Tax.lt narys Justas123

J
Tax.lt narys nuo
2014-05-22
Justas123
forume parašė 7 žinučių

Naujausios žinutės:

2014-06-04 21:18 Bendra » nauja UAB, prašau pagalbos » #1226858

DianaSD rašė:
Justasa123 aš taip pat dabar tik ruošiu sutartis ir pan. tai laikinai dirbu be buhalterio, o toliau žiūrėsime, bet esu linkusi samdyti buhalterę o ne apskaitos įmonę.

Kaip Jums sekasi? Kokių naujienų? Be to gal ne paslaptis su kokiu banku dirbate?


Labas DianaSD. Aš taip linkęs prie buhalterio, o ne įmonės. Žinoma įmonę samdant privalumai tie, kad įmonė nesusirgs, įmonės nereiks išleisti atostogų, bet buhalteris labiau įsigilintų į pačios įmonės veiklą ir t.t. Čia tik mano nuomonė, nelabai daug esu konsultavęsis tuo klausimu, bet kiek aplink pažįstu UAB savininkų, tai visi turiu savo buhalterį. Kas 1 val per dieną apiforminę, kas pusei dienos. Priklauso kiek pačios veiklos ir kiek to darbo buhalteriui, manau.
Banką pasirinkau SEB, nors ir gavau jau pastabų dėl to, bet aš visą gyvenimą su juo draugauju ir jokių problemų neturėjau. SEB nemokamai atidarė kaupiamąją sąskaitą, nemokamai ją pavertė einamąja, nemokamai išdavė debetinę kortelę. nemokamai išdavė generatorių, pirmus metus į visus LT bankus pavedimai bus nemokami. Kiek žinau ir DnB tą patį siūlo (šiuo metu kaip tik per TV reklamos). Apie kitų bankų akcijas negirdėjau.
Naujienų kolkas daug neturiu. O kadangi veiklą įmonėje pradėsiu vykdyti tik nuo ~ liepos mėnesio vidurio, tai šiuo metu nepasirašiau darbo sutarties nei su buhalteriu, nei su pačiu savimi. Užsiregistravau tik kaip mokesčių mokėtojas, o Sodrai nieko nepranešiau, nes niekas nedirba.
Kolkas tiek.
Kas naujo pas tave DianaSD ???
2014-05-25 10:05 Bendra » nauja UAB, prašau pagalbos » #1224980
O kas taip sakė, kad buhalteris tik sąskaitoms rašyti ir suvedinėti? Čia jau tamstos išvedžiojimai ir tik noras kažką sumenkinti ar pažeminti, man atrodo. Bet nieko, iš forumo pasiimam tik naudingus patarimus smile
Labai ačiū upss ir Linuske už atsakymą į mano klausimą ir netgi pavyzdį! smile
2014-05-23 17:10 Bendra » nauja UAB, prašau pagalbos » #1224911
Viskas tvarkoj, dėkoju už rūpestį ir patarimus smile Nemažai domėjausi ta pačia pačia pradžia. Bandysiu porą mėnesių prasisukti ne su forumo konsultacijomis, o su patyrusio buhalterio pagalba tiesiog šeštadieniais prie kavos. DS tuos porą mėnesių žmona ar kas kitas pabus ale 1 val. per dieną. O pradėjus jau gauti ir rašyti sąskaitas, teikti paslaugas, vykdyti normaliu tempu veiklą būtinai įdarbinsiu buhalterį arba patikėsiu visa tai apskaitos įmonei. O dabartinis darbas tik tiek ir reikalingas, kad būtų pajamos, kol UAB bus paruošta darbui. Čia viskas gal ir ne taip, kaip pas visus, bet daugmaž apgalvota smile smile
Tačiau niekas ir neparašė, kaip parašyti sąskaitą be apskaitos programos? Excel'yje formuoti?
2014-05-23 16:04 Bendra » nauja UAB, prašau pagalbos » #1224890
Kolegos, ne taip mane supratot. Buhalteriją susitvarkysiu tik pirmus porą mėnesių pats, kadangi bus pasirašomos sutartys su tiekėjaisw, perkamas automobilis ir kita man reikalinga įranga. Dirbsiu vienas ir tai po porą valandų per dieną, nes turiu nuolatinį darbą pilnu etatu kolkas. Kol viską paruošiu savo verslui. Manot nelogiška. Smerkit, bet ne teiskit!
2014-05-23 14:33 Bendra » nauja UAB, prašau pagalbos » #1224862
DianaSD, visas planelis kaip ir tvarkoj, tik antspaudas dabar uab nebūtinas. Čia jau Jūsų valia. Dar noriu paklausti Jūsų, ar samdysite buhalterį, ar su įmone paslaugų sutartį darysite?

Ir klausimukas žinantiems čia viską :) Jei aš kolkas vykdysiu labai nedaug veiklos, pagrinde sutarčių pasirašymai, keletas kanceliarinių prekių pirkimų, planuoju taupydamas buhalterį įdarbinti bet ką, o tvarkytis pats su žinančių konsultacijomis. Jei man tektų išrašinėti kam nors sąskaitą, o programos nenaudojant kaip tai padaryti reiktų?
2014-05-22 22:40 Bendra » nauja UAB, prašau pagalbos » #1224787
Labai dėkui už informaciją. Dar turiu klausimėlį: jeigu įmonė registruota šiandien, ar joje įdarbinti direktorių, buhalterę galima pvz. nuo birželio 1d., arba dar vėliau. Veiklos jokios nebus. Bet ar nereikės paskui vistiek kokių nors ataskaitų sodrai ir mokesčiam siųsti? smile
2014-05-22 21:29 Bendra » nauja UAB, prašau pagalbos » #1224781
DianaSD, esam likimo broliai :) Aš kaip tik tą patį dabar atlieku, tik iš reistrų centro jau gavau viską ko iš jo reikia. Buvau mokesčiuose, bet jie dar nemato įmonės, sakė ryt atvažiuot. Sodroj buvau, sakė nėra ko pas juos eiti, pasirašau darbo sutartį su savimi - direktorium ir nusiunti jiems SD-1 formą 1 dieną prieš įsidarbinant ar įdarbinant kitą. Kolas tiek info. Ai, dar į banką reikia nueiti, kad iš kaupiamosios sąskaitos paverstų einamąja. Pasidalinam informacija, kas kam pavyko arba ne, kokie žingsniai, o gal dar ir forumo veteranai padės smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui