Vel komandiruotė...

N
nerutis 87
2018-05-03 15:44 nerutis
tai kvalifikacija, kaip suprantu, čia prilyginama darbo laikui (DK 111 str. 5d.)?
Tininga Tininga 50021
2018-05-03 15:49 Tininga

nerutis rašė:
tai kvalifikacija, kaip suprantu, čia prilyginama darbo laikui (DK 111 str. 5d.)?

Taip, jei ji vyksta darbdavio pavedimu, o ne paties darbuotojo iniciatyva.
L
leliuks 1622
2018-05-03 15:52 leliuks

aiwita rašė:

leliuks rašė:
Čia jei komandiruotė vyko Lietuvoje. matau.

Taip, jei komandiruotė Lietuvoje, nuo balandžio 27 iki liepos 1 dienos, galima skaičiuoti 5,70 net už vieną dieną. Nuo liepos 1 dienos 15€ už dieną

Bet atkreipkit dėmesį, kad patvirtintas naujas MAKSIMALIŲ DIENPINIGIŲ DYDŽIŲ SĄRAŠAS
e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/0960a8a...

Bet gerai pakilo dienpinigių dydžiai. Mūsų šalies į kurią vykstame net 12 eurų.
Sita Sita 372
2018-05-12 12:30 Sita
Ar užteka mokėti 3,20 Eur/1 val, dirbs 4 val/5 d.d. Kad dienpinigiai būtų neapmokestinami? smile
Tininga Tininga 50021
1 2018-05-12 14:46 Tininga

Sita rašė:
Ar užteka mokėti 3,20 Eur/1 val, dirbs 4 val/5 d.d. Kad dienpinigiai būtų neapmokestinami? smile
Taip.
J
Joobaa 330
2018-05-14 07:56 Joobaa
o kaip dėl grįžimo į Lietuvą dienos komandiruotės dienpinigių mažinimo per pusę? Ar reikia mažinti?
Tininga Tininga 50021
1 2018-05-14 08:45 Tininga

Joobaa rašė:
o kaip dėl grįžimo į Lietuvą dienos komandiruotės dienpinigių mažinimo per pusę? Ar reikia mažinti?
Nereikia mažinti, jei nesate biudžetinė įstaiga.
J
Joobaa 330
2018-05-14 10:02 Joobaa
"4. Į darbuotojo komandiruotės laiką įeina darbuotojo kelionės į darbdavio nurodytą darbo vietą ir atgal laikas. Jeigu kelionė vyko po darbo dienos valandų, poilsio ar švenčių dieną, darbuotojas turi teisę į tokios pačios trukmės poilsį pirmą darbo dieną po kelionės arba šis poilsio laikas pridedamas prie kasmetinių atostogų laiko, paliekant už šį poilsio laiką darbuotojo darbo užmokestį."
Darbuotojas skrenda į komandiruotę po darbo, išskrenda 17 val, atskrenda 20 val., tai suteikiu tris apmokamas valandas poilsio pirmą dieną po komandiruotės, bet ar skaičiuoju prie atlyginimo viršvalandžius? už tris valandas paskaičiuoju 1,5 atlyginimo, ar ne?
Tininga Tininga 50021
1 2018-05-14 10:05 Tininga

Joobaa rašė:
"4. Į darbuotojo komandiruotės laiką įeina darbuotojo kelionės į darbdavio nurodytą darbo vietą ir atgal laikas. Jeigu kelionė vyko po darbo dienos valandų, poilsio ar švenčių dieną, darbuotojas turi teisę į tokios pačios trukmės poilsį pirmą darbo dieną po kelionės arba šis poilsio laikas pridedamas prie kasmetinių atostogų laiko, paliekant už šį poilsio laiką darbuotojo darbo užmokestį."
Darbuotojas skrenda į komandiruotę po darbo, išskrenda 17 val, atskrenda 20 val., tai suteikiu tris apmokamas valandas poilsio pirmą dieną po komandiruotės, bet ar skaičiuoju prie atlyginimo viršvalandžius? už tris valandas paskaičiuoju 1,5 atlyginimo, ar ne?
Ne, viršvalandžių nebus, nes kelionė kompensuojama ne pagal 144 str. Kai suteikiamas papildomas apmokamas poilsis, tai už pačią kelionę nėra mokama.
Buha Buha 229
2018-05-16 09:20 Buha

Tininga rašė:

Joobaa rašė:
Ne, viršvalandžių nebus, nes kelionė kompensuojama ne pagal 144 str. Kai suteikiamas papildomas apmokamas poilsis, tai už pačią kelionę nėra mokama.



Taip , viršvalandžių nebus, bet kelionė iš komandiruotės po darbo valandų faktiškai sakyčiau turi būti apmokėta.
VDI išaiškinimas -
"taikant DK 107 str. 4 d., DK 144 str. 4 ir 5 d. nurodytos teisės normos netaikomos, t. y. toks laikas nėra apmokamas kaip viršvalandinis darbas. Akcentuotina, jeigu kelionė vyko po darbo dienos valandų, tai darbuotojui kelionės laikas yra įskaitomas į darbo laiką ir apmokamas kaip faktiškai dirbtas laikas, o už poilsį pirmą darbo dieną po kelionės paliekamas darbuotojo darbo užmokestis"[i][/i]
Tininga Tininga 50021
2018-05-16 09:37 Tininga

Buha rašė:
VDI išaiškinimas -
"taikant DK 107 str. 4 d., DK 144 str. 4 ir 5 d. nurodytos teisės normos netaikomos, t. y. toks laikas nėra apmokamas kaip viršvalandinis darbas. Akcentuotina, jeigu kelionė vyko po darbo dienos valandų, tai darbuotojui kelionės laikas yra įskaitomas į darbo laiką ir apmokamas kaip faktiškai dirbtas laikas, o už poilsį pirmą darbo dieną po kelionės paliekamas darbuotojo darbo užmokestis"[i][/i]
Dabar jau pradėjo aiškinti kitaip...
KALANKE KALANKE 903
2018-05-16 09:45 KALANKE
Tininga, o pagal 2 punktą atsakyme nebelieka kad galima už tiek ir tiek dienų atiduoti laisvą laiką arba prie atostogų, būtinai kaip pgl pvz 31 val?
Tininga Tininga 50021
2018-05-16 09:51 Tininga

KALANKE rašė:
Tininga, o pagal 2 punktą atsakyme nebelieka kad galima už tiek ir tiek dienų atiduoti laisvą laiką arba prie atostogų, būtinai kaip pgl pvz 31 val?
Nu tai dar kartą paskaitykit smile Klausimas šiaip buvo, ar poilsio laiku kompensuoti 62 val (taip būtų, jeigu dirbtų šeštadienį), tai atsakymas buvo, kad kelionė kompensuojama viengubai, t.y. 31 valandą.
KALANKE KALANKE 903
2018-05-16 09:58 KALANKE
Taip, tą supratau, bet mes pvz kompensuojame jei dirbo poilsio dieną šeštadienį ir sekmadienį už 22 val.užtrukusias kelionėje 1 dieną pridedame prie atostogų. Jei mažiau užtruko kelionėje tada kaupiame iki 22 val ir vėl 1 dieną pridedame prie atostogų. smile
Tininga Tininga 50021
2018-05-16 10:02 Tininga

KALANKE rašė:
Taip, tą supratau, bet mes pvz kompensuojame jei dirbo poilsio dieną šeštadienį ir sekmadienį už 22 val.užtrukusias kelionėje 1 dieną pridedame prie atostogų. Jei mažiau užtruko kelionėje tada kaupiame iki 22 val ir vėl 1 dieną pridedame prie atostogų. smile
Kodėl vieną dieną? Juk reikia pridėti tokios pačios trukmės poilsį smile
Buha Buha 229
2018-05-16 10:07 Buha 2018-05-16 10-14

Tininga rašė:

Buha rašė:
Dabar jau pradėjo aiškinti kitaip...

Ačiū už straipsnį.Tačiau net šiandien VDI puslapyje išaiškinimas apie 107 str. 4 dalį yra neišimtas ir nepakoreguotas (čia apie tai jog kelionės laikas po darbo valandų apmokamas faktiškai).Apmaudu, kad taip klaidina...

www.vdi.lt/Forms/Tekstas1.aspx?Tekstai_ID=1371
Tininga Tininga 50021
1 2018-05-16 10:20 Tininga

Buha rašė:
Ačiū už straipsnį.Tačiau net šiandien VDI puslapyje išaiškinimas apie 107 str. 4 dalį yra neišimtas ir nepakoreguotas (čia apie tai jog kelionės laikas po darbo valandų apmokamas faktiškai).Apmaudu, kad taip klaidina...

www.vdi.lt/Forms/Tekstas1.aspx?Tekstai_ID=1371
Ten jie išvis prastai tvarko tą savo puslapį. Jokių naujų konsultacijų praktiškai neįdeda. O šis, kur įdėjau, tai yra gruodžio mėnesio komentaras, ir jei pastebėjote, jie kalba apie vieningos pozicijos formavimą. Merits jau seniai tą patį aiškino.
KALANKE KALANKE 903
2018-05-16 10:21 KALANKE

Tininga rašė:

KALANKE rašė:
Taip, tą supratau, bet mes pvz kompensuojame jei dirbo poilsio dieną šeštadienį ir sekmadienį už 22 val.užtrukusias kelionėje 1 dieną pridedame prie atostogų. Jei mažiau užtruko kelionėje tada kaupiame iki 22 val ir vėl 1 dieną pridedame prie atostogų. smile
Kodėl vieną dieną? Juk reikia pridėti tokios pačios trukmės poilsį smile


Vadovavausi šiuo išaiškinimu :
Atsižvelgiant į tai, kad DK 107 str. 4 d. numato būtent darbuotojo teisę į kelionės laiko kompensavimą, kai kelionė vyksta ne darbo laiku, teigtina, kad ir teisę pasirinkti vieną ar kitą kompensavimo būdą priklauso darbuotojui. Darbuotojo pasirinkimas gali būti realizuojamas bet kokiu būdu, su sąlyga, kad aiškiai išreiškiama darbuotojo valia, pvz.: bendru prašymu, pvz., visada pridėti komandiruotės laiką prie kasmetinių atostogų, individualiu prašymu, pvz., pridėti konkrečios komandiruotės poilsio laiką prie kasmetinių atostogų, bendru ar individualiu susitarimu su darbdaviu ir t.t. Atkreiptinas dėmesys, kad įstatymas nenumato, kiek už kiek valandų kompensuotino laiko kiek darbo ar kalendorinių kasmetinių atostogų dienų suteikti. Taigi darbuotojas, norėdamas pasinaudoti būtent kompensavimu papildomomis atostogų dienomis, pirmiausia turėtų sužinoti darbdavio siūlymą, kiek dienų už kiek valandų siūloma suteikti. Alternatyviai darbdavys gali deklaruoti savo siūlymą šiuo aspektu vidaus dokumentuose, pvz., darbo tvarkos taisyklėse.
Tininga Tininga 50021
2018-05-16 10:22 Tininga

KALANKE rašė:

Tininga rašė:

KALANKE rašė:
Taip, tą supratau, bet mes pvz kompensuojame jei dirbo poilsio dieną šeštadienį ir sekmadienį už 22 val.užtrukusias kelionėje 1 dieną pridedame prie atostogų. Jei mažiau užtruko kelionėje tada kaupiame iki 22 val ir vėl 1 dieną pridedame prie atostogų. smile
Kodėl vieną dieną? Juk reikia pridėti tokios pačios trukmės poilsį smile


Vadovavausi šiuo išaiškinimu :
Atsižvelgiant į tai, kad DK 107 str. 4 d. numato būtent darbuotojo teisę į kelionės laiko kompensavimą, kai kelionė vyksta ne darbo laiku, teigtina, kad ir teisę pasirinkti vieną ar kitą kompensavimo būdą priklauso darbuotojui. Darbuotojo pasirinkimas gali būti realizuojamas bet kokiu būdu, su sąlyga, kad aiškiai išreiškiama darbuotojo valia, pvz.: bendru prašymu, pvz., visada pridėti komandiruotės laiką prie kasmetinių atostogų, individualiu prašymu, pvz., pridėti konkrečios komandiruotės poilsio laiką prie kasmetinių atostogų, bendru ar individualiu susitarimu su darbdaviu ir t.t. Atkreiptinas dėmesys, kad įstatymas nenumato, kiek už kiek valandų kompensuotino laiko kiek darbo ar kalendorinių kasmetinių atostogų dienų suteikti. Taigi darbuotojas, norėdamas pasinaudoti būtent kompensavimu papildomomis atostogų dienomis, pirmiausia turėtų sužinoti darbdavio siūlymą, kiek dienų už kiek valandų siūloma suteikti. Alternatyviai darbdavys gali deklaruoti savo siūlymą šiuo aspektu vidaus dokumentuose, pvz., darbo tvarkos taisyklėse.

Bet jei kelionėje užtruko dvi dienas, tai nemanau, kad teisinga suteikti 1 atostogų dieną... smile
KALANKE KALANKE 903
2018-05-16 10:49 KALANKE
Kodėl taip manote? juk jie nedirba, tai tik kelionė. Kol jūsų straipsnio šiandien nemačiau tai ir apmokėdavom dar viengubu tarifu ir plius už 22 val. 1 diena priklausydavo.
Dabar jau nebežinau kaip reikės elgtis. Visi buvo susipažinę su kompensavimo būdu, parašė prašymus kad prie atostogų pridėti. O dabar žiūri kad jau nebereikia apmokėti už tą dieną. Tik atiduoti .
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui