Tax.lt narys Asta112

A
Tax.lt narys nuo
2014-03-30
Asta112
forume parašė 1 žinučių

Naujausios žinutės:

2014-03-30 20:36 Įvairūs » Maisto tvarkymo procesas » #1215502
Sveiki,

labai reikia pagalbos.. skaičiau skaičiau forumą bet vistiek liko keletas klausimu. Gal kas galėsite pagelbėti. Taip va situacija tokia, kad norime prekiauti išsinuomotose patalpose (patalpos viename iš Vilniaus didžiųjų PC) kava. Esmė tame, kad prekiausime ne tik jau sufasuota kava, bet ir klientui pageidaujant tą kava malsime ir fasuosime į tam pritaikytus maišelius. Jau pridavėm dokumentus maisto tvarkymo subjekto pažymėjimui gauti viskas gerai ir kitq savaitę atvyksta inspektorius pažiūrėti patalpų. tai va išliko tokie klausimai:
1. ar būtina, kad plautuvė būtų pas mus patalpoje? ar galime naudotis bendromis prekybos centro plautuvėmis ir tuoletu? taip pat tuo pačiu kyla klausimas ar reikia daryti vandens turimus.
2. pasitvirtinom GHPT prekybos įmonėms. Ką dar reikia pasitvirtinti? ir kaip tas turi atrodyti? ar reikia pasitvirtinti patalpų valymo registracijos žurnalą ir kaip jis turi atrodyti? tiesiog paprastas lapas su lentele? tada ar reikia atskirai pasitvirtinti patalpų valymo planą, t.y. kaip turi buti valomos patalpos ir kokiu dažnumu? Ir ar reikia pasitvirtinti produktų priėmimo žurnalą?
3. Kaip yra su kenkėjų naikintojais? manau kad prekybcentris yra sudaręs tokią sutartį.. tai mums reikia dar atskirai susidaryti ar užteks bendros? tas pats ir dėl komunalinių išvežimo.
Iš anksto dėkoju pagelbėjusiems
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui