Alina55
11033
#1270484 2015-04-25 23:50 Alina55

admin123 rašė:

O jei darbuotojas atostogaus 28 kal.dienas ir i sias atostogas isiterps sventine diena, ir gausis kad pagal gafika reikia apmoketi 21 diena, ar cia yra teisinga? Juk siaip priklauso 20 darbo dienu atostogu uz metus?


Kuris įstatymas reglamentuoja, kad priklauso 20 darbo dienu atostogu uz metus?..

admin123
1669
#1270485 2015-04-25 23:57 admin123
Kaip ir nera tokio, sory

admin123
1669
#1270494 2015-04-26 11:30 admin123
Labai atsiprasau kad kartojus, bet taip ir liksu nesupratus, ar yra dabar koks ribojimas teise padinaudoti atostogomis, ar teise isnaudoti atostogas, sukauptas daugiau kaip uz tris metus, turi tik tie, kas jas sukaupe iki 2012 gruodzio?

Alina55
11033
#1270500 2015-04-26 12:14 Alina55
Paskaitykite diskusiją nuo puslapio vidurio ir toliau:
www.tax.lt/temos/9514-kasmetines-atostogos/61

admin123
1669
#1270504 2015-04-26 12:47 admin123
Tikrai aciu uz nuoroda, skaiciau, tai ir nesupratau.o kokios jus nuomones diuo klausimu?

admin123
1669
#1270510 2015-04-26 17:26 admin123
Tai, kad toj diskusijoje issiskiria nuomones ☺

Tininga
50079
#1270544 2015-04-27 08:32 Tininga

admin123 rašė:


Labai atsiprasau kad kartojus, bet taip ir liksu nesupratus, ar yra dabar koks ribojimas teise padinaudoti atostogomis, ar teise isnaudoti atostogas, sukauptas daugiau kaip uz tris metus, turi tik tie, kas jas sukaupe iki 2012 gruodzio?

Nėra ribojimo. Nesvarbu, kada jos sukauptos.



admin123
1669
#1270629 2015-04-27 14:12 admin123
gal kas galite patikrinti ar teisingai suskaičiavau nepanaud. atostogų kiek priklauso zmogui:

darbo pradzia 2012.12.01 atleidžiasmas iš darbo 2015.04.27
už 2012.12.01. - 2013.11.30 atostogavo 2013.12 mėn. 28 kal. d.
už 2013.12.01 - 2014.11.30 atostogavo 2014.11 men. 28 kal. d.
už 2014.12.01 - 2015.04.27 liko 11,35

Priklauso klompensacija už 11,35 kal.d. ?

Tininga
50079
#1270633 2015-04-27 14:16 Tininga

admin123 rašė:


Priklauso klompensacija už 11,35 kal.d. ?

Taip.



Indrulke
37
#1271089 2015-04-29 16:48 Indrulke
Sveiki, kaip nurodyti laikotarpį už kurį atostogauja, jei darbo sutartis yra terminuota iki 2015 08 31 dienos. Pardėjo dirbti 2014 01 14, jau yra atostogavus 26 k. dienas, vėl eina 20 k dienų atostogų. (priklauso 36 k dienos per metus)

26 dienos už laikotarpį 2014 01 14 - 2015 01 13
10 dienų už laikotarpį 2014 01 14- 2015 01 13
10 dienų už laikotarpį 2015 01 14- 2015 01 13 ar 10 dienų už laikotarpį 2015 01 14- 2015 08 31 ar dar kitaip?

Tininga
50079
#1271091 2015-04-29 16:53 Tininga

Indrulke rašė:


Sveiki, kaip nurodyti laikotarpį už kurį atostogauja, jei darbo sutartis yra terminuota iki 2015 08 31 dienos. Pardėjo dirbti 2014 01 14, jau yra atostogavus 26 k. dienas, vėl eina 20 k dienų atostogų. (priklauso 36 k dienos per metus)
26 dienos už laikotarpį 2014 01 14 - 2015 01 13
10 dienų už laikotarpį 2014 01 14- 2015 01 13
10 dienų už laikotarpį 2015 01 14- 2015 01 13 ar 10 dienų už laikotarpį 2015 01 14- 2015 08 31 ar dar kitaip?

Kaip jums patogiau... Aš ko gero rašyčiau 10 dienų už laikotarpį 2015-01-14 - 2016-01-13. Juk dar nežinome, ar tikrai sutartis bus nutraukta. O jei ir bus - tas laikotarpis niekuo nepakenks...



Spindaliukas
1
#1271545 2015-05-04 12:28 Spindaliukas
Sveiki, norejau pasiteirauti ar ne pazeidziu kokio istatymo prasydama kasmetiniu atostogu: viena karta metuose imu visada 14d, o paskui pagal galimybes, 5d.d, o kartais net po 1 darbo diena.
Ar darbdavys turi teise nesutikti isleisti atostogu 1d.d?
Aciu.

Tininga
50079
#1271546 2015-05-04 12:32 Tininga

Spindaliukas rašė:


Sveiki, norejau pasiteirauti ar ne pazeidziu kokio istatymo prasydama kasmetiniu atostogu: viena karta metuose imu visada 14d, o paskui pagal galimybes, 5d.d, o kartais net po 1 darbo diena.
Ar darbdavys turi teise nesutikti isleisti atostogu 1d.d?
Aciu.

Nieko nepažeidžiat. Darbdavys turi suteikti tokios trukmės atostogas, kokios prašote.
Darbo inspekcijos paaiškinimas:
Darbo kodeksas numato, kad kasmetinės atostogos gali būti suteikiamos dalimis. Parašiau prašymą suteikti penkių dienų kasmetines atostogas, t.y. nuo pirmadienio iki penktadienio, tačiau darbdavys reikalauja, kad prašyme dėl kasmetinių atostogų nurodyčiau septynių dienų laikotarpį, t.y. nuo pirmadienio iki sekmadienio. Ar teisėtas toks darbdavio reikalavimas?
DK 165 straipsnio 1 dalyje numatyta, kad kasmetinės atostogos – tai kalendorinėmis dienomis skaičiuojamas laikotarpis, suteikiamas darbuotojui pailsėti ir darbingumui susigrąžinti, paliekant darbo vietą (pareigas) ir mokant vidutinį darbo užmokestį. Vadovaujantis DK 172 straipsniu, darbuotojo pageidavimu kasmetinės atostogos gali būti suteikiamos dalimis. Viena iš kasmetinių atostogų dalių negali būti trumpesnė kaip keturiolika kalendorinių dienų. Kasmetinės atostogos suteikiamos bet kuriuo darbo metų laiku pagal kasmetinių atostogų suteikimo eilę. Eilės sudarymo tvarka nustatoma kolektyvinėje sutartyje, o ten, kur tokia sutartis nesudaroma, kasmetinių atostogų suteikimo eilė nustatoma šalių susitarimu (DK 169 str. 1 d.).
Todėl darbdavys privalo suteikti tokios trukmės kasmetines atostogas, dėl kokios sulygta ir kokios prašo darbuotojas. Darbdavys neturi teisės vienašališkai suteikti kitokios trukmės nei sulygta ar reikalauti, kad darbuotojas rašytų prašymą suteikti ne penkių (nuo pirmadienio iki penktadienio), o septynių (nuo pirmadienio iki sekmadienio) dienų kasmetines atostogas. Šiuo atveju darbo užmokestis už kasmetines atostogas taip pat mokamas už penkias kalendorines dienas.



admin123
1669
#1271897 2015-05-06 17:15 admin123
KAIP JUMS ATRODO, AR I KASMETINIU ATOSTOGU STAZA ISKAITYTI 14 KAL.D. NEMOKAMU ATOSTOGU, JEI JOS BUVO SUTEIKTOS KITAIS ATVEJAIS, NEI NUMATYTA DARBO KODEKSE (ESAM KOLEKTYVINĖJE NUSIMATE, KAD GALIMA SUTEIKTI KITAIS ATVEJAIS)?

MANAU KAD REIKĖTŲ ISKAITYTI

Tininga
50079
1   #1271898 2015-05-06 17:16 Tininga
Taip, įskaitomos.


admin123
1669
#1273011 2015-05-18 10:20 admin123
Sveiki, sakykite kaip geriau daryti. Darbuotojas turi nepanaudotų atostogų už 2012-2013; 2013-2014 m. ir einami metai 2014-2015 m.
Zada atostogauti 28 kal. d. as suteiksiu 28 kal.d. uz 2012-2013 m. O jam rašyti prašymą, kad atostogas uz 2013-2014 ir einamų metų perkelti į kt, metus?

Tininga
50079
#1273015 2015-05-18 10:33 Tininga
Aš visados suteikiu atostogas iš eilės. Prašymų perkėlimui nerenku, man tai čia bereikalingas popierius. smile


abeto
106
#1273278 2015-05-19 18:36 abeto
Darbuotojas už 2013.05-2015.05 darbo laikotarpį yra sukaupęs ir nepanaudojęs 56 kalendorines dienas. Dabar, jam išeinant 8 savaičių atostogoms, atostogų prašymus reikia rašyti:
1. Vienas prašymas - 14 nepetraukiamoms dienoms, kiti išskaidyti po 5 dienas kas savaitę (darbuotojo pageidavimas)
ar
2. Du prašymai po 14 nepertraukiamų dienų (arba vienas 28 nepetraukiamoms dienoms) ir kiti išskaidyti po 5 dienas kas savaitę (žinoma, darbdavio pageidavimas, kad būtų maženis nepanaudotų atostogų likutis po visko).

Nerandu VDI platesnio komentaro, kai yra suteikimos atostogos už daugiau ne 1 darbo metus. Gal kas yra susidūręs?

Tininga
50079
#1273286 2015-05-19 20:55 Tininga
Kaip tik jums patiems suprantamiau, aiškiau ir kaip susitariate su darbuotoju. Visiems gyvenimo atvejams, juo labiau nukrypimams, receptų tikrai niekas neparašys smile


abeto
106
#1273616 2015-05-21 16:27 abeto

Tininga rašė:


Kaip tik jums patiems suprantamiau, aiškiau ir kaip susitariate su darbuotoju. Visiems gyvenimo atvejams, juo labiau nukrypimams, receptų tikrai niekas neparašys smile



Vat kad ir nėra sutarimo, nes I atveju būtų panaudotos 44 kalendorinės dienos, o II atveju - 48 kalendorinės dienos, tai dabar vyskta paklodės "tempimas" į kiekvieno pusę, todė ir norisi pasieškoti komentaro smile Pagalvojau, kad gal šiemet pries gruodžio 1 d. daug kas ilgiau atostogaus, tai kitiems gal irgi bus pažįstama tokia situacija.


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 EUR ir 642 EUR