Jei nera balanso už praeitus metus?

1
19524 13
2004-09-22 13:08 19524
Esu naujoke ir dar daug ko nezinau, nors ir studijavau 5 metus.
pradejau tvarkyti įmone, o ten toks "bardakas", kad nezinau nuo ko ir pradeti. Dabar dar paaiškejo, kad balansas už praeitus metus nepriduotas, tai ką man dabar daryti? Patarkit žaliai smile
Dorota1 Dorota1 13533
2004-09-22 13:17 Dorota1
man irgi taip buvo ir dabar dar visokios nesamonės tesiasi, patariu daryti balansa už praeitus metus, arba prispausti buha kuris tau pridavė dokum, arba bėgti iš ten ko toliau. smile
A
astulka 994
2004-09-22 14:15 astulka
tai sudaryk balansa, nunesk su paaiskinimu, kuri pasirasys direktorius. Jei nenori-tai nedirbk:) tai lengviaus, o jei noras yra- tai pirmyn- viskas nuo abc-taip, kaip turi buti..
1
19524 13
2004-09-22 14:36 19524 2011-09-11 03-29

astulka rašė: tai sudaryk balansa, nunesk su paaiskinimu, kuri pasirasys direktorius. Jei nenori-tai nedirbk:) tai lengviaus, o jei noras yra- tai pirmyn- viskas nuo abc-taip, kaip turi buti..



Dirbti noriu ir padaryciau, bet pr. metu dokumentu nera viskas dinges...
D
Dezi 497
2004-09-22 15:14 Dezi
Bėk iš ten kuo toliau.
Arba prieš darydama balansą susitark, kad tau už tai bent jau sumokės. smile
F
finanskas 308
2004-09-22 15:17 finanskas
[/quote] Dirbti noriu ir padaryciau, bet pr. metu dokumentu nera viskas dinges...[/quote]

Jei dokumentų nėra - sudėtingas klausimas. Ar nėra pirminių dokumentų (sąskaitų), ar nėra tik suvestinių registrų. T.y. pagal ką nusprendei, kad jų nėra?
Šiaip tai dokumentų saugojimas ir jų atstatymas - įmonės vadovo rūpestis.
D
danguolep 1478
2004-09-22 15:53 danguolep 2011-09-11 03-29
[quote=finanskas][/quote] Dirbti noriu ir padaryciau, bet pr. metu dokumentu nera viskas dinges...[/quote]

Jei dokumentų nėra - sudėtingas klausimas. Ar nėra pirminių dokumentų (sąskaitų), ar nėra tik suvestinių registrų. T.y. pagal ką nusprendei, kad jų nėra?
Šiaip tai dokumentų saugojimas ir jų atstatymas - įmonės vadovo rūpestis.[/quote]
Man atrodo ,kad šefui baudelė apie 50000 lt už dokų neišsaugojimą.
Žinau vieną UAbą -konkurentai padegė - ir policija buvo ir aktai buvo ,kad yratyčinis padegimas -VMI -vienareikšmiškai -atstatyti dokus.
F
finanskas 308
2004-09-22 16:00 finanskas
Tai vat smile
Geraiu tegul įmonės vadovas buhalteriui sumoka 10 000 Lt, kad šis pabandytų atstatyti dokumentus ir padaryti balansą. Nors aš asmeniškai dar smarkiai pagalvočiau - ar verta tokioje įmonėje buhalteriauti. Nes dokumentų dingimas paprastai būna susijęs su labai rimtomis problemomis, ir jei oficialiai dirbantis buhalteris pasirašys ant atstatyto balanso (ką padaryti teks jei balansą priduos dabar), tai vėliau problemų gali būti ne tik su mokesčiais, bet ir su teismais. Bet spręsti pačiam buhalteriui.

P.S. Todėl vadovas ir samdosi nepatyrusį buhalterį smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui