Tax.lt narys Ramunas320

R
Tax.lt narys nuo
2008-10-20
Ramunas320
forume parašė 5 žinučių

Naujausios žinutės:

2008-10-20 20:28 Bendra » IĮ nesudarančios FA apskaita » #571125
Na, naujokas smile Eisiu skaityti Jūsų suteiktą informaciją. Dėkui. Pajamas ir pelną skiriu, galbūt šiek tiek blogai mintis sudėliojau
2008-10-20 20:14 Bendra » IĮ nesudarančios FA apskaita » #571121
Aišku, iš šių postų aiškėja kad buhalterio dairytis visgi teks tada... Paskaityti nėra sudėtinga, bet kuomet ir be buhalterinių dalykų skaityti yra ką, viskas tampa šiek tiek sudėtingiau. Šiaip yra tękę dirbti ir su PRAGMA ir šiaip buhalterijoje, bet šiandieninėje situacijoje nerandu kolkas ką panaudoti kažkaip... Gal bent +- nutuokiat kokios būtų laiko sąnaudo dienos bėgyje tvarkant tokios firmos buhalteriją ? Žinančiam žmogui
2008-10-20 19:42 Bendra » IĮ nesudarančios FA apskaita » #571110

Elyte rašė: Pats realiausias dalykas - pasisamdyti buhalterę, dar išeitis - buhalteriniai kursai, pati paskutinė viltis - tax'o paieška tax.lt/gsearch.php?cx=001948060917927...+%E1mon%EB&ie=windows-1257&oe=windows-1257#1075
Netingėkite pasiskaityti - tada galėsite konkrečioje temoje užduoti KONKRETŲ klausimą. smile


Sutinku. Bet pradedančiam žmogui tai kartais gali būti per sunku, ir argi yra super sudėtinga tvarkyti individualios įmonės nesudarančios finansinės atskaitomybės dokumentaciją, kuomet per dieną manau tikrai nebus daugiau negu 10 sąskaitų smile
2008-10-20 19:35 Bendra » IĮ nesudarančios FA apskaita » #571108
Ačiū... smile Suprantu kad jums pikta, bet šiaip ar taip kiek tenka užsiregistruoti naujuose forumuose senbuvių pykčio neišvengsi smile Man žmonės nesuprantantys tokių dalykų kurie pačiam jau seniai suvirškinti ir paprasti, taip pat kvailokai atrodo, na taip jau yra ir nieko nepadarysi smile Ačiū už informaciją, yra ir matytų dalykų, bet nežinant sunku viską susirasti
2008-10-20 18:35 Bendra » IĮ nesudarančios FA apskaita » #571098
Sveiki, kadangi steigiu nedidelę įmonėlę, o pats didesniais gabumais buhalterijoje nepasižymiu, klausiu čia. Iškilo keletas klausimų, kad nekurti atskirų temų pamėginsiu man rūpimus dalykus išdėstyti vienoje. 1. Įmonė nesudarys finansinės atskaitomybės, t.y. kaip suprantu neteiks balanso, pelno-nuostolių ataskaitų ir pan. Kokias ataskaitas pateikti turėsiu ? Kokią dokumentaciją turėsiu vesti norėdamas apskaičiuoti savo pajamas ir išlaidas ? Kaip suprantu turėsiu kažkur registruti sąskaitas ir jose esančias sumas. Įmonė teiks dokumentacijos tvarkymo ir konsultavimo paslaugas, t.y. parduos tik paslaugas, išlaidos bus tik degalams ir kanc. prekėms, galbūt biuro įrangai. Žodžiu, domina dokumentacijos paketas, kurią turėsiu vesti. 2. Kiek žinau PVM mokėti būtina tuomet, kai metinis pelnas viršija 100000 lt, taip ? 3.Pelno mokestis 15 procentų ? t.y. iš pelno reikia atimti išlaidas ir gautą sumą padauginti iš 0,15 ar ne ? Noriu sužinoti kiek turėsiu mokėti valstybei.
Nesupykite jeigu kažką darau ne taip, esu čia naujokas, o nuo užgriuvusių rūpesčių kartais pastaruoju metu užtrumpina smegeninę... Žodžiu domina viskas kas liečia IĮ nesudarančios finansinės atskaitomybės popierizmą. Kažkaip sunkiai sekasi surasti reikiamą dokumentaciją.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui