krise
984
#1212088 2014-03-07 14:30 krise
tai jei turim apskaitinį laikotarpį 2 mėnesius - tai antro mėnesio gale susisumuojam kiek kas faktiškai dirbo per tuos 2 mėn. ir lyginam su suma valandų tų pačių 2 mėnesių esant 5 d.d. savaitei (8 val. per dieną) ? Tokie viršvalandžiai atsispindės tik kas 2 mėn. tabelyje ?
Tai jei suminė darbo laiko apskaita pradėta taikyti nuo liepos mėn. - tai taip kas 2 mėnesius ir lyginam ?

Tininga
49047
#1212089 2014-03-07 14:32 Tininga

krise rašė:


tai jei turim apskaitinį laikotarpį 2 mėnesius - tai antro mėnesio gale susisumuojam kiek kas faktiškai dirbo per tuos 2 mėn. ir lyginam su suma valandų tų pačių 2 mėnesių esant 5 d.d. savaitei (8 val. per dieną) ? Tokie viršvalandžiai atsispindės tik kas 2 mėn. tabelyje ?
Tai jei suminė darbo laiko apskaita pradėta taikyti nuo liepos mėn. - tai taip kas 2 mėnesius ir lyginam ?

Taip. Aš suminiams viršvalandžiams darausi atskirą suvestinę.



krise
984
#1212117 2014-03-07 16:38 krise
Ačiū :) Ir dar klausimas iš praktikos - kokį laikotarpį patogiausia naudoti suminėje darbo laiko apskaitoje ir ar galima tą laikotarpį keisti ?

Tininga
49047
#1212118 2014-03-07 16:46 Tininga

krise rašė:


Ačiū :) Ir dar klausimas iš praktikos - kokį laikotarpį patogiausia naudoti suminėje darbo laiko apskaitoje ir ar galima tą laikotarpį keisti ?

Man patogiausias ketvirtis. Keisti, be abejo, galima.



milaska
287
#1212287 2014-03-10 10:56 milaska
Gal galite padėti: vasario 16 d išpuolė sekmadienis. Tabelyje žymite S ar P??????

Tininga
49047
#1212292 2014-03-10 11:02 Tininga

milaska rašė:


Gal galite padėti: vasario 16 d išpuolė sekmadienis. Tabelyje žymite S ar P??????

S.



milaska
287
#1212294 2014-03-10 11:04 milaska
Aciu

Lunciute
59
#1212492 2014-03-11 13:59 Lunciute
Sveiki :) Gal ir man galėtumėte pagelbėti. Pas mus SDLA. Nepertraukiama gamyba. Dirbama pagal grafiką, atlyg. valandinis ,apskaitinis laikotarpis 4 mėnesiai.
1. Apskaitinis laikotarpis pagal 5 dd savaitę turi 663 val. Pagal darbo grafiką 660 val. Primokėti už 3 val kaip už prastovą ne dėl darbuotojo kaltės?
2. Apskaitinis laikotarpis pagal 5 dd savaitę turi 663 val. Pagal darbo grafiką 670 val.Tačiau tame tarpe darbuotojas turėjo prastovų 66 val ne dėl jo kaltės už kurias apmokėta einamajam mėnesy. (mokam tada kada jos faktiskai būna, kad nebūtų didelių atlyg. svyravimų, be to žinom, kad už jas tikrai "neatidirbs" ). Ar gaunasi tuomet viršvalandžiai? Ačiū.

Dorota1
13323
#1212495 2014-03-11 16:16 Dorota1
1. taip


„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


Tininga
49047
#1212528 2014-03-11 18:56 Tininga

Lunciute rašė:


Sveiki :) Gal ir man galėtumėte pagelbėti. Pas mus SDLA. Nepertraukiama gamyba. Dirbama pagal grafiką, atlyg. valandinis ,apskaitinis laikotarpis 4 mėnesiai.
1. Apskaitinis laikotarpis pagal 5 dd savaitę turi 663 val. Pagal darbo grafiką 660 val. Primokėti už 3 val kaip už prastovą ne dėl darbuotojo kaltės?
2. Apskaitinis laikotarpis pagal 5 dd savaitę turi 663 val. Pagal darbo grafiką 670 val.Tačiau tame tarpe darbuotojas turėjo prastovų 66 val ne dėl jo kaltės už kurias apmokėta einamajam mėnesy. (mokam tada kada jos faktiskai būna, kad nebūtų didelių atlyg. svyravimų, be to žinom, kad už jas tikrai "neatidirbs" ). Ar gaunasi tuomet viršvalandžiai? Ačiū.


Kai yra suminė apskaita, jūs neturite forminti tų prastovų, o jas įvertinti apskaitinio laikotarpio pabaigoje. Čia jau net ne mano mintys, o VDI vadovo žodžiai. Jei forminate, jos galų gale gali pavirsti viršvalandžiais. Taigi, esant suminei apskaitai valandų balansas vertinamas apsk.laikotarpio pabaigoje. Jei gaunasi negeri dalykai, svyravimai, - galite pakeisti apskaitinį laikotarpį.


Lunciute
59
#1212538 2014-03-11 19:41 Lunciute

Tininga rašė:


Kai yra suminė apskaita, jūs neturite forminti tų prastovų, o jas įvertinti apskaitinio laikotarpio pabaigoje. Čia jau net ne mano mintys, o VDI vadovo žodžiai. Jei forminate, jos galų gale gali pavirsti viršvalandžiais. Taigi, esant suminei apskaitai valandų balansas vertinamas apsk.laikotarpio pabaigoje. Jei gaunasi negeri dalykai, svyravimai, - galite pakeisti apskaitinį laikotarpį.


Produkciją mes parduodame 1 įmonei. Tam kad ji pagamintų galutinį produktą. Tarkim 02 mėnesį sugedo jos kažkokie įrengimai. Stovėjome savaitę . O po to mūsų pačių sulūžo Dar 1,5 savaitės prastova. Jei atlyginimai būtų maždaug MMA - net nesigautų minimumo. Ką tada pasakytų VDI? Ar tikrai negalime mokėti pagal faktą?
Tininga labai prašau plačiau pakomentuokite ką reiškia "prastovos gali pavirsti viršvalandžiais" Kokį pvz ar ką. Ačiū

Lunciute
59
#1212540 2014-03-11 19:54 Lunciute

Lunciute rašė:



Tininga rašė:


Kai yra suminė apskaita, jūs neturite forminti tų prastovų, o jas įvertinti apskaitinio laikotarpio pabaigoje. Čia jau net ne mano mintys, o VDI vadovo žodžiai. Jei forminate, jos galų gale gali pavirsti viršvalandžiais. Taigi, esant suminei apskaitai valandų balansas vertinamas apsk.laikotarpio pabaigoje. Jei gaunasi negeri dalykai, svyravimai, - galite pakeisti apskaitinį laikotarpį.


Produkciją mes parduodame 1 įmonei. Tam kad ji pagamintų galutinį produktą. Tarkim 02 mėnesį sugedo jos kažkokie įrengimai. Stovėjome savaitę . O po to mūsų pačių sulūžo Dar 1,5 savaitės prastova. Jei atlyginimai būtų maždaug MMA - net nesigautų minimumo. Ką tada pasakytų VDI? Ar tikrai negalime mokėti pagal faktą?
Tininga labai prašau plačiau pakomentuokite ką reiškia "prastovos gali pavirsti viršvalandžiais" Kokį pvz ar ką. O kaip jų neforminti? Juk už darbą mokam visą priklausantį atl o už prastovas -2/3. Pamenu, kad buvo situacija kai visą mėn stovėjom. Darbuotojai labai džiaugėsi kad dirbt nereikėjo o gavo beveik tiek pat kaip dirbdami. (Į VDU skaičiavimą įeina ir premijos).Ačiū



Tininga
49047
#1212542 2014-03-11 20:05 Tininga
Šneku prisimindama seminarą, kur vienas lektorių, kaip sakiau, buvo Mačiulaitis. Aptarinėjome panašias gyvenimiškas situacijas. Gal tada verta daryti apskaitinį 1 mėnesį? Matot, jei mes forminame neatvykimus (jie vertinami pagal 5 d.d. savaitę) tai šiomis valandomis sutrumpėja apskaitinis laikotarpis arba jas pridedame prie faktiškai dirbtų valandų. Taip ir išsikreipia valandų balansas. Nežinau, gal nesuprantamai parašiau, jei ką, parašykit į pž.


voruta
207
#1212939 2014-03-13 20:33 voruta
Sveiki, reikia pagalbos;
Valandinis 6,06, darbuotojas išdirbo 160val, iš jų 9val šventinės.
Paskirtas priedas - 100Lt

Ar teisingai skaičiuoju:
(160-9)*6,06 viso 915,06Lt
100/160= 0.625+6.06Lt=6.685Lt (valandos kaina su priedu)
6,685*9*2 viso 120,33
Alga bus 915,06+120,33+100 viso 1135,39Lt

Alina55
11033
#1212949 2014-03-13 21:42 Alina55
Taip, teisingai paskaičiavote.

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

ras123
695
#1213774 2014-03-19 10:37 ras123
Sveiki, reikia pagalbos. Darbuotojui nustatyta 150 val. gruodžio mėn..Jis gruodžio mėn. atostogavo 13 kal. dienų
t. sk. 10 darbo dienų, dirbo 72 val. ir suteikėme 2 laisvas dienas, darbuotojo prašymu už dirbtas val. šventinę dieną, tai ar teisngai suprantu, kad gaunasi viršvalandžiai?
dirbo 72 val.
atostogavo A- 10x8=80 val.
suteikta V- 2x8=16val.
------------------------------,
Viso 160 val.

Tininga
49047
#1213781 2014-03-19 10:48 Tininga

ras123 rašė:


Sveiki, reikia pagalbos. Darbuotojui nustatyta 150 val. gruodžio mėn..Jis gruodžio mėn. atostogavo 13 kal. dienų
t. sk. 10 darbo dienų, dirbo 72 val. ir suteikėme 2 laisvas dienas, darbuotojo prašymu už dirbtas val. šventinę dieną, tai ar teisngai suprantu, kad gaunasi viršvalandžiai?
dirbo 72 val.
atostogavo A- 10x8=80 val.
suteikta V- 2x8=16val.
------------------------------,
Viso 160 val.

Neatvykimų iš viso 96 val. Liko nustatytų darbo valandų 150-96=54. Darbuotojas dirbo 72 val. 16 iš jų jau kompensuota. 72-16=56. Taigi, matau 2 val. viršvalandžių...



ras123
695
#1213786 2014-03-19 10:57 ras123
taip , taip ačiū, Padariau klaidą: viso 168

Hamann
9
#1214351 2014-03-22 11:58 Hamann

Tininga rašė:



Hamann rašė:


Visą tai aš suprantu. Tai vadinasi, VDI suminės darbo apskaitos aprašymas ir jos paskutinė pastraipa, tik JŲ PAČIŲ NUOMONĖ ir neturi teisinės galios. TAIP?

Jie visada prie komentarų parašo pastabą, jog teismams jų nuomonė neprivaloma. smile Bet aš neįžiūriu prieštaravimo. Ar įsiskaitėte į viršvalandžių apibrėžimą?
Ir dar: kur jūs įžiūrite problemą? Ar tai, kad darbdavys "išlygina" darbo valandas taip išvengdamas viršvalandžių? Dar - reiktų pažiūrėti, kad tas darbas virš pamainos trukmės nepažeidžia DK (negali viršyti 12 valandų, jei jums nėra taikomi "Ypatumai"). Gal tada būtų ir man aiškiau ir lengviau būtų išsiaiškinti...




Tai taip išeina, kad dirbdamas sumine darbo apskaita, aš negaliu planuoti savo laisvo laiko po darbo pamainos, nes neva darbuotojas turi teisę man bet kada duoti viršvalandžius (nors auginu 2 mažus vaikus).

Tininga
49047
#1214362 2014-03-22 17:38 Tininga

Hamann rašė:



Tininga rašė:



Hamann rašė:


Visą tai aš suprantu. Tai vadinasi, VDI suminės darbo apskaitos aprašymas ir jos paskutinė pastraipa, tik JŲ PAČIŲ NUOMONĖ ir neturi teisinės galios. TAIP?

Jie visada prie komentarų parašo pastabą, jog teismams jų nuomonė neprivaloma. smile Bet aš neįžiūriu prieštaravimo. Ar įsiskaitėte į viršvalandžių apibrėžimą?
Ir dar: kur jūs įžiūrite problemą? Ar tai, kad darbdavys "išlygina" darbo valandas taip išvengdamas viršvalandžių? Dar - reiktų pažiūrėti, kad tas darbas virš pamainos trukmės nepažeidžia DK (negali viršyti 12 valandų, jei jums nėra taikomi "Ypatumai"). Gal tada būtų ir man aiškiau ir lengviau būtų išsiaiškinti...




Tai taip išeina, kad dirbdamas sumine darbo apskaita, aš negaliu planuoti savo laisvo laiko po darbo pamainos, nes neva darbuotojas turi teisę man bet kada duoti viršvalandžius (nors auginu 2 mažus vaikus).



Aš jau pačioje diskusijos pradžioje sakiau, kad svarbu, ar dirbate pagal grafiką ar ne. O tai ir yra svarbiausias planas. Dirbti NE pagal grafiką darbdavys gali paskirti tik esant būtinybei ir tik esant jūsų sutikimui. O kone visą laiką diskutavome apie kitus dalykus.



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis