Buhalterinė programa "Centas"

Finval Finval 1669
2012-04-20 11:40 Finval
Įsivedat auto pirkimo sąskaitą. Tada per sąskaitų apmokėjimą sudengiate su bankiniu pavedimu. O tą sumą, kur sumokėjo darbuotojas, įvedate Kasa-Gauti apmokėjimo dokumentai.
N
nerra 119
2012-04-20 14:22 nerra
O gal galite pasakyti kaip daryti, kai darbuotojas turi PP kvitus, ir pagal juos inesa pinigus i banka? Tenai neinai kaip KPO pasirinkti nuo kokiu PP kvitu nuimti. Ir kabo jie pas ta mat. atsakinga. Avansinej viskas "suvaiksto".

sonata600 sonata600 1534
2012-04-20 16:52 sonata600
Mokėjimai, Kasa, Gauti mokėjimo dokumentai, Saskaitos papildymas.
Gal tada nekabos smile
2012-04-26 06:23 Rosandra
labai prašau pagalbos. tik pradėjau dirbti su Centu ir niekaip negaliu rasti- kaip pataisyti gauta pvm fakturą smile . Ačiū
Finval Finval 1669
2012-04-26 07:12 Finval
Peržiūra-Gautos sąskaitos. Apatinėje eilutėje - "pašalinti". Perkelti dokumentą prie atidėtų. Tada einate į gavimą ir spaudžiate mėlyną D raidukę bei pasirenkate "Įkelti atidėtą dokumentą".
SoHo_ SoHo_ 108
2012-04-26 09:21 SoHo_

Rosandra rašė:
labai prašau pagalbos. tik pradėjau dirbti su Centu ir niekaip negaliu rasti- kaip pataisyti gauta pvm fakturą smile . Ačiū


o aš darau taip - įeinu į gautas sąskaitas ir spaudžiu dešnį mygtuką ant reikiamos sąskaitos, pasirenku 'pašalinti sąskaitą ir užpildyti pagal ją naują' ir iš karto atidaro ją ir galima koreguoti..
2012-04-26 10:34 Rosandra
ačiū labai
holdingas holdingas 6996
2012-04-26 12:22 holdingas
Sveiki. Vėl pradeda grybauti mano programa. Kur atsargos rodo minusiunius likučius. Bandėm ištrynti sąskaitą ir vėl užpajamuoti - tas pats. Nors įmonė veikia pusmetį, likučius rodo nors ir pasirinkus 10 m. periodą? Kas vėl negerai?
palmal palmal 204
2012-04-27 12:39 palmal
Laba,
instaliavai demo versiją. Jau nemažai pasidariau, bet niekiap nerandu per kur įvesti atskatingo asmens apmokėjimą tiekėjui, kuomet sumokama ne iš karto visa suma, o mokama dalimis?
austa austa 4318
2012-04-27 12:51 austa

palmal rašė:
Laba,
instaliavai demo versiją. Jau nemažai pasidariau, bet niekiap nerandu per kur įvesti atskatingo asmens apmokėjimą tiekėjui, kuomet sumokama ne iš karto visa suma, o mokama dalimis?


Mokėjimai - Kasa - Gauti mokėjimo dokumentai
Dorota1 Dorota1 13533
2012-04-27 13:53 Dorota1
Sveikos

Kas žino kur iš konsultaciju Cente dingo Andžela, dabar ten toks nemandagus vyras atrašė, kad net bijau antra karta kažką siusti

holdingai buvai teisus
S
Sytyj 874
2012-04-27 14:29 Sytyj 2012-04-27 14-41
O tai gal pasidalinsit, kaip ir ką pati parašėt ir kas ten nemandaugaus buvo atsakyme? Nes kaip taisyklė patys vartotojai kaip parašo, tai nors stovėk nors krisk - www.edlonta.lt/php/index.php?did=75
Dorota1 Dorota1 13533
2012-04-27 14:45 Dorota1

Sytyj rašė:
O tai gal pasidalinsit, kaip ir ką pati parašėt ir kas ten nemandaugaus buvo atsakyme? Nes kaip taisyklė patys vartotojai kaip parašo, tai nors stovėk nors krisk - www.edlonta.lt/php/index.php?did=75

na visada buvo gerai kaip siusdavau, o čia dabar tapo negerai, su priekaištais.
be to nėra galimybių prisiskambinti
S
Sytyj 874
2012-04-27 14:51 Sytyj
Galimybės ir nebus prisiskambinti, nes konsultuojama el.paštu - apie tai parašyta puslapyje:
Konsultacijos el. paštu:
- turintiems atnaujinimų prenumeratą - nemokamai.
- Paklausimai el. paštu apdorojami 48 val. bėgyje (darbo dienomis).
Kas antras vartotojas "išneša smegenis" savo skambučiais - 80 proc. informacijos telefonu yra beprasmė - per tą laiką galimą tokių klausimų el.paštu apdorot 3-4, nes rašoma konkrečiau, be nereikalingos beletristikos. O tai, kad moterys gan dažnai skambina vos ne šiaip pakalbėt - kitaip nepavadinsi. Na ir kaip taisyklė - 80 proc. klausimų visvien reikia siųst rezervą, nes nematant duomenų nieko neina pasakyt. O kai kurie ir bazes numeta vos ne su tokiu parašymu - man kažkas blogai, patikrinkit....
Žinau aš šią virtuvę iš vidaus....
Dorota1 Dorota1 13533
2012-04-27 14:59 Dorota1

Sytyj rašė:
Galimybės ir nebus prisiskambinti, nes konsultuojama el.paštu - apie tai parašyta puslapyje:
Konsultacijos el. paštu:
- turintiems atnaujinimų prenumeratą - nemokamai.
- Paklausimai el. paštu apdorojami 48 val. bėgyje (darbo dienomis).
Kas antras vartotojas "išneša smegenis" savo skambučiais - 80 proc. informacijos telefonu yra beprasmė - per tą laiką galimą tokių klausimų el.paštu apdorot 3-4, nes rašoma konkrečiau, be nereikalingos beletristikos. O tai, kad moterys gan dažnai skambina vos ne šiaip pakalbėt - kitaip nepavadinsi. Na ir kaip taisyklė - 80 proc. klausimų visvien reikia siųst rezervą, nes nematant duomenų nieko neina pasakyt. O kai kurie ir bazes numeta vos ne su tokiu parašymu - man kažkas blogai, patikrinkit....
Žinau aš šią virtuvę iš vidaus....

tai kad tam kam turi buti nemokamai, tai iš vis neįmanoma prisibelsti, tai tas ne taip tai tas ne taip, o žmogui gal tik reikai pasakyti kur pažiūrėti.
Nauduojausi programa nuo 2008, bet toks dalykas pirmą karta man kaip šioje situacijoje, ir visur pažiūrėjus nerandu kame reikalas, o čia klaust matai negalima
Dorota1 Dorota1 13533
2012-04-27 15:07 Dorota1
sukonkretinau klausimą tikiuosi gauti atsakymą, nes nerandu pati dėl ko
palmal palmal 204
2012-04-27 15:20 palmal

austa rašė:

palmal rašė:
Laba,
instaliavai demo versiją. Jau nemažai pasidariau, bet niekiap nerandu per kur įvesti atskatingo asmens apmokėjimą tiekėjui, kuomet sumokama ne iš karto visa suma, o mokama dalimis?


Mokėjimai - Kasa - Gauti mokėjimo dokumentai

Labai ačiū. Viskas teisingai suvaikščiojo smile
S
Sytyj 874
2012-04-27 15:36 Sytyj 2012-04-27 15-50

Dorota1 rašė: tai kad tam kam turi buti nemokamai, tai iš vis neįmanoma prisibelsti, tai tas ne taip tai tas ne taip, o žmogui gal tik reikai pasakyti kur pažiūrėti.
Nauduojausi programa nuo 2008, bet toks dalykas pirmą karta man kaip šioje situacijoje, ir visur pažiūrėjus nerandu kame reikalas, o čia klaust matai negalima


Dorota, atleiskit, bet nu truputis briedo... Na nors biški logikos - jus norit, kad konsultantas TELEFONU pasakytų jums kur jūsų klaida? Na ne ekstrasensai gi jie. Nematant duomenų pasakyti kur klaida yra briedas. Todėl ir parašyta, kad siųskite rezervą su detaliu problemos aprašymu, nurodant dokumentus ir bla bla bla.... Jie net nežino ar aplamai šis dokumentas turi būti bazėje ar įvestas per klaidą - NES ČIA YRA JŪSŲ DOKUMENTAI, JUS JUOS ŽINOT. Arba kartais klausia net forumuose, Ką aš ne taip darau, arba padariau, arba kodėl šis dokumentas įsivedė taip - NA NEMATĖ GI KONSULTANTAS KAIP JUS JĮ ĮVEDINĖJOT, PER PEČIŲ NEŽIŪRĖJO. Todėl tokie klausimai yra absurdas - jie mato tik rezultatą, t.y. tą patį ką ir jus. Tai daugumą klaidų sprendžiama šalinant dokumentą ir įvedant iš naujo. Be to konsultantas neprivalo ieškot jums klaidos, nes jis yra konsultantas t.y. nurodyt šaltinį, kur informacija, arba pats pateikia ją, o ne klaidų ieškotojas - tuo labiau, kad dažniausiai vartotojas sugrybauja, o ne programa. Aišku, kai programos algoritmas grybauja, tai suprantamas dalykas, bet reikia nustatyt sąlygas, veiksmų seką, kad ji pasireikštų vėl. O dažnai vartotojas pats išmislija savo metodikas, o ne taip kaip pagal vartotojo vadovą...

Ir klaust galima ir reikia, bet tam pas juos puslapy ir parašyti patarimai, kaip turi atrodyti tas paklausimas, ką rašyt, ką pridėt, ką nurodyt, ko nerašyt, ko nedaryt ir t.t.

Todėl viršui ir klausiau, ką būtent jus parašėt savo klausime... matyt apibendrintai... jei net pabaigoj parašot, kad sukonkretinau...
Dorota1 Dorota1 13533
2012-04-27 17:14 Dorota1

Sytyj rašė:

Dorota1 rašė: tai kad tam kam turi buti nemokamai, tai iš vis neįmanoma prisibelsti, tai tas ne taip tai tas ne taip, o žmogui gal tik reikai pasakyti kur pažiūrėti.
Nauduojausi programa nuo 2008, bet toks dalykas pirmą karta man kaip šioje situacijoje, ir visur pažiūrėjus nerandu kame reikalas, o čia klaust matai negalima


Dorota, atleiskit, bet nu truputis briedo... Na nors biški logikos - jus norit, kad konsultantas TELEFONU pasakytų jums kur jūsų klaida?
Ir klaust galima ir reikia, bet tam pas juos puslapy ir parašyti patarimai, kaip turi atrodyti tas paklausimas, ką rašyt, ką pridėt, ką nurodyt, ko nerašyt, ko nedaryt ir t.t.

Todėl viršui ir klausiau, ką būtent jus parašėt savo klausime... matyt apibendrintai... jei net pabaigoj parašot, kad sukonkretinau...

taip man telefonu ne karta p.Andželika pasakydavo kame gali buti reikalas, ar prašė rezervo, tai va jums ir nusiunčiau rezerva, bet jus man parašot ir ka, ka aš turiu ieškoti, o gal stebuklingai atspėti , pirma paskaitykit ir t.t....

Viskas buvoparašyta taip sukonkretinau, nes man reikia atsakymo, nes pati nerandu klaidos.

o kad jus konsultoti nemokat tai ka aš kalta, visą laiką kol buvo kitą konsultantė ne buvo problemų.
Dabar vėl nusiustas mano klausimas, ir manaukad sulauksiu atsakymo.

ir baikim šia diskusija.
holdingas holdingas 6996
2012-04-27 17:29 holdingas

Dorota1 rašė:
Sveikos

Kas žino kur iš konsultaciju Cente dingo Andžela, dabar ten toks nemandagus vyras atrašė, kad net bijau antra karta kažką siusti

holdingai buvai teisus


Akurat. Tas pats ir man. Programa užstrigo juodai. Išsiunčiau rezervą. 2 dienas darbas stovėjo. Galiausiai vyrukas taip iškoliojo, kad su vadovybę rimtai manom pirkti Rivilę. Po paraliais su to Centu smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui