Tax.lt narys KitasKalvis

Tax.lt narys nuo
2016-05-02
KitasKalvis
forume parašė 5 žinučių

KitasKalvis naujausios žinutės:

2016-05-02 17:19 Bendra » Mažoji bendrija » #1316874

virbuh rašė:


Kadangi mokėjote PSD, tai ir parodykite skolą atskaitingam ir PSD sąnaudas, dar gal įnašus įnešėte, (steigimo sutartyje aprašėte kiek nešite) pradinius kaip MB nariai , jie bus atvaizduoti kaip įnašai MB narių



Dar dėl tų PSD pasitikslint norėjau. Tikrai reikia užrašyti kaip sąnaudas PNA formoje? O kaip kiti mokesčiai jei būtų - juos irgi reikėtų įtraukti į sąnaudas?

MB narių įnašus mes darėm simboliškai po 1EUR tiesiog dėl formalumo. PSD įmokų per tą ataskaitinį laikotarpį susidarė 402EUR. Ar galim mes užrašyti, kad buvo narių įnašai +402EUR? Tada atseit iš to ir sumokėta. Nes dabar išeina kad pelno nulis, įnašai 2EUR, o sąnaudos 402EUR ir neigiamas skaičius išeina. Kur reikėtų tuos įnašus užfiksuoti? Nuostatus keisti ar kaip?
2016-05-02 14:38 Bendra » Mažoji bendrija » #1316839
Supratau:) dekui!
2016-05-02 14:31 Bendra » Mažoji bendrija » #1316833
Ačiu virbuh! Dar šis tas

ManoVMI matau dokumentą gautą seniau FR780 PRANEŠIMAS APIE ĮREGISTRAVIMĄ MOKESČIŲ MOKĖTOJŲ REGISTRE. Ten rašo kad "esate įregistruotas Mokesčių mokėtojų registre", rašo kad jei keičisi duomenys reikia užpildyti FR791. FR791 nesu pyldęs tikrai. Ją reikia vistiek užpildyti bet kuriuo atveju, nepaisant to FR780 pranešimo?

PLN204 irgi pylditi per mano ManoVMI? Negaliu surasti ten niekaip.

2016-05-02 13:52 Bendra » Mažoji bendrija » #1316819
virbuh,

ačiū už išsamų atsakymą. Turiu keletą dar klausimėlių:

1.

rašė:

Pasitvirtinkite apskaitos vedimo tvarką, sąskaitų planą, kasos darbo organizavimą, kas atskaitingas, kas buhalteriją tvarko, pavyzdžius KPO, KIO, sąskaitų faktūrų kokias rašysite ir,tt.



Ne visai supratau, čia turite galvoje, kad pas save viduj mum pasitvirtinti tuos dalykus patariat, ar čia reikia kažkur tai pateikti?


2. Fr0791 - aš pats esu vadovas paskirtas, tai reikėtų nurodyti su šia forma kad aš vedu apskaitą, teisingai supratau?

3. Civilinę paslaugų sutartį su savimi pasirašyti turėčiau kaip suprantu? Vėlgi - ją reikia kažkur pateikti, ar čia sau turėti?

4.

rašė:

Kadangi mokėjote PSD, tai ir parodykite skolą atskaitingam ir PSD sąnaudas, dar gal įnašus įnešėte, (steigimo sutartyje aprašėte kiek nešite) pradinius kaip MB nariai , jie bus atvaizduoti kaip įnašai MB narių, pinigai gal kasoje liko,
atsiraskite internete pavyzdžius ir pagal juos parašykit, jei nieko nevyko, tai taip ir rašykit.



Čia kaip suprantu apie ataskaitas kurias minėjau (balanso formą, PNA formą ir aiškinamąjį raštą). Juos reikia į RC pateikti?

Viską šitą galima sutvarkyti internetu? Ar čia reikėtų vežti popierinius variantus?

Ačiū labai dar kartą
2016-05-02 12:37 Bendra » Mažoji bendrija » #1316798
Sveiki.
Gal galite kas trumpai paaiškinti dėl MB apskaitos reikalų?
Esmė tokia, kad su partneriu prieš truputėlį daugiau nei metus laiko įkūrėm MB. Iki to laiko abu dirbom su individualia veikla. Taip jau atsitiko, kad iki šiol ir nepradėjom ta MB naudotis :) Tik prieš porą savaičių sąskaitą banke atidarėm. Nedetalizuosiu čia kodėl ir tt, tiesiog taip jau buvo. Kadangi veiklos jokios nevykdėm su MB, tai ir tie apskaitos dalykai liko nuošaly. Tik dabar prisiminėm kad reik tai dalykais pasirūpint.

Taigi pirmas klausimas: ką reikia užpildyti ir kam pateikti? Kaip suprantu balanso formą, PNA formą ir aiškinamąjį raštą? Bet ką ten rašyti jei nieko nevykdėm? Visur nuliukus surašyti? Ką tam rašte rašyti?

Antras klausimas. Ar PSD įmokas PNA formoje įrašyti kaip veiklos sąnaudas?

Ir trečias dalykas. Nuo pat įkūrimo MB PSD už abu narius mokėjom per sodros draudejo portale suformuota mokėjimo nuoroda. Tik kadangi neturėjom sąskaitos tai mokėjau iš savo sąskaitos. Ar čia reikia dėl to kažką daryti ar čia ok viskas?

Man čia gana tankus miškas, nes niekad su tokiais reikalais neteko susidurti. Tad nepykit labai už "darželinuko lygio" klausimus.. Man rodos čia neturėtų būti kažkas sudėtingo ir galėtume susitvarkyti patys tuos reikalus. Ar čia jau reiktu kreiptis dėl tokių paprastų dalykų (paprastų, nes nieko išvis nevykdėm) į kokius profesionalus kad sutvarkytų?

Ačiū labai kas patars ir padės

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2019 m. IV ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2020 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2020-01-01
180.95 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2020-01-01
3.72 EUR ir 607 EUR