Tax.lt narys Gedvidas

G
Tax.lt narys nuo
2010-06-10
Gedvidas
forume parašė 4 žinučių

Naujausios žinutės:

2010-06-22 13:07 Įvairūs » Archyvų tvarkymas » #821864
Tai, vat vat ta ir turiu galvoje, kad jiems paduoti viską supranatamai ir aiškiai, kad nebūtų poto kaltinami mes, jog ką nors ne taip susegėmę ir t.t. Gal pavyzdžiui, yra kokie nors Archyvų patalpų taisyklės ar kaip turi būtų pateikiami dokumentai? Nes mums kaip Buhalterijos įmonei, manau labai svarbu yra tinkamai laikyti/saugoti Dokumentus :)
2010-06-22 13:00 Įvairūs » Archyvų tvarkymas » #821853

Elste rašė: tai kad tie pirkimo-pardavimo sutartys ir pan. - visai nesvarbūs archyvui smile
Įsakymus tvarkyk, tabelius, darbo užmokesčio žiniaraščius, DArbo sutaris, Asmens korteles, darbuotojų prašymus ir pan. Viską, kas susiję su darbuotojais - personalo dokumentus.


Na gal ne taip aš suprantu, to Archyvo sąvoką smile Nes dedu viską, ką turime apie įmonę. Tai viską ir segu :) Nes viskas bus atiduodama klientui, o ką jis su jais darys, čia jau jo asmeninis reikalas manau.
2010-06-22 12:47 Įvairūs » Archyvų tvarkymas » #821841

Elste rašė:

Gedvidas rašė: Nes dabar tiesiog rišu į papkes, visus dokumentus susijusius su įmonės veikla, dedu į dėžes ir laukiu, kol jas paims.

tai jeigu taip darėte, tai darbelio dabar bus ohoho smile
primiausia dokumentus suskirstote pagal rūšį (pvadinimą), tada kiekvieną rūšį, pagal metus, tada tuose metuose kiekvieną krūvelę pagal datas nuo sausio iki gruodžio. Tada pasižiūrite į Dokumentų sqaugojimo terminų rodyklę, kiek metų kurie saugomi. LAikinojo saugojimo šonan, ilgo ir nuolatinio saugojimo tvarkote toliau gražiai. Susegate įsegtuvus, sunumeruojate pieštuku lapus, surašote visdinį apyrašą, galinį įrašą, viršelį, imate kita...

manu pradžiai užtenka, ania smile


Oi žinok taip ir darau :) Pirmiausia stengiuosi sekti svarbius dokumentus (t.y. VMI, DU, Sutartys, Bankas ir Pirkimo ir Pardavimo sąskaitas), poto jas numeruoju pieštuku ir dedu "Buhalterinių dokumentų perdavimo aktą" pačioje pradžioje. Kuriame surašau kokie dokumentai, kiek puslapių bei abiejų šalių rekvizitus :) Taip segu pagal metus ir pagal mėnesius. Bet man svbarbi informacija, ar tai darau teisingai :) Nes man įdomu, ar poto nereiks perdaryti visko :D Nes rišu į tokias archyvines baltas papkutes.
2010-06-22 12:32 Įvairūs » Archyvų tvarkymas » #821831
Sveiki,

Kiek skaičiau, taip ir neteko rasti informacijos, kuri man šiuo metu reikalinga :) Taigi pabandysiu, tiksliau pasakyti ko būtent ieškau.
Mūsų įmonę, jau ne vienus metus atlieka Buhalterijos pslaugas kitoms įmonėms. Tai ir UAB ir AB, ir IĮ. Per 8 darbo metus, prisikaupė tikrai nemažai dokumentų, kurie dabar stovi tiesiog mūsų darbo patalpose. Jie susegti, saugiai padėti ir t.t. Tačiau jie užima vietą ir lenktynas, dėl to kaip naujokas gavau darbą, juos susekti į Archyvines papkes, suregistruoti, sunumeruoti ir pagal visas taisykles parengti atidavimui klientui už praėjusius laikotarpius. Dėl to norėčiau pasiteirauti, kaip tiklsiai reikia segti dokumentus ir kokia tvarka juos registruoti. Nes dabar tiesiog rišu į papkes, visus dokumentus susijusius su įmonės veikla, dedu į dėžes ir laukiu, kol jas paims. Taigi, gal kas esate susidūrę su tokia situacija ir žino, kaip ir kas turėtų būti rašomą, skaičiuojamą, registruojama ir atiduodama. Būčiau labai dėkingas.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui