patarkit del programos

K
Kristian 17
2004-12-30 08:29 Kristian
Kai dėl programos, tai nėra nei vienos dar visiškai tobulos, kieviena turi ir trūkumų ir privalumų smile Privalumai tai kiekvienam pagal poreikius, na o trūkumai..
Rivilė-populiariausia, tačiau su ja sudėtinga dirbti, o ir kaina nelabai vilioja (ypač jei tinkle)
Konto-būna nesutampa rezultatai, sena duomenų bazė
Agnum-dingsta duomenys, skirtingų modulių skirtingas darbo principas
Finvalda-sena duomenų bazė, technologijos
Centas-žiauriai nepatogu dirbt, ir išvis čia kažkoks nesusipratimas..
Navision ir Hansa-išvis nenormalios kainos!
BCApskaitaPlius-šiek tiek sudėtinga, skiriasi valdymas nuo kitų programų
Pragma-kaina nevilioja, o ir šiaip būna nesusipratimų..
Žodžiu, labiausiai aš išbandžiau Rivilę, Centą, BCApskaitaPlius ir Pragmą. Vertos dėmesio liko tik BCApskaitaPlius ir Pragma...
K
Kelias 890
2004-12-30 08:37 Kelias
Kristian,

o kokiu pretenziju turi Rivilei?
K
Kristian 17
2004-12-30 08:55 Kristian 2011-09-11 03-35

Kelias rašė: Kristian,

o kokiu pretenziju turi Rivilei?


Na nesiginčysiu,kad ji labai paplitusi,tačiau čia tik gero marketingo rezultatas. Minėjau gi, kad sudėtinga dirbti!Ypač po kitų programų čia atrodo kažkokia bizabrazija smile O ir labai gudriai ten fiksuotos kainos-iš pradžių akį patraukia, bet paskui įsitikini, kad čia tik muilinimas.. Žodžiu,bendram kontekste gaunasi brangu.
E
Elpozo 198
2004-12-30 18:22 Elpozo
Buvo Simonija-atsirado Kristian.Gal Jūs semo dvyniai smile
K
kissa 576
2004-12-30 18:41 kissa
zinau trys firmas, dirbusias su Rivile; trys bankrutavusias firmas. Aisku, ne rodiklis, ju juroje klientu. Bet...
K
kissa 576
2004-12-30 18:50 kissa
trys buhalciukes, dirbancios su viena agnum, neatstoja vienos buhalciukes, dirbancios su dviem MS produktais- Excell ir Access. Tokia mano patirtis.
O geriausia programa - mano galvoje smile
E
Elpozo 198
2004-12-30 18:54 Elpozo 2011-09-11 03-35

kissa rašė: zinau trys firmas, dirbusias su Rivile; trys bankrutavusias firmas. Aisku, ne rodiklis, ju juroje klientu. Bet...


Nenorėčiau sutikti,kad galima bakrutuoti vien dėl to ,kad pasirinkta netinkama buhalterinė programa. smile Mistika...
K
kissa 576
2004-12-30 19:03 kissa
Nenorėčiau sutikti,kad galima bakrutuoti vien dėl to ,kad pasirinkta netinkama buhalterinė programa. Mistika...

-nemanau.
O mistika - tai tik vaizdelis be rysiu (arba kai ju nematai) smile
artas71 artas71 12027
2004-12-30 19:12 artas71 2011-09-11 03-35

kissa rašė: zinau trys firmas, dirbusias su Rivile; trys bankrutavusias firmas. Aisku, ne rodiklis, ju juroje klientu. Bet...

Nostradamuso pranašystės kažkokios. smile smile Visai ne mistinė programa, ir kvietinėtis specų dažnai nereikia- kai moki, aišku. smile
O išmokti galima. Patikrinta.
O
Oleg 519
2005-01-03 09:36 Oleg
Na jo, cia jau per daug. Bankrutavimas del buh. programos... Nebent jeigu del programos buvo blogai tvarkoma buhalterija ir inspekcija paskyre bauda del kurios imone ir bankrutavo...

Taciau, RIMTOS verslo valdymo sistemos turi dydele itaka verslo efektyvumui. Ir tai yra visishka tiesa. Praktika (pasaulyne ir musu taip pat) parodo, kad tinkamas sistemos diegymas gali per metus eksploatacijos padidinti verslo efektyvuma iki 2 kartu. Visishka tiesa. Ir atvirksciai, blogas diegimas mazina verslo efektyvuma.
Pavizdziui:
a) buna imoniu, kurios negali parduoti uzsakomas prekes del tokios paprastos priezasties, kaip prekiu nebuvimas sandelyje. Ivedus automatizuota atsargu valdyma ir operatyvini pirkimu/pardavimu planavima neivykdytu uzsakymu skaicius mazieja iki minimumo. Vat jums ir apyvartos augimas. Jau nekalbant apie tai, jog automatizuotas uzsakymu valdymas pagreitina logistikos procesus, del ko klientai buna labiau patenkinti ir vel gi pardavimai dideja. Tas pats atsargu valdymas optimizuoja sandelio likucius, del ko atsiranda papildomu apyvartiniu leshu.
b) automatizuoto gamybos planavimo idiegimas optimizuoja resursu (zmoniu, medziagu, irengimu) panaudojima, kas mazina produkcijos savikaina.
c) apskaita pagal atsakomybes centrus (t.y. kai mes turime faktyni gamybos baru/projektu/produkcijos rentabiluma) leidzia restrukturizuoti versla. Pavizdziui atsisakyti nuostolingos produkcijos gamybos, arba nuostolingu projektu (jei yra dar ir projektu planavimas) ir padidinti veiklos pelninguma. Taip pat ishskirti geriausia dirbancius padalinius/darbuotojus, tinkamai juos motyvuoti.
Tokiu punktu galima parasiti simtus, bet rezultatas vienas - valdymo sistemu diegimas itakoja kompanijos veilkos efektyvuma. Ir ko daugiau verslo procesu yra automatizuojama programos pagalba to itaka (teigiama ar neigiama) yra didesne. Buh. sistemos automatizuoja buhalterijos darba, buh. apskaita - vienas ish pagalbyniu procesu, todel tokios programos itaka nera labai didele.

Savaime suprantama, kad labai daug priklauso ir nuo kompanijos-vartotojo personalo. Ar jie sugebes pasinaudoti programos teikiamais pranashumais? Ir nuo kompanijos-diegejo. Ar jie sugebes tinkamai idiegti sistema ir apmokyti/pakonsultuoti personala.
C
Cat 121
2005-01-03 11:16 Cat
Nežinau Rivilės galimybių, bet mūsų įmonė po pirmo pristatymo daugiau nebesidomėjo ta programa dėl pristatinėtojo arogancijos. Teko girdėti ir jo pokalbį su klientu. Pagalvojau, kad, jeigu ir su manimi taip bendraus, tai nereikia tos programos. Yra iš ko rinktis.
O
Oleg 519
2005-01-03 11:30 Oleg 2011-09-11 03-35

Cat rašė: Nežinau Rivilės galimybių, bet mūsų įmonė po pirmo pristatymo daugiau nebesidomėjo ta programa dėl pristatinėtojo arogancijos. Teko girdėti ir jo pokalbį su klientu. Pagalvojau, kad, jeigu ir su manimi taip bendraus, tai nereikia tos programos. Yra iš ko rinktis.


Jus ka renkates? Programa ar "si..na laizanti pardaveja"?

Aishku, yra verslo etika, ir ish zmogaus, kuris nesilaiko etikos taisikliu pirkti kazko nereikia. Beje, kaip ir parduoti jam kazka ar bendradarbiauti su juo.

Taciau reikia suprasti, kad malonus bendravimas iki sutarties pasirasimo nebutinai reishkia malonu bendravima po sutarties pasirasimo. Ziureti reikia i programa ir klientu atsiliepimus.

P.S. Ash neturejau omeni jusu atveji, bendros mintys.
E
Emma 1993
2005-01-03 11:49 Emma
Tikrai nemanau, kad turėtas omenyje noras ypatingo (apsimestinio) dėmesio sulaukti. Tiesiog vieni turi talentą taip bendrauti su klientu, kad apsigauni su malonumu, o kiti to talento neturi - tuo ir skiriasi tokie konsultantai. Yra žmonių, žavingų iš prigimties, jie tave išdurinėja, o tu jauti malonumą ir nieko negali su savimi padaryti. Vėliau ar anksčiau, tai, aišku, praeina, bet kol nepraeina - kaifas garantuotas. Kaip atsisakysi smile ?
C
Cat 121
2005-01-03 12:27 Cat
Būtų malonu, kad apskaitos programų kūrimo įmonę reprezentuojantis darbuotojas suprastų, kad aptarnavimas yra pirmoje vietoje. Bet kurioje įmonėje blogas darbuotojas gali atnešti daugiau žalos, negu tikimasi iš vieno žmogaus.
Ir įdomu, kaip čia įsigilinti į tos programos tobulybes, kai tai aiškinama su atsainia arogancija, kuria demonstruojami ne programos, o savo tariamų žinių pranašumai.
O
Oleg 519
2005-01-03 12:29 Oleg
Kas be ko smile

Tik galima pakaifot, o pasirinkti produkta.
E
Emma 1993
2005-01-03 12:31 Emma 2011-09-11 03-35
Būtent - tariamų, nes bet kokiu atveju jis apie tą programą žino daugiau šiuo momentu. Po kažkiek tai laiko labai įmanoma, jog bus atvirkščiai.
Norėtusi gauti gerą produktą ir kaifą tuo pačiu smile. Įdealus atvejis smile.
S
SNAPE 126
2005-01-03 12:44 SNAPE
Aš dirbu su Pragma ir apie kitas net negalvoju, nes nebuvo problemų. Vedu 2 įm. ir du skirtingi žmonės konsultuoja. Visada normaliai ir geranoriškai. Galima konsultuotis telefonu-nekainuoja. Jeigu atvažiuoja-mokėti reikia. Lankiau ir kursus, iš pradžių galva susisuko, bet kai pradėjau dirbti viskas atsistojo į vietas. Va taip.
artas71 artas71 12027
2005-01-03 12:49 artas71 2011-09-11 03-35
Dalyvavau dviejuose mokymuose (Riviles) , bet nei atsainios nei kitokios rūšies arogancijos nepastebėjau. smile Tiesa, kalbant telefonu kartais praslysta nekantrumo bei tokios..hmm.. piktumo gaideles.Nenuostabu, nes manau per dieną įvairūs interesantai užduoda kokis 50% elementoriškų klausimų, kurie būtų aiškus, nors kartą perskaičius programos aprašymą.

Cat rašė: Ir įdomu, kaip čia įsigilinti į tos programos tobulybes, kai tai aiškinama su atsainia arogancija, kuria demonstruojami ne programos, o savo tariamų žinių pranašumai.
agiedre agiedre 3007
2005-01-03 13:10 agiedre
Kaune Rivilės konsultantas (mūsų, šiaip dabar jau jų yra trys) labai fainas su juo galima pasišnekėti ne tik apie programą :)
Aišku, darbo pradžioje buvo nesusipratimų tarp mūsų direktoriaus ir to konsultanto, bet tik dėl to , kad vienas kito nesuprato (tai abu pasipūtė...- eto bylo davno i nepravda :) ). Bet paskui... Jokių problemų... :) t.y. tokios, kurios išsprendžiamos greitai ir neskausmingai :) .
agiedre agiedre 3007
2005-01-03 13:12 agiedre
P.s. iš tiesų ir čia galioja priežodis "kaip šauksi, taip ir atsilieps".
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui