Tax.lt narys vziede

V
Tax.lt narys nuo
2005-03-04
vziede
forume parašė 5 žinučių

Naujausios žinutės:

2012-12-04 14:24 Programinė įranga » Nemokama apskaitos programa » #1111727
Dėl kreditinių ir debetinių sąskaitų, tai šią problemą aš išsprendžiau labai paprastai arba minuso ženklas sąskaitoje arba per nustatytas operacijas, susikuriau tam skirtą šabloną.
2012-06-20 16:08 Darbo teisė » Atleidimas is darbo » #1072155
Man buvo panaši situacija, tai pirmiausia išsiuntėm jam registruotą laišką apie tai, kad jei neparirodys darbe ir neatneš jokio pateisinančio dukumento dėl nebuvimo darbe (nes maža kas gali būti) iki tam tikros dienos forminsime atleidimą. Nedelsiant apsireiškė tas žmogus, o su kitu buvo taip, kad po to laiško dar teko siųsti kitą laišką kuriuo pranešėm, kad yra atleistas pagal tam tikrą straipsnį ir kad atvyktų atsiimti pinigus.
2012-04-16 08:24 Pelno mokestis » Atsargų apskaitos metodai ir sąnaudos » #1052244
siaip tai as nesu susidurusi, kad kas tvarkytu apskaita be jokio saskaitu plano, tik cia. Juk net istatyme aiskiai sako, kad pagal aplinkybes paprastas arba dvejybiniu irasu
2012-04-13 15:11 Pelno mokestis » Atsargų apskaitos metodai ir sąnaudos » #1051944
Aciu uz patarimus. Taip, as ipratusi kas menesi nurasineti, ir jau perskaiciau visus teises aktus, kuriuos tik prisimenu, kuriuose minima atsargu apskaita.
Bet pas juos is vis nevedama atsargu apskaita, tik du kartus metuose pasidaro revizija ir tai apytiksliai, nes neuzdaro parduotuviu (ju 6) ir ta revizija buna pardavimo kainom, o kai kuriose parduotuvese antkainiai skiriasi net toms pacioms prekems. Tad neuzpajamuojant atsargu jas ir nurasyti galima tik is galvos, nes niekada nezinosiu nei tikslios pardavimo savikainos, nei tikslaus antkainio. O tokios kaip tikros inventorizacijos nera, nors metu gale pardavejos "pasidaro" inventorizacija. Pasak ju yra saskaitos ir to uztenka, jei paprasys VMI ar kas kitas, tas jas ir paduosim, tegul ziuri.
Cia is vis beveik nera jokiu likuciu, tik bendros sumos, o kas jas sudaro neaisku, turiu viska kapstyti ir surankioti po truputi. Pradejau dirbti kovo men, bet dokumentus susivedu nuo sausio. Cia tokio dalyko kaip korespondencijos nera, nera net saskaitu plano... kadangi pas mane daugiausia buvo UAB, o si imone yra individuali, tai jauciuosi visiskai "zalia", nebesu tikra, kad ka nors zinau apie tai kaip tvarkyti apskaita.
2012-04-13 11:34 Pelno mokestis » Atsargų apskaitos metodai ir sąnaudos » #1051800
Laba diena, jau daug metu dirbu buhaltere, bet neseniai pradejau dirbti naujoje imoneje (parduotuveje) ir pirma karta susiduriau su tokia situacija, kad darbdaviai atkakliai tikina, kad pas juos nereikia vesti atsargu (prekiu skirtu perparduoti) apskaitos. Pasak ju parduotuvese nera skaneriu ir panasiai, tai kaip tu zinosi ka pardavem ir taip toliau, kelis kartus per metus pasidarom revizija ir to uztenka. Man tai logiskai nesuprantama, ir jokiuose teisiniuose aktuose as tokio dalyko nerandu. Gal galetu kas nors man patarti, is savo patirties, kaip elgtis, t.y. ar vesti tas atsargas ar ne. Jei as ju nevesiu, tai nezinosiu kokias sumas nurasyti, ir teks kaip iki siol dirbusiai buhalterei isgalvos nurasineti sumas.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui