DainiusF
4
#114288 2004-10-20 10:27 DainiusF
Neseniai įregistravau savo ind. įmonę. Mokesčių mokėtojas jau esu, banko sąskaitą turiu. Kol kas buhalterinė veikla vangi - keletas pirkimų per mėn. Kokių reikia dokumentų buhalterinein apskaitai vesti (ūkinės veiklos op. žurnalas ir pan.)? Ar jie turi būti registruoti VMI? Aplamai - nuo ko pradėti buhalteriją? Buhalterio ar firmos samdyti negaliu, ir dar ilgai negalėsiu.

begemots
774
#114294 2004-10-20 10:35 begemots
Nepyk, bet tuomet tau reikia vadovėlio. Kokių dokumentų reikia - viena, bet ką su jais daryt - kita...

DainiusF
4
#114296 2004-10-20 10:40 DainiusF
Nepyk, bet tuomet tau reikia vadovėlio. Kokių dokumentų reikia - viena, bet ką su jais daryt - kita...

Pirmiausi reikia žinoti ką pildyti, o užpildyti, tai jau išmoksim.

ileta
316
#114298 2004-10-20 10:43 ileta
Taip reikia vadovėlio ir ne tik, reikia pakeisti požiūrį į buhalterinę apskaitą , patariu tai daryti pačiam , kol gyvenimas '' mokesčių inspekcija, sodra ir kt institucijos'' ar kt liūdnesni dalykai to neprivertė daryti

begemots
774
#114305 2004-10-20 10:56 begemots redaguota: 2011-09-11 03-31

DainiusF rašė:

Nepyk, bet tuomet tau reikia vadovėlio. Kokių dokumentų reikia - viena, bet ką su jais daryt - kita...

Pirmiausi reikia žinoti ką pildyti, o užpildyti, tai jau išmoksim.



Šiaip gali pats panaršyti po forumus... iš pirmo žvilgsnio gan aiškiai ir plačiai išdėstyta...

Kolegos buvo rekomendavę pasiskaityti..
verslas.banga.lt/lt/patark.kategorija/1?vbanga2=93bc89a87fcbf61dbeaeef2196b21a66

Kotryna
2196
#114307 2004-10-20 11:01 Kotryna redaguota: 2011-09-11 03-31

begemots rašė:

Nepyk, bet tuomet tau reikia vadovėlio.



Jei žadi tvarkytis pats (nesamdydamas buhalterio) patarčiau nueiti į kokius nors apskaitos kursus. Vadovėlių skaitymas, be abejo naudingas dalykas, bet dirbančiam žmogui paprastai tam nelieka laiko, reikia tam tikros prievartos - susimokėjęs babkes už kursus jausi pareigą ten eiti ir ausis ištempęs klausyti. Informaciją, reikalingą pradžiai gyvenimo tikrai gausi, o po to jau lengviau bus suprasti, ką tie vadovėliai rašo.

Soffy
9214
#114309 2004-10-20 11:12 Soffy redaguota: 2011-09-11 03-31

DainiusF rašė:

Pirmiausi reikia žinoti ką pildyti, o užpildyti, tai jau išmoksim.

Aš tai, pavyzdžiui, niekaip nesuprantu, ko tie buhalteriai mokosi, mokosi, o paskui dirbdami vis tiek kankinasi, dejuoja, - sunkus darbas, visokiausių nesuprantamų dalykų VMI nuolat prigalvoja smile smile . Ką jie veikė tuose universitetuose smile ?
Štai koks optimistas verslininkas, jokių buhalterių jam nereikia ir MOKĖTI kažkam atlyginimą jis nesiruošia - UŽ KĄ?
MES norime, kad mus gerbtų ir mūsų darbą, tikrai sunkų, vertintų smile , o tuo pačiu patys kaip ir pritariame - smulkmena tai, panaršyk po forumus ir pasidarysi pats smile

DainiusF
4
#114316 2004-10-20 11:27 DainiusF
Gerb buhalteriai, prašau nepykti, kad kol kas nereikia jūsų paslaugų - jų reikia, tiesiog nėra kuo apmokėti. Todėl pradžioje ir reikia suktis pačiam. Pats turiu neblogai apmokamą darbą, individualią įmonę įkūriau tam, kad galėčiau vystyti savo privatų verslą. Šiuo metu, aš savo įmonę "šeriu" tik savo privačiais pinigais. Bet, nori ar nenori buhalteriją tvarkyti reikia. Netgi paramą įmonei savo pinigais reikia kažkaip apiforminti. Tai aš ir klausiu, kokių dokumentų reikia, kad galėčiau fiksuoti įmonės pajamas ir išlaidas (popieriuje), ir, kad tie dokumentai turėtų kažkokią galią. Apskaitos programą pirkti dar anksti.

ileta
316
#114325 2004-10-20 11:56 ileta
Suprantama norisi pigiau, norisi paramos, savi pinigai, verslą dauguma pradedame savais pinigais, ne kreditais ar dar kt. Tikiu jūs būsite geras verslininkas, nes jau pradedate skaičiuoti ,tik tam ir reikalingas buhalteris , kad ne tik skaičiuotų bet ir patartų. Kursai duos bendrą supratimą pabandykite palankyti juos ,bet tai kainuoja.Forumas neišmokys buhalterijos arba jūs vunderkindas , tačiau pagalbos jūs tikrai galite sulaukti iš forumo konkrečiu klausimu.

Tiesi
4093
#114330 2004-10-20 12:12 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-31
Būtinai susirask žmogų, kuris Tave kontroliuotų, Tau aiškintų ir padėtų. Kitaip privirsi tiek, kad paskui ir geras buhas neišsrėbs. Tokių pavyzdžių, kai IĮ savininkai patys mėgina vest apskaitą, mačiau ne vieną ir ne du. Aš asmeniškai su tokia "savininko tvarkyta buhalterija" stengiuos neprasidėt, nes iš anksto aišku, kad trūks n+1 popierių, kad pirminiai bus išrašyti blogai, kad kažkas bus padaryta taip, kaip daryt arba negalima, arba labai nenaudinga pačiai įmonei, o pakeist kažką praėjus nemažam laiko tarpui labai sudėtinga. Žodžiu - ištisinis galvos skausmas. Ir vien to, kad Tu klausinėsi, O Tau atsakys, tikrai neužteks - Tu klausimus formuluosi taip, kaip atrodo Tau, o va ar klausimas atitiks realią būklę, tai dar labai abejotina (irgi ne kartą su tuo susidūriau). Reikia dokumentus matyt...



DainiusF rašė:

Neseniai įregistravau savo ind. įmonę. Mokesčių mokėtojas jau esu, banko sąskaitą turiu. Kol kas buhalterinė veikla vangi - keletas pirkimų per mėn. Kokių reikia dokumentų buhalterinein apskaitai vesti (ūkinės veiklos op. žurnalas ir pan.)? Ar jie turi būti registruoti VMI? Aplamai - nuo ko pradėti buhalteriją? Buhalterio ar firmos samdyti negaliu, ir dar ilgai negalėsiu.


Andrzej
2
#114335 2004-10-20 12:21 Andrzej redaguota: 2011-09-11 03-31

DainiusF rašė:

Gerb buhalteriai, prašau nepykti, kad kol kas nereikia jūsų paslaugų - jų reikia, tiesiog nėra kuo apmokėti. Todėl pradžioje ir reikia suktis pačiam. Pats turiu neblogai apmokamą darbą, individualią įmonę įkūriau tam, kad galėčiau vystyti savo privatų verslą. Šiuo metu, aš savo įmonę "šeriu" tik savo privačiais pinigais. Bet, nori ar nenori buhalteriją tvarkyti reikia. Netgi paramą įmonei savo pinigais reikia kažkaip apiforminti. Tai aš ir klausiu, kokių dokumentų reikia, kad galėčiau fiksuoti įmonės pajamas ir išlaidas (popieriuje), ir, kad tie dokumentai turėtų kažkokią galią. Apskaitos programą pirkti dar anksti.




Turiu draugą su tokia pačia problema. Jis manęs prašė irgi parodyti ką ir kaip. Tai aš jam kruva įstatymų atspusdinau ir jam noras praėjo pačiam ką nors daryti. dabar man pinigėlius moka. vat taip.
Ir dar. Buhalterio darbas yra toks pats kaip ir kiti darbai. O uz darba reikia moketi. O uz dyka galima gauti tik i snuki.

begemots
774
#114336 2004-10-20 12:21 begemots redaguota: 2011-09-11 03-31

DainiusF rašė:

Gerb buhalteriai, prašau nepykti, kad kol kas nereikia jūsų paslaugų - jų reikia, tiesiog nėra kuo apmokėti. Todėl pradžioje ir reikia suktis pačiam. Pats turiu neblogai apmokamą darbą, individualią įmonę įkūriau tam, kad galėčiau vystyti savo privatų verslą. Šiuo metu, aš savo įmonę "šeriu" tik savo privačiais pinigais. Bet, nori ar nenori buhalteriją tvarkyti reikia. Netgi paramą įmonei savo pinigais reikia kažkaip apiforminti. Tai aš ir klausiu, kokių dokumentų reikia, kad galėčiau fiksuoti įmonės pajamas ir išlaidas (popieriuje), ir, kad tie dokumentai turėtų kažkokią galią. Apskaitos programą pirkti dar anksti.



Ką konkrečiai daro tavo įmonė? Pažiūrėk, gal tą pačią veiklą gali vykdyti išsiėmęs verslo kliudijimą. Iš to ką rašei, matau, kad tavo apyvarta vos ne 0. Su įmone krūvos problemų... girdėjau, kad dabar ne taip paprasta įsiregistruoti PVM mokėtoju... Maždaug taip: "Argumentuok, kur parduosi, ką pirksi, kokia bus apyvarta, pateik sutartis ir t.t.". Bet čia tik girdėjau.

DainiusF
4
#114346 2004-10-20 12:41 DainiusF
Mano įmonė užsiima dekoratyvinių augalų (medžių ir krūmų) auginimu. Šio proceso technologija tokia - perki sėklas, iš jų daigini daigelius, augini maždaug metus, tada kai kuriuos gali parduoti. Optimalus augalų amžius pardavimui yra 3m.+. Todėl, jei šį rudenį aš nupirksiu sėklas, visą žiemą jas ruošiu daiginimui (t.y. stratifikuosiu), pavasarį sudaiginsiu ir daigelius pasodinsiu į daigyklas, o šiek tiek vėliau vasarą persodinsiu į didesnius vazonus, tam, kad gerai peržiemotų, tai geriausiu atveju, stipriausius augalus galėsiu parduoti tik kitų metų rudenį. O išlaidų seka tokia: sėklos + kompostas + durpės + daigyklos + vazonai + trąšos + mokesčiai valstyb. augalų apsaugos inspekcijai už sertifikavimą, tai apytikriai 10 000 Lt. per pirmus metus. Įdėtų pinigų grąža greitai nenumatoma. Bet visas išlaidas reikia užfiksuoti korektiškai - gal paskui galėsiu susigrąžinti savo įdėtas santaupas, nemokėdamas dvigubų mokesčių (nes dabar "merkiami" pinigai jau vieną kartą apmokestinti tiek SoDra, tiek fiz. asmenų 33 % tarifu). Todėl ir klausiu, kaip galima pratempti tą laikotarpį iki tol, kol galima bus vykdyti pardavimus.

Tiesi
4093
#114349 2004-10-20 12:51 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-31
Samdomų neturi, pajamų šiais metais nenumatai?
Tuomet tvarkingai rink visus gaunamus popierius ir užsivesk bent minimalią gaunamų popierių registraciją (čia jei VMI kartais įkištų nosį). Nežinau, ar susigaudysi VMI nurodytam ūkinių operacijų žurnale - ten kartais ir kai kurie buhai pasimeta, todėl geriau nesiūlau.
Už šiuos metus VMI pateiksi tuščias deklaracijas, o kitamet manau gausi samdyt buhą (turi laiko pasiieškot smile ).



DainiusF rašė:

Mano įmonė užsiima dekoratyvinių augalų (medžių ir krūmų) auginimu. Šio proceso technologija tokia - perki sėklas, iš jų daigini daigelius, augini maždaug metus, tada kai kuriuos gali parduoti. Optimalus augalų amžius pardavimui yra 3m.+. Todėl, jei šį rudenį aš nupirksiu sėklas, visą žiemą jas ruošiu daiginimui (t.y. stratifikuosiu), pavasarį sudaiginsiu ir daigelius pasodinsiu į daigyklas, o šiek tiek vėliau vasarą persodinsiu į didesnius vazonus, tam, kad gerai peržiemotų, tai geriausiu atveju, stipriausius augalus galėsiu parduoti tik kitų metų rudenį. O išlaidų seka tokia: sėklos + kompostas + durpės + daigyklos + vazonai + trąšos + mokesčiai valstyb. augalų apsaugos inspekcijai už sertifikavimą, tai apytikriai 10 000 Lt. per pirmus metus. Įdėtų pinigų grąža greitai nenumatoma. Bet visas išlaidas reikia užfiksuoti korektiškai - gal paskui galėsiu susigrąžinti savo įdėtas santaupas, nemokėdamas dvigubų mokesčių (nes dabar "merkiami" pinigai jau vieną kartą apmokestinti tiek SoDra, tiek fiz. asmenų 33 % tarifu). Todėl ir klausiu, kaip galima pratempti tą laikotarpį iki tol, kol galima bus vykdyti pardavimus.


Tiesi
4093
#114353 2004-10-20 12:57 Tiesi
Dar šis bei tas - ar žinai, kokius dokumentus (t.y. kad būtų juridiškai galiojantys) Tau privalo duoti, kai Tu perki tą visą savo turtą? Nes dauguma nebuhalterių šioj vietoj smarkiai stringa.

ava
28
#114357 2004-10-20 13:06 ava
Dainiau, jei esi Vilniuje, galiu padėti t.y. parodyti kaip dokumentus tvarkyti. Aš ne buhalteris, bet tvarkau PĮ buhalteriją. Mok.inspekcija tikrino. Nenubaudė. Parašyk

Niketi
23
#114377 2004-10-20 14:01 Niketi
O jei esi is Klp rasyk man. Irgi padesiu :) Turiu kelias Ind.im.

IlonaG
118
#115049 2004-10-22 15:13 IlonaG
Yra viena labai gera knyga :Individualių įmonių apskaita piniginiu principu. Ji nestora, bet labai gera. pabandyk ją paskaityti. Mano manymui turėtų padėti. Sėkmės.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis