Darbo laiko apskaitos tabelis

linda linda 310
2003-11-19 17:19 linda
Iš patirties, tik iš patirties... Na, nebent paskui nori perskaičiuoti atlyginimą už komandiruotės dienas ir mokėti už mėnesį daugiau nei už pusę etato.
Aš kažkodėl automatiškai darau išvadą, kad vairuotojas, kuris dirba puse etato, gauna atlyginimą vidutiniškai už 80 val., vietoje vidutiniškai 160. Jei komandiruotėje žymėsi 8, tai paskui suteikinėsi laisvas? Arba perskaičiuosi atlyginimą?
wolf wolf 11164
2003-11-19 17:25 wolf
Loreta čia tau - nors formulė gremezdiška, bet veikia tikriausiai galima paprasčiau padaryti

Eilute išryškinta. Loretai_K_8.xls
Loreta Loreta 28574
2003-11-19 17:36 Loreta
Wolfuška, labai tau ačiū
Einu, pastudijuosiu, o jei kas bus neaišku, pakankinsiu tave ryto, ok?
Tiesi Tiesi 4035
2003-11-19 17:39 Tiesi
Bet jei vairuotojas buvo komandiruotas į užsienį, juk akivaizdžiai matosi, kiek valandų jis dirbo per dieną. Beje ir Lietuvoj jei iškomandiruosiu vairuotoją maršrutu tarkim Vilnius - Mažeikiai - Vilnius, nelabai kas patikės, kad tą kilometražą vairuotojas sukorė per 4 valandas? Kam žymėt tabelyje valandas, akivaizdžiai neatitinkančias realių faktų? Kitas klausimas, jei komandiruotojo darbo laikas nėra toks akivaizdus, kaip kad vairuotojo.
linda linda 310
2003-11-19 17:40 linda
Tai ką, ir viskas? Eini tabelio analizuot, o man nieko nepasakysi? Ar aš dabar turiu iki ryto graužtis su savo nuomone dėl 4 val. skaičiavimo, kai žmogus dirba 0,5 etato? smile
Paklausei, suerzinai ir palikai... O vaidini gerą, adresiuką nurodei. Ech. Loreta...
linda linda 310
2003-11-19 17:49 linda 2011-09-11 03-17

Tiesi rašė: Bet jei vairuotojas buvo komandiruotas į užsienį, juk akivaizdžiai matosi, kiek valandų jis dirbo per dieną. Beje ir Lietuvoj jei iškomandiruosiu vairuotoją maršrutu tarkim Vilnius - Mažeikiai - Vilnius, nelabai kas patikės, kad tą kilometražą vairuotojas sukorė per 4 valandas? Kam žymėt tabelyje valandas, akivaizdžiai neatitinkančias realių faktų? Kitas klausimas, jei komandiruotojo darbo laikas nėra toks akivaizdus, kaip kad vairuotojo.

Taigi vairuotoją tokiu maršrutu iškomandiruosi ne vienai dienai... O jei vienai, tada kaip su vairuotojo darbo valandomis? Juk yra numatytos kažkokios sąlygos, kiek jis gali vairuoti, o kiek turi ilsėtis... O vykstant į užsienį - tuo labiau, juk vyksta ne po vieną, ir kažkaip neprisimenu, kad galėtų vairuot 8 val., ar aš klystu?
Kalbu iš tų pozicijų, kad tabelius tikrina VDI ir "Sodra", o jiems greičiausiai užkliūva laikas, kuris nesulygtas darbo sutartyje ir realiai neapmokėtas... Tuo tarpu kelionės lapų bent pas mane dar nė sykio nėra paprašę... Aišku, jei komandiruoji vairuotoją į Mažeikius vienai dienai, tai mano pasiūlytas atvejis prasilenkia su sveiku protu...
Loreta Loreta 28574
2003-11-19 17:49 Loreta
Niu, neverk, linda. Va, Tiesi atsigavo iš letargo miego, ji tau išaiškins. Tiesą sakant, paklausiau tik todėl, kad man pačiai neaišku. Sakau, gal tu ką tiksliai žinai. Nes mes čia kažkurioje temoje jau diskutavome apie tai, ir aš buvau sutriuškinta, kai tvirtinau, kad K lygu 8 val. (taip man SODR-a išdėstė).

To Tiesi:
mano šoferiukai visi dirba pilnu etatu ir man reikia, kad jų darbo diena neviršytų 8 val. Tabelyje to niekur nesimato, jei žymi "K", o man norisi, kad matytųsi, nes dažnai reikia skaičiuoti viršvalandžius.
linda linda 310
2003-11-19 17:55 linda
smile Sudvigubinau
linda linda 310
2003-11-19 17:56 linda
Betgi jei vairuotoją priimi tokiam darbui (pvz., vair.-eksp., kuris blaškosi su kroviniais po visą Lietuvą), tai ir nesudarysi su juo sutarties 0,5 etato, nes tai tikrai nelogiška.
O dėl "Sodros" aiškinimų - nustebinai, nes manęs dėl tokio skaičiavimo nėra net teiravęsi, nors kaip tik ir turim pora vairuotojų, kurie važinėja lengv. aut. ir dirba 0,5 etato.
Loreta Loreta 28574
2003-11-19 18:03 Loreta
Matai, linda, mano vairuotojai važinėja į užsienį. Negrįžta savaitėmis, paskui grįžta porai dienų ir vėl išvažiuoja. Todėl pas mus kiek kitaip. Todėl ir paklausiau, iš kur žinai apie tas 4 val. Ko gero, apie tai niekur neparašytą, o kad ir kaip logiškai norėtum išmąstyti, visada gali gauti strėlių iš admino.
Tiesi Tiesi 4035
2003-11-19 18:14 Tiesi
Kiek žinau, krovininio auto vairuotojo darbo laiką fiksuoja kažkokia gudri aparatūra automobilyje. Loreta, juk Tu dirbi su vairuotojais, pasakok, kaip ten yra?
wolf wolf 11164
2003-11-19 18:21 wolf
Palaukit na manau taip abejoti nereikia , kodėl todėl kad DK garantuota dienpinigius ir DU už komandiruotėje išbūta darbo laiką. Ką daro žmogus komandiruotėje - jis turėtų dirbti pagal savo įprasta grafika - kad pasinaudotu DU apmokėjimo garantija - pvz. komandiruotė 7 dienos - tai šeštadieni ir sekmadieni darbuotojas nedirba - reiškias nieko neskaičiuojam.
T.y. daroma prielaida kad komandiruoteje darbuotojas dirba pagal savo darbo grafiką.

Na jei pritaikyti jūsų abejoje tai aš pagal jūsų principa pasisamdyčiau firmoje 0.5 etato kur darbas pastovai komandiruotėje - todėl kad kai aš dirbu vietoj man moka tik už 4 val. - o kai komandiruotėja už 8. - Ne ponios ir ponai ne taip.

Toliau jei komandiruoteje darbuotojas dirba mažiau - o to darbdavys negali sukontroliuo skaičiuojama kiek pirklauso pagal darbo grafika 4, 6, 8 val.
Toliau jei darbuotojui pagal DS nustatyta 4 val. o faktiškai jis dirba 8 val. - tai viršvalandiai ir atitinkamai turi būti sumokėti. Nurodyta tek dirbti gali būti ir įsakyme.
Darbo laika kartais sunku nustatyti kartais lengva - su vairuotojais gal lengviau su kitais sunkiau. Bet pagal nutylėjimą (DEFAULT) daroma prielaida kad komandiruoteje darbuotojas dirba pagal savo darbo grafiką.
Loreta Loreta 28574
2003-11-19 18:24 Loreta
Taip, jų važiavimo laiką fiksuoja tachografai. Tai tokie prietaisai, į kuriuos dedamas popierius ir tachografas žymi auto darbą. Matosi, kiek važiuota, kiek stovėta. Šiuos prietaisus pastoviai kelyje tikrina paprasčiausi kelių policininkai (paprastai užsienyje). Todėl jei nustatomas darbo laiko (1 vairuotojas negali per parą važiuoti daugiau kaip 8 val.) pažeidimas, dedamos milžiniškos baudos.
Lietuvoje mus tikrina VKAT (Valstybinė automobilių kelių tarnyba).
Taip kad mes tuo nepiktnaudžiaujame.
linda linda 310
2003-11-19 18:59 linda
Na, aišku, dirbančiam 0,5 et.vairuotojui nieks nedraudžia dirbti 10 darbo d. vietoj 20 per mėn. po 8 val., bet jei jie ištisai komandiruotėse, tai tuo labiau negalėsi rašyt laisvų d., o dėl tachografų, tai iš savo vairuotojų, važinėjančių į užs., girdžiu tokį keiksmažodį "šaibos", kokį vaidmenį jos ten vaidina - neklausiau, bet, kiek suprantu, yra ne pinigai, o daiktelis tachografo parodymams pakoreguoti, nes jie tai tikrai vairuoja ne 8 val. per parą, o rašau, beje, tik 8, nors sveiku protu turėtų būti aišku, kad vairuodami po 8 val. tokio kilometražo nesuvažinės... Bet, matyt, tikrintojai irgi šiek tiek prisimerkia, arba paprasčiausiai nesigilina...
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-11-19 19:49 nieko_sau 2011-09-11 03-17

wolf rašė:

nieko_sau rašė: Ne, Sarunai, nesutinku-neteisingai. Mokėti reikia kaip ir visiems-kiek darbo dienų bus atostogų laikotarpyje, prilyginant 5 darbo dienų savaitei, jei tokia nustatyta jūsų įmonėje visaus darbo tvarkos taisyklėse, nepriklausomai nuo jo darbo grafiko. Ir išsivesti šiuo atveju reikės 1 val VDU.


Nieko_sau pagrįsk tokis savo skaičiavimą ? Ar kalbi apie ta atveji kai taikoma suminė apskaita ? Kodėl ignoruoji tvarkos 6.3 ir 7 punktus ?


Wolf, niekas neginčyja 6.3. punkto-1 val VDU, jei darbo diena ilgesnė nei 8 val.
7. punkte parašyta:
....(pagal darbuotojo arba įmonės darbo (pamainos) grafiką)-reiškia aš neteisingai nepasakiau (aišku blogai, kad padariau prielaidą, jog įmonėje 5 darbo dienų grafikas, 6 val. mažai pasitaiko). Jei skaičiuoti pagal darbuotojo grafiką-tai jis ir turi būti toks, kad per savaitę dirbtų 40 val., nes kitaip tai būtų suminė darbo laiko apskaita (o jos nėra). Todėl iš praktikos darau taip, kad skaičiuoju atostoginius taip pat, kaip ir visiems, net nežiūriu jo asmeninio grafiko, nes jis turi būti sudarytas teisingai-rezultatas tas pats (ypač kad tas 7 punktas man leidžia tai daryti-pagal įmonės darbo grafiką).
B
burbulas 132
2003-11-19 20:47 burbulas
Pirmą kartą pildau žiniaraštį, padėkit smile
Iškilo toks klausimas- ar darbo diena žiniaraštyje pažymėta raide K skaičiuojasi kaip faktiškai dirbta diena per mėn. ar ją skaičiuoti prie neatvykimų per mėn?
Loreta Loreta 28574
2003-11-19 21:13 Loreta
Burbulai, palikim tą klausimą rytojui, gal kas padės išsiaiškinti. Matai, mes su nieko_sau šiandien kaip tik kalbėjomės šiuo klausimu ir mūsų nuomonės kiek išsiskyrė. Man atrodo, kad tai darbo diena, nes ji prilyginama darbo valandoms. Nieko_sau traukia tai kaip neatvykimus.
Todėl reikia rytoj pasiginčyti. Aš pasijungsiu vėliau, todėl prašom pradėti be manęs, gerai?
B
burbulas 132
2003-11-19 21:25 burbulas
Gerai, Loretuk, pratęsim rytoj. Nors aš irgi manau kaip ir nieko _sau, kad tai neatvykimas. Apatinėje žiniaraščio lentelėje prie neatvykimų per mėn. K raidė pažymėta.
Labanakt visiems smile
N
Nida 234
2003-11-19 22:00 Nida
Ir man tai aktualu. As tabelyje K rasau prie neatvykimu, skaiciuoju - 8 val. Bet jei reikia pazymos del vidurkio tai dedu, kaip dirbtos dienos. Tai ir nezinau ar gerai. Bet tikrai tabelio kitoje puseje yra "Tarnybines komandiruotes ir neatvykimai per men"
Dar Loreta, ar tu tikrini tuos tachografo parodymus??? smile Tam reiketu atskiro etato...kad sedetu ir ten juos nagrinetu smile Girdejau, kad vairuotojas negali virsyti 40 val per savaite. O jei pas mane iseina, kad jis viena diena grizo, o kita isvaziavo...ir taip visa men KKKK. Beje sestadienius ir sekmadienius zymiu, kaip P. Atlyginimas nustatytas ir niekas neleidzia skaiciuoti daugiau:), jei ta sestadieni ir vaziavo. Tikra velniava su tom komandiruotem smile
Loreta Loreta 28574
2003-11-19 22:16 Loreta
Ne, Nida. Aš jų netikrinu - to dar betrūko. Šefas pats arba jo pavaduotojas kontroliuoja.
Pas mane neįmanoma šeštadienius-sekmadienius žymėti P. Žymiu K, kadangi yra išlaidos tomis dienomis ir vyrai tikrai dirba. Tačiau dvigubu tarifu nemokame, nes toks jų darbas - kelionėje pastoviai. Stengiamės duoti vyrams kelias dienas pailsėti, ir vėl išvyksta. Būna viršvalandžiai, kuriuos apmokame. Tabelyje žymiu visada K ir skaičiuoju kaip po 8 val. Kadangi jų darbas yra tokio pobūdžio, kad visada yra kelionėje, todėl ir traktuoju tai ne kaip neatvykimus, o kaip normalų darbą. Jei traktuosime kaip neatvykimus, tai kada jie atvyks į tą darbą? Niekada.
Manyčiau, kad komandiruotė ir pastovus darbas kelyje yra visiškai skirtingi dalykai. Bet kadangi reikia išduoti avansą, tai vis tiek tai yra komandiruotė.
Dėl to ir kyla neaiškumai, kaip visa tai įvardinti.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui