Missing
easyest
10
#116271 2004-10-27 12:31 easyest
Sveiki,

Įmonė nori pirkti automobilį iš fizinio asmens. Gal žinote konkrečiai (nesenai pirkote) kokių visgi dokumentų reikia? Taip pat, jei FA pateikia a/m pirkimo dokumentus, ar skaičiuojam VMI 15% nuo visos pardavimo sumos ar tik nuo kainų skirtumo?

Ir gal gali kas nors imesti a/m pirkimo sutartį, kur visi tie mokesčiai nurodyti? Įmonę įkūriau visai nesenai ir nei velnio neįsivaizduoju, kaip ta sutartis atrodo.

Pagarbiai,

Algirdas
Avatar
Spanguole
831
#116274 2004-10-27 12:43 Spanguole
www.tax.lt/postt681.html&highlight=pirkimas+i%F0+fizinio+asmens
Jei teisingai įdėjau nuorodą, tai čia panaši tema. Turėtum rasti atsakymą. smile
P.S. 2 psl. kaip tik kalbama apie auto pirkimą iš fizinio asmens.

Pyktis yra tavo netobulumo išraiška.
Missing
easyest
10
#116276 2004-10-27 12:49 easyest
O gal visgi turi kas nors ta pirkimo pardavimo sutarti? Niekur nerandu...

Algirdas
Avatar
gIlona
2095
#116278 2004-10-27 13:02 gIlona
smile
Prisegti failai
Pirk-pard sutartis.doc 49 KB
Avatar
alka
570
#116279 2004-10-27 13:09 alka
Skambinau sio klausimu i VMI. Pasake kad jeigu juridis asmuo perka is fizinio asmens automobili, tai juridis asmuo turi iskaiciuoti 15 proc. pajamu mokesti nuo visos sumo, o pardavejas , nerodamas atsiimti pajamu mokesti turi metu gale pateikti pajamu deklaracija ir tada mokestis bus perskaiciuotas

Galvojama, kad sėkmė ateina pas tuos, kurie anksti keliasi.
Netiesa, sėkmė aplanko tuos, kurie atsikelia geros nuotaikos.
M. Asaras.
Missing
easyest
10
#116281 2004-10-27 13:13 easyest
didelis dėkui.
mažas klausimas - koks PVM?

Algirdas
Avatar
alka
570
#116284 2004-10-27 13:17 alka
KOKS PVM?

Galvojama, kad sėkmė ateina pas tuos, kurie anksti keliasi.
Netiesa, sėkmė aplanko tuos, kurie atsikelia geros nuotaikos.
M. Asaras.
Avatar
Spanguole
831
#116285 2004-10-27 13:22 Spanguole
Mes čia vis apie PIRKIMĄ iš fiz.asm. O sakykit man kvailai - kaip su PARDAVIMU fiz.asm.? Paprasčiausiai išrašau sąskaitą, jis pasirašo ir viskas? PVZ.: 100 Lt + 18 Lt PVM Viso: 118 Lt. Taip ar ne? smile

Pyktis yra tavo netobulumo išraiška.
Avatar
gIlona
2095
#116287 2004-10-27 13:26 gIlona
Taip, tik dar parašyti s/f asmens kodą ir adresą reiktų nepamiršt.
Avatar
Spanguole
831
#116292 2004-10-27 13:34 Spanguole redaguota: 2011-09-11 03-31

gIlona rašė:

Taip, tik dar parašyti s/f asmens kodą ir adresą reiktų nepamiršt.


Ačiū smile

Pyktis yra tavo netobulumo išraiška.
Avatar
Alisa
1194
#116302 2004-10-27 13:57 Alisa redaguota: 2011-09-11 03-31

Spanguole rašė:

Mes čia vis apie PIRKIMĄ iš fiz.asm. O sakykit man kvailai - kaip su PARDAVIMU fiz.asm.? Paprasčiausiai išrašau sąskaitą, jis pasirašo ir viskas? PVZ.: 100 Lt + 18 Lt PVM Viso: 118 Lt. Taip ar ne? smile



Praeitą savaitę automobilį pardavinėjom, tai Regitra reikalauja Pirkimo- pardavimo sutraties, pagal Faktūrą, jiems netinka. Tipo turi būti sutartis, kad automobilis nuosavybe tikrai pereina perkančiam asmeniui.

Bet čia automobiliui, o šiaip parduodant, išrašai sąskaitą. Ir Kaip gIlona sakė, nepamiršk a.k. ir adresiuko smile
Avatar
Spanguole
831
#116316 2004-10-27 14:27 Spanguole
Tai dėl viso pikto jei IT parduodam, tai geriau sutartėlę surašyt... Ačiū smile

Pyktis yra tavo netobulumo išraiška.
Avatar
gIlona
2095
#116320 2004-10-27 14:31 gIlona redaguota: 2011-09-11 03-31

Spanguole rašė:

Tai dėl viso pikto jei IT parduodam, tai geriau sutartėlę surašyt... Ačiū smile



Kaip, rašė Alisa, tos sutarties Regitra tikrai reikalaus. Mes taip pat turėjome nesenai parduodant auto, tokią sutartį ( laisvos formos, nurodant auto , pirkėjo , pardavėjo duomenis) pasirašyti.
Missing
EVAA
6
#116349 2004-10-27 15:31 EVAA redaguota: 2011-09-11 03-31

alka rašė:

Skambinau sio klausimu i VMI. Pasake kad jeigu juridis asmuo perka is fizinio asmens automobili, tai juridis asmuo turi iskaiciuoti 15 proc. pajamu mokesti nuo visos sumo, o pardavejas , nerodamas atsiimti pajamu mokesti turi metu gale pateikti pajamu deklaracija ir tada mokestis bus perskaiciuotas




Jeigu fizinis asmuo automobilį įsigijęs daugiau nei prieš 3 metus, tai 15pros.nereikia išskaičiuoti.
Avatar
Modestas
7023
#116433 2004-10-27 18:47 Modestas redaguota: 2011-09-11 03-31

gIlona rašė:

Taip, tik dar parašyti s/f asmens kodą ir adresą reiktų nepamiršt.



Na, na asmens kodas neprivalomas smile

www.valdymoapskaita.lt
Avatar
Zancik
83
#116446 2004-10-27 19:18 Zancik redaguota: 2011-09-11 03-31

EVAA rašė:



alka rašė:

Skambinau sio klausimu i VMI. Pasake kad jeigu juridis asmuo perka is fizinio asmens automobili, tai juridis asmuo turi iskaiciuoti 15 proc. pajamu mokesti nuo visos sumo, o pardavejas , nerodamas atsiimti pajamu mokesti turi metu gale pateikti pajamu deklaracija ir tada mokestis bus perskaiciuotas




Jeigu fizinis asmuo automobilį įsigijęs daugiau nei prieš 3 metus, tai 15pros.nereikia išskaičiuoti.



FA gali kreiptis i VMI pagal gyvenviete nors ta pacia diena del 15 % grazinimo nuo skirtumo tarp pirkimo ir pardavimo to l/a. Laukti metu pabaigos nereikia. Bet reikia tureti pazyma FR0466 is Juridinio asmens, isskaiciuojancio ir i biudzeta sumokancio ta 15 %
Missing
liepa1
761
#235574 2005-12-19 12:28 liepa1 redaguota: 2011-09-11 03-56

Zancik rašė:



EVAA rašė:



alka rašė:

Skambinau sio klausimu i VMI. Pasake kad jeigu juridis asmuo perka is fizinio asmens automobili, tai juridis asmuo turi iskaiciuoti 15 proc. pajamu mokesti nuo visos sumo, o pardavejas , nerodamas atsiimti pajamu mokesti turi metu gale pateikti pajamu deklaracija ir tada mokestis bus perskaiciuotas




Jeigu fizinis asmuo automobilį įsigijęs daugiau nei prieš 3 metus, tai 15pros.nereikia išskaičiuoti.



FA gali kreiptis i VMI pagal gyvenviete nors ta pacia diena del 15 % grazinimo nuo skirtumo tarp pirkimo ir pardavimo to l/a. Laukti metu pabaigos nereikia. Bet reikia tureti pazyma FR0466 is Juridinio asmens, isskaiciuojancio ir i biudzeta sumokancio ta 15 %



Tai reikia ar nereikia išskaičiuoti 15 % jeigu juridinis asmuo perka automobilį iš fizinio asmens įsigytą daugiau nei prieš 3 metus?
Avatar
Linda6
11997
#235575 2005-12-19 12:35 Linda6
Reikia, todėl kad tai privalomai registruojamas turtas.Ir išduodi FR 0466, pervedi mokestį į vmi sąskaitą, kodu 1421 ir žmogelis tą pačią dieną gali žygiuoti į VMI atsiimti mokesčio.Ten duoda užpildyti popierką

Žavinga atrodo viskas, į ką žiūrima su meile. O. Morngerstern
Missing
liepa1
761
#235591 2005-12-19 13:07 liepa1 redaguota: 2011-09-11 03-56

Linda6 rašė:

Reikia, todėl kad tai privalomai registruojamas turtas.Ir išduodi FR 0466, pervedi mokestį į vmi sąskaitą, kodu 1421 ir žmogelis tą pačią dieną gali žygiuoti į VMI atsiimti mokesčio.Ten duoda užpildyti popierką



Ačiū, bet visai pasimečiau, paskambinau į VMI tai sako, kad nereikia skaičiuoti.
Avatar
IrenaR
2889
#235605 2005-12-19 13:40 IrenaR redaguota: 2011-09-11 03-56
Jeigu registruojamą turtą pardavėjas turi ilgiau kaip 3 metus, jo pardavimo pajamos priskiriamos neapmokestinamoms, todėl išskaičiuoti GPM nereikia.
Iš GPMĮ komentaro 23 str.
1. Nuolatinis Lietuvos gyventojas, Lietuvos vienetas, nuolatinė buveinė arba nenuolatinis Lietuvos gyventojas, vykdantis individualią veiklą per nuolatinę bazę, kaip mokestį išskaičiuojantys asmenys išmokėdami išmokas, pagal mokesčio mokėjimo tvarką priskiriamas gyventojo A klasės pajamoms, privalo apskaičiuoti, išskaičiuoti ir sumokėti į biudžetą šio Įstatymo nustatytą pajamų mokestį, jeigu šios išmokos pagal šio Įstatymo nuostatas nėra priskiriamos neapmokestinamosioms pajamoms. .

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis