123456
2335
#172625 2005-05-18 10:47 123456 redaguota: 2011-09-11 03-43

tiga rašė:

Bajeris smile , nemoku išrašyti PVM sąskaitos-faktūros. Štai situacija- įmonė pasigamino ilgalaikį turtą, ir dabar pagal PVM 6 str. reikia išrašyti PVM sąskaitą faktūrą. Gerai , išrašyi tai nesunku, bet kaip su sąskaitų korespondencija, kai apskaita kompiuterizuota. Visai galva nedirba. Savikaina D(ilg.turtas) K(žaliavos), o dabar pardavimo suma, aišku lygi savikainai D(pard.PVM) ir D smile , o K smile Kam to reikėjo, parašyąiau sau buhalterinę pažymą ir viskas būtų gerai. O dabar prašau pagalbos. smile



o kodel pardavimo suma lygi savikainai?tai vadinasi parduodate uz ta pacia verte, kokia pagaminote?Beje su kokia programa tu dirbi???
Pvz.: pas mane kai pagamini kazka tai ta preke (ilg.turtas) yra tam tikrame sandelyje, kai parduoti jis nusiraso ir viskas. Kur problema???
Nebent tu ranka rasai kaip per saskaitas suvaiksto?

...geras patarimas niekada nebūna pavėluotas..

tiga
2298
#172633 2005-05-18 11:09 tiga
Pardavimo kaina lygi savikainai,nes gi patys sau parsiduodame pagamintą ilg.turtą. Dirbu su 'Pragma' . Korespondencija man neaiški, nes juk parduodant pardavimo kaina K yra nurodoma skola pirkėjo, o kaip tada šiuo atveju smile Kažko aš čia neįkertu ir prašau patarimo, plys smile

Tiems, kurie Jus niekina, galima atkeršyti gerais darbais.
O svarbiausia-jausti akimirkos saldybę, būti čia ir dabar, nesvajoti apie rytojų. (Tėvas Stanislovas)

123456
2335
#172636 2005-05-18 11:14 123456 redaguota: 2011-09-11 03-43

tiga rašė:

Pardavimo kaina lygi savikainai,nes gi patys sau parsiduodame pagamintą ilg.turtą. Dirbu su 'Pragma' . Korespondencija man neaiški, nes juk parduodant pardavimo kaina K yra nurodoma skola pirkėjo, o kaip tada šiuo atveju smile Kažko aš čia neįkertu ir prašau patarimo, plys smile



as tai suprantu taip, kad tu is kazkokiu daliu surenki sau ilg.turta.Ar taip?

...geras patarimas niekada nebūna pavėluotas..

tiga
2298
#172661 2005-05-18 11:53 tiga
Taip, taip. Ačiū Tau ,kad bandai padėti man išsinarplioti.

Tiems, kurie Jus niekina, galima atkeršyti gerais darbais.
O svarbiausia-jausti akimirkos saldybę, būti čia ir dabar, nesvajoti apie rytojų. (Tėvas Stanislovas)

123456
2335
#172703 2005-05-18 12:56 123456 redaguota: 2011-09-11 03-43

tiga rašė:

Taip, taip. Ačiū Tau ,kad bandai padėti man išsinarplioti.



tai tuomet, mano nuomone, tu turi padaryti gamyba is tu reikalingu detaliu. Negaliu pakomentuoti kaip, nes as dirbu su kita programa. O jokios saskaitos rasyti nereikia, nes tavo ilgalaikis turtas atsiras ilgalaikio turto sandelyje ir viskas. Po to skaiciuosi nusidevejima ir t.t. Saskaita reiktu rasyti tada, jeigu tu ta ilg.turta sugalvotum parduoti.
Tikiuosi bent siek tiek uzvedziau ant kelio.
:)

...geras patarimas niekada nebūna pavėluotas..

GONTA
611
#173710 2005-05-20 15:55 GONTA
Sveiki!
Gal kas zinote, jei imone naudoja savas sakaitas fakturas,t.y. sugalvojusi savo serija ir nr., ar reikia kokia istaiga apie tai informuoti (vmi ar kt.)? Ar pakanka tik imones mastu vadovo parasyto rasto?

DaivaP
5537
#173714 2005-05-20 15:59 DaivaP redaguota: 2011-09-11 03-44

GONTA rašė:

Sveiki!
Gal kas zinote, jei imone naudoja savas sakaitas fakturas,t.y. sugalvojusi savo serija ir nr., ar reikia kokia istaiga apie tai informuoti (vmi ar kt.)? Ar pakanka tik imones mastu vadovo parasyto rasto?


Pakanka, "įmonės mastu" smile

Sielos erdvė, kurioje ji gali išskleisti sparnus, yra tyla. A. de Sent Egziuperi

GONTA
611
#173716 2005-05-20 16:01 GONTA
Aciu smile

Gob
703
#173898 2005-05-23 08:40 Gob
Sveiki. Siandien atejau i darba ir ant lapuko uzrasyta, BUTINA! Ant saskaitos fakturos darbuotojo pareigod ir parasas (ten kur eilute" Prekes gavo" Patvirtinkite, kad tai nebutinas PVM SF rekvizitas, nuoroda gal galetumet istatymo numesti , nes nelabai randu, o noriu kuo greiciau irodyti kad tai netiesa. Aciu.

airin
780
#173902 2005-05-23 08:47 airin redaguota: 2011-09-11 03-44

Gob rašė:

Sveiki. Siandien atejau i darba ir ant lapuko uzrasyta, BUTINA! Ant saskaitos fakturos darbuotojo pareigod ir parasas (ten kur eilute" Prekes gavo" Patvirtinkite, kad tai nebutinas PVM SF rekvizitas, nuoroda gal galetumet istatymo numesti , nes nelabai randu, o noriu kuo greiciau irodyti kad tai netiesa. Aciu.


Tai parašyta BAĮ , bet... o jeigu ši sąskaita vienintelis patvirtinimas, kad gautos prekės. Turbūt todėl ir reikia parašo, kad gavo prekes.

Gob
703
#173903 2005-05-23 08:51 Gob redaguota: 2011-09-11 03-44

airin rašė:



Gob rašė:

Sveiki. Siandien atejau i darba ir ant lapuko uzrasyta, BUTINA! Ant saskaitos fakturos darbuotojo pareigod ir parasas (ten kur eilute" Prekes gavo" Patvirtinkite, kad tai nebutinas PVM SF rekvizitas, nuoroda gal galetumet istatymo numesti , nes nelabai randu, o noriu kuo greiciau irodyti kad tai netiesa. Aciu.


Tai parašyta BAĮ , bet... o jeigu ši sąskaita vienintelis patvirtinimas, kad gautos prekės. Turbūt todėl ir reikia parašo, kad gavo prekes.



Situacija tokia:Sakykim mums kazkas israse saskaita, mes ant tiekejo saskaitos pasirasem, o kur mums liko nebepasirasem. Juk taip galima? Toks atvejas. Dar karta aciu.

123456
2335
#173909 2005-05-23 08:55 123456 redaguota: 2011-09-11 03-44

Gob rašė:



airin rašė:



Gob rašė:

Sveiki. Siandien atejau i darba ir ant lapuko uzrasyta, BUTINA! Ant saskaitos fakturos darbuotojo pareigod ir parasas (ten kur eilute" Prekes gavo" Patvirtinkite, kad tai nebutinas PVM SF rekvizitas, nuoroda gal galetumet istatymo numesti , nes nelabai randu, o noriu kuo greiciau irodyti kad tai netiesa. Aciu.


Tai parašyta BAĮ , bet... o jeigu ši sąskaita vienintelis patvirtinimas, kad gautos prekės. Turbūt todėl ir reikia parašo, kad gavo prekes.



Situacija tokia:Sakykim mums kazkas israse saskaita, mes ant tiekejo saskaitos pasirasem, o kur mums liko nebepasirasem. Juk taip galima? Toks atvejas. Dar karta aciu.



o tai kodel nenorit pasirasyt?Siaip tai nuo 2004.05.01. parasai nebutini ant PVM SF.

...geras patarimas niekada nebūna pavėluotas..

Borga
801
#173929 2005-05-23 09:33 Borga redaguota: 2011-09-11 03-44

123456 rašė:



tiga rašė:

Taip, taip. Ačiū Tau ,kad bandai padėti man išsinarplioti.



tai tuomet, mano nuomone, tu turi padaryti gamyba is tu reikalingu detaliu. Negaliu pakomentuoti kaip, nes as dirbu su kita programa. O jokios saskaitos rasyti nereikia, nes tavo ilgalaikis turtas atsiras ilgalaikio turto sandelyje ir viskas. Po to skaiciuosi nusidevejima ir t.t. Saskaita reiktu rasyti tada, jeigu tu ta ilg.turta sugalvotum parduoti.
Tikiuosi bent siek tiek uzvedziau ant kelio.
:)



(jei dar aktualu), savos gamybos turtui taip pat reikia rašyti PVM sąskaitą faktūrą, prisiskaičiuoti pardavimo PVM, o paskui jį įtraukti į atskaitą, net jei to turto ir neparduodi. Mes taip darėme, jei dar aktualu, galiu pažiūrėti kaip tai atlikome Pragmoje.

Jei liūtas rodo dantis, dar nereiškia, kad jis šypsosi.

123456
2335
#173931 2005-05-23 09:41 123456 redaguota: 2011-09-11 03-44

Borga rašė:



123456 rašė:



tiga rašė:

Taip, taip. Ačiū Tau ,kad bandai padėti man išsinarplioti.



tai tuomet, mano nuomone, tu turi padaryti gamyba is tu reikalingu detaliu. Negaliu pakomentuoti kaip, nes as dirbu su kita programa. O jokios saskaitos rasyti nereikia, nes tavo ilgalaikis turtas atsiras ilgalaikio turto sandelyje ir viskas. Po to skaiciuosi nusidevejima ir t.t. Saskaita reiktu rasyti tada, jeigu tu ta ilg.turta sugalvotum parduoti.
Tikiuosi bent siek tiek uzvedziau ant kelio.
:)



(jei dar aktualu), savos gamybos turtui taip pat reikia rašyti PVM sąskaitą faktūrą, prisiskaičiuoti pardavimo PVM, o paskui jį įtraukti į atskaitą, net jei to turto ir neparduodi. Mes taip darėme, jei dar aktualu, galiu pažiūrėti kaip tai atlikome Pragmoje.



o gal tuomet gali parasyti kazkoki istatyma ar kazka, kuriuo vadovaujantis jusu imone taip dare...???Nes pas mus tai tikrai jokiu saskaitu neisrasinejame...busiu labai dekinga.

...geras patarimas niekada nebūna pavėluotas..

Borga
801
#173936 2005-05-23 09:48 Borga
O pagal ką prisiskaičiavote pardavimo PVM?

Jei liūtas rodo dantis, dar nereiškia, kad jis šypsosi.

Borga
801
#173937 2005-05-23 09:50 Borga
mus net mokesčiai buvo atbėgę tikrinti, galvojo kad klaidą padarėm, nes pardavimo PVM gavosi labai didelis, smile sakė, kad viską gerai padarėm, o kodėl taip darėm paieškosiu smile

Jei liūtas rodo dantis, dar nereiškia, kad jis šypsosi.

123456
2335
#173939 2005-05-23 09:56 123456 redaguota: 2011-09-11 03-44

Borga rašė:

O pagal ką prisiskaičiavote pardavimo PVM?



o prie ko cia pardavimo PVN???Nesupratau...

...geras patarimas niekada nebūna pavėluotas..

Borga
801
#173941 2005-05-23 09:59 Borga
Va, radau... PVM įstatymo 6 straipsnis (komentaro ištrauka)
3. Kaip nurodyta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gegužės 29 d. nutarimu Nr. 780 ,,Dėl Specialių apskaitos dokumentų blankų užsakymo, gamybos, technologinės apsaugos, platinimo, įsigijimo ir sunaikinimo tvarkos bei Mokesčiams apskaičiuoti naudojamų apskaitos dokumentų išrašymo ir pripažinimo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 55 –2185, 2004, Nr. 56-1941) patvirtintos Mokesčiams apskaičiuoti naudojamų dokumentų išrašymo ir pripažinimo tvarkos IV dalyje ilgalaikio materialaus turto pasigaminimas, atliktas pastato (statinio) esminis pagerinimas įforminamas PVM sąskaita faktūra, kurioje privalo būti nurodyta:
PVM sąskaitos faktūros išrašymo data;
PVM sąskaitos faktūros serija ir numeris, leidžiantys identifikuoti PVM sąskaitą faktūrą;
prekių tiekėjo ar paslaugų teikėjo PVM mokėtojo kodas;
prekių pavadinimas;
tiekiamos prekės vieneto kaina (be PVM)
prekių apmokestinamoji vertė;
PVM tarifas (tarifai) ir PVM suma nacionaline valiuta.
PVM sąskaitoje faktūroje privalo būti nurodyta ,,ilgalaikio materialiojo turto pasigaminimas“. Tokia PVM sąskaita faktūra išrašoma ne vėliau kaip iki to mokestinio laikotarpio, kurį turtas pasigamintas, PVM deklaracijos pateikimo termino.

Jei liūtas rodo dantis, dar nereiškia, kad jis šypsosi.

123456
2335
#173943 2005-05-23 10:01 123456 redaguota: 2011-09-11 03-44

Borga rašė:

Va, radau... PVM įstatymo 6 straipsnis (komentaro ištrauka)
3. Kaip nurodyta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gegužės 29 d. nutarimu Nr. 780 ,,Dėl Specialių apskaitos dokumentų blankų užsakymo, gamybos, technologinės apsaugos, platinimo, įsigijimo ir sunaikinimo tvarkos bei Mokesčiams apskaičiuoti naudojamų apskaitos dokumentų išrašymo ir pripažinimo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 55 –2185, 2004, Nr. 56-1941) patvirtintos Mokesčiams apskaičiuoti naudojamų dokumentų išrašymo ir pripažinimo tvarkos IV dalyje ilgalaikio materialaus turto pasigaminimas, atliktas pastato (statinio) esminis pagerinimas įforminamas PVM sąskaita faktūra, kurioje privalo būti nurodyta:
PVM sąskaitos faktūros išrašymo data;
PVM sąskaitos faktūros serija ir numeris, leidžiantys identifikuoti PVM sąskaitą faktūrą;
prekių tiekėjo ar paslaugų teikėjo PVM mokėtojo kodas;
prekių pavadinimas;
tiekiamos prekės vieneto kaina (be PVM)
prekių apmokestinamoji vertė;
PVM tarifas (tarifai) ir PVM suma nacionaline valiuta.
PVM sąskaitoje faktūroje privalo būti nurodyta ,,ilgalaikio materialiojo turto pasigaminimas“. Tokia PVM sąskaita faktūra išrašoma ne vėliau kaip iki to mokestinio laikotarpio, kurį turtas pasigamintas, PVM deklaracijos pateikimo termino.




cia tai geras, reiks pasidometi...

...geras patarimas niekada nebūna pavėluotas..

123456
2335
#173944 2005-05-23 10:01 123456
aciu labai uz pagalba...

...geras patarimas niekada nebūna pavėluotas..



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis