Loreta
28819
#141697 2005-01-31 17:08 Loreta
Nu Tralialia - klausk, o ne verk. Kas neaišku?

Špyga taukuota...

Irma003
595
#141839 2005-02-01 10:12 Irma003 redaguota: 2011-09-11 03-37
Sveiki brangieji,
labai prašau Jūsų pagalbos
įmonė yra ne PVM mokėtoja, kuri įsigyja prekes (prekių vertė 20 000 EUR) iš ES t.y. Graikijos PVM mokėtojos. Nuo prekių vertės ES šalis apskaičiuoja PVM. Man bandė paaiškinti, kad ne tik Graikijai sumokame PVM, bet ir Lietuvos VMI turime sumokėti nuo įsigytų prekių tam tikrą sumą, tik neaišku kokią. Gal kas susidūrėte, arba kur rasti kokį nors komentarą?

Loreta
28819
#141847 2005-02-01 10:25 Loreta redaguota: 2011-09-11 03-37
Manau, kad tas, kas tau aiškino, yra teisus - privaloma sumokėti priskaičiuotą pardavimo PVM. Kodėl taip manau?
Kadangi susiduriu su automobilių prekyba, tai čia man viskas aišku. Tačiau galvoju, tad šios nuostatos taikomos ir kitoms prekėms. Cituoju ištrauką iš VMI brošiūros:

•kai naudotus automobilius įsigyja PVM mokėtoju Lietuvoje neįsiregistravęs:
- apmokestinamasis asmuo, vykdantis ekonominę veiklą (pvz., nedidelė įmonė, fizinis asmuo, įsigijęs verslo liudijimą ir kt.).....ir minėtų asmenų praėjusiais kalendoriniais metais ar einamaisiais metais visų iš kitų ES valstybių apmokestinamų asmenų įsigytų prekių (išskyrus naujas transporto priemones ar akcizais apmokestinamas prekes) vertė nėra didesnė kaip 35 000 Lt, tai įsigytų naudotų automobilių pardavimo PVM skaičiuoti nereikia.
Jei minėtoji vertė per nurodytą laikotarpį viršys 35 000 Lt ribą ir asmuo nebus įsiregistravęs PVM mokėtoju, tai jis nuo įsigyto automobilio apmokestinamosios vertės (pirkimo kainos, išskyrus patį PVM) turės apskaičiuoti 18 proc. naudoto automobilio pardavimo PVM. Šis pardavimo PVM turi būti įtrauktas į to laikotarpio, kada atsiranda prievolė apskaičiuoti įsigytų prekių pardavimo PVM ( PVM įstatymo 14 str. 11 punkte nustatyta, kad prievolė apskaičiuoti PVM už prekių įsigijimą iš kitos valstybės narės atsiranda, kai šių prekių tiekėjas išrašo PVM sąskaitą-faktūrą, bet ne vėliau kaip kito mėnesio, einančio po mėnesio, kurį prekės buvo išgabentos, 15 dieną), PVM mokėtoju neįregistruoto asmens mokėtino PVM apyskaitos (FR0608) 18 laukelį ir iki kito mėnesio 25 dienos turi būti sumokėtas į biudžetą.

Va čia ta 35000 Lt riba pas tave viršyta, nes sumokėjot 20000 EUR.

Kolegos - jūsų komentarai smile

Špyga taukuota...

Irma003
595
#141872 2005-02-01 11:14 Irma003
Dėkui Loreta, labai džiaugiuosi, kad padedat spręsti kt. problemas.
Ar gerai supratau, jog sumokėsim į biudžetą pardavimo PVM 18 proc. kai parduosime prekes, ir negalėsime susigrąžinti pirkimo PVM, kadangi nesame PVM mokėtojai.
Ir dar labai įdomus faktas, įmonė net nėra numačiusi įsigytas prekes parduoti Lietuvoje, t.y. daugiau prekės bus tiekiamos į laivus , kur yra 0 PVM tarifas smile

Loreta
28819
#141876 2005-02-01 11:22 Loreta redaguota: 2011-09-11 03-37
Ne, Irma, ne kai parduosite. PVM reikia priskaičiuoti tą mokestinį laikotarpį, kai pirkote prekes. Paskaityk dar kartą mano cituotą ištrauką -

PVM įstatymo 14 str. 11 punkte nustatyta, kad prievolė apskaičiuoti PVM už prekių įsigijimą iš kitos valstybės narės atsiranda, kai šių prekių tiekėjas išrašo PVM sąskaitą-faktūrą, bet ne vėliau kaip kito mėnesio, einančio po mėnesio, kurį prekės buvo išgabentos, 15 dieną)

O pardavinėsite jūs be PVM,. kol nesat PVM mokėtojai.

Špyga taukuota...

Irma003
595
#141889 2005-02-01 12:20 Irma003 redaguota: 2011-09-11 03-37

Loreta rašė:

Ne, Irma, ne kai parduosite. PVM reikia priskaičiuoti tą mokestinį laikotarpį, kai pirkote prekes. Paskaityk dar kartą mano cituotą ištrauką -

PVM įstatymo 14 str. 11 punkte nustatyta, kad prievolė apskaičiuoti PVM už prekių įsigijimą iš kitos valstybės narės atsiranda, kai šių prekių tiekėjas išrašo PVM sąskaitą-faktūrą, bet ne vėliau kaip kito mėnesio, einančio po mėnesio, kurį prekės buvo išgabentos, 15 dieną)

O pardavinėsite jūs be PVM,. kol nesat PVM mokėtojai.



Taip visai teisingai smile Jaučiu kvepia bankrotu smile

vejune
403
#141901 2005-02-01 13:15 vejune
ES šalyse pilamės kurą,pagal korteles.Sąskaitas gauname 2 kartus per mėnesį.Ar reikia traukti kokias sumas į PVM deklaraciją FR0600 ? smile

Loreta
28819
#141908 2005-02-01 13:24 Loreta
Nu nesitraukia užsienietiškas PVM į lietuvišką deklaraciją smile

Špyga taukuota...

vejune
403
#141912 2005-02-01 13:30 vejune redaguota: 2011-09-11 03-37

Loreta rašė:

Nu nesitraukia užsienietiškas PVM į lietuvišką deklaraciją smile



Fu,ačiū Dievui ir Loretai...Niekada ir netraukiau...Nežinau kas su smegenim darosi...Visko bijoti pradėjau smile Matyt per daug prisiskaičiau...

AldonaXX
118
#144049 2005-02-08 06:48 AldonaXX
Gal galtumėte kas nors padėti? Musu įmonė neprekiauja su ES šalim ir nevykdo jokių importų - eksportų. Tačiau šiais metais įsigijo automobilį (lengvąjį) iš Vokietijos fizinio asmens. Nėra sutarties, nėra jokių PVM kodų, tik fizinio asmens pavardė ir adresas.
Kaip šiuo atveju reikia elgtis? Ar reikia mums paties priskaičiuoti PVM? Ar iš viso šiuo atveju reikia skaičiuoti PVM?

Loreta
28819
#144130 2005-02-08 11:03 Loreta
Tikėtina, kad tas fizinis asmuo nėra PVM mokėtoja. Jis nenurodo savo PVM mokėtojo kodo. Perkant iš ne PVM mokėtojo, jokių mokestinių prievolių PVM atžvilgiu Lietuvoje neatsiranda, nes tai ne PVM objektas. Jums nieko nereikia priskaičiuoti - nei pirkimo, nei pardavimo PVM.

Špyga taukuota...

AldonaXX
118
#144170 2005-02-08 12:13 AldonaXX redaguota: 2011-09-11 03-38

Loreta rašė:

Tikėtina, kad tas fizinis asmuo nėra PVM mokėtoja. Jis nenurodo savo PVM mokėtojo kodo. Perkant iš ne PVM mokėtojo, jokių mokestinių prievolių PVM atžvilgiu Lietuvoje neatsiranda, nes tai ne PVM objektas. Jums nieko nereikia priskaičiuoti - nei pirkimo, nei pardavimo PVM.



labai didelis dėkui

Sebestijonas
2424
#144178 2005-02-08 12:30 Sebestijonas
Nu ka ten itralialialinant į tą LIETUVĖLĘ iš tos ES , gal ką skanaus prieš pasniką?

Cha-cha
5594
#144185 2005-02-08 12:40 Cha-cha
Vaistukai nuo AIDS

Sunaikink savyje kerštą ir pyktį, jie daugiau kenkia tau, negu kitiems

BBB
27
#146141 2005-02-17 10:52 BBB
Labai skubiai reikia intrastato formos UPS-02 Muitinės ir statistikos puslapiai užlūžę,padėkit,kas galit,nes tuoj turiu nešt.

Loreta
28819
#146166 2005-02-17 11:56 Loreta
Bandžiau prikabinti - neina, net suzipintas failas per didelis. Pabandyk čia - man Muitinė vartosi gerai
www.cust.lt/lt/rubric?rubricID=359

Špyga taukuota...

TYTE
1640
#146401 2005-02-18 10:34 TYTE
Sveiki, iškilo klausimas...Lenkijoj pirktas kuras. Už 2004 12 mėn. sąskaita išrašyta 2005 01 05. Kurą užsipajamavau 2004 12 31 datai 2005 01 05 PLN kursu ar teisingai?
bet iškilo kitas klausimas, kaip su skolos perkainojimu 2004 12 31. Taip išeina kad turiu perskaičiuoti atgaline data - 2004 12 31 PLN kursą...
Gal gas susidūrėt? Prašau patarkit smile

TYTE
1640
#146415 2005-02-18 11:16 TYTE redaguota: 2011-09-11 03-38

TYTE rašė:

Sveiki, iškilo klausimas...Lenkijoj pirktas kuras. Už 2004 12 mėn. sąskaita išrašyta 2005 01 05. Kurą užsipajamavau 2004 12 31 datai 2005 01 05 PLN kursu ar teisingai?
bet iškilo kitas klausimas, kaip su skolos perkainojimu 2004 12 31. Taip išeina kad turiu perskaičiuoti atgaline data - 2004 12 31 PLN kursą...
Gal gas susidūrėt? Prašau patarkit smile


Negi niekas nesusidūrėt??? smile

Benas
2114
#146423 2005-02-18 11:35 Benas
Nu, aš tai išvis būčiau užsipajamavus 2005 01 05 datai ir nesukus galvos. O kodėl tu 12 31?

TYTE
1640
#146430 2005-02-18 12:02 TYTE redaguota: 2011-09-11 03-38

Benas rašė:

Nu, aš tai išvis būčiau užsipajamavus 2005 01 05 datai ir nesukus galvos. O kodėl tu 12 31?


O todėl, kad kuras piltas 2004 12 mėn. ir taip užsipajamus man "neitų" kuro likučiai ir dar metų pabaigai.



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis