Jana2
632
#325088 2006-10-04 11:57 Jana2
Taigi, kad gali atsirasti ta prievolė, tik va ukrainietiškų įstatymų studijuoti nesiimu(lietuviški dar neišstudijuoti).Kiek suprantu, jeigu Ukrainoj tokie įstatymai kaip Lietuvoj galiotų, tai jei koks užsienietis tokią veiklą kaip mūsų UAB virš 100 tūkstančių vykdytų Lietuvoje, tai kaip ir būtų prievolė registruotis PVM mokėtoju.
Kiek suprantu, gali būti šakės, iš kur tie direktoriai prisigalvoja tokių nesąmonių smile

Loreta
28819
#325091 2006-10-04 11:59 Loreta
Nežinau Ukrainos PVM įstatymo. Bet kažkodėl man šviečiasi, kad jei tos prekės ne PVM objektas Lietuvoje, tai nereiškia, kad jos ne PVM objektas ir Ukrainoje. Tik, kaip minėjo Dalia, ar tikrai prievolė susimokėti ukrainietiškąjį PVM gali tekti lietuviams? Ar tai nėra ukrainiečių prievolė smile
Labai įdomi situacija.

Špyga taukuota...

Dan
2012
#325094 2006-10-04 12:03 Dan
Pagal pervežimo sutartį gavome PVM sąsk.fak.su Oproc., mes už tą pervežimą išrašome kitai įmonei irgi su O proc.už transporto paslaugas kadangi paslaugos maršrutu būtu Rusija, turėsime CMR patvirtinančius dok. ar teisingai išrašėme PVM sąskaitą fak.Mes gaunames kaip tarpininkai suradome transportą už kurį apmokame ir tada sąsk.išstatome kitai įmonei .

dadinda
2751
#325095 2006-10-04 12:03 dadinda
Pas mane buvo labai panašus atvejis.Turėjau raštišką VMI atsakymą, kad tai ne PVM objektas. Kai tikrino, labai viskuo domėjosi, bet aš jiems pakišau tą raštą ir atsikabino.Tik paprašė, kad būtų ant PVM s-f gavėjo parašas, ir transportininkų, kurie tas prekes gabeno užsienyje, patvirtinimas.

Dan
2012
#325105 2006-10-04 12:28 Dan redaguota: 2011-09-11 05-07

dadinda rašė:

Pas mane buvo labai panašus atvejis.Turėjau raštišką VMI atsakymą, kad tai ne PVM objektas. Kai tikrino, labai viskuo domėjosi, bet aš jiems pakišau tą raštą ir atsikabino.Tik paprašė, kad būtų ant PVM s-f gavėjo parašas, ir transportininkų, kurie tas prekes gabeno užsienyje, patvirtinimas.


Tai visus gabenimo dokumentus turėčiau gauti dar kol kas neturiu,nes dar prekės kpakely į Rusiją.
Dadinta ,o gal Jūs galite įmesti į elektroninį nuskanavusi man tą raštą?

Jana2
632
#325108 2006-10-04 12:36 Jana2 redaguota: 2011-09-11 05-07

Loreta rašė:

Nežinau Ukrainos PVM įstatymo. Bet kažkodėl man šviečiasi, kad jei tos prekės ne PVM objektas Lietuvoje, tai nereiškia, kad jos ne PVM objektas ir Ukrainoje. Tik, kaip minėjo Dalia, ar tikrai prievolė susimokėti ukrainietiškąjį PVM gali tekti lietuviams? Ar tai nėra ukrainiečių prievolė smile
Labai įdomi situacija.


Šios prekės būtų PVM objektu Lietuvoje, bet sandoris vyksta už ES ribų, čia todėl pagal PVM įst.3straipsnį prekės nėra PVM objektu lietuvoje.

dadinda
2751
#325133 2006-10-04 13:06 dadinda redaguota: 2011-09-11 05-07

Dan rašė:



dadinda rašė:

Pas mane buvo labai panašus atvejis.Turėjau raštišką VMI atsakymą, kad tai ne PVM objektas. Kai tikrino, labai viskuo domėjosi, bet aš jiems pakišau tą raštą ir atsikabino.Tik paprašė, kad būtų ant PVM s-f gavėjo parašas, ir transportininkų, kurie tas prekes gabeno užsienyje, patvirtinimas.


Tai visus gabenimo dokumentus turėčiau gauti dar kol kas neturiu,nes dar prekės kpakely į Rusiją.
Dadinta ,o gal Jūs galite įmesti į elektroninį nuskanavusi man tą raštą?


Dan, deja atsakinėjau ne jums, bet Janai smile

Dalia29
12709
#325144 2006-10-04 13:19 Dalia29
Jana, aš rašydavau normalią PVM sąskaitą faktūrą, kurioje parašydavau , kad PVM neapsimokestina, nes yra ne PVM objektas, ir nurodydavau PVMĮ str.
Mus taip pat tikrino, kaip ir dadindą, irgi reikalavo įrodymų, kad tai vyko už šalies ribų. Čia pravertė kontraktai ir etc.
PVM deklaracijoje šios sumos nesirodo.
Dėl registravimosi Ukrainoje PVM mokėtoju- Lietuvos mokesčiai nepadės. Reikia pasidomėt kaip ten yra.

Loreta
28819
#325151 2006-10-04 13:21 Loreta redaguota: 2011-09-11 05-07

Dalia29 rašė:

rašydavau normalią PVM sąskaitą faktūrą, kurioje parašydavau , kad PVM neapsimokestina, nes yra ne PVM objektas, ir nurodydavau PVMĮ str.


Kokį PVMĮ str nurodydavai???

Špyga taukuota...

dadinda
2751
#325165 2006-10-04 13:38 dadinda
Prekės yra ne PVM objektas pagal
LR PVM įstatymo 12 straipsnio 1 dalį.

Loreta
28819
#325178 2006-10-04 13:47 Loreta redaguota: 2011-09-11 05-07
Ko gero, taip, nes nei vienas kitas str netinka

Kai prekių tiekimas (paslaugų teikimas) nėra PVM objektas Lietuvoje (PVM neskaičiuojamas):

· PVM įstatymo 12 str. (nuotolinė prekyba) - Direktyvos 77/388/EEB 28(b)(B)(2) straipsnis;
· PVM įstatymo 12-2 str. 3 d. (tarpininko patiektos prekės trikampėje prekyboje) - Direktyvos 77/388/EEB 28(c)(E)(3) straipsnis;
· PVM įstatymo 13 str. 5 d. (kitos ES valstybės PVM mokėtojui teikiamos kilnojamųjų daiktų vertinimo, jų aptarnavimo, apdirbimo ir kt. paslaugos) - Direktyvos 77/388/EEB 28(b)(F) straipsnis;
· PVM įstatymo 13 str. 6 d. (išvardintas paslaugas (reklamos, teisines, konsultacines ir pan.) Lietuvos apmokestinamasis asmuo teikia kitos ES valstybės apmokestinamajam asmeniui arba už ES valstybės ribų bet kokiam asmeniui) - Direktyvos 77/388/EEB 9(2)(e) straipsnis;
· PVM įstatymo 13-1 str. (teikiamos vežimo paslaugos apmokestinimas persikelia į kitą ES valstybę, kai pirkėjas yra kitos ES valstybės pirkėjas)- Direktyvos 77/388/EEB 28(b)(C)(3) straipsnis,
· PVM įstatymo 13-1 str. 6 d. (teikiamos atstovavimo paslaugos, susijusios su vežimo paslaugomis, kai paslaugos pirkėjas yra kitos ES valstybės PVM mokėtojas) - Direktyvos 77/388/EEB 28(b)(E) straipsnis;

comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/614812A1E323272E42256EA0001BE591

Špyga taukuota...

Nida
237
#325201 2006-10-04 14:14 Nida
Sveiki,
Ir as i ta pacia tema...Mano situacija...Pirkom prekes is ES partnerio. Prekes yra Kinijoje. Jas pakrove i laiva, vesti mums, kol laivas plauke apie 1,5 men, prekes pardavem kitam Es partneriui. Ir jau atplaukusias prekes ir ju importa forminosi jie. Kaip jums atrodo su musu PVM ir visom saskaitom? I mokescius skambinausi kelis kartus...atsakymas kiekviena karta skirtingas, rasiau uzklausima rastu, atsake dar idomiau. Matyt nesuprato klausimo.

dadinda
2751
#325214 2006-10-04 14:32 dadinda redaguota: 2011-09-11 05-07

Nida rašė:

Sveiki,
Ir as i ta pacia tema...Mano situacija...Pirkom prekes is ES partnerio. Prekes yra Kinijoje. Jas pakrove i laiva, vesti mums, kol laivas plauke apie 1,5 men, prekes pardavem kitam Es partneriui. Ir jau atplaukusias prekes ir ju importa forminosi jie. Kaip jums atrodo su musu PVM ir visom saskaitom? I mokescius skambinausi kelis kartus...atsakymas kiekviena karta skirtingas, rasiau uzklausima rastu, atsake dar idomiau. Matyt nesuprato klausimo.


Importą forminosi kaip iš jūsų?

Nida
237
#325228 2006-10-04 14:53 Nida
Ne, is trecios salies...is Kinijos, nes is ten prekes atkeliavo

dadinda
2751
#325244 2006-10-04 15:07 dadinda redaguota: 2011-09-11 05-07

Nida rašė:

Ne, is trecios salies...is Kinijos, nes is ten prekes atkeliavo

Tai aš suprantu, kad iš Kinijos, bet deklaracijoje pardavėjas-jūs?

Nida
237
#325249 2006-10-04 15:13 Nida
Pasitikslinsiu, o koks skirtumas butu...

dadinda
2751
#325280 2006-10-04 15:32 dadinda redaguota: 2011-09-11 05-07

Nida rašė:

Pasitikslinsiu, o koks skirtumas butu...


Manau kad jums ne PVM objektas.Dėl visa ko gal turėkite tos importo deklaracijos kopiją...

Jana2
632
#325424 2006-10-05 08:32 Jana2
Tai sveiki, kolegos.
Buvau vakar žodinėje konsultacijoje VMI, kaip ir tikėjausi-nieko gero.
Žodžiu parašiau dar oficialų raštišką paklausimą Kauno VMI, o konsultavo(jei toki š galima vadinti konsultavimu) Jonavos VMI.
Čia apie tą Ukrainą, primenu.
Mums tai būtų ne PVM objektas pagal PVM įst. 3 straipsnį, daugiau nieko nesigilina, nes tipo visas priklauso nuo įstatymų Ukrainoje.
Dar pasakė, kad jei užsieniečiai pas mus tokias Ūk. operacijas darytų, turėtų įsiregistruoti, paskui pradėjo abejoti.Žodžiu durna, kad išvis laiką gaišau pas tokį žinomą gudročių ėjusi tos konsultacijos.Lauksiu raštiško VMI atsakymo.

AgneAA
160
#328183 2006-10-12 15:02 AgneAA
Sveiki,

Gal kam teko susidurti su tokiu atveju:

Pirktom prekes is ne ES - kaip ir turetumem jas issimuitinti, sumoketi muita, importo PVM (anksciau taip ir darydavom).

Si karta nusipirke medziagas gavom tik invoisa, kuriame irasyta pastraipa - Fiskalinis agentas - toks ir toks, nurodytas jo VAT numeris, ir parasyta, kad reikia traukti sias prekes i intrastata.

Kiek aiskinomes, tai visa tai reiskia kad prekes ismuitino pats tiekejas, todel mums lyg ir nieko nebereikia moketi. Bet tiksliai niekas nepasake, nei muitininkai, nei VMI. Visu atsakymas toks: taip gali buti, bet susidure su tuo nesam.

Gal kas zino, ar tikrai uztenka tokios pastraipos invoise, kad galima butu traktuoti gautas prekes - kaip prekes is ES, o gal reikia kitu taip atvirtinanciu dokumetu.

Aciu uz atsakymus

irta
471
#328431 2006-10-13 11:15 irta
Sveiki, labai reikia pagalbos, isigijome knygas is Lenkijos PVM moketojo,(sutartis sudaryta su motinine kompanija Ispanijoje???), priskaiciuoju ir atskaiciuoju 5% PVM ir parodau per FR0600 19 ir 29 eil.?
Aciu labai uz atsakyma.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis