makatukas
5
#29524 2003-09-10 10:29 makatukas
Gal kas gali patarti kokią gerą, stambią buhalterinės apskaitos bendorvę, kuri pajėgtų vesti bendrovės buhalterinę apskaitą, kurioje dirba apie 40 darbuotojų.

Bučiau dėkingas ir už nuomones, ir už patarimus apie tokį buhalterijos vedimo būdą.

Ačių......

Natalija1
419
#29552 2003-09-10 11:17 Natalija1
Kokiame mieste ieškai?

makatukas
5
#29679 2003-09-10 16:31 makatukas
Vilniuje

Ininga
830
#29682 2003-09-10 16:42 Ininga redaguota: 2011-09-11 03-14

makatukas rašė:

Gal kas gali patarti kokią gerą, stambią buhalterinės apskaitos bendorvę, kuri pajėgtų vesti bendrovės buhalterinę apskaitą, kurioje dirba apie 40 darbuotojų.

Bučiau dėkingas ir už nuomones, ir už patarimus apie tokį buhalterijos vedimo būdą.

Ačių......



Aš manau, kad vadovui geriausiai turėti buhalterį pašonėj.

makatukas
5
#29698 2003-09-10 17:34 makatukas redaguota: 2011-09-11 03-14

Ininga rašė:



makatukas rašė:

Gal kas gali patarti kokią gerą, stambią buhalterinės apskaitos bendorvę, kuri pajėgtų vesti bendrovės buhalterinę apskaitą, kurioje dirba apie 40 darbuotojų.

Bučiau dėkingas ir už nuomones, ir už patarimus apie tokį buhalterijos vedimo būdą.

Ačių......



Aš manau, kad vadovui geriausiai turėti buhalterį pašonėj.



Bet jei išeina paimti gerą bendrovę, kuri prisiima visą atsakomybę?
Atsilaisvina patalpos, kurias užima dvi buhalterės ir bendrovė prisiima visą atsakomybę. Nereikia programų, kompiuterių, mokėti atostoginių. Nėra atostogų, ligų.

Jos visada dalyvauja seminaruose.

Tiesi
4093
#29701 2003-09-10 18:01 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-14
Į buhalterinių paslaugų įmones atvirai sakant žiūriu gan skeptiškai. Mačiau, ką sodina prie popierių dirbt :( Kai buhalteris pašonėj, jo kvalifikacija labai greitai jaučiasi. Ir jei "ko klausi, to negausi", kalba juk bus trumpa. Ir dar - geras specialistas kažin ar eis dirbt už vieną algą už 5 įmones, kai gali gaut po algą iš 5 įmonių pats, o ne per tarpininką :)

Kalbant dėl atsakomybės prisiėmimo, man visad buvo įdomu, kuo atsako? Įstatiniu UAB kapitalu? Draudžiasi? Kur? Gal kas žinot, kokia bendrovė draudžia buhalterio (buhalterinės firmos) atsakomybę? Kad draudžia auditorius, mačiau. Bet ar skaitėt draudimo sąlygas? :)

Neorganizuoju nei taip, nei ne, siūlau pagalvot. Galbūt kai kuriais atvejais buhalterinė firma gali būt labai geras pasirinkimas. Bet tai individualu.


makatukas rašė:


Bet jei išeina paimti gerą bendrovę, kuri prisiima visą atsakomybę?
Atsilaisvina patalpos, kurias užima dvi buhalterės ir bendrovė prisiima visą atsakomybę. Nereikia programų, kompiuterių, mokėti atostoginių. Nėra atostogų, ligų.

Jos visada dalyvauja seminaruose.


Loreta
28819
#29708 2003-09-10 18:43 Loreta
Pritariu Tiesi.
Kažkada jau rašiau apie tai. Audito bendrovė, tvarkanti vienos įmonės apskaitą, pridarė tokių klaidų (nuo to niekas neapdraustas), kad savininkas ilgai kabino tą košę. Jis, o ne bendrovė mokėjo baudas, delspinigius ir dar teko imti buhalterę sutvarkyti netinkamai tvarkomą apskaitą. Žinoma, gal tai vienetiniai atvejai, tik noriu pasakyti, kad net sudarius sutartį su tokia bendrove, nė viena iš jų neprisiima atsakomybės atsakyti savo turtu ar savo pinigais. Tai kuo ji skiriasi nuo eilinio buhalterio? O ir jose dirba ne kas kitas kaip tokie patys buhalteriai, tik labai riečiantys nosis ir vadinantys save labai skambiais vardais - auditoriai.

Špyga taukuota...

Emma
2000
#29709 2003-09-10 18:44 Emma
Atrodo, kad Bangoje buvau radusi apskaitos bendrovių paslaugų kainas. Gal ten buvo tik pavyzdys, bet kainos klaikios. Už tokius pinigus turėsi paauksuotą buhalterę tik pats vienas. Perskambink visas bendroves, sužinok kainas, tada ir spręsi. Tarp kitko ten buvo pasakyta, kad individualios įmonės gali apskaitą tvarkyti kartą metuose smile . Nurašymo aktai ir t.t. Gana originaliai skamba, turiu pasakyti:). Jei apie visą apskaitą toks supratimas, tai tada jau gal geriau vakarykštis studentas. Įsakymų jie vis tiek nerašys, kitokių nebuhalterinių darbų, kuriuos šiaip buhalteris nuveikia, jie irgi nedarys. O kas tai darys?

Ininga
830
#29763 2003-09-11 00:23 Ininga
O klausykite, įdomu ar gali įmonė, kurios pagrindinė veikla -kt.rūšies nei buhalterinės apskaitos vedimas-ne iš tos operos, verstis tokia papildoma veikla?

Tiesi
4093
#29764 2003-09-11 00:33 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-14
Gali, nes tokio draudimo nėra :) Iš viso draudimas vienintelis - verstis licencijuojama veikla neturint licencijos. Na dar steigimo dokumentuose ta veikla žinoma privalo būt nurodyta.


Ininga rašė:

O klausykite, įdomu ar gali įmonė, kurios pagrindinė veikla -kt.rūšies nei buhalterinės apskaitos vedimas-ne iš tos operos, verstis tokia papildoma veikla?


angelka
2819
#30333 2003-09-15 08:18 angelka
Kolegos, kaip manot, ar gali įmonė, pati turinti apskaitos tarnybą (porą apskaitininkų, kurie atlieką techninį darbą, sukilnoja pirminius apskaitos dokumentus į apskaitos registrus), samdyti apskaitą tvarkančią įmonę, kad kiekvieną mėnesį "apdorotų" apskaitos registruose esančius duomenis - užpildytų reikiamas deklaracijas, paruoštų finansinę atskaitomybę ir pan?

biurokratas
72
#30345 2003-09-15 09:24 biurokratas
Galėt tai gali, tik reikia nubrėžti griežtas ribas už ką atsako buhalterės, o už ką firma. Šiaip aš manyčiau, kad neverta, nes dėl blogai užpildytos deklaracijos firmos kaltins buhalteres, kad šios neteisingai suvedė pirminius dokumentus. Nebent firma atliktų vyr.buhalterio funkcijas t.y. buhalterės būtų pavaldžios tai firmai. Tada už viską taptų atsakinga firma.

Vytas0001
1
#32784 2003-09-25 02:44 Vytas0001 redaguota: 2011-09-11 03-14

makatukas rašė:

Gal kas gali patarti kokią gerą, stambią buhalterinės apskaitos bendorvę, kuri pajėgtų vesti bendrovės buhalterinę apskaitą, kurioje dirba apie 40 darbuotojų.

Bučiau dėkingas ir už nuomones, ir už patarimus apie tokį buhalterijos vedimo būdą.

Ačių......


Ei grybas tu apsishaukelis, sugalvok nauja nica, o tai visokie lohai pasirashineja svetimais loginais. Ka maza nicu? Ar visai fantazijos neturi?
Tikras Makatukas smile

odisejas
299
#32860 2003-09-25 11:04 odisejas redaguota: 2011-09-11 03-14
Kadangi mūsų pačių viena iš įmonių verčiasi buhalterinės apskaitos paslaugomis, galiu atsakyti į kai kuriuos klausimus:

Jei galvojate, kad galima dvi buhalteres pakeisti viena gera audito ar buhalterinių paslaugų įmonės darbuotoja, tai mažai realu. Jei tos dvi buhalterės sąžiningai dirba, o ne kavą geria visą dieną, tai viena audito įmonės darbuotoja su darbu nesusitvarkys. Kaina už tokias paslaugas bus daugmaž panaši kaip mokate dviem buhalterėm, susitaupys tik darbo vietų įrengimas, programinės įrangos išlaidos, pajamų ir sodros mokesčiai. Vistiek įmonėje turės būti žmogus, kuris ruoš pagrindinius įmonės finansinius dokumentus, išrašys sąskaitas-faktūras, , darbo laiko apskaitos žiniaraščius, darbo sutartis.

Šiuo metu nė viena draudimo įmonė nedraudžia buhalterinių paslaugų įmonių civilinės atsakomybės. Auditorių civilinė atsakomybė yra draudžiama, bet audito licenziją turinčių įmonių paslaugų kainos labai didelės.

Buhalterinių paslaugų sutartyje aptariama, kokius dokumentus kuri pusė ruošia ir iki kada pateikia. Bet jei norit žinoti teisybę, tai beveik neįmanoma įrodyti, kuri pusė kalta dėl apskaičiavimų klaidų, nes buhalterinių paslaugų įmonė galėtų pasakyti, kad negavo kažkokių dokumentų, o užsakovas gali teigti, kad perdavė. Paprastai jokie perduodamų dokumentų sąrašai nedaromi, nes tai užimtų daugiau laiko nei pats buhalterijos tvarkymas. Buhalterinių paslaugų įmonė paprastai paruošia pvz. PVM deklaraciją, perduoda įmonės darbuotojams pasirašyti, o pvz. įmonės direktorius pakeičia skaičius ir nuneša deklaraciją į VMI. Ir kaip įrodyti, kas tokius skaičius įrašė?

Ir galų gale už įmonės veiklą paprastai atsako direktorius, kaip blogai organizavęs įmonės valdymą. Tokia VMI, FNTT ir kitų panašių tarnybų praktika.

Ir kai renkatės buhalterinių paslaugų įmonę, paklauskite, kiek įmonių jie aptarnauja. jei pasakys, kad kokia 40-50, bėkite nuo jų kuo toliau. Kaip sako rusai, "zhadnost' frajera sgubila", prisiima daugybę mažų įmonių po 300-500 litų už apskaitos vedimą, o po to 23-24 dieną kai jiems suneša visos įmonės dokumentus PVM deklaracijų paruošimui, tai baigiasi pavėluotais deklaracijų pridavimais ir skaičiavimo klaidomis.

Zan_J
283
#32870 2003-09-25 11:31 Zan_J
Teko tvarkyti buhalterija po tokiu buhalterinių paslaugų imonių smile
nieko aplamai nebuvo padaryta. Rugsejo mėn. priiminejau dokumentus, tai nuo sausio pradžios viska reikejo padaryti. Buvo priduotos tik PVM deklaracijos su nezinia iš kur paimtais skaičiais, ne viena nesutapo. Vairuotojo ataskaitos net neišimtos iš vokų, kuriuose jis priduodavo. Ne vienos avanso apyskaitos, nei kasos dokumentu, jau tyliu apie likučius, nes jų aplamai jokių nebuvo. smile O pinigus tai imdavo.
Gal ne visos tokios įmonės, bet jau du kartus susiduriau su jų darbais, tai jokių gerų atsilepimo nėra

Tiesi
4093
#32872 2003-09-25 11:37 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-14
Tarkim priiminėjat į tą įmonę naujus darbuotojus. Kaip nustatot jų kompetenciją? Tikrinat patys, pasitikit įdarbinimo firmų testavimu? Ar yra konkretus asmuo, kuris atsako už tai, kad priimami tikrai kompetetingi darbuotojai?



odisejas rašė:

Kadangi mūsų pačių viena iš įmonių verčiasi buhalterinės apskaitos paslaugomis, galiu atsakyti į kai kuriuos klausimus


odisejas
299
#32883 2003-09-25 11:59 odisejas
Mes stengiamės labai smarkiai nesiplėsti ir paskutiniu metu darbuotojų priiminėti neteko. Bent jau pas mus pagrindinis principas yra tas, kad techninį darbą (duomenų suvedimas į programą) atlieka mažiau patyrę darbuotojai, o atskaitas ruošia ir apskaičiavimus daro vienas žmogus, kuris turi aukščiausią kvalifikaciją, kuriuo yra pasitikima ir kuris kolkas didelių klaidų nėra padaręs. Suprantama, visada lieka tikimybė, kad techninis personalas gali suklysti įvesdamas duomenis į kompiuterius, bet ta pati problema yra ir kai duomenis tvarko buhalteriai.

Tiesi
4093
#32897 2003-09-25 12:17 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-14
Čia būtent ir matau pagrindinę buhalterinių įmonių problemą - kas gali garantuot, kad mažiau patyręs buhalteris neįtrauks kokios nors sumos į leistinus atskaitymus, kai suma yra neleistini atskaitymai. Buhalterinė programa kontroliuoja tik įrašo korektiškumą, o priskyrimas apmokestinimo požiūriu lieka grynai įvedinėjančio duomenis asmens kompetencijoje. Atpaukščiuot pagal pirminius dokumentus visus padarytus įrašus tam vienam kompetetingam žmogui manau fiziškai neįgyvendinama užduotis.
Kai duomenis suvedinėja ir ataskaitas daro tas pats buhalteris, tai problema gali būt vienintelė - absoliutus to buhalterio nekompetetingumas. Jei savo darbą išmano, bet padarė klaidą iš nežinojimo, paprastai greitai tą sužino ir pasitaiso iki VMI patikrinimo. Žinoma jei jis kompetetingas :) O jei ne - kam laikyt darbe nekompetetingą? :)

Mano supratimu buhalterinėje įmonėje už kiekvieną konkretų klientą turėtų atsakyt konkretus darbuotojas, kuris tvarko to kliento popierius nuo A iki Z. Va tuomet gal samdyt buhalterinę įmonę yra prasminga.




odisejas rašė:

Mes stengiamės labai smarkiai nesiplėsti ir paskutiniu metu darbuotojų priiminėti neteko. Bent jau pas mus pagrindinis principas yra tas, kad techninį darbą (duomenų suvedimas į programą) atlieka mažiau patyrę darbuotojai, o atskaitas ruošia ir apskaičiavimus daro vienas žmogus, kuris turi aukščiausią kvalifikaciją, kuriuo yra pasitikima ir kuris kolkas didelių klaidų nėra padaręs. Suprantama, visada lieka tikimybė, kad techninis personalas gali suklysti įvesdamas duomenis į kompiuterius, bet ta pati problema yra ir kai duomenis tvarko buhalteriai.


odisejas
299
#32905 2003-09-25 12:30 odisejas
Galbūt tiesiog netiksliai išreiškiau mintis. Techninis darbas - tai šimtų faktūrų suvedimas į programą, avansinių apyskaitų, kasos išlaidų orderių išrašymas, banko pavedimų ruošimas ir t.t. O asmuo, kuris ruošia ataskaitas, peržiūri visą suvestą informaciją ir jei kyla neaiškumas dėl sumų įtraukimo į tam tikrą sąskaitą, koreguoja įrašus. Bent jau mano nuomone geriau, kai 2 žmonės peržiūri tą pačią informaciją, nes ko nepastebėjo vienas, gali pastebėti kitas. Be to mažiau kyla problemų, kai vienas iš jų atostogauja, nes antrasis žino įmonės specifiką.

Yahoo
310
#405386 2007-06-05 09:56 Yahoo
Gal galėtumet parekomenduoti buhalterinės apskaitos įmonę Vilniuje.
Veikla-kelionių agentūra, draudimo tarpininkavimas. Dirba tik vienas žmogus.
Kol kas jokių apskaitos dokumentų nėra, laukiame licencijų.
Kiek maždaug kainuotu?
Nes skambinau į kelias tai pagal mane kosminės kainos. O gal rinkos nežinau. smile


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis