Kokią veiklą įforminti renginių organizavimui?

D
dziustikas 52
2008-06-26 19:17 dziustikas
Sveiki,

ketiname dviese steigti UAB ar IĮ, tačiau nežinome kokią veiklą geriau steigti? Turiu keleta konkrečių klausimų, į kuriuos tikiuosi kažkas galbūt atsakys smile labai reikėtų Jūsų pagalbos, nes esam pasimetusios smile Taigi keletas klausimėlių:

smile Kokią veiklą reiktų forminti renginių organizavimui ( dirbtume tik dviese)?
smile Ar sunku pačioms susitvarkyti steigimo dokumentus? O gal žinot kur pigiausiai tai daro smile ?
smile Ar įmanoma būtų pačioms tvarkytis buhalteriją? Viena iš mūsų yra administratorė-apskaitininkė? Ar labai būtų pradžioj sudėtinga?
smile Jei samdant buhalterę, kiek jai užtektų dirbti per menesį? Ir koks maždaug atlyginimas būtų?
smile Jei tarkim steigtume UAB'ą ar dvi akcininkės gali būti ir direktore su buhaltere? Ar buhalterės galima būtu neforminti? Būtų tarkim viena direktorė, kita reklamos direktorė?
smile Registruojant veiklą ar adresas turi būti tas, kur esam deklaravusios gyvenamają vietą? Vienos iš mūsų adresas? O jei nuomojamės butus ir registruotos kitame mieste?
smile Ar daug galimybių gauti 10000 Lt paskolą iš banko pateikiant verslo planą? Gal kas yra gavę? Gal galit pasidalinti patirtimi kaip kas ten vyksta? Ką reikia daryti?
smile Ar steigiant UAB'ą galima būtų užstatyti tarkim vietoj 10000 Lt įstatinio kapitalo automobilius savo? Tada kaip ir jie priklausytų firmai?
smile Kokia Jūsų nuomonė apie "Pačiolio" buhalterines knygas? Gal iš jų kažką rekomenduotumėt? Ir mums pradžiai pilnai jų pakaktų?

Na, o dabar labai labai ačiū, kad bent perskaitėte smile

Labai lauksiu bent kažkokių komentarų.... smile
smile
Dalia29 Dalia29 12616
2008-06-26 20:08 Dalia29
Perskaitėm... Buchalterė- tokios specialybės paprasčiausiai nėra.
Nuoširdus patarimas,pasisamdykit ką nors..., nes panašu, kad žinių- nulis. Ne apie renginius čia aš... Nes skūpus moka du kartus, čia daug kartų patikrinta taisyklė.
Dar ABĮ pasiskaitykit, jei jau bandysit steigt UAB. Pasufleruosiu, UAB apskaitą kažkas privalo tvarkyt. Adresai- elementaru, galit registruot vienur, veikt kitur. Ir t.t. Bet sakau, reikia jums profesionalios konsultacijos, ji kainuoja.
Manau, kad bankui įspūdžio automobiliai nepadarys, nors kas ten žino, 10000 šiais laikais nesunku gaut ir be jokio užstato.
Tai tiek pamąstymų.
O kas liečia apskaitos tvarkymą...Mergaitės, renginys renginiui nelygu. Gal jūs grand koncertus organizuosit, o gal vestuvių organizavimu užsiimsit. Sutikit, veikla, švelniai tariant, skirtinga.
D
dziustikas 52
2008-06-26 20:12 dziustikas
Na, kad supratimo neturim, tai niekas ir nesiginčyja. Ne visi juk gali būti buhalteriai... Šiaip ar taip ačiū bent už tokį atsakymą smile
Dalia29 Dalia29 12616
2008-06-26 20:19 Dalia29 2011-09-11 05-52

dziustikas rašė: Na, kad supratimo neturim, tai niekas ir nesiginčyja. Ne visi juk gali būti buhalteriai... Šiaip ar taip ačiū bent už tokį atsakymą smile

Nesupykit, aš tikrai labai jus suprantu. Įsivaizduoju, kaip sunku pradėt kažką daryt, kai žinai kaip tą daryt,bet kad tą daryt dar reikia kažko, kas elementariai išaiskintų biurokratines procedūras, apie kurias jau... Mes mąstom gal biški ir kitaip. Mane, pavyzdžiui, nervuoja, kai mano su apskaita nieko neturintys bendro artimieji, nesugeba susiorientuoti šildymo apskaitose, ir kiekvieną kartą jas gavę- piktinasi.
Bet šiuo atveju jūs klausėte ne tiek apskaitos klausimų, tai daugiau teisinės procedūros, ir jų tiek daug, kad sunku bus forume step by step paaiškinti. Pradedant Registrų centru ir baigiant VMI.
Gerai jau būtų, kad kas nors pakonsultuotų- gal ir nelabai išmanantis, bet bent jau praėjęs tuos kryžiaus kelius.
ziile ziile 355
2008-06-26 20:53 ziile 2011-09-11 05-52
O as manau, kad puikiai galite ir pacios susitvarkyti. Patyriau tai savo kailiu. Viena butumet direktore, kita- buhaltere. Siaip nemazai reiketu pasiskaityti istatymu, nutarimu, ir VMI komentaru, bet tikrai imanoma paciai susitvarkyti apskaita. Tik nereikia tiketis, kad bus lengva. smile
P
Paulina7 832
2008-06-26 21:11 Paulina7
kadangi judvi busimos akcininkės, tai turėtumėte sudaryti sutartį , reikia turėti įstatus apie savo būsimą veiklą, ir keliauti pas notarą su visais popieriukais, o ten jau viską ko jums reikia ir sužinosit tiksliai, kai jau su notaru susitvarkysit tada jus pasiūs į registrų centrą registruoti uab ir t.t. O kas liečią apskaitą, tai susiraskite kokia su patirtimi buhalterę iš kokios įmonės ir paprašykit pagalbos. smile
D
dziustikas 52
2008-06-26 21:32 dziustikas
Aciū labai už atsakymus smile na įstatymus visus kiek imanoma perskaičiau... bet visgi iškyla klausimų... radau keletą firmelių, kurios konsultuoja, galbūt teks apsilankyti pas Juos smile bet jei kas bent i viena kita klausimėlį atsakymą žinotumėt, lauksiu visada komentarų smile o pakolkas tikrai pagelbejot smile aciu
Dalia29 Dalia29 12616
2008-06-26 21:48 Dalia29 2011-09-11 05-52

dziustikas rašė: Aciū labai už atsakymus smile na įstatymus visus kiek imanoma perskaičiau... bet visgi iškyla klausimų... radau keletą firmelių, kurios konsultuoja, galbūt teks apsilankyti pas Juos smile bet jei kas bent i viena kita klausimėlį atsakymą žinotumėt, lauksiu visada komentarų smile o pakolkas tikrai pagelbejot smile aciu

Tikrai atsakysim, labai jau jūs simpatiškos smile Tik mes BUHALTERIAI, o ne buchalteriai smile
D
dziustikas 52
2008-06-26 21:51 dziustikas
Žinau žinau smile na nebegėdinkit smile nežinau kaip čia man "užplaukė" taip parašyti smile smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui