Tininga
49047
#1375950 2017-11-16 11:12 Tininga

Fin24 rašė:



Tininga rašė:



Fin24 rašė:


Sveiki,
pagal PMI 24 str. raso jog negrazintinas PVM priskirtas Rib. LA. Tai butu 75 proc. LA, 25 NA?? teisingai supratau? smile

Kur taip yra parašyta, nelabai supratau? Ar galite įdėti citatą?



PMI 12 str. 2 p. 7.3. komentaras. imu pvz:
"....Už Lietuvos įmonės įsigytas prekes ir paslaugas (susijusias su įrengimų instaliavimu) kitoje ES valstybėje sumokėtas PVM nepriskiriamas ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams, nes Lietuvos įmonė turi teisę pateikti prašymą grąžinti šį PVM, sumokėtą kitoje valstybėje."

Ir? smile



Fin24
555
#1375951 2017-11-16 11:17 Fin24

Tininga rašė:



Fin24 rašė:



Tininga rašė:



Fin24 rašė:


Sveiki,
pagal PMI 24 str. raso jog negrazintinas PVM priskirtas Rib. LA. Tai butu 75 proc. LA, 25 NA?? teisingai supratau? smile

Kur taip yra parašyta, nelabai supratau? Ar galite įdėti citatą?



PMI 12 str. 2 p. 7.3. komentaras. imu pvz:
"....Už Lietuvos įmonės įsigytas prekes ir paslaugas (susijusias su įrengimų instaliavimu) kitoje ES valstybėje sumokėtas PVM nepriskiriamas ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams, nes Lietuvos įmonė turi teisę pateikti prašymą grąžinti šį PVM, sumokėtą kitoje valstybėje."

Ir? smile



ir nesuprantu ka turi aumenyje nesusigrazinus PVM priskirti RIB. LA.....

aiwita
6042
#1375957 2017-11-16 11:42 aiwita

Fin24 rašė:


Sveiki,
pagal PMI 24 str. raso jog negrazintinas PVM priskirtas Rib. LA. Tai butu 75 proc. LA, 25 NA?? teisingai supratau? smile


Reprezentacija (75/25) yra ribojamų dydžių leidžiamas atskaitymas. Bet ribojamų dydžių leidžiami atskaitymai tai nėra vien reprezentacija

Gyvenimas yra toks, kokį nori jį matyti. Viskas priklauso nuo požiūrio

Fin24
555
#1375960 2017-11-16 11:48 Fin24

aiwita rašė:



Fin24 rašė:


Sveiki,
pagal PMI 24 str. raso jog negrazintinas PVM priskirtas Rib. LA. Tai butu 75 proc. LA, 25 NA?? teisingai supratau? smile


Reprezentacija (75/25) yra ribojamų dydžių leidžiamas atskaitymas. Bet ribojamų dydžių leidžiami atskaitymai tai nėra vien reprezentacija


taip, aiwita, su reprezentacijom aisku. bet va, susiduriau su pirkimo PVM ES salyse, pradejau knaisiotis po istatymus ir uzsikirtau su anksciau nurodytu punktu. Ka turi aumenyje VMI komentare, jog (negrazintinas)PVM priskirtinas prie Rib.LA....kaip ji skirstyti... smile tai cia tas pats 75/25?

aiwita
6042
#1375962 2017-11-16 11:53 aiwita

Fin24 rašė:


taip, aiwita, su reprezentacijom aisku. bet va, susiduriau su pirkimo PVM ES salyse, pradejau knaisiotis po istatymus ir uzsikirtau su anksciau nurodytu punktu. Ka turi aumenyje VMI komentare, jog (negrazintinas)PVM priskirtinas prie Rib.LA....kaip ji skirstyti... smile tai cia tas pats 75/25?


Ne ne. 75/25 yra reprezentacija
PVM užsienio šalyse, yra leidžiami atskaitymai, jei per metus vienoje šalyje nesusidaro 50€. Ir visa suma yra leidžiami. Jei susidaro didesnė suma-reikia pildyti prašymą per EPRIS susigrąžinimui. Arba tai yra neleidžiami atskaitymai. Visa suma

Gyvenimas yra toks, kokį nori jį matyti. Viskas priklauso nuo požiūrio

Fin24
555
#1375964 2017-11-16 12:19 Fin24

aiwita rašė:



Fin24 rašė:


taip, aiwita, su reprezentacijom aisku. bet va, susiduriau su pirkimo PVM ES salyse, pradejau knaisiotis po istatymus ir uzsikirtau su anksciau nurodytu punktu. Ka turi aumenyje VMI komentare, jog (negrazintinas)PVM priskirtinas prie Rib.LA....kaip ji skirstyti... smile tai cia tas pats 75/25?


Ne ne. 75/25 yra reprezentacija
PVM užsienio šalyse, yra leidžiami atskaitymai, jei per metus vienoje šalyje nesusidaro 50€. Ir visa suma yra leidžiami. Jei susidaro didesnė suma-reikia pildyti prašymą per EPRIS susigrąžinimui. Arba tai yra neleidžiami atskaitymai. Visa suma


ir LA galima atskaityti is pajamu..?apskaiciuojant apmokestinamaji pelna smile

ras123
678
#1375965 2017-11-16 12:20 ras123
Bet čia tik pagal sąskaitas.Jei čekiai su ES pvm be įmonės rekvizitų tai nors ir iki 50 eur per metus vis vien būtų neleidžiami?

Fin24
555
#1375967 2017-11-16 12:24 Fin24

ras123 rašė:


Bet čia tik pagal sąskaitas.Jei čekiai su ES pvm be įmonės rekvizitų tai nors ir iki 50 eur per metus vis vien būtų neleidžiami?


uzsienieciai rekvizitu neraso ir nesivargina, jei netinka-nesipilk. Tuo jau isitikinau savu kailiu. smile

amadina22
19803
#1375971 2017-11-16 12:44 amadina22
Jeigu yra autobusų bilietai kelionėms Lietuvoje, darbuotojas vyko į kursus, sąskaitos faktūros nėra, ar galima atskaityti PVM?
Turbūt negalima, bet tą PVM trauksiu į leidžiamus atskaitymus?

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

Tininga
49047
#1375972 2017-11-16 12:47 Tininga

amadina22 rašė:


Jeigu yra autobusų bilietai kelionėms Lietuvoje, darbuotojas vyko į kursus, sąskaitos faktūros nėra, ar galima atskaityti PVM?
Turbūt negalima, bet tą PVM trauksiu į leidžiamus atskaitymus?

Viską dėčiau į leidžiamus.



amadina22
19803
#1375973 2017-11-16 12:49 amadina22

Tininga rašė:



amadina22 rašė:


Jeigu yra autobusų bilietai kelionėms Lietuvoje, darbuotojas vyko į kursus, sąskaitos faktūros nėra, ar galima atskaityti PVM?
Turbūt negalima, bet tą PVM trauksiu į leidžiamus atskaitymus?

Viską dėčiau į leidžiamus.



O PVM į atskaitą netrauktumėte?

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

Tininga
49047
1   #1375974 2017-11-16 12:54 Tininga

amadina22 rašė:


O PVM į atskaitą netrauktumėte?

Na, ne - juk nėra sąskaitos.



aiwita
6042
#1375978 2017-11-16 13:12 aiwita

Fin24 rašė:



ras123 rašė:


Bet čia tik pagal sąskaitas.Jei čekiai su ES pvm be įmonės rekvizitų tai nors ir iki 50 eur per metus vis vien būtų neleidžiami?


uzsienieciai rekvizitu neraso ir nesivargina, jei netinka-nesipilk. Tuo jau isitikinau savu kailiu. smile


2.3. Degalų (variklių benzino, dyzelinių degalų, suskystintų dujų) pirkimo išlaidos pripažįstamos sąnaudomis pagal kasos aparatų kvitus (išskyrus šio nutarimo 2.6 papunktyje nurodytą atvejį) tik tuo atveju, jeigu kasos aparato kvite nurodyta prekių (paslaugų) vertė (įskaitant PVM) neviršija 150 eurų ir jame yra visi teisės aktų nustatyti kasos aparato kvitui privalomi rekvizitai, taip pat rekvizitas (rekvizitai), pagal kurį (kuriuos) galima identifikuoti prekių (paslaugų) pirkėją.
www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.2F286B29068D/jNTUnfeTwR
Pas mus visada atsiskaitoma įmonės kortele. Man VMI išaiškino, kad atsiskaitant įmonės kortele jau galima identifikuoti pirkėją.

Gyvenimas yra toks, kokį nori jį matyti. Viskas priklauso nuo požiūrio

Tininga
49047
#1375983 2017-11-16 13:56 Tininga

aiwita rašė:



Fin24 rašė:


uzsienieciai rekvizitu neraso ir nesivargina, jei netinka-nesipilk. Tuo jau isitikinau savu kailiu. smile


2.3. Degalų (variklių benzino, dyzelinių degalų, suskystintų dujų) pirkimo išlaidos pripažįstamos sąnaudomis pagal kasos aparatų kvitus (išskyrus šio nutarimo 2.6 papunktyje nurodytą atvejį) tik tuo atveju, jeigu kasos aparato kvite nurodyta prekių (paslaugų) vertė (įskaitant PVM) neviršija 150 eurų ir jame yra visi teisės aktų nustatyti kasos aparato kvitui privalomi rekvizitai, taip pat rekvizitas (rekvizitai), pagal kurį (kuriuos) galima identifikuoti prekių (paslaugų) pirkėją.
www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.2F286B29068D/jNTUnfeTwR
Pas mus visada atsiskaitoma įmonės kortele. Man VMI išaiškino, kad atsiskaitant įmonės kortele jau galima identifikuoti pirkėją.

Papildysiu:

Minėti reikalavimai dėl kasos aparato kvite nurodomų rekvizitų bei prekių (paslaugų) vertės apribojimas, t. y. 150 eurų, pripažįstant degalų pirkimo išlaidas pagal užsienyje išduotus kasos aparato kvitus, vadovaujantis PMĮ 11 straipsnio 6 dalies nuostatomis, netaikomas.



retancike
396
1   #1375986 2017-11-16 14:17 retancike

Tininga rašė:



amadina22 rašė:


O PVM į atskaitą netrauktumėte?

Na, ne - juk nėra sąskaitos.



susiraskit, kas vežėjas (Kautra ir pan.), pasiskambinkit į apskaitą ir išrašys tą sąskaitą pagal bilietus. Aš taip su Lietuvos geležinkeliais dariau. Aišku, jei dar šis mėnuo.

smalsuole
2748
#1376229 2017-11-20 16:54 smalsuole
Sveiki, kaip manote, ar banko mokestis už viršytą grynųjų išėmimo limitą yra LA? smile

aiwita
6042
#1376252 2017-11-21 08:14 aiwita

smalsuole rašė:


Sveiki, kaip manote, ar banko mokestis už viršytą grynųjų išėmimo limitą yra LA? smile


Banko mokestis ir yra banko mokestis. Jei tai ne delspinigiai ir ne baudos

Gyvenimas yra toks, kokį nori jį matyti. Viskas priklauso nuo požiūrio

Luka_Paciolis
3709
1   #1376255 2017-11-21 08:33 Luka_Paciolis

smalsuole rašė:


Sveiki, kaip manote, ar banko mokestis už viršytą grynųjų išėmimo limitą yra LA? smile

Sveiki, taip smile


Nekenčiu kai man sako : "Tu privalai...."
Viskas, ką privalau daryti, parašyta mokesčių įstatyme, o tai kas draudžiama - baudžiamajame kodekse. Visa kita - kaip užsimanysiu.


vidriu
15
#1376551 2017-11-22 16:15 vidriu
Sveiki, įmonės savininkai nori surengti kalėdinį vakarėlį administracijai vandens parke. Viską nori apmokėti įmonės sąskaita, t.y. kelionės išlaidas, apsilankymą vandens parke, viešbutį su nakvyne ir pusryčiais. Jie tai nori suformuoti kaip reprezentacines išlaidas. Bet ar vakarėlis įmonės darbuotojams gali būti reprezentacinės? Aš pati viską dėčiau į neleidžiamus atskaitymus. Ar teisingai galvoju? Ačiū už atsakymą iš anksto.

gyvate
1200
#1376553 2017-11-22 16:24 gyvate
Ir į neleidžiamus sunkiai įsisuksite. Pajamos natūra darbuotojams atsiranda. Norint kad būtų reprezentacija- sunkiai...pavardės figūruos darbuotojų.

Mokau dirbti Būtent ir Nano programomis enumar35@yahoo.com

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis