Tax.lt narys Dzegle

D
Tax.lt narys nuo
2005-08-02
Dzegle
forume parašė 7 žinučių

Naujausios žinutės:

2005-09-30 11:36 Įvairūs » Kokia turėtų būti normali buhalterio alga ? » #210520
tik beda, kad mano buhaltera yra senyva moteriske ir dar tam tikros tautybes. neiseina man su ja pasigincyti, nu niekaip.
aciu uz pasisakymus. taip ir zinojau, kad nesu tokia pikta smile, kaip atrodo
2005-09-30 11:23 Įvairūs » Kokia turėtų būti normali buhalterio alga ? » #210514
nesiekia 50tukst., tiesa sakant, abejoju ar virsija 30tukst.
is tikruju, tai kitais metais pradesiu pati mokytis buhalterijos, nes jau tas vedziojimas uz nosies arba siuntinejimas "darykis pati" tai siutina mane smile smile
2005-09-30 11:09 Įvairūs » Kokia turėtų būti normali buhalterio alga ? » #210505
sandelio neturim, masinu ant imones nera, detales nurasineju pati, kelioniu jokiu neorganizuojam. nezinau, nesuprantu as apie buhalterija nieko, bet man atrodo, kad cia normaliai yra viskas.
2005-09-30 10:55 Įvairūs » Kokia turėtų būti normali buhalterio alga ? » #210492
gal isduosit paslapti, kur galima pavedima inete atsispausdint uz 80ct? smile
2005-09-30 10:50 Įvairūs » Kokia turėtų būti normali buhalterio alga ? » #210487
taip, viskas popieriuos.as pati nuvaziuoju pas ja pasirasyt. popieriu nebuna - daug kelios imones, is kuriu pastoviai imam prekes. sefas mano nelabai pasitiki el.bankininkyste - gal paranoja ar ka.
i vmi ji pati veza kartu su dar gal 10 imoniu popieriais.
kokios dar info truksta? smile
2005-09-30 10:30 Įvairūs » Kokia turėtų būti normali buhalterio alga ? » #210475
Dabar jūs man pasakykit ar as labai bjauri esu, ar ne.
savo buhalterei mokejau 500, dabar 600lt. ji reikalauja, kad didinciau, bet as negaliu.
darbo kruvis: imonėje dirba keturi žmonės. - mažas serviziukas. už atspausdinta pavedima reikalauja, kad mokėčiau po (anksčiau 5lt) 6lt. per metus gaunas jai dar viena papildoma alga. popierius jai nuvežu i ofisą, formą FR0671/2 pildau pati. pasakykit čia normaliai jums atrodo, nes mane jau truputi už pypint pradeda. smile
2005-08-02 12:45 Bendra » nuoma iš fizinio asmens » #194116
Iš manęs UAB nuomojasi autoserviso įranga. sudarėme sutartį, kurioje aptarėme sąlygas, kainas.
1.kokį dokumentą turečiau pateikti, pagal kurį įmonė pervestų man pinigus už nuomą.
2.ar sutartyje reikėjo nuomos kainas rašyti su PVM?
3.kaip su mokesčiais man daryti - aš fizinis asmuo.gal kas žinote kaip įforminti, kad nebūtų problemų nei man, nei UAB? smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui