Viešoji istaiga

S
SSigute 1168
2005-04-19 11:38 SSigute
Mes juos sutaupom, nes vienas iš mūsų veiklos etapų yra ir maitinimo organizavimas. O kai darėme šventę, rašėme įsakymą, kur nurodėme kiek lėšų galima panaudoti, nepažeisdami nei biudžetinių įstaigų nei pelno siekinačių reglamentuojančių įstatymų, žodžiu laviravom per viduriuką, pridėjome svečių sąrašą. Pirkome viską pagal atskiras sąskaitas. Paskui aktu nurašėme.
R
Rona 228
2005-04-19 13:01 Rona
SSigute,
Tai ar jūs taikote 75 % ribą nurašant reprezentacines išlaidas į leidžiamus atskaitymus.
Ir dar gal jūs turite pasitvirtinę reprezentacinių išlaidų apskaitos tvarką.
Man kaip tik dabar reikia tokią paruošti, tai visur ieškau kažkokio bazinio varianto.
Gal kartais galėtumėt kuo padėti.
S
SSigute 1168
2005-04-19 13:18 SSigute
Taikau iš vienos pusės www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=2401...+reprezentaciniø+i?laidø iš kitos pusės - 75 proc. Tvarkos neturiu, nes tik šiemet pradėjau dirbti VŠĮ. Iki to laiko tik pavadavau. Dabar kaip tik pradėjau rašyti tvarkas, bet ne tą ...
R
Rona 228
2005-04-19 13:46 Rona
Tai vadinasi jūs remiatės tvarka, skirta biudžetinių lėšų naudojimui reprezentacijai. Bet į leidžiamus atskaitymus traukiate vis dėl to 75 % skirtos reprezentacijai sumos.Gal galėtumėt kokį konkretų pavyzdėlį pateikti.

O gal galėtumėt su pradedančiaisiais pasidalinti kitomis jau savo pasirentomis tvarkomis.
Būčiau be galo dėkinga.
S
SSigute 1168
2005-04-19 14:04 SSigute
Taip mes buvome pasirašę įsakyme. Na o tvarkos, kurias esu pasirengusi, buvau įdėjsi į temą apskaitos politika biudžetinėse įstaigose. Visi naudaojasi kas nori.
R
Rona 228
2005-04-19 14:15 Rona
Žinot, perskaičiau kas priskiriama reprezetacijai pagal biudžetininkų įstatymą. Bet atsižvelgiant į pelno mokesčio įstatymo punktą apie reprezentaciją, gaunasi neatitikimai, nes pagal pelno mokesčio įstatymą reprezentacijai galima ti tas lėšas, kurios skiriamos naujų verslo partnerių paieškai ar pan.
Juk sakykime darbo susitikimų, priėmimų išlaidos (maitinimas ir kt.) bei sveikinimų, suvenyrų pirkimas pagal pelno mokesčio įstatymą neturėtų būti priskiriama prie leidžiamų reprezentacijai atskaitymų.
Kaip jūs suderinate tuos dalykus?
R
Rona 228
2005-04-19 15:26 Rona
Ssigute, gal dar karteli duosite patarimą.


"Žinot, perskaičiau kas priskiriama reprezetacijai pagal biudžetininkų įstatymą. Bet atsižvelgiant į pelno mokesčio įstatymo punktą apie reprezentaciją, gaunasi neatitikimai, nes pagal pelno mokesčio įstatymą reprezentacijai galima ti tas lėšas, kurios skiriamos naujų verslo partnerių paieškai ar pan.
Juk sakykime darbo susitikimų, priėmimų išlaidos (maitinimas ir kt.) bei sveikinimų, suvenyrų pirkimas pagal pelno mokesčio įstatymą neturėtų būti priskiriama prie leidžiamų reprezentacijai atskaitymų.
Kaip jūs suderinate tuos dalykus?"
S
SSigute 1168
2005-04-19 15:36 SSigute
Manau, kad esmė tame - iš kokių lėšų bus vykdoma reprezentacija. Aš bent taip planuoju nusimatyti tvarkoje. Pernai kai reikėjo - naudojom spec.lėšas. Kadangi nuo š.m. jau aktualu ir pelno mokestis, ko gero nedrįsčiau dėti daugiau kaip 75 proc.
R
Rona 228
2005-04-19 15:52 Rona
SSigute,
labai dėkui už atsakymus. Bandysiu ir aš remtis gautais patarimais.

Žinot turiu dar vieną tokį bendro pobūdžio klausimuką.
Mūsų VšĮ visiškai nauja, todėl kol kas dirba tik direktorius ir buhalteris. Tai nežinau, kaip sudaryti komisijas pvz. trumpalaikio turto nurašymui perduodant jš naudoti, ar ilgalaikio turto įvedimui į eksploataciją ir pan.
Šiuos aktus turi tvirtinti direktorius, tada gaunasi, kad komisija susideda iš vieno žmogaus. Tik ar tai bus "komisija", kurioje nėra nei pirmininko, nei narių?
R
Rona 228
2005-04-19 16:12 Rona
Ir dar prie to pačio. Gal žinote, kokiu dokumentu (Įsakymu, nutarimu) reikia vadovautis rašant įsakymą dėl komisijos sudarymo trump.turtui nurašti.
S
SSigute 1168
2005-04-20 08:00 SSigute
Nesudarinėju atskirai kelių komisijų. Remiantis inventorizacijos atlikimo tvarka sudarau vieną nuolat veikiančią komisiją, kuri daro viską: nurašinėja, vertina, siūlo užpajamavimo kainas.
R
Rona 228
2005-04-20 08:12 Rona
Labas rytas,

Dar kartą dėkui kad randat laiko atsakinėti.
O rašant įsakymą komisijos sudarymui kokiu įstatymu ar pan. vadovaujatės.
Ir kaip manote kokia komisijos sudėtis turėtų būti mano atveju,kai yra tik direktorius ir buhalteris.
S
SSigute 1168
2005-04-20 08:25 SSigute
labas rytas,
Rašom be jokių įstatymų, nes lyg tai ir nėra tokių. Na, o tokiu atveju, kai trūksta darbuotojų komisijai - valstybės kontrolė siūlė atlygintinai arba ne, "pasiskolinti" iš giminingų įstaigų. Taip parašyta inventorizacijos atlikimo tvarkos 10 punkte.
R
Rona 228
2005-04-20 08:47 Rona
Na nežinau, man tas darbuotojų skolinimosi variantas kažkaip ne prie dūšios. Įdomu, kaip įtai Sodra ar dabo inspekcija sureguotų.Ar neįžvelgs jie nelegalaus darbo ir po to ne priskaičiuos baudų.
Gal geriau (jei taip galima) paskirti vieną buhalterį vietoje visos komisijos, direktorius ant visų nurašymo ar kt. aktų dės tvirtinimo rezoliuciją.
S
SSigute 1168
2005-04-20 08:58 SSigute
Taip man irgi tas variantas nepatinka. Na, o dėl apmokėjimo ir Sodros - galima pasirašyti savanoriškų darbų sutartį. Bet manau, kad viena to negali daryti.
R
Rona 228
2005-04-20 09:07 Rona
Buvau uždavusi šį klausimą atsargų temoje, tai tiksliai nepamenu, bet ar tai Emma ar tai Tiesi atsakė, jo galiu sudaryti komisiją iš vadovo ir buhalterio. Bet kažkur lygtai skaičiau, kad vadovas negali buti komisisjos pirmininku. Be to tada nebėra kam tvirtinti akto.
S
SSigute 1168
2005-04-20 09:42 SSigute
Tiesiogiai taip nėra parašyta, bet logiškai - pilnai sutinku. Pats tikrinu, pats tvirtinu. Komisija negali būti materialiai atsakingai ir atsakingi už inventorizuojamą turtą (išskyrus tuos atvejus, kai dirba ne daugiau kaip 5 darbuotojai).
R
Rona 228
2005-04-20 10:09 Rona
Dėkui už pamąstymus, bet kaip pasielgti nežinau.
P
Paule 181
2005-04-22 11:34 Paule
Sveiki,
Pradėjau dirbti naujai įkurtoje VŠĮ, anksčiau tvarkiau tik UAB-us, gal galit padėti? Taigi mes VŠĮ (PVM mokėtoja) gavome paramą. Ją naudodami pirkome paslaugą t.y. gavome PVM sąsk.fakt. Ar galimą tą PVM drąsiai traukti į atskaitą? Ar čia yra kokių kitų niuansų? P.S Jokių kitų pajamų nebuvo.

Ačiu
P
Paule 181
2005-04-22 13:25 Paule
Nu HELP!!!!!


Ar niekas nežino? Ar toks sudėtingas klausimas? smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui