Loreta13
31055
#720783 2009-11-13 18:13 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 06-30

formyte rašė:

Aš visada maniau, kad gali

Pasirašykite kur nors tvarkoje, kad ligonio pageidavimu pinigėlius nuvežate jam į namus :))

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

av
710
#720811 2009-11-14 02:57 av
Kolegos, pasakykit ar nenugrybavau. Pirma komandiruotė. IĮ savininkas į Prancūziją 7dienom ir 6 dienom į Šveicariją, įskaitant kelionę automobiliu. 2009 10 01 - 2009 10 13.
Dienpinigiai 7x195x2=2730+6x178x2=2136 viso 4866Lt. Šią sumą traukiu į riboto dydžio leidžiamus atskaitymus ir išmoku savininkui, neatskaitydamas GPM ir SODROS.

Loreta
28819
#720819 2009-11-14 09:37 Loreta
Taip, viską teisingai surašei - IĮ savininkams dienpinigiai taip pat gali būti didinami 100 proc. ir priskiriami leidžiamiems atskaitymams.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000062953&tree_id=1000002225

Špyga taukuota...

allana
1328
#831932 2010-07-20 15:34 allana redaguota: 2011-09-11 06-53

Loreta rašė:

Taip, viską teisingai surašei - IĮ savininkams dienpinigiai taip pat gali būti didinami 100 proc. ir priskiriami leidžiamiems atskaitymams.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000062953&tree_id=1000002225



gal galetumete nurodyti: tas 100 proc padidinimas apmokestinamas GPM, sodra ir GF ?

pas mane tokia pati situacija, norime vadovui padidinti dienpinigius, tai kaip suprantu pirmas 100 proc. dienpinigiu neapmokestinamas juokiais mokesciais, kadangi men. DU didesnis negu 1040 lt, o kiti 100 proc? pas save kazkur seminaro medziagoje 2008 m. radau prierasa ranka, kad nuo kitu 100 proc, sumokami visi mokesciai kaip ir DU...

gerai butu isgirsti teisinga atsakyma...

Tininga
49047
#831941 2010-07-20 15:47 Tininga redaguota: 2011-09-11 06-53

allana rašė:

gal galetumete nurodyti: tas 100 proc padidinimas apmokestinamas GPM, sodra ir GF ?


Ne. (Nes alga viršija nustatytą ribą)


allana
1328
#831945 2010-07-20 15:50 allana
jo, supratau, tikrai taip.. aciu

ssigulia
6
#1242405 2014-09-25 16:08 ssigulia
Sveiki.

Noriu jūsų pagalbos :) Kadangi labai daug pakeitimų tai bandau tikslingai viską susidėlioti. Siunčiame darbuotoją į užsienio komandiruotes, bet dirba tik 4 val. per dieną, kad nereikėtų apmokestinti dienpinigių norime pakelti atyginimą. Žinau, kad MGL pakils nuo 2015.01.01 iki 38 EUR t.y. 131,21 LTL ir MMA bus jau 300 EUR. Kaip teisingai paskaičiuoti, kad nereiktų dar kelti ir sausio mėnesį? Nes pagal VMI lentelę nelabai suprantu tas 1,3 ar koeficientas ar MGL?
Jei gerai suprantu tai turėčiau skaičiuoti taip:

1,82 (min. val.) x 1,3 = 2,37 EUR (8,18 LTL)

tai tas MGL naudojamas tik lietuviškų dienpinigių apmokestinimui?
Ir kaip teisingai nustatyti DU kai darbo dienų skaičius kiekvieną mėn. skiriasi?

Tininga
49047
#1242412 2014-09-25 16:18 Tininga

ssigulia rašė:


Sveiki.

Noriu jūsų pagalbos :) Kadangi labai daug pakeitimų tai bandau tikslingai viską susidėlioti. Siunčiame darbuotoją į užsienio komandiruotes, bet dirba tik 4 val. per dieną, kad nereikėtų apmokestinti dienpinigių norime pakelti atyginimą. Žinau, kad MGL pakils nuo 2015.01.01 iki 38 EUR t.y. 131,21 LTL ir MMA bus jau 300 EUR. Kaip teisingai paskaičiuoti, kad nereiktų dar kelti ir sausio mėnesį? Nes pagal VMI lentelę nelabai suprantu tas 1,3 ar koeficientas ar MGL?
Jei gerai suprantu tai turėčiau skaičiuoti taip:

1,82 (min. val.) x 1,3 = 2,37 EUR (8,18 LTL)

tai tas MGL naudojamas tik lietuviškų dienpinigių apmokestinimui?
Ir kaip teisingai nustatyti DU kai darbo dienų skaičius kiekvieną mėn. skiriasi?

Kol kas niekas nekeičia to koeficiento 1,3. Ir šis koeficientas LT dienpinigiams kaip tik nenaudojamas. Beje, tiek val., tiek mėnesio DU turi viršyti MMA (MVA) * 1,3.

Dėl DU nustatymo nesupratau, ką norėjote paklausti. Visą gyvenimą ir valandų, ir dienų skaičius atskirais mėnesiais skiriasi. Ir kas?


ssigulia
6
#1242443 2014-09-25 17:12 ssigulia
Tai kam naudojamas tas MGL?
Dėl DU nustatymo tai, klausiu dėl to, kad yra 0,5 etato, 5 d.d. tai jei skiriasi darbo dienų skaičius, kad nebūtų per mažas MVA*1,3.
Kaip pvz. jei nustatysim 660 ltl tai 10 mėn. dienpinigius reikės apmokestinti, nes du už val bus 7,25 ltl. (23 d.d. 91 val.)

Tininga
49047
#1242449 2014-09-25 17:20 Tininga

ssigulia rašė:


Tai kam naudojamas tas MGL?
Dėl DU nustatymo tai, klausiu dėl to, kad yra 0,5 etato, 5 d.d. tai jei skiriasi darbo dienų skaičius, kad nebūtų per mažas MVA*1,3.
Kaip pvz. jei nustatysim 660 ltl tai 10 mėn. dienpinigius reikės apmokestinti, nes du už val bus 7,25 ltl. (23 d.d. 91 val.)


Bazinė socialinė išmoka tiesiogiai su dienpinigiais neturi nieko bendro.

Jei jūs atidžiau paskaitytumėte VMI komentarą, tai matytumėte, jog jei jūsų valandinis DU viršija MVA * 1,3, tai kad ir koks būtų priskaičiuotas DU ir kokie bebūtų dienpinigiai, jie yra neapmokestinami!



ssigulia
6
#1242452 2014-09-25 17:30 ssigulia
Bet mes darbo sutartyje nurodysim mėnesio atlyginimą, dirbant 0,5 etato Tai tada kaip paskaičiuoti jis viršys MVA*1,3?

Tininga
49047
#1242454 2014-09-25 17:36 Tininga

ssigulia rašė:


Bet mes darbo sutartyje nurodysim mėnesio atlyginimą, dirbant 0,5 etato Tai tada kaip paskaičiuoti jis viršys MVA*1,3?

Yra du variantai:
1) Nurodyti ne mėnesio, o valandinį DU > MVA*1,3. Tada DU atskirais mėnesiais keisis, bet jokio didumo dienpinigiai neapsimokestins.
2) Nurodyti fiksuotą DU, bet jei jis bus mažesnis už pilną MMA*1,3, dienpinigius, viršijančius pusę nustatyto DU, reikės apmokestinti. Šiuo atveju proporcijų niekas nežiūri, ir nesvarbu, kad dirba ne visą darbo laiką. Lyginama su pilna MMA*1,3.


ssigulia
6
#1242508 2014-09-26 09:40 ssigulia
Dėkoju :)

eleoonoora
336
#1249627 2014-11-28 09:54 eleoonoora
Sveiki, gal kas gali trumpai pakomentuoti kaip yra su dienpinigiais,jie tas pats kas komandiruotpinigiai? Kokios normos Lietuvoje ir ar apmokestinamos jos? Ir ar tam butina darbo sutartis, jei as pvz noreciau ismoketi zaidejams dienpinigius vykstantiems i varzybas? nesamone butu?:)

Tininga
49047
#1249722 2014-11-28 15:12 Tininga

eleoonoora rašė:


Sveiki, gal kas gali trumpai pakomentuoti kaip yra su dienpinigiais,jie tas pats kas komandiruotpinigiai? Kokios normos Lietuvoje ir ar apmokestinamos jos? Ir ar tam butina darbo sutartis, jei as pvz noreciau ismoketi zaidejams dienpinigius vykstantiems i varzybas? nesamone butu?:)

Dienpinigiai mokami siunčiant darbuotoją į komandiruotę pagal nustatytas normas. Lietuvoje šiuo metu 19,50 Lt dienai. (15 proc. BSA). Nuo sausio bus 5,7 EUR.
Sportininkams galbūt galima skirti maistpinigius.
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=312116&p_tr2=2



pringle
52
#1381702 2018-01-23 08:29 pringle
Padėkit smile
Mėnesinis darbo užmokestis yra lygus ar didesnis už 520 Eur (400x 1,3) , ar valandinis atlygis yra lygus ar didesnis už 3,185 Eur (2,45 x 1,3) , tuomet:
Visa dienpinigių suma, neviršijanti LR finansų ministro patvirtintos tos užsienio šalies dienpinigių normos, gyventojų pajamų mokesčiu neapmokestinama.
O kaip su SoDros mokesčiais? Ar skaičiuojasi darbdavio, darbuotojo SoDros mokesčiai smile

Tininga
49047
#1381751 2018-01-23 11:43 Tininga

pringle rašė:


Padėkit smile
Mėnesinis darbo užmokestis yra lygus ar didesnis už 520 Eur (400x 1,3) , ar valandinis atlygis yra lygus ar didesnis už 3,185 Eur (2,45 x 1,3) , tuomet:
Visa dienpinigių suma, neviršijanti LR finansų ministro patvirtintos tos užsienio šalies dienpinigių normos, gyventojų pajamų mokesčiu neapmokestinama.
O kaip su SoDros mokesčiais? Ar skaičiuojasi darbdavio, darbuotojo SoDros mokesčiai smile

Nesiskaičiuoja.



names
2566
#1414881 2019-06-25 10:37 names
Sveiki,toks klausimas. Darbuotojų turim 11 ir nei vienam neišduodama A1 forma. Visiems turime mokėti mokesčius užsienyje.Dabar klausimas, jei išvažiuojant į kitą šalį 2 sd formoje rodome 05 kodu, tai ar galima jiems mokėti dienpinigius?Nes tuo laikotarpiu bus mokami kitos šalies sodros mokesčiai. Aktualu tie dienpinigia.



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis