Atleidimas iš darbo už pravaikštas

Tininga Tininga 50021
2016-03-30 12:40 Tininga

linasjukna rašė:
nuo priėmimo dienos jau praėjo savaitė, vis dar galima atšaukti jo priėmimą? šiuo atveju kokia duomenų tikslinimo priežastį pasirinkti? kokį priedą įterpti?
Aš abejoju, kad dabar dar galima atšaukti. Esame tą darę tą pačią dieną, kai darbuotojas atsisako dirbti arba į darbą neatvyksta.
Galbūt Sodra patarimą duotų.
L
linasjukna 103
2016-03-30 12:42 linasjukna
Gerai, ačiū už pagalba.
I
indruxx 37
2016-04-26 12:07 indruxx
Gal galite pasidalinti dokumentų šablonais, kuriuos siunčiate darbuotojui, atleidžiant už pravaikštas?
P
Paulina7 832
2016-05-10 08:51 Paulina7
Labas rytas, reikia atleisti darbuotoja, gaus trečią tarnybinį dėl darbo drausmės pažeidimo ir kt.nusižengimų, ar reikia trečią kartą prašyti pasiaiškinimo ar jau fiksuoti nuobaudą - atleidimas iš darbo?
Tininga Tininga 50021
2016-05-10 08:54 Tininga

Paulina7 rašė:
Labas rytas, reikia atleisti darbuotoja, gaus trečią tarnybinį dėl darbo drausmės pažeidimo ir kt.nusižengimų, ar reikia trečią kartą prašyti pasiaiškinimo ar jau fiksuoti nuobaudą - atleidimas iš darbo?
Atleidimas iš darbo - yra nuobauda. Jos skyrimas vyksta pagal tą pačią tvarką.
P
Paulina7 832
2016-05-10 09:50 Paulina7
aš galvoju gal tarnybinio nereikia užtenka pareikalavimo pasiaiškinti ir skirti nuobauda, parduotuvėj vienas darbuotojas su savininku dirba, kaip būtu teisingiau?
Tininga Tininga 50021
2016-05-10 09:53 Tininga

Paulina7 rašė:
aš galvoju gal tarnybinio nereikia užtenka pareikalavimo pasiaiškinti ir skirti nuobauda, parduotuvėj vienas darbuotojas su savininku dirba, kaip būtu teisingiau?
Na, reikalavimas pasiaiškinti surašomas kokiu nors pagrindu. Bet, aišku, viską galite išdėstyti tame pačiame reikalavime.
P
Paulina7 832
2016-05-10 09:55 Paulina7
ačiū už atsakymą.
S
saldainis8 106
2016-05-26 10:08 saldainis8
Sveiki,
pravaikštos jau nuo gruodžio mėn, dabar atleidžiam. Kaip man paskaičuot komp.už nepan? DU nebuvo jau nuo gruodžio smile
Tininga Tininga 50021
2016-05-26 10:12 Tininga

saldainis8 rašė:
Sveiki,
pravaikštos jau nuo gruodžio mėn, dabar atleidžiam. Kaip man paskaičuot komp.už nepan? DU nebuvo jau nuo gruodžio smile
Nu nebus VDU, nulis... O kam tiek laukti, tai niekaip nesuprantu... smile
S
saldainis8 106
2016-05-26 10:15 saldainis8
nu taip jau buvo, ne nuo manęs čia priklauso.
Ačiū, Tininga, už atsakymą smile
N
naujokiux 1159
2016-07-22 10:30 naujokiux
Sveiki, reikia skubios Jūsų pagalbos. Darbuotojas nebuvo darbe ir norima atleisti jį už pravaikštas. Buvo parašytas direktoriaus aktas ir jo pagrindu išsiųstas darbuotojui reikalavimas pasiaiškinti. Darbuotojas atvyko ir parašė pasiaiškinime, kad jam buvo blogai su sveikata, kad jį dusino, priėmė vaistus ir nerizikavo dėl sveikatos būklės vykti į darbą. Bet tas darbuotojas nepateikė nei jokios pažymos iš gydytojų, nei nedarbingumo nėra. Ar galima atleisti už pravaikštas, nes jokio raštiško įrodymo nėra dėl ko jis neateina į darbą jau dvi savaites?

Laukiu Jūsų komentarų kuo skubiau.

Ačiū
N
naujokiux 1159
2016-07-22 11:07 naujokiux

naujokiux rašė:
Sveiki, reikia skubios Jūsų pagalbos. Darbuotojas nebuvo darbe ir norima atleisti jį už pravaikštas. Buvo parašytas direktoriaus aktas ir jo pagrindu išsiųstas darbuotojui reikalavimas pasiaiškinti. Darbuotojas atvyko ir parašė pasiaiškinime, kad jam buvo blogai su sveikata, kad jį dusino, priėmė vaistus ir nerizikavo dėl sveikatos būklės vykti į darbą. Bet tas darbuotojas nepateikė nei jokios pažymos iš gydytojų, nei nedarbingumo nėra. Ar galima atleisti už pravaikštas, nes jokio raštiško įrodymo nėra dėl ko jis neateina į darbą jau dvi savaites?

Laukiu Jūsų komentarų kuo skubiau.

Ačiū


smile
Girele Girele 9676
2016-07-22 11:09 Girele
Taip, atleisti galima, nes nepateikė įrodymų kad dėl savo sveikatos tokios blogos būklės kreipėsi į gydytojus. Beje - ar buvo kur nors jo parašyta, kodėl nesikreipė į gydytojus? Jei ne - reiktų kad parašytų. Nes maža ką - gal po mėnesio nusipirks nedarbingumą ir bus problemų.
P.S. paprastai tokie darbuotojai dėl sveikatos priima "vaistus" su laipsniais... Jie tai jau moka ligoniais apsimesti smile
N
naujokiux 1159
2016-07-22 11:13 naujokiux

Girele rašė:
Taip, atleisti galima, nes nepateikė įrodymų kad dėl savo sveikatos tokios blogos būklės kreipėsi į gydytojus. Beje - ar buvo kur nors jo parašyta, kodėl nesikreipė į gydytojus? Jei ne - reiktų kad parašytų. Nes maža ką - gal po mėnesio nusipirks nedarbingumą ir bus problemų.
P.S. paprastai tokie darbuotojai dėl sveikatos priima "vaistus" su laipsniais... Jie tai jau moka ligoniais apsimesti smile



paaiškinime parašė, kad po vaistų priėmimo pagerėjo dėl to nekvietė greitosios pagalbos. Tai manau galima sakyti,kad parašyta kodėl nesikreipė į gydytojus, ar ne?
Girele Girele 9676
2016-07-22 11:18 Girele

naujokiux rašė:

paaiškinime parašė, kad po vaistų priėmimo pagerėjo dėl to nekvietė greitosios pagalbos. Tai manau galima sakyti,kad parašyta kodėl nesikreipė į gydytojus, ar ne?


Gal ir sueis... Tik kai rašysite drausminės nuobaudos - atleidimo įsakymą - reikia jame detaliai surašyti visą eigą nuo pat pradžių, taip pat pagrindimą (pvz. darbuotojas paaiškino, kad priėmus vaistus jam pagerėjo, todėl nesikreipė į gydytojus, tačiau vis tiek darbo vietoje nepasirodė. Konstatuojama, kad darbuotojas neturi pateisinamos priežasties ...)
Pas mus buvo reikalų su darbo ginčų komisija būtent dėl to, kad įsakyme nebuvo laaaaabai detaliai nurodytos visos aplinkybės.
N
naujokiux 1159
1 2016-07-22 11:22 naujokiux
Labai ačiū už pagalbą, surašysime viską viską :)

Dar kartelį labai ačiū
S
skaipe 77
2016-08-22 16:19 skaipe
Sveiki. Gal turite pasiūlymų kaip išspręsti situaciją:

08.16 datos prašymą atleisti nuo 08.17. darbuotojas atsiuntė 08.17 ryte darbų vadovui ir jau tą dieną nepasirodė
Taip pat nepasirodė 08.18,08.19.

08.19 buvo sutarta su juo, kad atvyktų 08.22 į buhalteriją, pasirašyti nutraukimo darbo sutarties, orginalaus prašymo ir tik tada gaus atsiskaitymą jei jau nori palikti taip greit darbą, nes šiaip darbdavys norėjo būti informuotas prieš 14 d.

Tai jo parašų neturim ant nutraukimo - atsiskaityti nelinkęs darbdavys , yra tik elektroniniu būdu atsiųstas prašymas ir nenoras bendrauti iš darbuotojo,
ar galim 12-SD pravaikštas teikti už laikotarpį 08.17-08.22?
Tininga Tininga 50021
2016-08-23 08:39 Tininga

skaipe rašė:
Sveiki. Gal turite pasiūlymų kaip išspręsti situaciją:

08.16 datos prašymą atleisti nuo 08.17. darbuotojas atsiuntė 08.17 ryte darbų vadovui ir jau tą dieną nepasirodė
Taip pat nepasirodė 08.18,08.19.

08.19 buvo sutarta su juo, kad atvyktų 08.22 į buhalteriją, pasirašyti nutraukimo darbo sutarties, orginalaus prašymo ir tik tada gaus atsiskaitymą jei jau nori palikti taip greit darbą, nes šiaip darbdavys norėjo būti informuotas prieš 14 d.

Tai jo parašų neturim ant nutraukimo - atsiskaityti nelinkęs darbdavys , yra tik elektroniniu būdu atsiųstas prašymas ir nenoras bendrauti iš darbuotojo,
ar galim 12-SD pravaikštas teikti už laikotarpį 08.17-08.22?

Galite teikti. Jūsų vietoje atleisčiau ir tiek. Kam jums su juo tampytis? Formaliai jūs galite jį atleisti po 14 d.d. nuo įspėjimo, t.y. rugsėjo 6 dieną.
Dėl atsiskaitymo - taip, kodekse yra tokia nuostata, kad kai atleidimo dieną darbuotojas nebedirba, atsiskaitoma per 3 dienas po to, kai darbuotojas pareikalavo atsiskaityti.
G
gintareb 84
2016-08-23 14:28 gintareb
Sveiki, man taip pat reikėtų pagalbos dėl atleidimo iš darbo dėl pravaikštų... 08.18 d išėjo be įspėjimo 1val. ankščiau iš darbo, 08.19, 08.21, 08.22 ir šiandien jos nėra darbe, nedarbingumo pažymėjimo nėra, telefonu neatsako. Savininkas nori atleisti iš darbo, tai kaip teisingai tai padaryti?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui