveiki, kolegos,
Gal galite patarti ar skaiciuoti PVM, jei imone PVM moketoja parduoda fiziniam asmeniui lengvaji automobili (naudota imones veikloje), kuriuo 2002 m vasario menesi vienas is akcininku (fizinis asmuo) apmokejo savo akcijas.Dekoju uz konsultacija.



Turėtum rasti atsakymą comments.vmi.lt/ . Yra brošiūra NAUDOTŲ AUTOMOBILIŲ APMOKESTINIMAS PRIDĖTINĖS VERTĖS MOKESČIU 2004 03 30 Nr. (18.3-26)-5
[quote:c842b1dd7c]PVM skaičiavimas nuo visos tiekiamo naudoto automobilio apmokestinamosios vertės:

Kai PVM mokėtojas pasirenka PVM skaičiuoti nuo visos tiekiamo naudoto automobilio apmokestinamosios vertės, tai:
• tiekdamas tokį automobilį Lietuvoje, kai automobilis neišgabenamas iš Lietuvos:
neapmokestina PVM, jei PVM mokėtojas šio automobilio pirkimo (importo) PVM, vadovaudamasis PVM įstatymo 62 str. 2 dalies 3 punktu, nebuvo įtraukęs į PVM atskaitą (šios nuostatos netaikomos, kai naudotas automobilis įsigytas taikant maržos schemą).[/quote]

Sielos erdvė, kurioje ji gali išskleisti sparnus, yra tyla. A. de Sent Egziuperi

Brudas
1
#181926 2005-06-16 15:51 Brudas
Mano uab dar ne pvm moketoja. As perku vokietujoje krovinini automobili ar reikes lietuvoje moketi pvm? O jeigu reikes ar pvm gris firmai kada nors?

gvile
75
#194296 2005-08-02 18:39 gvile
sveiki kolegos
Nusipirkom kabluka prekems vezioti. Ant tech. paso kategorija N1-BB.
Ar galima jo PVM traukti i atskaita. As jau susipainiojau su tais VMI komentarais.

Loreta13
31055
#194302 2005-08-02 19:00 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 03-48

gvile rašė:

sveiki kolegos
Nusipirkom kabluka prekems vezioti. Ant tech. paso kategorija N1-BB.
Ar galima jo PVM traukti i atskaita. As jau susipainiojau su tais VMI komentarais.


Nežinau kas tas N1-BB.
Manau būna parašyta lengvasis, krovininis....
Jei lengvasis, jo nenuomosite, tai atskaita negalima.
Jei krovininis, galima.
Pažiūrėk dar į tech pasą smile
smile

www.tax.lt/posts657-80.html&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Čia taksiečiai diskutavo apie nusidėvėjimą, bet išaiškino, kad
N1-BB tai "krovininis"

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

gvile
75
#194356 2005-08-03 08:31 gvile
tai kad tech. pase daugiau nieko ir neparašyta. Pagal klasifikatoriu:
N1 klasė - transporto priemonė kroviniams vežti, kurios bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 t (krovininis automobilis);
BB - furgonas - sunkvežimis, kurio kabina sujungta su kėbulu ir turintis ne daugiau kaip 3 sėdimas vietas (įskaitant vairuotoją) vienoje eilėje;
Pagal VMI komentara supratau, kad jei spec.paskirties, tai turi buti dar ir trecias kodas. O krovininis, tai ne spec.

marsiete
932
#194361 2005-08-03 08:49 marsiete
Manau, kablukas nėra lengvasis. Mes traktavome, kaip krovininiams vėžti, kadangi lizingo dokumentose buvo parašyta kažkas tokio, kitais atvėjais taip ir rašo - lengvasis.

gvile
75
#194362 2005-08-03 08:49 gvile
atsiprasau uz kvaila klausima. atrodo daejo, kad krovininis, tai ne lengvasis.
dar vienas klausimelis is tos pacios operos
lengvasis pirktas 2003 m. PVM atskaita negalima.
Dabar ruosiames parduoti. pardavimas be PVM? Ir jei parduodam fiziniam asmeniui ar reikia rasyti PVM sask.?

marsiete
932
#194367 2005-08-03 09:29 marsiete
Pardavimas be PVM. Aš rašau faktūra ir nurodau, kad neapmokestinama pagal tokį tai PVM str. Bet gal tai ir nebutina, tesiog taip paprasčiau man.

gvile
75
#194375 2005-08-03 09:51 gvile
aciu uz pagalba

aksancik
17
#194542 2005-08-03 14:52 aksancik redaguota: 2011-09-11 03-48

marsiete rašė:

Pardavimas be PVM. Aš rašau faktūra ir nurodau, kad neapmokestinama pagal tokį tai PVM str. Bet gal tai ir nebutina, tesiog taip paprasčiau man.



O pagal koki straipsni, ar gali nurodyti?

Andriuz
673
#195953 2005-08-08 15:41 Andriuz
PVM 62 straipsnis. Jeigu perkame automobilį įmonėje savo reikmėms tai negalime traukti PVM į atskaitą... Savininkas nusipirko Audi A8 lizingu įmonės vardu, tai negalime traukti PVM į atskaitą ? smile

Loreta13
31055
#195973 2005-08-08 16:07 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 03-48

Andriuz rašė:

PVM 62 straipsnis. Jeigu perkame automobilį įmonėje savo reikmėms tai negalime traukti PVM į atskaitą... Savininkas nusipirko Audi A8 lizingu įmonės vardu, tai negalime traukti PVM į atskaitą ? smile



Visiškai taip, jei to automobilio nenuomosite, neteiksite taxi paslaugų, ar nenaudosite mokymui vairuot. smile

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Andriuz
673
#195977 2005-08-08 16:11 Andriuz redaguota: 2011-09-11 03-48

Loreta13 rašė:



Andriuz rašė:

PVM 62 straipsnis. Jeigu perkame automobilį įmonėje savo reikmėms tai negalime traukti PVM į atskaitą... Savininkas nusipirko Audi A8 lizingu įmonės vardu, tai negalime traukti PVM į atskaitą ? smile



Visiškai taip, jei to automobilio nenuomosite, neteiksite taxi paslaugų, ar nenaudosite mokymui vairuot. smile


Ačiū :) Nebuvau susidūręs dar... smile



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis