Ko reikia naujai ind. įmonei?

D
DainiusF 4
2004-10-20 10:27 DainiusF
Neseniai įregistravau savo ind. įmonę. Mokesčių mokėtojas jau esu, banko sąskaitą turiu. Kol kas buhalterinė veikla vangi - keletas pirkimų per mėn. Kokių reikia dokumentų buhalterinein apskaitai vesti (ūkinės veiklos op. žurnalas ir pan.)? Ar jie turi būti registruoti VMI? Aplamai - nuo ko pradėti buhalteriją? Buhalterio ar firmos samdyti negaliu, ir dar ilgai negalėsiu.
B
begemots 767
2004-10-20 10:35 begemots
Nepyk, bet tuomet tau reikia vadovėlio. Kokių dokumentų reikia - viena, bet ką su jais daryt - kita...
D
DainiusF 4
2004-10-20 10:40 DainiusF
Nepyk, bet tuomet tau reikia vadovėlio. Kokių dokumentų reikia - viena, bet ką su jais daryt - kita...

Pirmiausi reikia žinoti ką pildyti, o užpildyti, tai jau išmoksim.
ileta ileta 307
2004-10-20 10:43 ileta
Taip reikia vadovėlio ir ne tik, reikia pakeisti požiūrį į buhalterinę apskaitą , patariu tai daryti pačiam , kol gyvenimas '' mokesčių inspekcija, sodra ir kt institucijos'' ar kt liūdnesni dalykai to neprivertė daryti
B
begemots 767
2004-10-20 10:56 begemots 2011-09-11 03-31

DainiusF rašė: Nepyk, bet tuomet tau reikia vadovėlio. Kokių dokumentų reikia - viena, bet ką su jais daryt - kita...

Pirmiausi reikia žinoti ką pildyti, o užpildyti, tai jau išmoksim.


Šiaip gali pats panaršyti po forumus... iš pirmo žvilgsnio gan aiškiai ir plačiai išdėstyta...

Kolegos buvo rekomendavę pasiskaityti..
verslas.banga.lt/lt/patark.kategorija/1?vbanga2...
Kotryna Kotryna 2167
2004-10-20 11:01 Kotryna 2011-09-11 03-31

begemots rašė: Nepyk, bet tuomet tau reikia vadovėlio.


Jei žadi tvarkytis pats (nesamdydamas buhalterio) patarčiau nueiti į kokius nors apskaitos kursus. Vadovėlių skaitymas, be abejo naudingas dalykas, bet dirbančiam žmogui paprastai tam nelieka laiko, reikia tam tikros prievartos - susimokėjęs babkes už kursus jausi pareigą ten eiti ir ausis ištempęs klausyti. Informaciją, reikalingą pradžiai gyvenimo tikrai gausi, o po to jau lengviau bus suprasti, ką tie vadovėliai rašo.
S
Soffy 9075
2004-10-20 11:12 Soffy 2011-09-11 03-31

DainiusF rašė: Pirmiausi reikia žinoti ką pildyti, o užpildyti, tai jau išmoksim.
Aš tai, pavyzdžiui, niekaip nesuprantu, ko tie buhalteriai mokosi, mokosi, o paskui dirbdami vis tiek kankinasi, dejuoja, - sunkus darbas, visokiausių nesuprantamų dalykų VMI nuolat prigalvoja smile smile . Ką jie veikė tuose universitetuose smile ?
Štai koks optimistas verslininkas, jokių buhalterių jam nereikia ir MOKĖTI kažkam atlyginimą jis nesiruošia - UŽ KĄ?
MES norime, kad mus gerbtų ir mūsų darbą, tikrai sunkų, vertintų smile , o tuo pačiu patys kaip ir pritariame - smulkmena tai, panaršyk po forumus ir pasidarysi pats smile
D
DainiusF 4
2004-10-20 11:27 DainiusF
Gerb buhalteriai, prašau nepykti, kad kol kas nereikia jūsų paslaugų - jų reikia, tiesiog nėra kuo apmokėti. Todėl pradžioje ir reikia suktis pačiam. Pats turiu neblogai apmokamą darbą, individualią įmonę įkūriau tam, kad galėčiau vystyti savo privatų verslą. Šiuo metu, aš savo įmonę "šeriu" tik savo privačiais pinigais. Bet, nori ar nenori buhalteriją tvarkyti reikia. Netgi paramą įmonei savo pinigais reikia kažkaip apiforminti. Tai aš ir klausiu, kokių dokumentų reikia, kad galėčiau fiksuoti įmonės pajamas ir išlaidas (popieriuje), ir, kad tie dokumentai turėtų kažkokią galią. Apskaitos programą pirkti dar anksti.
ileta ileta 307
2004-10-20 11:56 ileta
Suprantama norisi pigiau, norisi paramos, savi pinigai, verslą dauguma pradedame savais pinigais, ne kreditais ar dar kt. Tikiu jūs būsite geras verslininkas, nes jau pradedate skaičiuoti ,tik tam ir reikalingas buhalteris , kad ne tik skaičiuotų bet ir patartų. Kursai duos bendrą supratimą pabandykite palankyti juos ,bet tai kainuoja.Forumas neišmokys buhalterijos arba jūs vunderkindas , tačiau pagalbos jūs tikrai galite sulaukti iš forumo konkrečiu klausimu.
Tiesi Tiesi 4035
2004-10-20 12:12 Tiesi 2011-09-11 03-31
Būtinai susirask žmogų, kuris Tave kontroliuotų, Tau aiškintų ir padėtų. Kitaip privirsi tiek, kad paskui ir geras buhas neišsrėbs. Tokių pavyzdžių, kai IĮ savininkai patys mėgina vest apskaitą, mačiau ne vieną ir ne du. Aš asmeniškai su tokia "savininko tvarkyta buhalterija" stengiuos neprasidėt, nes iš anksto aišku, kad trūks n+1 popierių, kad pirminiai bus išrašyti blogai, kad kažkas bus padaryta taip, kaip daryt arba negalima, arba labai nenaudinga pačiai įmonei, o pakeist kažką praėjus nemažam laiko tarpui labai sudėtinga. Žodžiu - ištisinis galvos skausmas. Ir vien to, kad Tu klausinėsi, O Tau atsakys, tikrai neužteks - Tu klausimus formuluosi taip, kaip atrodo Tau, o va ar klausimas atitiks realią būklę, tai dar labai abejotina (irgi ne kartą su tuo susidūriau). Reikia dokumentus matyt...



DainiusF rašė: Neseniai įregistravau savo ind. įmonę. Mokesčių mokėtojas jau esu, banko sąskaitą turiu. Kol kas buhalterinė veikla vangi - keletas pirkimų per mėn. Kokių reikia dokumentų buhalterinein apskaitai vesti (ūkinės veiklos op. žurnalas ir pan.)? Ar jie turi būti registruoti VMI? Aplamai - nuo ko pradėti buhalteriją? Buhalterio ar firmos samdyti negaliu, ir dar ilgai negalėsiu.
A
Andrzej 2
2004-10-20 12:21 Andrzej 2011-09-11 03-31

DainiusF rašė: Gerb buhalteriai, prašau nepykti, kad kol kas nereikia jūsų paslaugų - jų reikia, tiesiog nėra kuo apmokėti. Todėl pradžioje ir reikia suktis pačiam. Pats turiu neblogai apmokamą darbą, individualią įmonę įkūriau tam, kad galėčiau vystyti savo privatų verslą. Šiuo metu, aš savo įmonę "šeriu" tik savo privačiais pinigais. Bet, nori ar nenori buhalteriją tvarkyti reikia. Netgi paramą įmonei savo pinigais reikia kažkaip apiforminti. Tai aš ir klausiu, kokių dokumentų reikia, kad galėčiau fiksuoti įmonės pajamas ir išlaidas (popieriuje), ir, kad tie dokumentai turėtų kažkokią galią. Apskaitos programą pirkti dar anksti.



Turiu draugą su tokia pačia problema. Jis manęs prašė irgi parodyti ką ir kaip. Tai aš jam kruva įstatymų atspusdinau ir jam noras praėjo pačiam ką nors daryti. dabar man pinigėlius moka. vat taip.
Ir dar. Buhalterio darbas yra toks pats kaip ir kiti darbai. O uz darba reikia moketi. O uz dyka galima gauti tik i snuki.
B
begemots 767
2004-10-20 12:21 begemots 2011-09-11 03-31

DainiusF rašė: Gerb buhalteriai, prašau nepykti, kad kol kas nereikia jūsų paslaugų - jų reikia, tiesiog nėra kuo apmokėti. Todėl pradžioje ir reikia suktis pačiam. Pats turiu neblogai apmokamą darbą, individualią įmonę įkūriau tam, kad galėčiau vystyti savo privatų verslą. Šiuo metu, aš savo įmonę "šeriu" tik savo privačiais pinigais. Bet, nori ar nenori buhalteriją tvarkyti reikia. Netgi paramą įmonei savo pinigais reikia kažkaip apiforminti. Tai aš ir klausiu, kokių dokumentų reikia, kad galėčiau fiksuoti įmonės pajamas ir išlaidas (popieriuje), ir, kad tie dokumentai turėtų kažkokią galią. Apskaitos programą pirkti dar anksti.


Ką konkrečiai daro tavo įmonė? Pažiūrėk, gal tą pačią veiklą gali vykdyti išsiėmęs verslo kliudijimą. Iš to ką rašei, matau, kad tavo apyvarta vos ne 0. Su įmone krūvos problemų... girdėjau, kad dabar ne taip paprasta įsiregistruoti PVM mokėtoju... Maždaug taip: "Argumentuok, kur parduosi, ką pirksi, kokia bus apyvarta, pateik sutartis ir t.t.". Bet čia tik girdėjau.
D
DainiusF 4
2004-10-20 12:41 DainiusF
Mano įmonė užsiima dekoratyvinių augalų (medžių ir krūmų) auginimu. Šio proceso technologija tokia - perki sėklas, iš jų daigini daigelius, augini maždaug metus, tada kai kuriuos gali parduoti. Optimalus augalų amžius pardavimui yra 3m.+. Todėl, jei šį rudenį aš nupirksiu sėklas, visą žiemą jas ruošiu daiginimui (t.y. stratifikuosiu), pavasarį sudaiginsiu ir daigelius pasodinsiu į daigyklas, o šiek tiek vėliau vasarą persodinsiu į didesnius vazonus, tam, kad gerai peržiemotų, tai geriausiu atveju, stipriausius augalus galėsiu parduoti tik kitų metų rudenį. O išlaidų seka tokia: sėklos + kompostas + durpės + daigyklos + vazonai + trąšos + mokesčiai valstyb. augalų apsaugos inspekcijai už sertifikavimą, tai apytikriai 10 000 Lt. per pirmus metus. Įdėtų pinigų grąža greitai nenumatoma. Bet visas išlaidas reikia užfiksuoti korektiškai - gal paskui galėsiu susigrąžinti savo įdėtas santaupas, nemokėdamas dvigubų mokesčių (nes dabar "merkiami" pinigai jau vieną kartą apmokestinti tiek SoDra, tiek fiz. asmenų 33 % tarifu). Todėl ir klausiu, kaip galima pratempti tą laikotarpį iki tol, kol galima bus vykdyti pardavimus.
Tiesi Tiesi 4035
2004-10-20 12:51 Tiesi 2011-09-11 03-31
Samdomų neturi, pajamų šiais metais nenumatai?
Tuomet tvarkingai rink visus gaunamus popierius ir užsivesk bent minimalią gaunamų popierių registraciją (čia jei VMI kartais įkištų nosį). Nežinau, ar susigaudysi VMI nurodytam ūkinių operacijų žurnale - ten kartais ir kai kurie buhai pasimeta, todėl geriau nesiūlau.
Už šiuos metus VMI pateiksi tuščias deklaracijas, o kitamet manau gausi samdyt buhą (turi laiko pasiieškot smile ).



DainiusF rašė: Mano įmonė užsiima dekoratyvinių augalų (medžių ir krūmų) auginimu. Šio proceso technologija tokia - perki sėklas, iš jų daigini daigelius, augini maždaug metus, tada kai kuriuos gali parduoti. Optimalus augalų amžius pardavimui yra 3m.+. Todėl, jei šį rudenį aš nupirksiu sėklas, visą žiemą jas ruošiu daiginimui (t.y. stratifikuosiu), pavasarį sudaiginsiu ir daigelius pasodinsiu į daigyklas, o šiek tiek vėliau vasarą persodinsiu į didesnius vazonus, tam, kad gerai peržiemotų, tai geriausiu atveju, stipriausius augalus galėsiu parduoti tik kitų metų rudenį. O išlaidų seka tokia: sėklos + kompostas + durpės + daigyklos + vazonai + trąšos + mokesčiai valstyb. augalų apsaugos inspekcijai už sertifikavimą, tai apytikriai 10 000 Lt. per pirmus metus. Įdėtų pinigų grąža greitai nenumatoma. Bet visas išlaidas reikia užfiksuoti korektiškai - gal paskui galėsiu susigrąžinti savo įdėtas santaupas, nemokėdamas dvigubų mokesčių (nes dabar "merkiami" pinigai jau vieną kartą apmokestinti tiek SoDra, tiek fiz. asmenų 33 % tarifu). Todėl ir klausiu, kaip galima pratempti tą laikotarpį iki tol, kol galima bus vykdyti pardavimus.
Tiesi Tiesi 4035
2004-10-20 12:57 Tiesi
Dar šis bei tas - ar žinai, kokius dokumentus (t.y. kad būtų juridiškai galiojantys) Tau privalo duoti, kai Tu perki tą visą savo turtą? Nes dauguma nebuhalterių šioj vietoj smarkiai stringa.
A
ava 28
2004-10-20 13:06 ava
Dainiau, jei esi Vilniuje, galiu padėti t.y. parodyti kaip dokumentus tvarkyti. Aš ne buhalteris, bet tvarkau PĮ buhalteriją. Mok.inspekcija tikrino. Nenubaudė. Parašyk
N
Niketi 23
2004-10-20 14:01 Niketi
O jei esi is Klp rasyk man. Irgi padesiu :) Turiu kelias Ind.im.
I
IlonaG 117
2004-10-22 15:13 IlonaG
Yra viena labai gera knyga :Individualių įmonių apskaita piniginiu principu. Ji nestora, bet labai gera. pabandyk ją paskaityti. Mano manymui turėtų padėti. Sėkmės.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui