Elste
27190
#966035 2011-07-05 15:47 Elste
tikrai, prie ko čia šitoje temoje apie atostogų suteikimą smile
o šiaip dažniausiai gi ne darbuotojas piktybiškai neina atostogų, bet darbdavys piktybiškai jų neišleidžia smile


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

Tininga
50079
#966040 2011-07-05 15:50 Tininga redaguota: 2011-09-11 07-24

Elste rašė:

tikrai, prie ko čia šitoje temoje apie atostogų suteikimą smile
o šiaip dažniausiai gi ne darbuotojas piktybiškai neina atostogų, bet darbdavys piktybiškai jų neišleidžia smile

Oi, žinok, yra pas mus ir tokių. Sudariau tamprų atostogų grafiką, nes man reikėjo, kad pamaininiai darbuotojai būtų aprūpinti darbu be pertraukų, ir įsivaizduok - net tada sugalvoja neit. Ai, sako, nenoriu dabar. smile Labai trumpa kalba būna tada su jais, įsakymas ir vsio. smile


NBP
25
#966053 2011-07-05 16:04 NBP
Administracijai leidus ir yra administracijai leidus, kiek norit, tiek ir susitariat protingumo ribose, reglamentavimo nėra, tačiau ir piktnaudžiauti nereikia. Žymima ND.
*
Pas mus kasmetinių varyti reikia, aria žmonės savo noru, darbštūs ir nenori atostogauti, todėl grafiką sudariau, kad būtų galima įsakymo tvarka leisti. Jeigu darbdavys neleidžia atostogų, jis pažeidžia DK ir kt. įstatymus, nes darbuotojas nepailsi, neatstato jėgų ir pan. ir t.t.

Tininga
50079
#966067 2011-07-05 16:45 Tininga redaguota: 2011-09-11 07-24

NBP rašė:

Administracijai leidus ir yra administracijai leidus, kiek norit, tiek ir susitariat protingumo ribose, reglamentavimo nėra, tačiau ir piktnaudžiauti nereikia. Žymima ND.
*
Pas mus kasmetinių varyti reikia, aria žmonės savo noru, darbštūs ir nenori atostogauti, todėl grafiką sudariau, kad būtų galima įsakymo tvarka leisti. Jeigu darbdavys neleidžia atostogų, jis pažeidžia DK ir kt. įstatymus, nes darbuotojas nepailsi, neatstato jėgų ir pan. ir t.t.

Pliurpiat kad tik pliurpti... Visi čia mintinai žino ir kas tas ND, ir kaip leisti/neleisti atostogų...
Norėjome tik pasakyti, kad ND ir atostogos nelabai susiję tarpusavyje - tiesiog tema netinkama komentarui apie atostogas. Atsibuskite smile


sarune_nauja
2
#978854 2011-08-22 16:39 sarune_nauja
sveiki,
isleidau darbuotoja ( kadangi nerado darzelio vasaros laikotarpiu) nemokamu atostogu daugiau nei yra leistina pagal DK, ~50 k.d ir dabar(po laiko) tik ishsiryskinau kad padauginau tu dienu. o kai sodrai pranesam, jie tas dienas tikrina? juk jei butu blogai jie pranestu, kad tiek isleisti negalima ar kaip? Apsvieskite protingieji. AAciu smile


jorum
258
#978855 2011-08-22 16:42 jorum
Sodra tokių dalykų tikrai netikrina ir niekam nepranešinėja. Jei Darbo inspekcija nepatikrins, nieko ir nebus

Elste
27190
#978859 2011-08-22 16:48 Elste redaguota: 2011-09-11 07-26

sarune_nauja rašė:

sveiki,
isleidau darbuotoja ( kadangi nerado darzelio vasaros laikotarpiu) nemokamu atostogu daugiau nei yra leistina pagal DK, ~50 k.d ir dabar(po laiko) tik ishsiryskinau kad padauginau tu dienu. o kai sodrai pranesam, jie tas dienas tikrina? juk jei butu blogai jie pranestu, kad tiek isleisti negalima ar kaip? Apsvieskite protingieji. AAciu smile


išleidot nemokamų atostogų ar administracijai leidus?
ND darbuotojui prašnat galima lesiti kiek nori.
NA pagal DK 184 str. pagrindus.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

sarune_nauja
2
#978882 2011-08-22 17:56 sarune_nauja
elste, jorum, labai aciu :)
isleidau nemokamu.. na gal nebus pati didziausia nuodeme smile

Osiuke8
173
#985247 2011-09-12 16:27 Osiuke8
UABe dirba direktorius ir buhaltere.
Direktorius neatvyksta i darba - administracijai leidus.
Tai kas yra administracija? ar jis gali pats save isleisti? ar turi akcininkai - bet ar jie 'administracija"?
Gal kas jau susiduret?

Elste
27190
#985265 2011-09-12 16:50 Elste
kaip ir atostogų pats save išleidžia, taip ir ND.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...


Osiuke8
173
#985280 2011-09-12 17:02 Osiuke8

Elste rašė:


kaip ir atostogų pats save išleidžia, taip ir ND.


A, o as galvojau, kad atostogu gali tik akcininkai isleist smile
O gal cia reik ziureti kaip UAB istatuose parasyta?... hmmm...

Osiuke8
173
#985996 2011-09-14 09:23 Osiuke8
Dar toks kvailas klausimas:
iseinant ND (ir kitu atostogu taip pat) ar turi direktorius rasyti pats sau prasyma dar?
Ar uztenka siuo atveju tik jo isakymo?

p.s. del nemokamu tai reikia nurodyti priezasti - todel gal butu tas prasymas aktualus smile

nite
1117
#989478 2011-09-23 11:05 nite
Patarkit kaip įforminti darbuotoją, kad nebūtų skaičiuojamas atlyginimas už 3 dienas ir nereikėtų pranešti sodrai? Jei įforminsiu neatvykimą į darbą administracijai leidus, tai ir nemoku už tas dienas, o ko reikia prašymo darbuotojo, įsakymo? O kaip su sodram pranešti nereikia, čia ne nemokamos atostogos?


Elste
27190
#989481 2011-09-23 11:07 Elste

nite rašė:


Patarkit kaip įforminti darbuotoją, kad nebūtų skaičiuojamas atlyginimas už 3 dienas ir nereikėtų pranešti sodrai? Jei įforminsiu neatvykimą į darbą administracijai leidus, tai ir nemoku už tas dienas, o ko reikia prašymo darbuotojo, įsakymo? O kaip su sodram pranešti nereikia, čia ne nemokamos atostogos?


jeigu forminsite ND - sodrai pranešti reikia per 3 dienas.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

nite
1117
#989483 2011-09-23 11:09 nite
Tada netinka, o koks variantas būtų, kad nereikėtų pranešti sodrai


Tininga
50079
#989484 2011-09-23 11:09 Tininga

nite rašė:


Patarkit kaip įforminti darbuotoją, kad nebūtų skaičiuojamas atlyginimas už 3 dienas ir nereikėtų pranešti sodrai? Jei įforminsiu neatvykimą į darbą administracijai leidus, tai ir nemoku už tas dienas, o ko reikia prašymo darbuotojo, įsakymo? O kaip su sodram pranešti nereikia, čia ne nemokamos atostogos?


Jei nors už vieną darbo dieną nemokate atlyginimo, Sodrai būtina pranešti 12-SD. Apie neatvykimą administracijai leidus taip pat.


Tininga
50079
#989485 2011-09-23 11:14 Tininga

nite rašė:


Tada netinka, o koks variantas būtų, kad nereikėtų pranešti sodrai


O kodėl jūs taip nenorite pranešti? Ir kodėl būtinai 3 dienas nemokėti DU? smile


Alina55
11033
#989494 2011-09-23 11:25 Alina55

nite rašė:

Tada netinka, o koks variantas būtų, kad nereikėtų pranešti sodrai


Suteikite, pagal darbuotojo prašymą, 3 k. d. trukmės kasmetines atostogas.

Elste
27190
#989496 2011-09-23 11:26 Elste

nite rašė:


Tada netinka, o koks variantas būtų, kad nereikėtų pranešti sodrai


kiti atvejai bus, kad reikės tada mokėti DU smile
o jūs norite ir sodrai nepranešti, ir nemokėti algos.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

nite
1117
#989509 2011-09-23 11:53 nite

Tininga rašė:



nite rašė:


Tada netinka, o koks variantas būtų, kad nereikėtų pranešti sodrai


O kodėl jūs taip nenorite pranešti? Ir kodėl būtinai 3 dienas nemokėti DU? smile


Tiesiog žmogus nebegaus socialinės pašalpos...


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2022 m. I ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2022 m. I ketv. 0.01 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2022-01-01
215.09 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2022-01-01
4.47 € / 730 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
KLAIPĖDOS BALDŲ PREKYBA, UAB
Upės g. 21-1, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 08128
2015 - 2020 2018 - 2020
P. Šiaudkulio IĮ - -
Idumėja, UAB
Kauno m. sav. Kauno m. Šv. Gertrūdos g. 37
2015 - 2016 -
Mano tėveliai, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Odminių g. 7-11
2015 - 2021 -
Medžiotojų klubas Lėvuo
Panevėžio m. sav. Panevėžio m. Nemuno g. 47A
2015 - 2021 -
IĮ K-SERVISAUTO - -
VISARTA, UAB
Klaipėdos m. sav. Klaipėdos m. Šaulių g. 39-2
2015 - 2021 2018 - 2022
VESMUS, VšĮ
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Didžioji g. 25
2015 - 2021 2018 - 2022
LEIDYKLA PIRMADIENIS, UAB - -
MANO TURTAS, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Gedimino pr. 18
2015 - 2021 2018 - 2022
IĮ Kapeika
Plungės r. sav. Plungės m. A. Vaišvilos g. 21-2
- 2018 - 2018
Kranto g. 37-ojo namo savininkų bendrija
Panevėžio m. sav. Panevėžio m. Kranto g. 37
- 2018 - 2022
ELINDA, UAB
Kauno r. sav. Garliavos m. Alyvų g. 29
2015 - 2021 2018 - 2022
Spalvų namai, UAB - -
Lavistus, UAB - -