Avatar
edute
2614
#1243046 2014-09-30 10:31 edute
Taip Tininga, jau nublūdinau smile
Reikės tada keisti deklaracijas sodrai ir mokėti už šeštadienį ir vieną poilsio dieną

Kiekvienas turi tiek, kiek yra vertas
Avatar
Tininga
48664
#1243048 2014-09-30 10:33 Tininga

edute rašė:


Taip Tininga, jau nublūdinau smile
Reikės tada keisti deklaracijas sodrai ir mokėti už šeštadienį ir vieną poilsio dieną

Na, yra jums tik du variantai: dvigubai mokėti už šeštadienį, arba viengubai + poilsio diena. smile


Avatar
edute
2614
#1243050 2014-09-30 10:39 edute
Bet kvailai gaunasi tai, kad reikės apmokėti už šeštadienį ne kaip už 1 darbo dieną, o už 8 (nes dirba 1 val/d) viengubai ir dar suteikti 7 dienas (nes 7 dienos po 1 val) atostogų apmokamų

Kiekvienas turi tiek, kiek yra vertas
Avatar
Tininga
48664
#1243051 2014-09-30 10:41 Tininga redaguota: 2014-09-30 10-43

edute rašė:


Bet kvailai gaunasi tai, kad reikės apmokėti už šeštadienį ne kaip už 1 darbo dieną, o už 8 (nes dirba 1 val/d) viengubai ir dar suteikti 7 dienas (nes 7 dienos po 1 val) atostogų apmokamų

Daug protingiau yra paprasčiausiai imti ir apmokėti dvigubai už tą šeštadienį...

Ar tas šeštadienis jam yra darbo diena pagal grafiką?


Avatar
edute
2614
#1243089 2014-09-30 13:07 edute
Ne, šeštadienis ne pagal grafiką.
Jei darbuotojas dirba pagal nuotolinę darbo sutartį. Tai jei standartiškai dirba 1 val per dieną (DS), bet gali dirbti ir kitaip, nes tai nuotolinė sutartis, tai jei tą šeštadienį bus kvalif.kėlime 8 valandas, tai jam reikia sumokėti arba dvigubai už 8 valandas (kitomis dienomis jam kaip ir nedarbas gaunasi (bet gi gali jis kilnot savo darbo laiką) arba už šeštadienį viengubai ir prie nepanaudotų atostogų dedasi 7 val ar 7 dienos po 1 val?

Jaz kokia nesąmonė.

Kiekvienas turi tiek, kiek yra vertas
Avatar
Tininga
48664
#1243093 2014-09-30 13:15 Tininga

edute rašė:


Ne, šeštadienis ne pagal grafiką.
Jei darbuotojas dirba pagal nuotolinę darbo sutartį. Tai jei standartiškai dirba 1 val per dieną (DS), bet gali dirbti ir kitaip, nes tai nuotolinė sutartis, tai jei tą šeštadienį bus kvalif.kėlime 8 valandas, tai jam reikia sumokėti arba dvigubai už 8 valandas (kitomis dienomis jam kaip ir nedarbas gaunasi (bet gi gali jis kilnot savo darbo laiką) arba už šeštadienį viengubai ir prie nepanaudotų atostogų dedasi 7 val ar 7 dienos po 1 val?
Jaz kokia nesąmonė.

O tai dėl ko jūs būtinai norite suteikti tas poilsio dienas? Po teisybei, jei jam šeštadienis nėra darbo diena, tai reikia dvigubai sumokėti už 8 val., arba viengubai už 8 val., bei suteikti papildomą poilsio laiką 8 val.


Missing
viola5
586
#1256491 2015-01-18 17:48 viola5
Sveiki, ar gerai suprantu, kad skaičiuojant darbuotojui VDU, nebereikia lyginti su skaičiuojamo mėn. vidurkiu, jei jis gauna daugiau negu MMA?
Avatar
Tininga
48664
#1256493 2015-01-18 17:50 Tininga

viola5 rašė:


Sveiki, ar gerai suprantu, kad skaičiuojant darbuotojui VDU, nebereikia lyginti su skaičiuojamo mėn. vidurkiu, jei jis gauna daugiau negu MMA?


Taip išeitų pagal paskutinius komentarus.

Avatar
Ingusia22
2380
#1293697 2015-11-16 10:41 Ingusia22
Vairuotojas savaitę laiko buvo išvykęs išsilaikyti reikalingą jam pažymėjimą. Įmonė apmoka už tą pažymėjimą, bet ta savaitė kaip parodoma tabelyje? Ir ar už ją reikia mokėti kaip įprastai?

Tu juokiesi, nes aš kitokia. Aš juokiuosi, nes tu toks kaip kiti...
Avatar
Tininga
48664
#1293700 2015-11-16 10:55 Tininga

Ingusia22 rašė:


Vairuotojas savaitę laiko buvo išvykęs išsilaikyti reikalingą jam pažymėjimą. Įmonė apmoka už tą pažymėjimą, bet ta savaitė kaip parodoma tabelyje? Ir ar už ją reikia mokėti kaip įprastai?

Tai ir žymėčiau, kaip kvalifikacijos kėlimą (KV).


Missing
laptopas
38
#1293704 2015-11-16 11:55 laptopas
sveiki,
padekite prasau paskaiciuoti vid du:
skaiciuoju uz 7 men
04 men 305€ 21d/167val
05 men 251,40 16d/125v
06 men klausimas kyla
darbuotojas dirbo 9 d ir buvo atleistas. ismoketas du ir kompensacijos uz atostogas 617,14. paskui po poros dienu pasiprase priimas ir buvo ismoketa uz likusias to menesio dienas jau pagal nauja sutarti 85eur ir dirbta 11 dienu.
man sesto menesio sudeti viska kas buvo ismoketa t.y 617+85 ir dienas 9+11 dienu?
ar kazkaip kitaip skaiciuojasi? smile
Avatar
Tininga
48664
#1293707 2015-11-16 11:57 Tininga

laptopas rašė:


sveiki,
padekite prasau paskaiciuoti vid du:
skaiciuoju uz 7 men
04 men 305€ 21d/167val
05 men 251,40 16d/125v
06 men klausimas kyla
darbuotojas dirbo 9 d ir buvo atleistas. ismoketas du ir kompensacijos uz atostogas 617,14. paskui po poros dienu pasiprase priimas ir buvo ismoketa uz likusias to menesio dienas jau pagal nauja sutarti 85eur ir dirbta 11 dienu.
man sesto menesio sudeti viska kas buvo ismoketa t.y 617+85 ir dienas 9+11 dienu?
ar kazkaip kitaip skaiciuojasi? smile

Tas, kas buvo iki atleidimo - jau nebesvarbu. Naujai priimtas - tarsi naujas darbuotojas.


Missing
laptopas
38
#1293709 2015-11-16 12:03 laptopas
tai man tik i 6 men itraukti tas 85 eur ir 11 dienu, taip supratau? smile
aciu, kad padedate:)
Avatar
Tininga
48664
#1293710 2015-11-16 12:05 Tininga

laptopas rašė:


tai man tik i 6 men itraukti tas 85 eur ir 11 dienu, taip supratau? smile
aciu, kad padedate:)

Taip - juk atleidus darbuotojui su juo buvo atsiskaityta ir tai jau praeitis...


Missing
laptopas
38
#1293711 2015-11-16 12:08 laptopas
aciu smile visa savaitgali sedejau sukau galva smile
Missing
AleksK
331
#1402885 2018-11-08 15:37 AleksK
Laba diena,

turime klausimuką dėl dalyvavimo konferencijoje. Direktorius kartu su darbuotoju vyksta į dviejų dienų konferenciją apie įmonės veiklos vystymą, prekės ženklo, komunikacijos ir kt. Ar čia jau skaitosi kaip kvalifikacijos kėlimas? ar būtina žymėti KV tabelyje, ir koks būtų skaičiavimas už tas dienas? Dirba po 4 val. į dieną, tačiau vienos dienos renginio trukmė 7 val.

Ačiu už atsakymą.
Avatar
Tininga
48664
#1402886 2018-11-08 16:36 Tininga

AleksK rašė:


Laba diena,

turime klausimuką dėl dalyvavimo konferencijoje. Direktorius kartu su darbuotoju vyksta į dviejų dienų konferenciją apie įmonės veiklos vystymą, prekės ženklo, komunikacijos ir kt. Ar čia jau skaitosi kaip kvalifikacijos kėlimas? ar būtina žymėti KV tabelyje, ir koks būtų skaičiavimas už tas dienas? Dirba po 4 val. į dieną, tačiau vienos dienos renginio trukmė 7 val.

Ačiu už atsakymą.

O tai negalėtų būti paprasta komandiruotė?


Missing
AleksK
331
#1402897 2018-11-09 09:00 AleksK

Tininga rašė:



AleksK rašė:


Laba diena,

turime klausimuką dėl dalyvavimo konferencijoje. Direktorius kartu su darbuotoju vyksta į dviejų dienų konferenciją apie įmonės veiklos vystymą, prekės ženklo, komunikacijos ir kt. Ar čia jau skaitosi kaip kvalifikacijos kėlimas? ar būtina žymėti KV tabelyje, ir koks būtų skaičiavimas už tas dienas? Dirba po 4 val. į dieną, tačiau vienos dienos renginio trukmė 7 val.

Ačiu už atsakymą.

O tai negalėtų būti paprasta komandiruotė?




Gal ir galėtų, tačiau čia konferencija yra Vilniuje, biuras irgi Vilniuje, ar taip galima? Kaip direktoriui nenormuotas darbo grafikas, galima gal nieko neforminti? O dėl kito darbuotojo? Ar būtinas tas skaičiavimas, gal galima be jo apseiti?

Ačiū :)
Missing
AleksK
331
#1402950 2018-11-09 14:03 AleksK

AleksK rašė:



Tininga rašė:



AleksK rašė:


Laba diena,

turime klausimuką dėl dalyvavimo konferencijoje. Direktorius kartu su darbuotoju vyksta į dviejų dienų konferenciją apie įmonės veiklos vystymą, prekės ženklo, komunikacijos ir kt. Ar čia jau skaitosi kaip kvalifikacijos kėlimas? ar būtina žymėti KV tabelyje, ir koks būtų skaičiavimas už tas dienas? Dirba po 4 val. į dieną, tačiau vienos dienos renginio trukmė 7 val.

Ačiu už atsakymą.

O tai negalėtų būti paprasta komandiruotė?




Gal ir galėtų, tačiau čia konferencija yra Vilniuje, biuras irgi Vilniuje, ar taip galima? Kaip direktoriui nenormuotas darbo grafikas, galima gal nieko neforminti? O dėl kito darbuotojo? Ar būtinas tas skaičiavimas, gal galima be jo apseiti?

Ačiū :)




Gal kas turi kokių minčių šiuo klausimu, kaip įforminti tokį dalyvavimą konferncijoje?

Ačiū dar kartą :)
Avatar
Tininga
48664
#1402954 2018-11-09 14:16 Tininga

AleksK rašė:


turime klausimuką dėl dalyvavimo konferencijoje. Direktorius kartu su darbuotoju vyksta į dviejų dienų konferenciją apie įmonės veiklos vystymą, prekės ženklo, komunikacijos ir kt. Ar čia jau skaitosi kaip kvalifikacijos kėlimas? ar būtina žymėti KV tabelyje, ir koks būtų skaičiavimas už tas dienas? Dirba po 4 val. į dieną, tačiau vienos dienos renginio trukmė 7 val.

Na, jei renginys vyskta tame pačiame mieste, tai tada lyg ir ne komandiruotė. Galėtų būti pavedimas vykti į tokį renginį, nurodant, kad darbo diena tomis dienomis bus ilgesnė ar pan.


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis