Lea,
gerbdamas Jūsų nuomonę pritarčiau Jums :)
Tačiau jeigu tokia sitacija tai nelabai pritarčiau Jums :)
Žinau vieną įmonę. biudžetinė jeigu neklystu.... :)
buhalterė dirba nuo 8 - 17 val. (su 1 val pertrauka).
Visą tos dienos darbą pasidaro per 1 - 2 valandas.... na dar teisės aktus, įstatymus, naujienas pastudijuoja.... na viso darbo tai įmonei jai gaunasi maksimaliai 4 val. per dieną. Ką daryti jai kitu laisvu metu ? Kalbėjo su direktoriumi... direktorius sako : norėtume , jog Jūs visą laiką būtumėte prie telefono. Kad buhalterija "budėtų" jeigu kažkas kada nors galbūt paskambintų. Mums labai džiugu , kad taip greitai ir kokybiškai viską spėjate. Buhalterė paaiškino , kad nenori budėti prie telefono, nes nori dirbti tiesioginį darbą, o kai ji padaro - eiti namo pas du savo mažiukus vaikus... iš kurių vienas kaip padaužų padauža....
Po tokio pokalbio (labai draugiškai dalykiško) buvo susitarta :
Buhalterė sutvarko visus savo tiesioginio darbo reikalus, perzvelgia naujienas, kai neturi ka veikti paklausia ar ko nors nereikia padeti administratorei.. jeigu nereikia - tada eina budeti prie telefono. ir kad budėjimas prie telefono neprailgtų - tvarkyti kitų imonėlių apskaitą, naudodamasi įmonės darbo vieta.
Šioje situacijoje nematau nieko blogo, nei iš vienos nei iš kitos pusės.
Beje.. net jeigu ir kita buhalterė iš tos pačos įmonės būtų ir nespėtų darbų.... o pirmoji nepadėtų jai... neskubėkite teisti.... gal ta pirmoji dar tik praktikuojasi.... o kol naujokai - tai visada tą patį darbą atlikti reikia daugiau laiko, pastangų, kūrybos, jėgų, žinių, žmogiškųjų resursų :)
http://www.tax.lt/temos/1166-tax-lt-forumo-taisykles