Tax.lt narys narbutas

N
Tax.lt narys nuo
2008-01-21
narbutas
forume parašė 2 žinučių

Naujausios žinutės:

2010-04-09 13:36 Bendra » Viešoji įstaiga » #789953
Sveiki,
buvo istegta VSI. 2009 metais veiklos nevykde tai vmi buvo prsitatyta atitinkama pazyma. VSI buvo isteigta tam, jog butut galima gauti 2% parama. Uz gautus pinigus yra planuojama isigyti sporto inventoriaus. Kadangi konkrecios veiklos vykdyti nera planuojama noretusi jog parekomenduotumete kaip viska butu galima sutvarkyti. Kiek teko perskaityti, yra galimybe direktoriu idarbinti tik 1h per men, buhalteri kaip suprantu galima nusamdyti metu pabaigoje jog sudeliotu viska i savo vietas? (gal zinote kiek tai galetu kainuoti?)
Siaip noretusi jog pirkima butu galima vykdyti be direktoriaus idarbininmo, tarkim dalininku sprendimu..? ar tas nera imanoma? viska norisi susitvarkyti kuo minimalesnem sanaudom, nes tu pinigeliu nera tiek kiek noretusi..
Dar klausimas del pirkimo is kaimynines salies (kaip zinome pas kaimynus viskas pigiau) kaip suprantu reiketu moketi kazkoki muita papildomai? kokius dokumentus reiktu pasiimti, jog jei nusprestume pirkti Lenkijoje, metu pabaigoje nekiltu nesklandumu tvarkant buhalterija?
Is anksto dekoju uz atsakymus
2009-01-26 20:33 Bendra » Visuomeniniai pagrindai » #609787
Sveiki, bus steigiama VSI. DIrektorius ir buhalteris bus tas pats asmuo ir dirbs visuomeniniais pagrindais. Gal patarsite kaip tai reiketu iforminti?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui