vovere
26052
#1032289 2012-02-17 13:51 vovere
Finval, siaubas kokia jūs neišsilavinusi ir dar drįstate dalinti patarimus smile smile duok dieve kiekvienam suprast apie ūkininkų apskaitą kaip jūs suprantate smile

*********************
„In vino veritas“ (Vyne tiesa)“

1tuktukas
18
#1032300 2012-02-17 14:10 1tuktukas
Pasiguosiu mergaites, nieko kito nebeliko kaip pirkti konsultaciją Pačiolyje.. nėr ant LT ŽŪ įmones konsultuojančios įstaigos.. dabar 5 d.d. laikotarpyje turėčiau gauti atsakymą vertą 250Lt.. smile

vovere
26052
#1032318 2012-02-17 14:43 vovere
o apie ką konsultacija?

*********************
„In vino veritas“ (Vyne tiesa)“

Finval
1675
#1032349 2012-02-17 15:13 Finval

1tuktukas rašė:


Sveiki. Noriu paprašyti pagalbos, nes jau jokia literatūra nebepadeda, o ir matau kad pati nebeišsisuksiu :(
Vargstu su ŽŪ PNA, bėda tokia kad nesigauna rezultatas kokį gavau uždarius 5 ir 6 klases :(((


Vo čia ta problema smile

Viskas einasi gerai, tik pro šalį....

1tuktukas
18
#1032370 2012-02-17 15:42 1tuktukas

Finval rašė:



1tuktukas rašė:


Sveiki. Noriu paprašyti pagalbos, nes jau jokia literatūra nebepadeda, o ir matau kad pati nebeišsisuksiu :(
Vargstu su ŽŪ PNA, bėda tokia kad nesigauna rezultatas kokį gavau uždarius 5 ir 6 klases :(((


Vo čia ta problema smile


Jop čia mano bėda tokia smile

Editux36
627
#1032376 2012-02-17 16:02 Editux36

Editux36 rašė:



Editux36 rašė:


Sveiki kolegos. Norėjau dar kartą pasitikslinti ar tikrai ūkininkams privaloma dvejybinė apskaita ( PVM mokėtojas, ūkis iki 14 EDV, nėra samdomų darbuotojų) , ar užtenka jam to žalio žurnalo ( supaprastintos apskaitos) ??? smile Iš anksto AČIŪ. smile



Po Jūsų komentarų ir intrigu dvaro smile prašyčiau mielieji uždėkite VETO, kad tikrai reikia vesti tą dvejybinę apskaitą smile . AČIŪ smile



Aš irgi vat turiu bėdą smile , teks ir man už konsultacijas pakloti LT smile

Kur yra santuoka be meilės, ten atsiras meilė be santuokos. Benjamin Franklin.

virbuh
7937
#1032394 2012-02-17 16:56 virbuh
Labas
agroakademija.lt/apskaita/mokesciai/?SId=222
apie produkcijos suvartojimą savo poreikiams ir PVM tikslinimą.

jotvingis
1129
#1032454 2012-02-18 09:34 jotvingis
Sveiki, pirmą kartą pildau pinigų srautų ataskaitą. Norėjau paparašyti pagalbos, sakykite ar pinigai laikotarpio pabaigai turi sutapti su kasoje + sąskaitoje esančiu likučiu 2011-12-31

smalsuole
2859
#1032467 2012-02-18 11:20 smalsuole

Editux36 rašė:



Editux36 rašė:



Editux36 rašė:


Sveiki kolegos. Norėjau dar kartą pasitikslinti ar tikrai ūkininkams privaloma dvejybinė apskaita ( PVM mokėtojas, ūkis iki 14 EDV, nėra samdomų darbuotojų) , ar užtenka jam to žalio žurnalo ( supaprastintos apskaitos) ??? smile Iš anksto AČIŪ. smile



Po Jūsų komentarų ir intrigu dvaro smile prašyčiau mielieji uždėkite VETO, kad tikrai reikia vesti tą dvejybinę apskaitą smile . AČIŪ smile



Aš irgi vat turiu bėdą smile , teks ir man už konsultacijas pakloti LT smile


Editux, juk atsakymą pacitavau - ištrauką iš įstatymo smile Kokių dar konsultacijų Jum reikia? smile

Girele
9659
#1032471 2012-02-18 11:52 Girele

jotvingis rašė:


Sveiki, pirmą kartą pildau pinigų srautų ataskaitą. Norėjau paparašyti pagalbos, sakykite ar pinigai laikotarpio pabaigai turi sutapti su kasoje + sąskaitoje esančiu likučiu 2011-12-31


taip.

Amžius skaičiuojamas ne metais, o nužudytomis iliuzijomis.

Girele
9659
#1032472 2012-02-18 11:52 Girele

jotvingis rašė:


Sveiki, pirmą kartą pildau pinigų srautų ataskaitą. Norėjau paparašyti pagalbos, sakykite ar pinigai laikotarpio pabaigai turi sutapti su kasoje + sąskaitoje esančiu likučiu 2011-12-31


taip.

Amžius skaičiuojamas ne metais, o nužudytomis iliuzijomis.

smalsuole
2859
#1032521 2012-02-18 20:20 smalsuole
Sveiki,
ar normalu, jei balanse straipsny "Kapitalas" (30 sąsk.) yra su - ženklu? smile
Nes išėmimų buvo daugiau nei įnašų ir praėjusio laikot. nepask. pelno bendra suma.
"Nuosavas kapitalas" yra jau su +, nes ataskaitiniais metais buvo pelnas. smile

dzyva
73
#1032548 2012-02-19 11:33 dzyva
Ne, Kapitalas su minuso ženklu neturi būt, ieškokit klaidos,jeigu išimta daugiau, nei įnešta, tai reikia daryt įnašą į kasą( su Kasos Pajamų Orderiu).

Kai teisieji vyrauja, tauta džiaugiasi, o kai nedorėliai valdo, tauta dejuoja...( Saliamonas)

smalsuole
2859
#1032552 2012-02-19 11:50 smalsuole

dzyva rašė:


Ne, Kapitalas su minuso ženklu neturi būt, ieškokit klaidos,jeigu išimta daugiau, nei įnešta, tai reikia daryt įnašą į kasą( su Kasos Pajamų Orderiu).


Tikrai? smile
Juk ūkininkas gali bet kada išsiimt pinigus, kaip suprantu, einamjo laikotarpio pelną smile
Ir kam įnešinėt į kasą, jei banke yra pinigų, kuriuos ir pasiima smile

dzyva
73
#1032587 2012-02-19 16:37 dzyva
Taigi aš nepasakiau, kad negali, gali išsiimt tiek, kiek jų yra tuo metu sąskaitoje, ar kasoje. Jei apskaitoje nėra klaidų, o išimta , daugiau, negu įnešta,nes ko gero buvo pinigų likutis, metų pradžiai.O jei fin. rezultatas yra Debete ir net nepasidengia praeitų metų pelnu, tai galutinis rezultatas yra NUOSTOLIS.

Kai teisieji vyrauja, tauta džiaugiasi, o kai nedorėliai valdo, tauta dejuoja...( Saliamonas)

smalsuole
2859
#1032603 2012-02-19 19:56 smalsuole
Paskaitykit mano klausimą dar kartą, man rodos, kad ne taip supratot ko klausiu.. smile

dzyva
73
#1032615 2012-02-19 22:03 dzyva
Dėl ko man ir toliau gilintis į Jūsų klausimą.Aš komentavau, dėl ko gali būt, kaip Jūs sakot 30-a sąsk.kapitalas su minusu.Vadinasi kapitalo nėra. Pas mane niekad nėra buvę,kad kapitalas būtų su minusu. O teisingiau, tai turėtų būt sakoma DEBETE.Išimta daugiau pinigų, negu jų faktiškai yra, taip negali būt.Kažko nedasakot ir tiek. Pasukit gerai galvą ir rasit atsakymą. smile

Kai teisieji vyrauja, tauta džiaugiasi, o kai nedorėliai valdo, tauta dejuoja...( Saliamonas)

smalsuole
2859
#1032616 2012-02-19 22:14 smalsuole
Nu ok, tarkim per metus įnešta 10000 lt., išimta 20000 lt. Nepask. pelnas 40000 lt.
Tai kapitalas išeina -10000 lt., bet Nuosavas kapitalas bus 30000 lt, nes pelno yra.. Ar man metų pabaigoj reikia iš nepask. pelno sumą iš karto perkelt į kapitalą? smile

dzyva
73
#1032617 2012-02-19 22:56 dzyva
Metų pabaigoje fin. rezult sąsk.(34) perkeliama į 30-ą., taip pat sąsk.:310, 311 uždaroma per 30-ą.Jūsų atveju gaunasi ataskaitinių metų kapitalas KREDITE 30000 ir joks ne minusas. O balanse viso kapitalas 2011-12-31d.bus: pvz praeitų metų 30-a sąsk.KREDITE 10000 + šių metų KREDITE 30000, tai galutinė suma KAPITALO (30) bus 40000. Jokių čia minusų. smile

Kai teisieji vyrauja, tauta džiaugiasi, o kai nedorėliai valdo, tauta dejuoja...( Saliamonas)

smalsuole
2859
#1032627 2012-02-20 08:22 smalsuole

dzyva rašė:


Metų pabaigoje fin. rezult sąsk.(34) perkeliama į 30-ą., taip pat sąsk.:310, 311 uždaroma per 30-ą.Jūsų atveju gaunasi ataskaitinių metų kapitalas KREDITE 30000 ir joks ne minusas. O balanse viso kapitalas 2011-12-31d.bus: pvz praeitų metų 30-a sąsk.KREDITE 10000 + šių metų KREDITE 30000, tai galutinė suma KAPITALO (30) bus 40000. Jokių čia minusų. smile


Ačiū labai smile
Buvusi buhalterė NMA finansines ataskaitas teikė UAB'o forma, kur išskirta atskirai nepask. pelnas ir kapitalas, todėl galvojau, kad nelabai kaip atrodys, tas minusiukas, nepriskaičiavus bendrai ir pelno. smile
Teiksiu tada ataskaitas kaip ir priklauso ūkiui smile


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis