Tax.lt narys Zigma2008

Z
Tax.lt narys nuo
2009-05-26
Zigma2008
forume parašė 3 žinučių

Naujausios žinutės:

2010-05-05 11:53 Bendra » Akciju perleidimas » #802107
Klausimuka toks: Jei akcininkai buvo du turejo po 50% akciju, ir nori itraukti dar viena zmogu ir padovanoti jam akciju. Kaip supratau reikes paruosti tokius dokumentus:

1. Akciju dovanojimo sutartis vienas padovanos 16,7, Kitas 16,6.
2. Ir registru centrui reiks pranesti kaip suprantu.

Ar dar kazka preleidau? Aciu uz atsakymus.
2009-05-26 15:07 Įvairūs » UAB akcininkai » #657634
Klausimas paprastas kai Jus elgtumėtės mano situacijoje. Nesinori užmesti veiklos, gal net norėtųsi kažką daryti. Tačiau sugalvoju tik keletą variantų.

а) Pasirašyti sau įgaliojimą. (manau taip galima) ir apmokėti sąskaitas; Ir pasirašinėti dokumentus, kol direktorius išvykęs.
b) Akcininkų protokolą pasirašyti.. dėl perleidimo akcijų ar pan. (dėl šito nesu tikras), jeigu kolega grįš iš užsienio nesinori su juo pyktis.
c) Įforminti paskolą įmonei, mokėti direktoriui (nedorėliui) :) atlyginimą bei apmokėti visas sąskaitas, nes prisijungęs prie el. banko matau kad bus trūkumas apyvartinių lėšų.
d) Nieko nedaryti; (tačiau nesinori, kad įmonėje atsirastų problemų);

Tiesiog kaip rašiau situacija nėra gera, nes akcijоs 50/50. Gal kas nors susidūrėte su panašia situacija ir galėtumėte ką nors patarti.

Savaime aišku manau jeigu reiks kokio parašo ar dokumento ar kolega galės atsiųsti registruotu laišku. Gal tiesiog su juo pabandyti susitarti, kad perleistų man kažkiek akcijų. (ir vienam plėtoti įmonės veiklą).

Norėtųsi tokį variantą sugalvoti paprastą ir neįsipareigojantį per daug.
2009-05-26 13:00 Įvairūs » UAB akcininkai » #657570
Susidūriau su nepavydėtina situacija. Su vienu kolega prieš daugiau nei pusę metų įsteigėme įmonę (50/50). Įsteigus įmonę pasirašėme steigiamojo susirinkimo protokole, jog jis bus direktorius. Tačiau darbo sutartis su juo nebuvo pasirašyta. Aišku jis kažkaip tai įformino kažką užpildė nuvežė į Sodrą, ir mokėjo mokesčius. Prieš pora mėnesių pasamdėm buhalterinę įmonę. Įmonė sutvarkė visą apskaitą, tačiau po mėnesio tas "akcininkas" su ta įmone neatsiskaitė. Ir šią savaitę (tiksliau šiandien) aš sužinojau, jog mano kolega, akcininkas/direktorius jau išvyksta į užsienį uždarbiauti. Taigi ką spėjau šiandien padaryti tai tik su juo susitikti banke ir išsiimti el. bankininkystės prieigą bei ant tuščio lapo gauti jo parašą ir visus dokumentus antspaudą, įstatus, neapmokėtas sąskaitas ir t.t.

Taigi dabar svarstau kaip man geriausia būtų pasielgti. Savaime aišku jei spėsiu dar šiandien susitiksiu su mūsų buhalterine įmone. Tačiau taip pat gal šio forumo lankytojai man patartų. Skolingas tikrai neliksiu :) pasižadu viešai!
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui