laure
292
#252421 2006-02-22 14:45 laure
Ačiū smile

Rassa
558
#252560 2006-02-22 19:40 Rassa
Sveiki,
Kurioje eil. nurodot IT likutine verte pvz.-1 Lt?
Jei nuo nuomos atskaiciuoji 15 % g.p.j. kur parodote FR0475 -12 eil?
Buciau dekinga.

Loreta13
31055
#252561 2006-02-22 19:47 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 04-00

Rassa rašė:

Sveiki,
Kurioje eil. nurodot IT likutine verte pvz.-1 Lt?
Jei nuo nuomos atskaiciuoji 15 % g.p.j. kur parodote FR0475 -12 eil?
Buciau dekinga.


Nei IT nei mokėtinas ar sumokėtas GPM 475 deklaracijoje nerodomi.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Rassa
558
#252562 2006-02-22 19:52 Rassa redaguota: 2011-09-11 04-00

Loreta13 rašė:



Rassa rašė:

Sveiki,
Kurioje eil. nurodot IT likutine verte pvz.-1 Lt?
Jei nuo nuomos atskaiciuoji 15 % g.p.j. kur parodote FR0475 -12 eil?
Buciau dekinga.


Nei IT nei mokėtinas ar sumokėtas GPM 475 deklaracijoje nerodomi.


Noriu tiksliau, o tai isskaiciuotas ir sumoketas g.p.j. mokestis pripazistamas sanaudomis ir tai leidziami atskaitymai?
Dekoju.

rasytte
1
#252653 2006-02-23 08:52 rasytte
ar įmonė privalo patikslinti ankstesnių metų pelno mokesčio sumą, jei įmonėje padidinama vienos iš ilgalaikio turto gr. įsigijimo kaina ir ilgal;aikio turto kriterijai nebeatitinka smile smile

asolo
1166
#254434 2006-02-28 10:30 asolo
Prašau Jūsų pagalbos:
2004 metų nuostolis 9540Lt.
2005 metų pelnas 58630Lt, neleidžiami atsk.573.93Lt.
Tai pelno mokestis 15 proc. bus :58630+573.93-9540 gaunasi 49663.93Lt *15proc.
Tai pelno mokestis 7449.59
Jį įvedu 12.31d D 651 K 4487-7449.59
Ar teisingai smile smile
Prašau padėkit, gal ką praleidau smile smile

Foras
110
#254477 2006-02-28 11:28 Foras
Metai sumaisyti
Ir jei tas praeitu metu nuostolis ne mokestinis tai pelno mokestis lyg ir gerai

vailma
730
#254486 2006-02-28 11:36 vailma redaguota: 2011-09-11 04-00

asolo rašė:

Prašau Jūsų pagalbos:
2005 metų nuostolis 9540Lt.
2006 metų pelnas 58630Lt, neleidžiami atsk.573.93Lt.
Tai pelno mokestis 15 proc. bus 8880.59Lt.
Jį įvedu 12.31d D 651 K 4487-8880.59
Ar teisingai smile smile



Kiek suprantu sumaišei metus. O kodėl neatėmei 2004 metų nuostolio smile'

asolo
1166
#254501 2006-02-28 11:53 asolo
Taip, tikrai sumaišiau metus. Tai iš pelno turiu atimti nuostolį ir tik tada skaičiuoti 15 proc.
Prašau padėkit susigaudyti. Likau viena buhalterė, tai dabar vargstu už du smile

vailma
730
#254526 2006-02-28 12:25 vailma redaguota: 2011-09-11 04-00

asolo rašė:

Taip, tikrai sumaišiau metus. Tai iš pelno turiu atimti nuostolį ir tik tada skaičiuoti 15 proc.
Prašau padėkit susigaudyti. Likau viena buhalterė, tai dabar vargstu už du smile


PMĮ 30 straipsnis. Mokestinio laikotarpio nuostolių perkėlimas:
1.Jeigu mokestiniais metais iš pajamų atėmus neapmokestinamąsias pajamas ir atskaičius leidžiamus atskaitymus bei ribojamų dydžių leidžiamus atskaitymus gaunami mokestinio laikotarpio nuostoliai, šių nuostolių suma perkeliama į kitus mokestinius metus, išskyrus nuostolius, patirtus dėl vertybinių popierių ir (arba) išvestinių finansinių priemonių perleidimo.
Smulkiau paskaityk PMI_komentaras_2005

asolo
1166
#254530 2006-02-28 12:36 asolo redaguota: 2011-09-11 04-00

asolo rašė:

Prašau Jūsų pagalbos:
2004 metų nuostolis 9540Lt.
2005 metų pelnas 58630Lt, neleidžiami atsk.573.93Lt.
Tai pelno mokestis 15 proc. bus :58630+573.93-9540 gaunasi 49663.93Lt *15proc.
Tai pelno mokestis 7449.59
Jį įvedu 12.31d D 651 K 4487-7449.59
Ar teisingai smile smile
Prašau padėkit, gal ką praleidau smile smile


Foras
110
#254565 2006-02-28 13:25 Foras
Katras varijantas teisingas pirmas ar paskutinis priklauso nuo to apie koki 2004 metu nuostoli kalbama
Jei nuostolis finansinis tai jo atimti nereikia , tada ko gero 2004 mokejote pelno mokesti ar kaip
Jei nuostolis mokestinis ji reikia atimti ir tada paskutinis paskaiciavimas geras

Kozete
1066
#256045 2006-03-03 13:05 Kozete
Kiek reiktų mokėti pelno mokesčio, jei per mėnesį pelnas būna max. 3000Lt.? Kiek reikėtų sumokėti nuo 3000Lt.?
Ir dar ar atnaujintai įmonei reikia pirmus metus mokėti pelno mokestį?

dangx
1517
#256053 2006-03-03 13:12 dangx
15% pelno mokestis ir dar nepamirškit 4% socialinis mokestis.

Kozete
1066
#256062 2006-03-03 13:27 Kozete
Tai jei teisingai suprantu nuo 3000Lt. 15proc. 450Lt. ir dar plius nuo 3000Lt. 4proc., t..y. 120Lt. Viso 570Lt. Mokesčių.
O iki kada pelno mokestis mokamas?

dangx
1517
#256065 2006-03-03 13:35 dangx
Pelno mokestis mokamas iki spalio mėn 1 dienos,o socialinis iki 03 31;06 30;09 30

Kozete
1066
#256073 2006-03-03 13:44 Kozete redaguota: 2011-09-11 04-00

dangx rašė:

Pelno mokestis mokamas iki spalio mėn 1 dienos,o socialinis iki 03 31;06 30;09 30



O tai ne kas mėnesį mokamas?

Laputexxx
364
#256074 2006-03-03 13:44 Laputexxx redaguota: 2011-09-11 04-00

vilmuse rašė:

Sveiki, noriu pasitikslinti.
Pelnas apskaičiuojamas metų gale,taip pat su pelno mokesčiu, rodome balanse. O kaip su pelno paskirstymu? T.y. į privalomuosius rezervus, dividendus arba nepaskirstytą pelną. Šitas įrašas daromas po akcininkų susirinkimo, jau kitais metais. Ar aš teisingai suprantu?



Teisingai, pelno paskirstymas apskaitoje rodomas tik po akcininkų susirinkimo.

Laputexxx
364
#256077 2006-03-03 13:47 Laputexxx redaguota: 2011-09-11 04-00

Kozete rašė:



dangx rašė:

Pelno mokestis mokamas iki spalio mėn 1 dienos,o socialinis iki 03 31;06 30;09 30



O tai ne kas mėnesį mokamas?



Kas mėnesį daromi avansiniai mokėjimai, jeigu apskaičiuotas pelno mokestis didesnis nei buvo sumokėta, skirtumas sumokamas iki 10.01 d.

Kozete
1066
#256080 2006-03-03 13:53 Kozete
O kaip ten daroma, kai iš pelno nurašomas kuras, pvz. mobiliojo tel. sąskaitos? Ar taip negalima daryti?


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis