Buhalterių pasikeitimas įmonėje

A
Auxelis 19
2007-04-02 16:27 Auxelis
Gal kas turi pavyzdį direktoriaus įsakymo ir kitų dokumentų, kuriuos reikia sudaryti, kai perimi vesti buhalteriją iš prie tai apskaitą tvarkiusios įmonės (pagal sutartį)?
E
ESterra 29
2007-04-02 16:51 ESterra
Kada mane priiminėjo į darbą, o prieš tai apskaitą vykdė įmonė, tai pirmiausia buvo parašytas raštas įmonei apie sutarties nutraukimą (mėnuo prieš mano priėmimą), po to įsakymas apie mano priėmimą į darbą vyr.finansininkės pareigoms. Na,o po to dar vienas įsakymas apie dokumentų, registrų perėmimą iš tos įmonės, kurį "vainikavo" abiejų finansininkų pasirašytas aktas ir patvirtintas vadovo. Viskas aišku ir labai paprasta. smile
A
Auxelis 19
2007-04-03 08:13 Auxelis 2011-09-11 05-21
Straipsnį jau buvau skaičiusi. Įsakymą apie savo priėmimą į darbą irgi jau buvau paruošusi :)
Bet man aktualus kaip tik to

[quote:7c0093dbdc]Na,o po to dar vienas įsakymas apie dokumentų, registrų perėmimą iš tos įmonės, kurį "vainikavo" abiejų finansininkų pasirašytas aktas ir patvirtintas vadovo[/quote]

įsakymo tekstas
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui