BUhalterinių paslaugų įmonės

KJurate KJurate 6551
1 2016-09-01 18:39 KJurate
Byla, mes negalime pasakyti už kiek dirbtume konkrečioje situacijoje...
būna, kad ir už ačiū, kokią VšĮ padeklaruoju, bet jiems VISADA pasakau, kad tokia palauga būtų kainavusi tiek ir tiek, bet jie šiandien pakliuvo į mano labdaros projektą, nes 10 proc. savo pajamų (laikas pinigai) skiriu labdarai,
Labdarą skiriu vaikams ir invalidams... kokiai kategorijai jie save priskiria?...

dauguma pagalvoja ir susimoka, kaip sveiki ir brandūs žmonės, o būna ir kokiu skanėstu palepina, būna visaip...
vienas su Audi TT arba Harliu (kaip kada koks oras) važinėja , o jau keli mėnesiai nemoka - pinigų nėra smile nors vargo su juo - tikrina kas netingi... jachtom prekiauja smile
Tess Tess 20235
3 2016-09-01 18:42 Tess
Priėjome vėl kitą tema. Klientų atsiskaitymai.
Seminare minėjo, kad neatsiskaičius už 1 mėn. siunčiamas priminimas bei įspėjama, kad paslaugos bus stabdomos. Jei neatsiskaito, o tik žada, po 2 mėn. vėl priminimas ir paslauga sustabdoma. Kai neatsiskaito už 3 mėn., tuomet sutartis nutraukiama.
Ką darote jus su pažadukais? smile
Tess Tess 20235
1 1 2016-09-01 20:50 Tess
Dar neteko su tokiais susidurti.
Sprendžiant iš seminaro, galiu pasakyti, kad auditorė net nepradėtu dirbti su tokiu.Aš taip pat.
Kuo argumentuoja?
Tess Tess 20235
1 1 2016-09-01 22:16 Tess
Na ne tokios diskusijos tikėjausi sulaukti.
agiedre agiedre 3007
2 2016-09-01 22:47 agiedre
apie atsiskaitymus - ir aš siunčiu priminimus ir po 2 mėn nemokėjimo stabdau paslaugas. turiu karčios patirties, tai sutartyje yra punktas apie paslaugų teikimo stabdymą dėl neatsiskaitymų.
Tess Tess 20235
4 2016-09-02 10:02 Tess 2016-09-02 11-47
Nežinau Byla ko aš jums neįtikau. smile
Tiesiog norėjau padiskutuoti apie kitą mūsų darbo pusę. Dokumentavimą, parašus, registrus, skolas. Kaip dirbti, kad nenukentėti nuo nesąžiningų klientų, kaip apsisaugoti nuo visokių institucijų tikrinimų (t.y. kaip ir ką įrašyti sutartyje, kokius dokumentus galima pasirašyti, kad netampytu kaip bendrą).
O ne apie tai kaip sunku, kai nėra darbo ir tenka dirbti už mažai.
Auditorė sako, kad patys nusipiginome, patys kelti. Kaip Luka_Pačiolis rašė, sumokėjo teisininkui 45 Eur už dokumento paruošimą. Ir nesiginčijo.
Ji sakė, kad mažiausia kaina 50 Eur.. Aš pritariu.
Tai jeigu kas ir norės pasibendrauti, tai prašom, tikrai pasidalinsiu žiniomis, kurias gavau. smile
Tess Tess 20235
2 2016-09-02 10:04 Tess

agiedre rašė: apie atsiskaitymus - ir aš siunčiu priminimus ir po 2 mėn nemokėjimo stabdau paslaugas. turiu karčios patirties, tai sutartyje yra punktas apie paslaugų teikimo stabdymą dėl neatsiskaitymų.

Pas mus taip pat yra toks punktas. Jei neatsiskaito, tai galima stabdyti paslaugas po 1 mėn. Aišku taip nedarome. Iki 3 laukiame, o po to jau viskas.

DKate DKate 3344
1 2016-09-02 10:21 DKate
Sveika, Tess,
Diskusija labai reikalinga. Bet tik vakar vėlai vakare grįžau iš atostogų šiltuose kraštuose ir turiu visą uodegą skubių darbų. Tai šiandien dar negaliu prisijungti.
Byla Byla 12119
2016-09-02 10:26 Byla

Tess rašė:
Nežinau Byla ko aš jums neįtikau. smile
Tiesiog norėjau padiskutuoti apie kitą mūsų darbo pusę. Dokumentavimą, parašus, registrus, skolas. Kaip dirbti, kad nenukentėti nuo nesąžiningų klientų, kaip apsisaugoti nuo visokių institucijų tikrinimų (t.y. kaip ir ką įrašyti sutartyje, kokius dokumentus galima pasirašyti, kad netampytu kaip bendrą).
O ne apie tai kaip sunku, kai nėra darbo ir tenka dirbti už mažai.
Auditorė sako, kad patys nusipiginome, patys kelti. Kaip Luka_Pačiolis rašė, sumokėjo teisininkui 45 Eur už dokumento paruošimą 45 Eur..
Ji sakė, kad mažiausia kaina 50 Eur.. Aš pritariu.
Tai jeigu kas ir norės pasibendrauti, tai prašom, tikrai pasidalinsiu žiniomis, kurias gavau. smile

O aš sakau, kad auditorių darbas - kalbėti. Ir teorija, deja, labai skiriasi nuo praktikos. Gal didžiosios apskaitos įmonės (jei tokių yra) ir gali sau daug ką leisti. Nes, aš taip pat sutinku, kad visi mes norime dirbti pagal įstatymo raidę ir pataikydami į kiekvieną jo punktą. Deja, natūroje, galimybės skirtingos.
Didžioji įmonė gali nusisamdyti pakankamą kiekį darbuotojų, ir dokumentus surinkti ir sunumeruoti ir visur kitur visus kablelius ir taškelius sudėlioti, o ką gali maža įmonė? Kiek įmonių tenka vienam mažosios apskaitos įmonės buhalterei vienu metu aptarnauti? Tai gal ateityje ir liks tiks didžiosios įmonės, gal, pagaliau, mažosios ims jungtis į stambesnius verslo vienetus ir tada taps daugiau kas įmanoma.
O dabar ....
Todėl man jūsų kalbos tai garsūs svaičiojimai. O gal jums tai yra šiandienos realybė. Aš nežinau. Neįsižeiskite.
Tess Tess 20235
5 2016-09-02 10:28 Tess
Na tai ne per vieną gi dieną. Nes ši tema yra aktuali nuolat. Juk kažkas nukenčia, nusidegina, vėl kažką traukia į sutartį.
O aš norėčiau, kad kuo mažiau būtų pas mus bėdų. Tai ir dalinames skaudžia patirtimi ir t.t., kad mūsų darbą padaryti saugesniu. Aišku yra ir buhalteriai nesąžiningi, ir klientai.
Bet kalbėkime apie sąžiningus, atsakingus buhalterius.

Tess Tess 20235
2 2016-09-02 10:34 Tess

Byla rašė: O aš sakau, kad auditorių darbas - kalbėti. Ir teorija, deja, labai skiriasi nuo praktikos.

Byla, jei atidžiai paskaitytumėt, tai pamatytumėt, kad rašiau jos vardą ir pavardę. Pagooglonkite.
Ji yra apskaitos įmonės direktorė ir kalbėjo ne teoriškai, o iš praktikos su daug pvz. smile


Byla rašė: Nes, aš taip pat sutinku, kad visi mes norime dirbti pagal įstatymo raidę ir pataikydami į kiekvieną jo punktą. Deja, natūroje, galimybės skirtingos.

Ar dideli mes, ar maži privalome laikytis įstatymų.

Net ir maža įmonė ar buhalteris su IDV privalo organizuoti savo darbą. Apie tai ir noriu pakalbėti. Jei jums tai nesvarbu, gal kietiems svarbu.


Byla rašė: ir dokumentus surinkti ir sunumeruoti

Atveža patys, atiduodu sunumeruotus, susegtus ir pasirašau aktą.
Dorota1 Dorota1 13537
2016-09-02 10:48 Dorota1
oj su dokumentai, turiu vieną klientę, tai žinokit, nuvažiuoju dokumentų pasiimti, o jie iš stalčiaus krauna ir į maišą bet kaip meta, tik betruko dar su koją pastumti.
Va kaip su tokias kovoti, sakiau ne kartą kad reikai perdavimo jų, bet nepasitaiso. Kaip kovojate su tokias?
R
Rute 283
1 2016-09-02 10:55 Rute
Dėl archyvavimo. Mes tikrai nearchyvuojam. Grąžinant dokumentus sunumeruojame bei pasirašome priėmimo -perdavimo aktą. Vienas klientas kartą teiravosi ar atiduodame suarchyvuotus dokumentus. Atsakiau, kad už archyvavimą reikia papildomai mokėti ir tai tikrai nėra buhalterių darbas. Tuo viskas ir baigėsi. Archyvarai turintys licencijas lupa gan nemažus pinigėlius.
Tess Tess 20235
2 2016-09-02 10:58 Tess

Dorota1 rašė: oj su dokumentai, turiu vieną klientę, tai žinokit, nuvažiuoju dokumentų pasiimti, o jie iš stalčiaus krauna ir į maišą bet kaip meta, tik betruko dar su koją pastumti.
Va kaip su tokias kovoti, sakiau ne kartą kad reikai perdavimo jų, bet nepasitaiso. Kaip kovojate su tokias?

Jus galite sutartyje numatyti, kad perduodant dokumentus pasirašomas dokumentų perdavimo aktas, aktą sudaro Užsakovas/Klientas. Šalių susitarimu aktas gali būti nesudaromas. Tik ar tai padės. Su tokiais, manau, nepakovosi. Pasiimu dokumentus ir kantriai dėlioju. smile
Tess Tess 20235
2016-09-02 11:00 Tess

Rute rašė: Dėl archyvavimo. Mes tikrai nearchyvuojam. Grąžinant dokumentus sunumeruojame bei pasirašome priėmimo -perdavimo aktą. Vienas klientas kartą teiravosi ar atiduodame suarchyvuotus dokumentus. Atsakiau, kad už archyvavimą reikia papildomai mokėti ir tai tikrai nėra buhalterių darbas. Tuo viskas ir baigėsi. Archyvarai turintys licencijas lupa gan nemažus pinigėlius.

Na ir aš nearchyvuoju pagal teisės aktus. Susegu į didelį segtuvą chronologine tvarka, atskiriant pagal dokumentų rūšys. Bet į sutartį įtraukia dabar sąlygą, kad galime suarchyvuoti, bet 1 bylos mokestis (dar neapsisprendžiau aišku 20-30 Eur gal, nes laiko užima). Bet abejoju, kad kas nors norės. Bet jei norės, kaina yra sutartyje. smile
R
Rute 283
5 2016-09-02 11:11 Rute
O kalbant apie dokumentus ir jų patekimą iki buhalterijos būna visko. Turėjom klientą, kuris tvarkingai kas mėnesį mokėjo pinigus už paslaugas, bet dokumentų neduodavo. Net el. paštu atsiųst neprisiprašydavau. Buvo nemažai vargo kai nutraukinėjom sutartį su juo. Prašai to paties per tą patį, o jis kaip iš medžio nukritęs. Visada stengiuosi perduoti tvarkingus dokumentus, bet šio kliento buhalterija taip ir liko su "galais". Siūliau už papildomą dokumentų surankiojimą susimokėti - nenorėjo. Liūdna, kai žmogaus prašai dokumentų, o jis nukeliauja iki asmeniškumų ir pradeda įžeidinėti. Tuomet supakavau viską kaip turiu ir atidaviau. Viskam yra ribos. Taigi, kai gaunate buhalteriją su "galais", ne visada buhalterė yra bloga. Reiktų susimąstyt, kad gal pats vadovas nelabai koks.
na bent jau aš savęs 'bloga' nevadinčiau smile
Tess Tess 20235
2 2016-09-02 11:22 Tess
Na ir mes turime tokių. Visada išsaugau susirašinėjimus, turiu įrodymus, kad buvau atkakli ir labai įkyri. smile
Koks buvo buhalteris visada matosi iš bendradarbiavimo. Mes bendradarbiaujame, aiškinamės, siunčiame papildomus dokumentus, jei prašo. Manau, kad taip ir turi būti, nesvarbu koks buvo klientas, juk perimanti buhalterė nėra kalta.
Auditorė minėjo, kad jei klientas neatsiskaito, atiduoda pirminius dokumentus, o registrus, programos kopija, tik kai atsiskaito. Nežinau ar tai yra teisinga. smile Aš atiduodu viską.
R
Rute 283
1 2016-09-02 11:48 Rute

Tess rašė:
Auditorė minėjo, kad jei klientas neatsiskaito, atiduoda pirminius dokumentus, o registrus, programos kopija, tik kai atsiskaito. Nežinau ar tai yra teisinga. smile Aš atiduodu viską.

Aš atiduodu dokumentus tik tuomet kai atsiskaito. Sutartyje yra įtrauktas punktas, kad grąžiname dokumentus tik pilnai atsiskaičius. Spaudžiu remdamasi tuo punktu. Aš gi neatsisakau grąžinti dokumentų, tiesiog prašau susimokėti už jau suteiktas paslaugas. Jeigu mano atlikto darbo kokybė vadovo netenkina, jis visada gali kreiptis į auditorius, patikrinti mano darbą ir toliau galime teisme nagrinėti ginčus.
Nežinau, mėnesio paslaugų kaina nėra tokia didelė, kad klientai nesusimokėtų. Neteisinga. Bet aš sąžiningai, prieš pasirašant sutartį, klientui sakau, kad nutraukiant sutartį dokumentai bus grąžinti tik po galutinio atsiskaitymo. Viską išaiškinu ir dirbame. Dar neteko susidurt, kad klientas nepasirašytų bendradarbiavimo sutarties būtent dėl šio punkto.
Tess Tess 20235
2016-09-02 11:52 Tess
Bet kiek teko domėtis, neturite teisės negrąžinti pirminių dokumentų. Tai matyt auditorė dėl to pirminius perduoda, o registrų ne. Tuomet buhalterei teks viską vesti iš naujo, o klientui dvigubai mokėti.
Pas mus irgi daug visko prirašyta, po kursų dar šiek tiek papildžiau.
R
Rute 283
1 2016-09-02 14:06 Rute
Žinau, kad neteisėta negrąžinti. O klientas turi teisę neatsiskaityti?
Todėl pirmaiusia visada spaudžiu klientą, kad pirma atsiskaitytų. Sutartis rašytinė, patvirtinta abiejų pusių parašais. Klientas neteisus neatsiskaitydamas, aš neteisi laikydama pas save dokumentus. Kažkuris vis tiek turi nusileisti. Arba eiti į teismą spręsti ginčo.

Kai kuriems klientams net tų pirminių dokumentų nereikia, nekalbu jau apie registrus. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui