migele
148
#247040 2006-02-03 14:10 migele redaguota: 2011-09-11 03-59

mazhke rašė:



migele rašė:

norėjau užduoti štai tokį klausimą, tik perdaug neklausinėkit, kodėl, nes taip reikėjo.
vienu laikotarpiu buvo padidintas atlyginimas, t.y. švenčių laikotarpiu, kai padidėjęs darbų mastas, na o dabar įmonės darbuotojas rašo prašymą, kad jam būtų mokamas toks pat atlyginimas, koks ir buvo priskaičiuojamas prieš jį padidinant.
Kaip tokiu atveju pasielgti?
Dėėti vadovo vizą ir įrašyti darbo sutartyje pakeitimą? Kaip manote?



O kaip tas atlyginimas buvo padidintas? rasant DS pakeitima ar tiesiog laikinai padidintas isakymu? As pvz kai laikinai didinamas rasau isakyma del to menesio ar 2 menesiu atlyginimo laikino padidinimo, tiksliau vienkartinio priedo, o kaip pas tave buvo?



ne, aš nerašiau, kad laikinai didinamas, tipo turėjau mintyje, kad padidėjęs darbų mastas tęsis, na o jis dabar sumažėjo.

Kozete
1066
#247048 2006-02-03 14:18 Kozete redaguota: 2011-09-11 03-59

migele rašė:

Na, aš manau, kad įsakymą tu rašai vadovaudamasi kažkokiu teisės aktu, pavyzdžiui darbo kodeksu, LRV nutarimuir pan. Todėl visą laiką įsakymuose rašau, kad vadovaudamasi, pavyzdžiui, 197 str. (darbo apmokėjimas, kai padidinamas darbų mastas), UAB "xxx" juristui padidinamas darbo užmokestis... (ir visokios kitos "subtilybės")" o jau po to darbo sutartyje įrašau to įsakymo datą ir Nr.



O jeigu tiesiog periodiškai didėja atlyginimas? Ar gi taip negalima rašyti (kaip rašau aš)?

mazhke
21
#247050 2006-02-03 14:19 mazhke
Tai DS darei pakeitima? Jei taip tai dabar kai darbuotojas parase prasyma kad moketu toki atlyginima koks buvo (kaip suprantu mazesni?) reik vadovo vizos, tada pagal ta prasyma reik isakymo pvz:

"atsizvelgdamas i vardenio pavardenio prasyma isakau nuo (data) moketi darbuotojui toki ir toki atlyginima"

Butinai isakyme turi buti sutikimas darbuotojo.

"Susipazinau ir sutinku"

Ir padarai tada DS pakeitima. kaip teisini pagrinda nurodai to isakymo nr.

Manau taip. Jei tavo klausima teisingai supratau.

Kozete
1066
#247052 2006-02-03 14:23 Kozete
Ne, žmogui pakeltas atlyginimas.

mazhke
21
#247053 2006-02-03 14:24 mazhke redaguota: 2011-09-11 03-59

Kozete rašė:

Ne, žmogui pakeltas atlyginimas.



juk rasei kad darbuotojas raso prasyma kad butu mokamas toks pat atlyginimas koks buvo iki pakelimo? Ar ne?


Kozete
1066
#247057 2006-02-03 14:28 Kozete redaguota: 2011-09-11 03-59

mazhke rašė:



Kozete rašė:

Ne, žmogui pakeltas atlyginimas.



juk rasei kad darbuotojas raso prasyma kad butu mokamas toks pat atlyginimas koks buvo iki pakelimo? Ar ne?



Kur taip rašiau? smile

Stirna
389
#247067 2006-02-03 14:41 Stirna
Mes DU pakeitimo pagrindu laikome ISAKYMA del jo pakeitimo, kuriame jokiu nuorodu i DK str.del ko konkretaus darbuotojo atlyginimo dydis keiciamas - nenurodome.
Remiantis siuo isakymu, su kuriuo darbuot.pasirasytinai supazindinamas, daromi pakeitimai ir jo darbo sutartyje. smile

migele
148
#247080 2006-02-03 14:57 migele redaguota: 2011-09-11 03-59

Kozete rašė:



mazhke rašė:



Kozete rašė:

Ne, žmogui pakeltas atlyginimas.



juk rasei kad darbuotojas raso prasyma kad butu mokamas toks pat atlyginimas koks buvo iki pakelimo? Ar ne?



Kur taip rašiau? smile



Viskas gerai Kozete, čia jūs susimaišėt, aš klausiau dėl pamažinto atlyginimo įforminimo. Ačiū abejoms už komentarus, širdingai dėkinga. PAsinaudosiu patarimu smile

migele
148
#247086 2006-02-03 15:03 migele redaguota: 2011-09-11 03-59

Kozete rašė:



migele rašė:

Na, aš manau, kad įsakymą tu rašai vadovaudamasi kažkokiu teisės aktu, pavyzdžiui darbo kodeksu, LRV nutarimuir pan. Todėl visą laiką įsakymuose rašau, kad vadovaudamasi, pavyzdžiui, 197 str. (darbo apmokėjimas, kai padidinamas darbų mastas), UAB "xxx" juristui padidinamas darbo užmokestis... (ir visokios kitos "subtilybės")" o jau po to darbo sutartyje įrašau to įsakymo datą ir Nr.



O jeigu tiesiog periodiškai didėja atlyginimas? Ar gi taip negalima rašyti (kaip rašau aš)?


jis negali pats didėti, vistiek turi būti ka-koks teisinis pagrindas. PAvyzdžiui "Minimalkė" didėja priėmus LRV nutarimą, kokiems nors statutiniams drbuotojams didėja sulig stažu koeficientas arba su laipsnio gavimu ir pan. O čia dėl padidėjimo net nežinau.

turbūt tave reikia suprasti taip, kad darbuotojas gerai dirba ir šiaip visa kas pas jį gerai einasi, ir darbdavys jam kelia etatinį. Tada paprasčiausiai nuorodos į jokį teisės aktą ir nedaryk.

Dewa
408
#249668 2006-02-13 10:56 Dewa
O gal kas turite darbo sutarčių registravimo žurnalą? smile
Please


migele
148
#249675 2006-02-13 11:01 migele
turiu pati pasidariusi, pabandysiu prisegti, luktelk

migele
148
#249676 2006-02-13 11:03 migele redaguota: 2011-09-11 03-59

Dewa rašė:

O gal kas turite darbo sutarčių registravimo žurnalą? smile
Please



Štai, gaudyk smile
Prisegti failai
DS registravim zurn.doc 51 KB

migele
148
#249677 2006-02-13 11:04 migele
oi, netyčia du kartus prisegiau (nu čia, kaip sakant, jeigu vienas susidėvėtų anksčiau laiko)

Dewa
408
#249681 2006-02-13 11:10 Dewa
Ačiū smile

Einu registruoti

migele
148
#249683 2006-02-13 11:13 migele redaguota: 2011-09-11 03-59

Dewa rašė:

Ačiū smile

Einu registruoti



nėra už ką. pakeičiau truputį failiuką, nes šiek tiek informacijos nereikalingos buvau prisegusi. smile


kliudzew
2
#250184 2006-02-14 12:55 kliudzew
Sveiki,
is anksto dekingas uz pagalba:)
norejau paklausti, ar UAB'e uztenka puse etato dirbancio zmogaus.?
Ar, kad imone veiktu, turi dirbti zmogus pilnu etatu?
jeigu zinote kur tiksliai tai aprasyta(istatymas, nutarimas or smth.), butu saunu jei parasytumet smile

sirdingai,
AB.

Dewa
408
#250204 2006-02-14 13:23 Dewa
Tikriausiai, jei žmogus dirbs ne mažiau nei puse etato, viskas OK.
Jei mažiau, skaityti
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=246267&p_query=

Senetra
52
#252547 2006-02-22 18:57 Senetra
laba vakara,

gal galite atsiusti darbo sutarties faila???
ta kuri turiu neatsidaro

aciu

Loreta13
31050
#252552 2006-02-22 19:17 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 04-00

Senetra rašė:

laba vakara,
gal galite atsiusti darbo sutarties faila???
ta kuri turiu neatsidaro
aciu


www.tax.lt/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=78
Smagu gaut "ant lėkštutės" smile smile
Kažkas parašė sutartį
Kažkas jums nuorodą įdėjo
Nes failuose nemokate ieškot....o gal tingite smile

Senetra
52
#252564 2006-02-22 19:56 Senetra
didelis didelis aciu

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2022 m. IV ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2022 m. IV ketv. 0,00013699 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2022-06-01
225,84 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2022-01-01
4.47 € / 730 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
Marijampolės sav. Sasnavos pagrindinė mokykla
Marijampolės sav. Sasnavos mstl. Sūduvos g. 46
- 2018 - 2022
LIETUVOS FUDOKAN ASOCIACIJA - -
Vaikų futbolo akademija Geležinis vilkas
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Žemynos g. 30-59
2015 - 2021 2018 - 2022
Bendruomenė Pakalniškių ūkis
Radviliškio r. sav. Pakalniškių sen. Pakalniškių k. Sodų g. 2
2021 - 2021 -
vaistinė Asfarma, UAB
Kelmės r. sav. Kelmės m. Vytauto Didžiojo g. 51
2015 - 2021 2018 - 2022
342-oji garažų statybos ir eksploatavimo bendrija - -
Žemės ūkio kooperatyvas MELBRAS
Vilkaviškio r. sav. Bartninkų mstl.
2015 - 2021 2018 - 2022
NAMASTRA, UAB
Marijampolės sav. Marijampolės m. Gedimino g. 89
2015 - 2020 2018 - 2022
PROMA, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Architektų g. 152
2015 - 2021 2018 - 2022
HORA, UAB - -
Mūsų namai Jums, UAB
Vilnius Architektų g. 56-101
2021 - 2021 2021 - 2022
EVALITA, UAB
Šiaulių m. sav. Šiaulių m. Šilų g. 8
2015 - 2021 2018 - 2022
Projektuotojų g. 11-ojo namo savininkų bendrija
Panevėžio m. sav. Panevėžio m. Projektuotojų g. 11
- 2018 - 2022
Konsultacijų galerija, UAB
Kauno m. sav. Kauno m. Geležinio Vilko g. 18-11
2015 - 2020 2018 - 2022
Universalios aplikacijos, MB
Klaipėdos m. sav. Klaipėdos m. Taikos pr. 75-42
2015 - 2021 -