Tax.lt narys basic

B
Tax.lt narys nuo
2009-10-04
basic
forume parašė 12 žinučių

Naujausios žinutės:

2010-01-07 12:52 Apskaita & Auditas » Kasos pajamų orderio blankas » #739815
[quote=Rainis]

lylus rašė: Sveiki,

Labai reikia pagalbos. Sukureme nedidele imonele, viskas prasideda nuo nulio, o mes patys irgi nedaug teismanome. Esame ne PVM moketojai, kai parduodame prekes fiziniams asmenims, reikia sia operacija vistiek iregistruoti. Kaip tai atlikti? nuo ko pradeti? Ko mums reiktu? Kasos pajamu orderiu? Kasos knygu? Pacio kasos aparato kaip ir nereikia. Prekiu pardavimas tiesiog vyksta susitikus su klientu.

Jei pardavimas vyksta ne įmonės patalpose, įforminkite, išrašydami pirkėjui PPK (pinigų priėmimo kvitą). Vėliau pagal tuos PPK išrašysite (kasos pajamų orderį) ir padėsite į kasą.
Jei parduodate įmonės patalpose, galite rašyti iš karto .
Visi

O kaip tada reiktų suprasti šią eilutę:

10. Nereikalaujama naudoti kasos aparatų ir pirkėjui nereikalaujant išduoti pinigų priėmimo kvitų arba kitų vietoj jų naudojamų apskaitos dokumentų:
...
10.3. ūkio subjektams, kurie asmenų įmokų grynaisiais pinigais priėmimą įformina įmonės kasoje kasos pajamų orderiu, vadovaudamiesi Kasos darbo organizavimo ir kasos operacijų atlikimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. vasario 17 d. nutarimu Nr. 179 (Žin., 2000, Nr. 15-398);
...

www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
2009-10-13 14:45 Įvairūs » Pranešimas darbo inspekcijai dėl veiklos pradžios » #709546
Na nepritart neįmanoma, bet jei parašyta, kad reikia - tai vadinasi reikia.


vovere rašė:

Tininga rašė:

Šiaip aš manau, kad tokie pranešimai šiais laikais yra atgyvena. Juk yra JAR, kuris pateikia info visoms reikalingoms instucijoms.

pritariu ir aš
2009-10-13 13:36 Įvairūs » Pranešimas darbo inspekcijai dėl veiklos pradžios » #709481
Dėkui! :)


Nijaa rašė: Na darbuotoju saugos ir sveikatos vadovo knygoje 13 puslapyje yra tos formos pavyzdys.
Prikabinau ta pavyzdi - jis pildomas visoms imonems.
2009-10-13 08:54 Įvairūs » Pranešimas darbo inspekcijai dėl veiklos pradžios » #709341
STATYBOS TECHNINIS REGLAMENTAS
STR 1.11.01:2002
STATINIŲ PRIPAŽINIMO TINKAMAIS NAUDOTI TVARKA

?

...mūsų būstinė daugiabutyje :)
2009-10-12 23:14 Įvairūs » Pranešimas darbo inspekcijai dėl veiklos pradžios » #709325
Sveiki,

Kaip lankstinuke perskaičiau, reikia darbo inspekcijai pranešti apie įmonės veiklos pradžią. Sakykite, ką reiktų nurodyti tame pranešime?

Dėkui.
2009-10-07 14:15 Įvairūs » SAUGOS IR SVEIKATOS INSTRUKCIJOS » #707328
Na supratau situaciją :) Taigi teks pasidaryt visus tuos popierius, gal ir nieko tokio, nes išsiaiškinau, kad bent jau tas pažymėjimas yra universalus (ty ne tik konkrečiai įmonei). Nes ateityje ketinu dar keletą įmonių atidaryti ir tada jau tikrai reikės, nes bus darbuotojų daugiau ir pan.

Dėkui visiems smile
2009-10-07 13:09 Įvairūs » SAUGOS IR SVEIKATOS INSTRUKCIJOS » #707264
Kitų darbuotojų tikrai neplanuoju priimt, nes tiesiog veikla yra visiškai minimali ir ateityje tikrai ten kažkokių didelių pasikeitimų nebus. Pinigų sutaupyti norisi, kadangi nežinia ar ši VšĮ išviso kada atsipirks. O kiekvieną laisvą litą investuoju į kitą sritį.

[quote:f7d97cb627]Aš Jūsų atveju tai buhalterę forminčiau kaip dirbančią ofise.... bet dirbtų ji namie....
Matot... aš mastau taip.... kad viena buhalterė, dirbanti ofise - nieko baisaus.... nes po mėnesio vistiek ji ne viena dirbs.... ir vistiek darbų saugą reikės kažkada tvarkytis :)
O tada koks jau skirtumas ar dėl vieno žmogaus darbų saugą tvarkytis ar dėl dviejų....
Na nebent nežadate priimti kol kas kitų darbuotojų.... ir norite pataupyti pinigėlius ;)
Gaila, bet neteko niekur matyti buhalterės oficialiai įsidarbinusios ir nurodžius kad darbus atliks ji NAMIE.... kažkaip visi lyg ir nurodo darbe... :)
Šiaip įdomi situacija :) tikrai galėtų kažkas iš darbų saugos pusmėnulių tasiliepti ir pasakyti , ar galima nurodyti darbuotojo veiklos vietą ne įmonėje.... :) gal tada darbų sauga neprivaloma.... nors vistiek.... Direktorius tai DS sudarys... o tai jau skaitoma , kad tai yra darbo santykiai su žmogumi.... :)[/quote]
2009-10-07 11:14 Įvairūs » SAUGOS IR SVEIKATOS INSTRUKCIJOS » #707177
Dėkui visiems už patarimus.

Kilo tokia idėja, kad galėčiau buhalterę apiforminti kaip dirbančią namie (ne buveinėje), nes praktiškai taip ir yra. Ar tuomet reiktų visų tų instruktažų ir t.t.? Ką manot?
2009-10-05 12:28 Įvairūs » SAUGOS IR SVEIKATOS INSTRUKCIJOS » #706281
Įmonė šeimyniška, taigi aš galiu būti buhalteris tik oficialiai :) o tas laikinai, kaip VMI pakomentavo, neapibrėžtas.


Colop rašė: Basic, pareiginės instrukcijos... nėra labai sudėtingas dalykas :) (tax.lt ir jų yra:) .
Aš tai Jūsų vietoje pareigines sudaryčiau :)
vieną buhalterei - apskaitininkei.... kitą direktoriui - vadovui :))) smile Juk tai nieko nekainuoja :)

Ir iš karto forminčiau buhalterį.... nes kas iš to , kad sėdėsite ne savo rogėse, padarysite klaidų... o tada jau ieškosite buhalterio... jis bandys Jūsų klaidas taisyti....
o čia vat pasisamdai buhalterį, jis nuo pat pradžių naujoje įmonėje viską sažiningai daro, išlaiko pastovumą.... dirba tuo paciu principu... nes jei viena menesi padirba vienas.. kita menesi kitas.... tada atsiranda :
viena buhalterė darė taip.. kita darė kitaip... gavosi mišrainė....
2009-10-05 12:11 Įvairūs » SAUGOS IR SVEIKATOS INSTRUKCIJOS » #706273

Colop rašė: Jei dirba tik direktorius tai nieko jums nereikia, nes nera darbo santykiu su darbuotojais, tame tarpe ir nereikalinga darbu sauga. jus kaip darbdavys turite tureti pazymejima darbdavio, igalioto asmens ir daugiau jums nereikia nieko..
Nezinau kaip Jus uzskaitytu.... ar skaitytu vat kad dvi pareigines... ir jus jau samdot kita zmogu (patį save).... ar skaitytusi kad dirbate vienas... sito nezinau :)

Jei ka ne taip sakau - pataisykite mane nedelsdami. :)


Su VMI konsultavausi, tai sakė, kad direktorius gali tik laikinai būti atsakingas už apskaitą.

Na tai gerai darbdavio pažymėjimą įsigysiu (kursai, ~200lt), įgalioto asmens (Hmm, o katras čia?), o kaip ten dėl tų visų pareigybinių instrukcijų, etc?
2009-10-05 11:44 Įvairūs » SAUGOS IR SVEIKATOS INSTRUKCIJOS » #706253
Kaip aš supratau iš viso šito reikalo. Tai reikia visokių popierių (įvadinis saugos kažkas, dar kažkas) ir aš (kaip darbdavys) turėčiau praeit kažkokius kursus, kad galėčiau tą saugą pravest. Taip?
Mielieji, gal galėtume aiškiai ir trumpai parašyti konkrečiai kokių dokumentų reikia?

Kaip sakiau veikla paprasta, buveinė bute registruota, dirbu aš ir buhalterė, jokių pavojų :)
2009-10-05 00:25 Įvairūs » SAUGOS IR SVEIKATOS INSTRUKCIJOS » #706143
Sveiki, labai reikia Jūsų patarimo kaip elgtis.

Vienu žodžiu, situacija:
Įsteigiau VšĮ (vienas steigėjas/direktorius). Atėjo laiškas iš VMI, kad reik užsiregistruoti VMI (forma FR0791). Ten reikėjo nurodyti asmenį atsakingą už apskaitą. Kadangi pagal buh. aps. įst. direktorius tvarkyti negali, tai sutariau su artimu žmogumi, kad ją įdarbinsiu buhaltere. Ji turi nedaug patirties, bet ir ten tos veiklos nedaug iš tiesų. Skubėjome išsiųsti tą formą (jau vėlavom kažkiek), bet perskaitėm, kad pirma reikia įdarbinti, tai tiesiog sodrai pateikėm 1-SD dėl įdarbinimo.

Bet dabar esam pasimetę, ką ten reik daryt su tom darbų saugom, saugos žurnalais ir t.t. Kas tuos kursus gali pravesti pigiau ir greičiau, ar tos darbų saugos turi būti įskaitytos prieš pradedant oficialiai dirbti ar kaip?
Ar aš (ty direktorius) turiu baigt kažkokius kursus ar tiesiog užtenka kažkur pasirašyt?

Tikiuosi supratot klausimą :) Dėkui.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui