Tax.lt narys ronnna

R
Tax.lt narys nuo
2011-08-19
ronnna
forume parašė 61 žinučių

Naujausios žinutės:

2011-12-02 13:33 Bendra » minimalūs UAB mokesčiai » #1009633
O dirbdamas su pažyma niekada nebūsi patrauklus kaip verslo vienetas klientams, plius ribojamos išorės finansavimo galimybės.. Žodžiu, aišku, viskas priklauso nuo situacijos, nuo darbo tikslų, nuo veiklos..
2011-12-02 13:32 Bendra » minimalūs UAB mokesčiai » #1009632
Jeigu atlyginimas viršija 1050 LT, galima per komandiruotpinigius išsiimt, tvarkingai viską susiforminus - tada komandiruotpinigiai neapmokestinami.
2011-12-02 12:45 Bendra » Individuali veikla ir UAB, kokie mokesčiai? » #1009606
jo:) ieškojau kitos temos, ištraukiau šitą, tai kadangi neatsakytas klausimas, tai atsakiau, afdruk, kada kas kitas klaus.. smile
Beje, kaip sakoma - geriau vėliau negu niekada..
2011-12-02 12:39 Bendra » Individuali veikla ir UAB, kokie mokesčiai? » #1009602
Beje, negali SAMDYTI žmonių, dirbančių pagal VL. Jie lygiai tokie pat verslo dalyviai kaip ir tu. Kaip tavęs niekas nesamdo (kai , pavyzdžiui, perka tapetus iš tavo įmonės), taip ir tu nesamdai - tiesiog perki paslaugas/prekes iš žmonių, dirbančių su VL.
2011-12-02 12:37 Bendra » Individuali veikla ir UAB, kokie mokesčiai? » #1009600
Jeigu užsiimsi šunų kirpyklos veikla ir tokiai pat veiklai pirksi paslaugas iš žmonių, dirbančių pagal VL, ateis diedulės iš mokesčių :) negalima pirkti paskaugų iš tų, kurie verčiasi pagal VL tokia pačia veikla kaip tu.
2011-11-30 15:21 Įvairūs » UAB Steigimas elektroniniu būdu (be notaro) » #1008840

Colop rašė:

Rašote asmenį tą , kuris pildymo dieną yra buhalteris.
jei jo nėra - nerašote nieko. Vėliau tą formą patikslinsite.



Nerašyti nieko negalima - bent jau man visada prašo, kad būtų įrašytas kažkoks asmuo - FA ir JA (jei įmonė tvarko).
Tokiu atveju, kai nėra pasamdyto p/l DS buhalterio arba pagal paslaugų sutartį įmonės, reikia nurodyti direktoriaus duomenis.
Iškart, kai pasikeičia už apskaitą atsakingo asmens duomenys, pateikiame formą FR0791 su patikslintais duomenimis.
2011-11-30 15:17 Įvairūs » UAB Steigimas elektroniniu būdu (be notaro) » #1008837
Greit. Viską praneša el.laišku į paštą, kuris nurodytas pildant dokumentus JA steigimui.
2011-11-22 08:30 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #1006224
Keliu temą į viršų, gal šiandien kas iš ryto patars,ačiū :)
2011-11-21 18:01 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #1006092
ta prasme jį paprastai perduot ir viskas, ane?

tess, o kaip dėl visos situacijos? ją aprašiau truputį aukščiau, nebesinori kartotis, Kaip geriau šitoj situacijoj viską išspręst?
2011-11-21 17:56 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #1006089
Supratau. Trys darbuotojai nebedirba, tai reikės duos dokus archyvuot.

O kaip dėl pačios situacijos, kai dokumentų nėra daug?

Ar man viską atskirai segt į atskirus segtuvus?

Bus kokių 10 segtuvų po 3 dokumentus..
2011-11-21 17:40 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #1006077
Ir dar dėl personalo dokų:

Šiuo momentu pas mus susegta taip:
1 darbuotojo DS: tai yra ir pati DS, yra visi prašymai dėl npd, prašymas priimti į darbą, asmens dokumentų kopijos.

tai archyvuojant reikia išsegti? Ta prasme - vienoj vietoj sudedu TIK darbo sutartis, kitoj - tik prašymus priimti į darbą, toliau - asmensdokų kopijos ir t.t?
Ar gali būt taip, kaip sudėta byloj? Pati DS plius visi dokumentai.

AČIŪ, brangieji.
2011-11-21 17:36 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #1006075
Sveiki, norėjau dėl archyvavimo pasiteiraut:

Reikia suarchyvuot 2010 metus - tik pora mėnesių, nes įmonė nauja. Dokumentų nedaug.
Susiskirsčiau į įsakymus (kadrų, veiklos), pirkimus (vienas pirkimo dokumentus), akcijų apskaita (registravimo žurnalas), sutartys (nuomos, pirkimo), darbo užmokesčio dokumentai (žiniaraščiai, tabeliai), finansinė atskaitomybė (visas FA rinkinys + akcininko sprendimas patvirtinti jį), viena avansinė apyskaita, 1 deklaracija, 3 lapai banko išrašų.

Kaip ,,protingai'' suarchyvuot tokį juokingai mažą dokumentų skaičių? Suprantu, kad tai, kas susiję su DU, turiu segt atskirai. O ką daryt su likusiais dokumentais? Visų jų saugojimas 10 metų, tai negi man segt į atskiras archyvines papkytes išskirsčius, kaip paminėjau viršuj?
Kiekvienoj papkytėj gausis po 2 popieriukus.
Ar galima segt į vieną segtuvą? bet , kiek žinau, negalima jokių skirtukų dėt archyvuojant.

Ką daryt?
2011-11-10 13:13 Bendra » Veiklos sustabdymas » #1003080
Niekas nieko normaliai nepasako ten, užtat ir teiraujuosi forume.
2011-11-10 11:01 Bendra » Veiklos sustabdymas » #1003029

ronnna rašė:
Neįregistravus statuso ,,Likviduojamas JA'', bet pristabdžius veiklą ir tai informavus VMI, prievolė mokėti SODROS įmokas individualios įmonės savininkui išlieka?



Ar niekas nesusidūrė su tokia situacija?
2011-11-09 14:10 Bendra » Veiklos sustabdymas » #1002773
Neįregistravus statuso ,,Likviduojamas JA'', bet pristabdžius veiklą ir tai informavus VMI, prievolė mokėti SODROS įmokas individualios įmonės savininkui išlieka?
2011-11-08 15:13 Bendra » Veiklos sustabdymas » #1002433
O sustabdžius veiklą, prievolė mokėti Sodrai už įmonės savininką liks?
2011-11-08 14:52 Bendra » Veiklos sustabdymas » #1002416

ronnna rašė:
Individuali įmonė įregistruota prieš porą mėnesių. Nevykdė jokios veiklos, nes jai reikėjo leidimų. Ne PVM mokėtoja.

Leidimų negavo. Darbuotojų, dirbančių pagal DS, nėra, yra tik savininkas, kuris tuo pačiu skaitosi ir direktorius.

Yra sudarytos paslaugų teikimo sutartys (tai yra ir įmonės skolos paslaugų teikėjams).

Dabar įmonė nori SUSTABDYTI savo veiklą.

Klausimai:

1. Suprantu, kad tokio statuso - kaip JA, sustabdęs savo veiklą - NĖRA. Čia orientuojamasi į VMI - pranešus VMI, kad nevykdoma veikla, galima neteikti jokių deklaracijų. Bet jokių deklaracijų ir neteikėm iki šiol (tik tą pradžioje FR, kai įregistruojamas naujas JA). Kaip sustabdyti veiklą? Nutrauksim sutartis su teikėjais, atsiskaitysim, pateiksim formą VMI su savininko sprendimu laikinai sustabdyt veiklą ir to užteks? Ar tam, kad nereikėtų savininkui mokėt SODROS mokesčių, reikia RC registruot statusą kaip LIKVIDUOJAMA įmonė?

2. Kuriam laikui galime stabdyti veiklą? Ar yra kažkoks maksimalus terminas?

Perskaičiau kelias temas nuo pradžios iki galo šiame forume, bet vis tiek kilo šie klausimai.

Iš anksto dėkoju atsakiusiems ir gražios dienos.



Gal pagelbėtų kas?
2011-11-08 13:02 Bendra » Veiklos sustabdymas » #1002330
Individuali įmonė įregistruota prieš porą mėnesių. Nevykdė jokios veiklos, nes jai reikėjo leidimų. Ne PVM mokėtoja.

Leidimų negavo. Darbuotojų, dirbančių pagal DS, nėra, yra tik savininkas, kuris tuo pačiu skaitosi ir direktorius.

Yra sudarytos paslaugų teikimo sutartys (tai yra ir įmonės skolos paslaugų teikėjams).

Dabar įmonė nori SUSTABDYTI savo veiklą.

Klausimai:

1. Suprantu, kad tokio statuso - kaip JA, sustabdęs savo veiklą - NĖRA. Čia orientuojamasi į VMI - pranešus VMI, kad nevykdoma veikla, galima neteikti jokių deklaracijų. Bet jokių deklaracijų ir neteikėm iki šiol (tik tą pradžioje FR, kai įregistruojamas naujas JA). Kaip sustabdyti veiklą? Nutrauksim sutartis su teikėjais, atsiskaitysim, pateiksim formą VMI su savininko sprendimu laikinai sustabdyt veiklą ir to užteks? Ar tam, kad nereikėtų savininkui mokėt SODROS mokesčių, reikia RC registruot statusą kaip LIKVIDUOJAMA įmonė?

2. Kuriam laikui galime stabdyti veiklą? Ar yra kažkoks maksimalus terminas?

Perskaičiau kelias temas nuo pradžios iki galo šiame forume, bet vis tiek kilo šie klausimai.

Iš anksto dėkoju atsakiusiems ir gražios dienos.
2011-10-27 14:50 PVM » Ilgalaikio turto pardavimas » #999929
Ačiū, Raini.
2011-10-27 14:22 PVM » Ilgalaikio turto pardavimas » #999918
Ačiū, Raini, už pagalbą.

O parduodu fiziniam asmeniui be PVM?
2011-10-27 14:20 Pelno mokestis » DVIGUBAS APMOKESTINIMAS » #999916
Sveiki, dėl dvigubo apmokestinimo norėjau pasiteirauti. Įmonė nusipirko kilnojamą turtą iš Estijos. Įmonė nebuvo PVM mokėtoja. Įsigijo turtą už 37000 LT ir buvo dvigubai apmokestinta.

Ar tą dvigubą apmokestinimą galima suprasti kaip:
1) Estija pardavė su estišku PVM.
2) Už į Lietuvą įvežtas prekes turto priskaičiuoti menamą PVM ir jo niekur negalėjo atskaityt, nes ne PVM mokėtoja.

Taip?
Klausiu, nes žinau tokią situaciją,kad buvo dvigubai apmokestinti, tik nežinau - kaip smile
2011-10-27 14:17 PVM » Ilgalaikio turto pardavimas » #999915
O kaip apskaityti kaip IT laikomą pardavimui? Dėti į pirmą klasę, tik neįvedinėti į eksplopataciją? Ar į antrą klasę kišti?
2011-10-27 13:42 PVM » Ilgalaikio turto pardavimas » #999892
Sveiki,

Įmonė 2010.11 įsigijo pastatą-kaiulidę iš FA.

Dabar nori tam pačiam FA parduoti atgal. Nusidėvėjimas, žiūriu, nebuvo skaičiuotas iki šiandienos. Pastato įsigijimo kaina 3000 LT.
Veikla nebuvo vykdyta, tai tuo remiantis ir galima neskaičiuoti nusidėvėjimo, nors ir įtrauktas į eksploataciją nuo 2010 11 mėn.? Ar būtina skaičiuoti nusidėvėjimą?

2011-10-19 21:45 Bendra » muito mokestis » #997307
Supratau :) Ačiū už info. Į kokias sąskaitas sukrauti visas sumas, žinau, bet nesinori kaip beždžionei nemąstant sukraut ir viskas. Užtat ir klausinėjuosi, nes pirmąkart susidūriau.
2011-10-19 15:55 Bendra » muito mokestis » #997146
O jei prie A00 vertės taikyti 0 norma, tai reiškia, kad nėra muito mokesčio?
2011-10-19 15:51 Bendra » muito mokestis » #997139
Loreta13, ačiū.

Aš suprantu, kad statistinė vertė ne visada tinka su invoice, todėl ir klausiu, kas įeina į tą statistinės vertės sumą?

Kelinta diena skaitinėjuose šita tema, todėl ir čia teiraujuosi, ar gerai supratau tai, ką perskaičiau įvairiuose aktuose ir kt.dokumentuose.

Jei invoice suma neatitinka statistinės vertės (ji didesnė), tai reiškia, kad prie invoice sumos pliusuojami transportavimo, draudimo kaštai? Ta prasme viskas, kas įeina į prekių savikainą atsivežant jas? Ir dar nežinau tiksliai, kuri dalis transportavimo kaštų pridedama prie invoice, kad būtų gauta statistinė vertė? Pavyzdžiui, gabenuosi prekes (importas) iš ne Bendrijos šalies. Atsigabenu iki Lietuvos. Tai kokią transportavimo išlaidų dalį pridėti prie invoice, kad gaučiau statistinę vertę? Ar transportavimo sąnaudos, kurios susidaro gabenant nuo tos ne Bendrijos šalies paėmimo taško iki Bendrijos teritorijos pradžios? Ar nuo tos ne Bendrijos šalies paėmimo taško iki Lietuvos?

2011-10-18 10:48 Bendra » muito mokestis » #996454
Ar galėtumėt kasnors pagelbėt dėl aukščiau užduoto klausimo?
2011-10-17 12:25 Bendra » muito mokestis » #996155
Sveiki, mielieji,

Klausimėlis: importuojamos prekės į LT. Gauname muitinės deklaraciją. Ar galėtumėte pagelbėti?


Sakykim, bendroji prekių vertė pagal invoisą 10000 EUR.
Matau, kad 46 laukely įrašyta statistinė vertė - 42469,44 LT.
Tada A00 yra ta pati statistinė vertė,parašyta kątik viršuje. Tada šalia norma 0, todėl suma 0.
B00 jau yra 45442,30 LT. Norma 0,21, suma 9543 LT.

1. Ką reiškia tokia situacija?
Jei atsivežiau prekių pagal invoice už 34528,00 LT, o statistinė vertė - 42469,44, tai tas skirtumas, lygus 7941,44 LT, yra kaina atsivežimo iki LT sienos? Ar iki Bendrijos sienos? Į tą kainą,kaip suprantu, įeina draudimas ir transportas, ar ne?

2. O ką reiškia ta norma 0? Čia muito nėra ar kaip? Šiaip taikomas preferencinis muitas, kaip matau iš deklaracijos...

3. Ir paskutinis klausimas - kas yra toj sumoj B00? Jau ta statistinė vertė + transportas, tarpininkavimo paslaugos LT teritorijoj?

Kad norma 0,21, tai suprantu, čia apskaičiuojamas importo PVM. Bet nelabai daeina, iš kur tas skirtumas susidaro.

4. Importo mokestis mokamas iki kito mėnesio 16 ar 15 dienos?
2011-10-03 16:40 Įvairūs » Maisto tvarkymo procesas » #992226
OK.
2011-10-03 16:32 Įvairūs » Maisto tvarkymo procesas » #992223
AČIŪ už visus patarimus ir info smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui