Tax.lt narys vg13

Tax.lt narys nuo
2019-09-19
vg13
forume parašė 1 žinučių

vg13 naujausios žinutės:

2019-09-24 19:26 Bendra » Dokumentų registravimas įmonės registruose » #1417282
Sveiki,

Esu naujokas šioje srityje, bet bandau tvarkingai vesti dokumentaciją naujai įkurtoje įmonėje.
Įmonėje yra Vidaus dokumentų, Siunčiamų dokumentų, Gautų dokumentų, Įsakymų veiklos organizavimo klausimais ir Įsakymų personalo klausimais registrai.
Įmonėje sukurti dokumentai: įsakymas dėl inventorizacijos, ilgalaikio turto nurašymo aktas, įgaliojimas asmeniui, buvusio darbuotojo charakteristika ir automobilio nuomos sutartis.

Gal kas galėsite atsakyti ar teisingai registruoju šiuos dokumentus:

Įsakymas dėl inventorizacijos į Įsakymų veiklos organizavimo klausimais registrą.
Ilgalaikio turto nurašymo aktą į Vidaus dokumentų registrą.
Įgaliojimą asmeniui į Siunčiamų dokumentų registrą.
Buvusio darbuotojo charakteristika į Siunčiamų dokumentų registrą.
Automobilio numos sutartis į Vidaus dokumentų registrą.

Lauksiu Jūsų atsakymų smile



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2017 m. IV ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2017 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2018-01-01
152.92 EUR
Draudžiamosios pajamos
nuo 2018-01-01
476 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2018-01-01
2,45 EUR ir 400 EUR