Tax.lt narys Ekola

E
Tax.lt narys nuo
2015-04-02
Ekola
forume parašė 54 žinučių

Naujausios žinutės:

2021-09-14 17:58 Programinė įranga » Rivilė » #1432702
Sveiki, baigiu pražilti su valiutos konvertavimu.

Iš zlotines banko saskaitos iškeista
5680.26 PLN į
1242,37 EUR

Kaip rivileje suvesti konvertavima? per kur ir kokios korespondencijos.

Būčiau labai dekinga.Nes nebeismanau kaip daryti
2020-07-08 14:01 Įvairūs » prastovu iforminimas ir apmokejimas » #1425503

eternity123 rašė:
Sveiki, esame nukenteje nuo COVID-19. Pirmą kartą teikėme visus dokumentus iki birželio mėn. 30 d.. Sakykite, atlyginimo išmokėjimo dokumentus teikėme, kas buvo išmokėta už 05 mėn., tai tada dabar turime pateikti jau dokumentus patvirtinancius ismokejima uz 06 mėn.?

Jei teikiate už birželio mėnesį dokumentus,tai ir išmokėjimą už birželio mėnesį.
2020-07-02 11:54 Įvairūs » prastovu iforminimas ir apmokejimas » #1425393

Whagati rašė:
O pasiūlyme, kur reikia sudėti varneles, antra varnelė yra "Pasiūlymą pateikęs darbdavys yra įtrauktas į Nukentėjusių dėl COVID-19 sąrašą: - ką ten reikia įrašyti?

Darbuotojų skaiciu
2020-07-01 23:21 Įvairūs » prastovu iforminimas ir apmokejimas » #1425370
Labas vakaras,

Žinau, kad klausimas ne visai atitinka temą, bet gal galite tarti žodį, ar gerai dėlioju korespondencijas suvesdama is invegos gauta kompensaciją už nuomą:

D 271 (bankas)
K 6110 (nuomos sąnaudos)

Būtų ačiū smile
2020-06-26 00:13 Įvairūs » prastovu iforminimas ir apmokejimas » #1425174

Rasute rašė:

Ekola rašė:

burukas rašė:
Laba diena,
Už darbuotojus po prastovos norit gauti subsidiją kokia formą reikia pildyti. Už gegužės mėn. sumokėjo tik už prastovą.Dabar reikės teikti už birželio mėn. kaip po prastovos nes prastova baigėsi gegužės 15 d.
Jai įmonė įtraukta į sąrašą kaip nukentėjusi nuo COVID tai galiu visus darbuotojus rašyti ir tuos kurie nebuvo prastovose,prašant subsidijos
Ačiū

Pas mus situacija tokia pati.as visus surasiau į sąrašą.bent man aiškino uzt,kad galima.tik uzmirsau paklausti,ar visus galima į bendrą sąrašą.tai surasiau į bendrą.kol kas tik gavau patvirtinama,kad laiškas juos pasiekė.tad nežinau,ar gerai ar ne

Pateikėt bendrą darbuotojų sąrašą ir išmokėjimus ? išmokėjimus už kurį mėnesį?


Taip, bendra sąrašą ir pavedimu kopijas kiekvienam darbuotojui.uz gegužės men
2020-06-24 19:33 Įvairūs » prastovu iforminimas ir apmokejimas » #1425149

burukas rašė:
Laba diena,
Už darbuotojus po prastovos norit gauti subsidiją kokia formą reikia pildyti. Už gegužės mėn. sumokėjo tik už prastovą.Dabar reikės teikti už birželio mėn. kaip po prastovos nes prastova baigėsi gegužės 15 d.
Jai įmonė įtraukta į sąrašą kaip nukentėjusi nuo COVID tai galiu visus darbuotojus rašyti ir tuos kurie nebuvo prastovose,prašant subsidijos
Ačiū

Pas mus situacija tokia pati.as visus surasiau į sąrašą.bent man aiškino uzt,kad galima.tik uzmirsau paklausti,ar visus galima į bendrą sąrašą.tai surasiau į bendrą.kol kas tik gavau patvirtinama,kad laiškas juos pasiekė.tad nežinau,ar gerai ar ne
2020-06-16 12:42 Įvairūs » prastovu iforminimas ir apmokejimas » #1424997

ilona1201 rašė:

Ekola rašė:
Man parašė,kad galime teikti ir už darbuotoją,kuris buvo prastovose, ir už kitus darbuotojus,kurie prastovose nebuvo,nes esame įtraukti į nukentėjusių sąrašą.Tik įdomu,ar galima visus darbuotojus surašyti į vieną sąrašą ir teikti bendra paketą.Ar atskirai reikia:už tą,kurią buvo prastovose.Ir atskirai už kitus,kurie prastovose nebuvo.Kaip jus darote?

Manau visus į vieną sąrašą. Juk jie turi jūsų įsakymus kas buvo kas ne prastovoje. Ta subsidija kaip pagalba įmonės ir manau mokės už visus.

Ačiū,taip ir padarysiu
2020-06-16 09:51 Įvairūs » prastovu iforminimas ir apmokejimas » #1424987
Man parašė,kad galime teikti ir už darbuotoją,kuris buvo prastovose, ir už kitus darbuotojus,kurie prastovose nebuvo,nes esame įtraukti į nukentėjusių sąrašą.Tik įdomu,ar galima visus darbuotojus surašyti į vieną sąrašą ir teikti bendra paketą.Ar atskirai reikia:už tą,kurią buvo prastovose.Ir atskirai už kitus,kurie prastovose nebuvo.Kaip jus darote?
2020-06-12 17:39 Įvairūs » prastovu iforminimas ir apmokejimas » #1424932

blackgate rašė:
Jei prastova baigėsi balandžio mėnesį, ar galima darbuotoją traukti i sąrašą, jei traktuojama, kad sąrašas teikiamas už gegužės mėn.?

Šiandien skambinau ir klausiau ar teikti už balandį jei dalį balandžio buvo pratova,o dalį dirbo.tai sake,kad kadangi esame pateike dokumentus už balandį,kai pildem subsidijai už prastovas, tai jei teiksime ir dėl subsidijos po prastovų,tai susidubliuos jų sistemoje.tai sakė,kad tiesiog teikti už gegužį,kad pilnas mėnesis būtų
2020-06-12 15:36 Įvairūs » prastovu iforminimas ir apmokejimas » #1424929

cuti rašė:
Skambinau ką tik į UT:


2. Klausimas buvo kaip teikti darb. sąrašą, kai įmonėje buvo darbuotojų prastovoje ir kartu yra įtraukta į nukentėjusiųjų sąrašą, tai sakė galima rašyti visus darbuotojus kurie dabar nėra prastovose (mums taikoma max

Laba diena, bet pas juos prašyta taip:

SKELBĖ PRASTOVAS. Subsidijos iš prastovų atšauktų darbuotojų darbo užmokesčiui kompensuoti gali būti mokamos darbdaviams, kurie per karantiną neatleido darbuotojų, bet paskelbė jiems prastovas ir paprašė valstybės pagalbos. Subsidijos po prastovų bus mokamos tik už darbuotojus, kuriems buvo skelbtos prastovos ir mokėtos subsidijos per karantiną.

Ir tuo pačiu paklausiu, ar jums pasiūlyme leidžia pažymėti varneles? ir ka reikia rašyti čia? Ar gerai suprantu , kad tiesiog VISŲ darbuotojų, dirbančių įmonėję skaičių (ne tik tų, kuriems prašai subsidijos?)

Pasiūlymą pateikęs darbdavys yra įtraukas į Nukentėjusių dėl COVID-19 sąrašą: ______________.
2020-02-15 14:04 Bendra » GPAIS » #1420789
Laba diena,

parsisiunčiau iš Žaliojo taško preliminarią deklaraciją. Joje 21eilutėje bei Z4 eilutėje nesutampa skaičiai (kur reikia nurodyti sutvarkytos pakuotės kiekį) . Mano galva reikia ten įrašyti kiekį, nurodytą patvirtinimo dokumentuose. ir turi būti ir 21, ir Z4 tas pats kiekis. AR aš klystu? žaliojo taško suformuotoje deklaracijoje 21 eilutėje išvis nesuprantu iš kur tas skaičius paimtas ( nurodyta tiesiog tiek, kad butu sutvarkytas reikalaujamas procentas pakuočiu). O jau Z4 jie įrašę iš patvirtinimo dokumentų. Tai kaip ištikro turi būti? Būčiau dėkinga už pagalba smile
2019-06-27 17:13 Pelno mokestis » PLN204 ir pelno (nuostolio) ataskaita » #1414956

lllaima rašė:
Į P/N ataskaitą rašomos VISOS sąnaudos: leidžiami ir neleidžiami kartu.
O PLN deklaracijoje NA įrašysit atskiram lape ir PM skaičiuosis ne nuo tos sumos kuri yra P/N ataskaitoje. smile

Labai Jums ačiū!
2019-06-27 09:30 Pelno mokestis » PLN204 ir pelno (nuostolio) ataskaita » #1414927

lllaima rašė:
Pelno nuostolių ataskaitoj rašot visų sąnaudų sumą neišskiriant NA .


O P/N ataskaitoje kur kokį rašyti pelna prieš apmokestinimą,tai nuo kurio PLN skaičiuojamas PM ar kuris gaunasi atskaičius visas visas sąnaudas(neleidžiamus taip pat)?
2019-06-26 21:20 Pelno mokestis » PLN204 ir pelno (nuostolio) ataskaita » #1414921
Laba diena, gal galėtumėtė padėti.
Pirkėjai nesumokėjo 11.01 eur (ir nebesumokės).Šią sumą įdėjau į 64 sąskaitą-netekimai.
1.Žinau, kad tokios sąskaitos kaip Netekimai lyg ir nebeliko, bet jei ne čia, tai į kokią tada sąskaitą įdėti tą 11.01 eur?
2. Netekimai yra neleidziami atskaitymai? Turiu galvoje, ar jie nemazina pelno mokesčio?
3.Pildydama PLN lape, kur reikia nurodyti neleidžiamus atskaitymus aš įrašiau sumą 160eur :
149 eur (6107 sąskaitą-neleidžiami atskaitymai) + 11.01 eur (64 sąsk-netekimai)
Ar taip reikia?
4. PLN pirmame lape 19 eilutėje rašiau pelną prieš apmokestinimą 14819 eur
37 eilutėje 14819+160 gaunasi 14979
Taip?
5. Pelno (nuostolių) ataskaitoje kokį skaičių rašyti eilutėje PELNAS (NUOSTOLIAI) PRIEŠ APMOKESTINIMĄ:
14819 (Atskaičius visus neleidžiamus ir netekimus)
ar
14979 (suma, nuo kurios moku pelno mokestį, t.y. pripliusavus neleidžiamus ir netekimus)

labai prašau pagalbos smile
2019-05-18 11:19 Programinė įranga » Rivilė » #1413884
Laba diena,

Gal galėtumėte padėti smile
Balanse rodo neatitinkantį realybės pirkėjų įsiskolinima 2411 sąskaitą.
Suminėse skolose viskas gerai. Avansai sudangstyti per įplaukas pasirenkant 2411 sąskaitą ir sudengiant .o kai ką ir per debitorines/kreditorines.
Man patarė susitvarkyti detaliąsias skolas, sudengti dar 2411 saskaitą su 444 (gauti išankstiniai apmokėjimai).
Kaip tai padaryti?Net neįsivaizduoju nuo ko pradėti ...
2019-05-15 22:45 Bendra » Nedarbingumo paskaičiavimas iš darbdavio lėšų » #1413810

lllaima rašė:
1.Galima išmokėt su atlyginimu. NPD-išskaičiuojat proporcingai. GPM nuo ligos pašalpos- 15 %. SODRAI nuo DU.
2. Taip. smile


1. Tai nuo gegužės DU skaičiuoju 20 proc GPM, o nuo ligos ismokos tas dvidienas -15 proc gpm? O Sodrai nuo ligos ismokos nereikia skaiciuoti mokesciu? tik nuo DU?

Aciu labai, kad padedate smile
2019-05-13 13:04 Bendra » Nedarbingumo paskaičiavimas iš darbdavio lėšų » #1413683
Laba diena,
pirmą karta susiduriu su nedarbingumo pažymėjimu, tad net nežinau nuo ko pradėti :) Gal galėsite padėti.
Darbuotojas sirgo gegužės 9-10 dienomis.
Darbdavio veiksmai:

1. Skaičiuoju vdu iš 02,03 ir 04 mėn.
2. pateikiu sodrai np-sd

Viskas?

1.Kada reikia darbuotojui išmokėti nedarbo išmoką už tas dvi dienas? Ar galiu kartu su gegužės mėnesio alga? tada priskaiciuota ismoką pridedu prie DU ir nuo visos sumos kaip įprastai skaičiuoju NPD, GPM ir sodra? AR galima taip?
2Kai teiksiu Sam uz gegužės mėn, į jį įtraukti tik DU už gegužės mėn (be nedarbo išmokos)?

Labai ačiū, jei kas pagelbės
2018-02-15 12:03 Bendra » Pakuotės mokestis » #1384643
Laba diena,
Gal galėtumėte padėti su deklaracijos pildymu.
Jei plastikinės pirminės kiekis: 0,0219 t
Plastikinės antrinės/tretinės :0,017 t.
Šie skaičiai sudeklaruoti Žaliajam taške.
Gavom patvirtinimo dokumenta apie perdirbtas/sunaudotas atliekas:0,02 t. (neskiriant pirminės, antrinės).

Pildant deklaraciją reikia išskirti plastikinė pirminė arba plastikinė antrinė tretinė pasirenkant kodus. Kaip nurodyti tvarkymo užduotį, jei gavome bendrą pažymą?


Ir dar , jei mes importuojam prekes su palete ir tas prekes su palete nuvežam pirkėjui. Tai kiek importavom, tiek skaitosi išleidom į rinką? ar taip ? susigrąžintų-0, mokam nuo viso kieko mokestį. Ar taip suprantu?
Padėkite, prašau, laikas spaudžia-supratimo minimaliai :(
2018-01-22 12:51 Bendra » Pakuotės mokestis » #1381595
Laba diena,
Pirmą kartą gavau PVM sąskaitą faktūrą iš Žaliojo taško. Į kokią sąskaitą man ją įtraukti? Ar galiu dėti į šią ; Aplinkos teršimo mokesčio sąnaudos (6124)?

2016-05-11 16:30 Programinė įranga » Rivilė » #1318078
Aciu, Sfera :)
2016-05-10 01:49 Programinė įranga » Rivilė » #1317726
Labas vakaras,
padėkite prašau uždaryti Rivilėje PVM :)
Gautinas PVM( 2431 sask. ) 1268 eur.
Mokėtinas PVM (4484 sask) 1204 eur
Jei uždarinėju taip:
K2431 (1268eur)
D4484 (1204eur)
D2430 (biudžeto skola įmonei) (64eur)

AR taip? Kaip tai suvesti į Rivile? Per BZ, bet kaip ivesti tris eilutes saskaitų? Man duoda tik poromis vesti.
Ir noreciau metu pradžiai persikelti likucius is vienos saskaitos i kita: kaip tai padaryti?

Aciu :)
2016-03-20 01:07 Programinė įranga » Rivilė » #1310691

aiwita rašė:
Kai perkat, transporto sumą pirkimo sąskaitoje per žydrą mygtuką "Savikainos koregavimas" pridedat prie prekių savikainos. O transportą atskira eilute pajamuojat į 4486 sąskaitą(per kodą)

O taip tuomet tikriausiai negerai?
Kai suvedinejau preke, nekoregavau savikainos. O atskira eilute per kodus 6000 sąsk. (perduotų prekių savikaina). Nesuvaikščios taip pat, kaip Jūs sakėte?

2016-03-18 15:28 Programinė įranga » Rivilė » #1310590

aiwita rašė:
Labai keista suma jums gaunasi 8,4+28=93,35
Transportas dedasi į savikainą.

Aga, parašiau vieneto kaina, o ne visu prekiu smile
transporta dedu i 600 klase - savikaina. Bet pvm deklaracijoje reikia ta menama pvm deklaruoti nuo visos sumos 93,35, t.y. ir pritatymo paslaugos ar tik nuo prekiu vertes, neitraukiant pristatymo paslauga. Ir tada rasyti visa PVM nurodyta verte su pristatymo paslauga ar tik uz prekes suma?
2016-03-18 01:45 Programinė įranga » Rivilė » #1310456
Labas vakaras,

Gal galėsite "paprotinti" tokiu klausimu: Importas iš ES. Invoice preke 8.4 eur Ir pristatymo paslauga 28 eur.
Galutinė suma 93.35. Suvesdama užpajamuoju prekę, pristatymo paslaugą dedu į prekių transportavimo sąnaudas. Pasirenku, kad skaičiuotų ES PVM. Bet kai traukiu pirkimų registrą, tai ES PVM rodo tik nuo Prekių kainos. AR taip ir turi būti? AR deklaracijoje irgi turiu pateikti ES PVM tik nuo prekių kainos (nuo 8.4 eur). O nuo pristatymo neskaiciuoti, nes realiai juk nesumoku ir negaunu to pvm. nes tos paslaugos neperparduodu.... AR teisingai mastau? AR gal programoj kažką negerai nustačiau?
2016-03-02 10:21 Programinė įranga » Rivilė » #1308038

aiwita rašė:
galima. dirbkit

ačiū :)
2016-03-02 10:16 Programinė įranga » Rivilė » #1308036

aiwita rašė:
išmokose bandykit be datos užsidėti. gal data labai tolima, pvz kitų metų. Dar gali būti, kad apmokėjimas neperkeltas.

Labai JUms ačiū smile Buvau apmokėjimą įvedusi ne 2016.01.05, o 2016.10.05 smile
Na naktinis darbas, daro savo smile
Dėkui, dabar viskas gerai smile


Mačiau kalbėjote apie naująjį sąskaitų planą. AR privaloma dabar jį keisti? Jei iš rivilės atsinaujinsiu, tai visos operacijos automatiškai persimes į naują planą? Ir 2015 m. (pas mane jie dar neuždaryti. Pati nemoku, laukiu, kol pagalbininkė galės padėt smile ). AR dar galima dirbti su senuoju?
2016-03-02 09:56 Programinė įranga » Rivilė » #1308026

aiwita rašė:
Debitorinės/kreditorinės-informacija apie klientą. Užsidėkit laikotarpį nuo 2015-12 mėn, susiraskit klientą, Kur yra metai, pasirinkit-detali. Pasižiūrėkit kur jūsų apmokėjimas yra. Greičiausiai išmokose pasirinkot ne tą sąskaitą ir apmokėjot.
Kitas variantas-išmokose išsifiltruokit pagal klientą.

Visus šiuos variantus bandžiau. Apmokėjimo niekur nerodo, rodo, kad neapmokėta - skola už du mėnesius. Ir banko galutiniuose likučiuose šios sumos trūksta. Bet kodėl tada, kai noriu padaryti išmoką, man tos neapmokėtos faktūros nenuskaito ? smile
2016-03-02 09:50 Apskaita & Auditas » Naujas pavyzdinis sąskaitų planas » #1308021
Sveiki, bet galima su senuoju dirbti? Ar privaloma atsinaujinti?
2016-03-02 09:34 Programinė įranga » Rivilė » #1308019
Sveikos,

Susidūriau su problema....Iki 4 ryto landžiojau po programą, bet neišsprendžiau. Pagelbėkit prašau. Esmė tokia, kad 2015.12.31 į pirkimus suvesta sąskaita už Bitę. Susivedžiau banką. 100 proc. esu įsitikinusi, kad padariau ir bitės apmokėjimą, bet banko likučiai nesutampa ir programoje apmokėjimo nerandu. Na, tiek to, apmokėjimą vedu iš naujo. Ir pasirinkus Bitę, dokumentus, nuskaitau ir man rodo tik sausio mėnėsio neapmokėtą sąskaitą. Gruodžio nėra. Per debitorines/kreditorines žiūrint už gruodį rodo skolą, kad už gruodį ir sausį neapmokėta. Jei darau apmokėjimą per pirkimą, krenta į gruodžio banką. ŽOdžiu, nesuprantu, kame reikalas. Nežinau net kur galų ieškoti. smile
2016-02-24 15:03 Bendra » Prekių atsargos » #1306800

Helina rašė:
Sveiki, kaip nurašinėjate plėvelę,kuria apvyniojamos paletės,jei būtume gamybininkai tai per gamybą,bet dabar tik perparduodam, tai nei per gamybą nurašysim,nei čia savom reikmėm ar tiesiog atskiru aktu ?

aš tai dedu iškarto suvedinėdama pirkimą į ūkio prekes į 6119 sąskaitą. Tik nežinau ar gerai. Gal kas galėtų pakomentuoti.Gal blogai darau :)
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui