urtele
13536
#1278383 2015-07-02 12:48 urtele

Reduxa rašė:


viena sąskaita - tiesiog "kondicionavimo sistema" (atvirkštinis);


Normaliam statybininkui net klausimas nekiltų, nes kondicionieriaus montavimas nėra, kaip VMI medžiagos parašyta -prekės su instaliavimu tiekimas. Kad sumontuot kondicionierių reikia ir varinius ir drenažo vamzdelius prasivest , kronšteinus prigręžt , kabelius pratempt, o ne vien įkišai į rozetę ir jau dirba pultelį paspaudus. smile

Reduxa
672
#1278385 2015-07-02 12:51 Reduxa

virbuh rašė:


Reduxa

rašė:

Tai mano atveju, jei aš tų kondicionierių negaminu, o nusiperku, tai sumontavus sistemą rašau kaip:

dvi sąskaita, viena už darbus (atvirkštinis) kita už įrangą (neatvirkštinis);
viena sąskaita - tiesiog "kondicionavimo sistema" (atvirkštinis);
viena sąskaita - tiesiog "kondicionavimo sistema" (neatvirkštinis)? smile


Aš suprantu, kad jūs visada rašote sąmatas, kuriose yra medžiagų eilutė ir kitos sumos, todėl tokiam atvejui taikyčiau viskam 96 str.



Virbuh, būna įvairiai sutartyje parašyta:
1. kondicionierius 1000 eur + kondicionierius 800 eur + montavimo darbai 400 eur;
arba
2. kondicionavimo sistema 2200 eur.

kai parašyta kondicionavimo sistema, tada atskiru aktu pas save nusirašau kokia įranga ir medžiagos buvo sunaudota tai sistemai gauti.





Gyvenimas yra tai, kas vyksta, kol jūs esate užsiėmęs kitais darbais

virbuh
7781
#1278387 2015-07-02 13:00 virbuh

rašė:

Virbuh, būna įvairiai sutartyje parašyta:
1. kondicionierius 1000 eur + kondicionierius 800 eur + montavimo darbai 400 eur;
arba
2. kondicionavimo sistema 2200 eur.

kai parašyta kondicionavimo sistema, tada atskiru aktu pas save nusirašau kokia įranga ir medžiagos buvo sunaudota tai sistemai gauti.


Tai sutartyje rašote, bet ar sudarinėjat sąmatas? Jei sudarinėjat, tai aš taikyčiau viskam su medžiagom atvirkštinį. Jei kaip rašote tik sutartis sudaroma be jokių sąmatų, aktų, tai tada 2 sąskaitos rašomos. Aš taip suprantu jūsų atvejį.

Reduxa
672
#1278388 2015-07-02 13:05 Reduxa

virbuh rašė:


Tai sutartyje rašote, bet ar sudarinėjat sąmatas? Jei sudarinėjat, tai aš taikyčiau viskam su medžiagom atvirkštinį. Jei kaip rašote tik sutartis sudaroma be jokių sąmatų, aktų, tai tada 2 sąskaitos rašomos. Aš taip suprantu jūsų atvejį.


Na prie sutarties būna toks aktas, tame akte ir parašyta taip kaip anksčiau rašiau: arba išskirta atskirai įranga ir darbai, arba neišskirta, tiesiog užvadinta bendrai "sistema".



Gyvenimas yra tai, kas vyksta, kol jūs esate užsiėmęs kitais darbais

Reduxa
672
1   #1278391 2015-07-02 13:09 Reduxa

urtele rašė:



Reduxa rašė:


viena sąskaita - tiesiog "kondicionavimo sistema" (atvirkštinis);


Normaliam statybininkui net klausimas nekiltų, nes kondicionieriaus montavimas nėra, kaip VMI medžiagos parašyta -prekės su instaliavimu tiekimas. Kad sumontuot kondicionierių reikia ir varinius ir drenažo vamzdelius prasivest , kronšteinus prigręžt , kabelius pratempt, o ne vien įkišai į rozetę ir jau dirba pultelį paspaudus. smile


Urtele, man jau niekas nebeaišku smile kaip suprantu pritari, kad viskam turi būti atvirkštinis apmokestinimas, nes suteikta bet kokiu atveju paslauga? smile


Gyvenimas yra tai, kas vyksta, kol jūs esate užsiėmęs kitais darbais

Linda6
12022
#1278399 2015-07-02 13:50 Linda6
Ne, kolegos, manau, kad neteisingai mąstote.

1 Kondicionierius yra prekė +21 PVM
2 Montavimas ir medžiagos - atvirkštinis

Rašomas dvi sąskaitos.
Čia atvejis, kai pirkėjas gali pasirinkti kaip pirkti, ar tik prekę, ar su montavimu.
Trumpai tariant, rašau 2 sąskaitas.

Kondicionierių remontas ir aptarnavimas + freono pylimas - viskas atvirkštinis.Mano tokia nuomonė.(3 priedas)

www.vmi.lt/cms/documents/10162/8782061/RM-13670_2015-06-16/a4b74c7a-49e5-44c7-8cbe-e8a0902db91f


Žavinga atrodo viskas, į ką žiūrima su meile. O. Morngerstern

Linda6
12022
#1278404 2015-07-02 13:59 Linda6

virbuh rašė:



Tai sutartyje rašote, bet ar sudarinėjat sąmatas? Jei sudarinėjat, tai aš taikyčiau viskam su medžiagom atvirkštinį. Jei kaip rašote tik sutartis sudaroma be jokių sąmatų, aktų, tai tada 2 sąskaitos rašomos. Aš taip suprantu jūsų atvejį.




Bandymas "pritempti" naudos neduos, VMI perskaičiuos , pirmiausia derinkitės su pirkėju.

Žavinga atrodo viskas, į ką žiūrima su meile. O. Morngerstern

urtele
13536
#1278411 2015-07-02 14:17 urtele

Linda6 rašė:


Ne, kolegos, manau, kad neteisingai mąstote.


Linda6, aš sutinku, kad tie įrengimai taip ir įvardijami komentare, kaip prekės, bet man iš to kyla ne vienas klausimas. Manau bus didelis sambruzdis, kai užsakovai neiims faktūrų , PVM'o nemokės, ot tada ir stos tvarka arba didelė betvarkė. smile

virbuh
7781
#1278420 2015-07-02 14:47 virbuh

Linda6 rašė:


Bandymas "pritempti" naudos neduos, VMI perskaičiuos , pirmiausia derinkitės su pirkėju.



Sakykim koks UAB PVM mokėtojas pasisamdė kad jų įmonės pastatui sumontuoti įrangą. Rašomos dvi sąskaitos, viskas gerai .
Kitas atvejis : UAB samdo kaip subrangovus, kad sumontuoti įrangą. Sąmata , darbų priėmimo aktas, kuriame įrašome, įrangą ir montavimo kitas išlaidas. Vienas aktas, kuriame ir įranga įrašyta, o išrašomos 2 sąskaitos, pagal tą aktą? Arba rašome akte tik kad atliktas montavimas, o įrangą pati įmonė pirkėja nurašys per savo nurašymo aktą, paminės kad kažkas kitas ją įmontavo? Aš šiuo atveju viską norėčiau traukti į vieną sąskaitą su atvirkštiniu.
Man čia kažkokia painiava.

Linda6
12022
#1278424 2015-07-02 15:02 Linda6
Eigoje ir bus visaip, vieni rašys 2 sąskaitas, kitas perduos atvirkštiniu, šitoje grandinėje bus įvairiai.
Gerai būtų, kad NBA suorganizuotų seminarą su VMI atstove, kuri buvo šiandien LBAA seminare.Puikiai išdėstė viską, pagarba moteriai . Kitų auditorių, kurie skaito medžiagą geriau nekviesti, skaityti mokame ir mes, pikta, kai dar reikia ir susimokėti už paskaitymą ....
Būtinai turi būti suderinta sutartis iš abiejų pusių,sutatyje įsirašyti kam taikomas atvirkštinis apmokestinimas, reikia žiūrėti kiek kainuoja įranga, kiek darbai, žodžiu, dar labai daug kas neaišku.


Žavinga atrodo viskas, į ką žiūrima su meile. O. Morngerstern

urtele
13536
1   #1278425 2015-07-02 15:06 urtele

virbuh rašė:


Vienas aktas, kuriame ir įranga įrašyta, o išrašomos 2 sąskaitos, pagal tą aktą?


tame ir esmė, kas yra matęs subrangovų aktus kitam rangovui, gen rangovui tas supras apie ką kalba. Mes juk traukiame ir į apskaitą montavimo darbus su visa sumontuota įranga, o dabar gautųsi, kad vyksta kažkokie pardavimai ir vyksta montavimai objektuose. Net statistikai teikiame duomenis atskirai pardavimus ir atliktus darbus su įranga objektuose. Visai apskaitos politika, kaip šnipštas, juk ir nurašymus mėnesio gale atliekame įrangos, kartu su papildomomis montavimo medžiagomis. Suprantu , kai tiekėjai parduoda įrangą, statybines medžiagas, tai taip, bet , kad sumontavus blusinėt. smile Baisiau , kaip seimo naktinės reformos.

Renatele
821
#1278429 2015-07-02 15:15 Renatele

Linda6 rašė:


Ne, kolegos, manau, kad neteisingai mąstote.

1 Kondicionierius yra prekė +21 PVM
2 Montavimas ir medžiagos - atvirkštinis

Rašomas dvi sąskaitos.
Čia atvejis, kai pirkėjas gali pasirinkti kaip pirkti, ar tik prekę, ar su montavimu.
Trumpai tariant, rašau 2 sąskaitas.

Kondicionierių remontas ir aptarnavimas + freono pylimas - viskas atvirkštinis.Mano tokia nuomonė.(3 priedas)

www.vmi.lt/cms/documents/10162/8782061/RM-13670_2015-06-16/a4b74c7a-49e5-44c7-8cbe-e8a0902db91f




Tai vadinasi ir šviestuvus galiu rašyti atskirai su 21 proc., o jų montavimą ir smulkias medžiagas su atvirkštiniu. :)
Beje, ten kažkas buvo rašoma dėl kilnojamo turto- kad tokiam negali būti taikoma atvirkštinio PVM mechanizmas (vaizdo kameros ir jų įrengimas ir pan.). ?

virbuh
7781
#1278431 2015-07-02 15:27 virbuh
Mums dabar svarbu nustatyt ar prekių pardavimas ''neturi atskiro savarankiško tikslo'' :
''laikoma paslaugų teikimu, jeigu tokių prekių tiekimas neturi atskiro savarankiško tikslo,..''
Prekybininkams ir kartu paslaugos teikėjams galvos skausmas smile

ara
1432
#1278433 2015-07-02 15:31 ara
Oi, oi. O jeigu mes perkam medžiagų tik tiek kie sunaudojam objekte. Neparduodam prekių, neturim pardavimo kodo. Atliekam tik paslaugas. Tai taikyti viskam 96?

Renatele
821
#1278436 2015-07-02 15:58 Renatele

virbuh rašė:


Mums dabar svarbu nustatyt ar prekių pardavimas ''neturi atskiro savarankiško tikslo'' :
''laikoma paslaugų teikimu, jeigu tokių prekių tiekimas neturi atskiro savarankiško tikslo,..''
Prekybininkams ir kartu paslaugos teikėjams galvos skausmas smile



mhm..galėtų kas nors suprantamiau paaiškinti tą savoką :"neturi atskiro savarankiško tikslo"...

virbuh
7781
#1278439 2015-07-02 16:10 virbuh

ara rašė:


Oi, oi. O jeigu mes perkam medžiagų tik tiek kie sunaudojam objekte. Neparduodam prekių, neturim pardavimo kodo. Atliekam tik paslaugas. Tai taikyti viskam 96?



Žiūrėti kam parduodat ir ką parduodat. Jei PVM mokėtojui, statybos darbai( pagal sąrašą prieduose) tai viskam kas sąmatoje 96 str.

Reduxa
672
#1278443 2015-07-02 17:09 Reduxa
ok, tarkim jokių sąmatų neturiu, turiu sutartį + aktą (jame nurodyta įranga atskirai už tam tikrą sumą ir montavimo darbai už tam tikrą sumą). Ką aš rašau? 2 Sąskaitas, atskirai įrangai ir atskirai darbams?
O jei sutartis + aktas (jame nurodyta tiesiog "kondicionavimo sistema" ir suma). Rašau vieną sąskaitą "kondicionavimo sistema" su atvirkštiniu apmokestinimu, teisingai? smile


Gyvenimas yra tai, kas vyksta, kol jūs esate užsiėmęs kitais darbais

virbuh
7781
#1278444 2015-07-02 17:11 virbuh
Kažkaip akcentuojama žodis sąmata. Jei yra sąmatoje medžiagos prie paslaugų , tai viskam atvirkštinis:
''..sumontuotos prekės arba įsigytos statybinės medžiagos bei kitos prekės įtraukiamos į užsakovui (pagal statybos darbų rangos ar kitą paslaugų teikimo sutartį) atliekamų statybos darbų sąmatą ir kartu su užsakytais statybos darbais, kaip viena paslauga,''
Tą savoką ''savarankiško tikslo '' suprantu, kad. kai esat pardavėjai(užsiimat prekyba), tai gali bet kas nusipirkti įrangą be montavimo, ir nerašote jokių sąmatų. Tada 2 sąskaitos.
(O ištikrųjų tai tik VMI žino kas tas yra)

Reduxa
672
1   #1278445 2015-07-02 17:16 Reduxa
būtent, pvz. mūsų kondicionierius gali pirkti ir be montavimo darbų, tai būčiau linkusi rašyti dvi sąskaitas, vieną už darbus, kitą už įrangą. Bet kai rašau tiesiog sistema, tai ten jau pakliūna ir darbų vertė smile


Gyvenimas yra tai, kas vyksta, kol jūs esate užsiėmęs kitais darbais

Reduxa
672
#1278446 2015-07-02 17:17 Reduxa
o ta sąmata, tai sumaištį man kelia smile


Gyvenimas yra tai, kas vyksta, kol jūs esate užsiėmęs kitais darbais


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis