Reklamos sąnaudos

astuleee astuleee 3430
2009-11-04 07:41 astuleee
Manau, kad ta kaina dar ir nuo tiražo priklauso. Kažkiek gausime ir mes, kad galėtumėm dalinti klientams. Bet man gi rūpi, kaip tas sąnaudas sutvarkyt?
L
Loreta13 30842
2009-11-04 15:42 Loreta13 2011-09-11 06-29

astuleee rašė: Bet man gi rūpi, kaip tas sąnaudas sutvarkyt?
Reklamos sąnaudos.
Šiuo atveju negalite įvertint naudos, kurią duos tokia reklama, taigi INT neregistruojamas.
www.aat.lt/get.php?f.483
Nuo 5 punkto.
D
doviile 744
2009-11-04 16:04 doviile
gal galėtumėte išduoti kiek maždaug išleidžiate reklamai per metus? smile
dalka dalka 554
2009-11-04 16:40 dalka 2011-09-11 06-29

doviile rašė: gal galėtumėte išduoti kiek maždaug išleidžiate reklamai per metus? smile


Geras klausimas... Galiu uz visus atsakyt - nuo 0 iki 10 mln. litu Lietuvoj imones isleidzia reklamai.. gal yra kas daugiau - prisipazinkit tada greitai smile
C
Colop 13606
2009-11-05 00:38 Colop 2011-09-11 06-29
nedaug. Reklamuojamės savo jėgomis dažnai...
nors jeigu skaičiuoti tokių dalykų kaip firminių blankų spausdinimas, vizitinės kortelės - tai suma nemaža. bet 2000 lt per metus niekada neesame viršiję :))


doviile rašė: gal galėtumėte išduoti kiek maždaug išleidžiate reklamai per metus? smile
H
hamanka 214
2009-11-22 13:06 hamanka
Mes kiekvieną mėnesį savo klientams (įmonėms, parduodančioms mūsų produkciją galutiniam vartotojui) išdalinam reklaminius lankstinukus, knygutes. Kiekvieną mėnesį surašau reprezentacinių išlaidų nurašymo aktus. Ar gerai darau?
P
Panaikinta 4554
2009-11-22 13:10 Panaikinta
Kodėl šis išlaidas priskiriate reprezentacijai, o ne normalioms reklamos išlaidoms?
H
hamanka 214
2009-11-22 13:41 hamanka 2011-09-11 06-30

Regvita rašė: Kodėl šis išlaidas priskiriate reprezentacijai, o ne normalioms reklamos išlaidoms?


Bet tai nėra vieša reklaminė akcija ir tos knygutės perduodamos klientui, ne galutiniam pirkėjui.
P
Panaikinta 4554
2009-11-22 13:48 Panaikinta
Aš tokias išlaidas priskirčiau prie reklamos. Manau, kad tai tikrai nėra reprezentacija, tai yra informacinio reklaminio pobūdžio leidiniai, kurie įmonei padeda aktyvinti pardavimus. Tiesiog įmonė yra pasirinkusi tokį marketingo sprendimą.
P
Panaikinta 4554
2009-11-22 13:53 Panaikinta 2011-09-11 06-30
Įmo­nės, priklausomai nuo jų veik­los po­bū­džio ir re­kla­mai ke­lia­mų tiks­lų, pa­ti­ria daug įvai­rių re­kla­mos iš­lai­dų. Tai ga­li bū­ti:
• skel­bi­mų, pra­ne­ši­mų, vaiz­do kli­pų ir ki­to­kio po­bū­džio in­for­ma­ci­jos ži­niask­lai­do­je iš­lai­dos,
• re­kla­mi­nių ka­ta­lo­gų, bro­šiū­rų, lanks­ti­nu­kų, skra­ju­čių iš­lai­dos,
• re­kla­mi­nių iš­ka­bų ir sten­dų, in­ter­ne­to sve­tai­nių su­kū­ri­mo iš­lai­dos,
• da­ly­va­vi­mo mu­gė­se, pa­ro­do­se iš­lai­dos,
• iš­lai­dos ne­mo­ka­mai da­li­ja­miems re­kla­mi­niams pa­vyz­džiams,
• iš­lai­dos pir­kė­jams da­li­ja­moms do­va­noms,
• re­kla­mi­nių ak­ci­jų, žai­di­mų, kon­kur­sų me­tu įtei­kia­mų pri­zų iš­lai­dos ir pan.,
• ki­tos.
Vi­sų šių re­kla­mos prie­mo­nių es­mė yra pa­na­ši: ska­ti­na­ma pirk­ti tik to­je įmo­nė­je ir tik tos įmo­nės pro­duk­tus, tai yra pa­di­din­ti įmo­nės par­duo­da­mų pre­kių, tei­kia­mų pa­slau­gų pa­klau­są. Re­kla­ma da­ro di­de­lį po­vei­kį ren­kan­tis pre­kes. Šiuo­lai­ki­nė­mis ver­slo są­ly­go­mis ge­ra re­kla­ma – vie­na svar­biau­sių prie­mo­nių, le­mian­čių sėk­min­gą pro­duk­to ar pa­slau­gos par­da­vi­mą. No­rė­da­mos iš­skir­ti sa­vo pre­kes ar pa­slau­gas įmo­nės nau­do­ja pa­čias įvai­riau­sias prie­mo­nes. Vi­sos pa­si­rink­tos prie­mo­nės yra ge­ros sie­kiant už­si­brėž­to tiks­lo – par­duo­ti pre­kę ar pa­slau­gą ir už­dirb­ti pel­no.
Rep­re­zen­ta­ci­jos tiks­las la­bai pa­na­šus į re­kla­mai ke­lia­mą tiks­lą – po­pu­lia­rin­ti įmo­nę, re­kla­muo­ti įmo­nės pre­kes ar pa­slau­gas, ska­tin­ti pirk­ti įmo­nės pre­kes ar nau­do­tis jos pa­slau­go­mis. Ta­čiau rep­re­zen­ta­ci­nės prie­mo­nės pa­pras­tai skir­tos kon­kre­tiems, iš anks­to ži­no­miems, esa­miems ar bū­si­miems ver­slo part­ne­riams. Pa­si­tel­kus rep­re­zen­ta­ci­nes prie­mo­nes įmo­nės var­das ar pre­kės, pa­slau­gos taip pat re­kla­muo­ja­mos, ta­čiau šios priemonės nu­kreip­tos ne į rin­ką ap­skri­tai, bet skir­tos kon­kretiems as­me­nims (įmo­nėms, gy­ven­to­jams) sudominti, skatinti juos pirkti. Vyk­dy­da­mos sa­vo veik­lą įmo­nės pa­ti­ria daug įvai­rių rep­re­zen­ta­ci­jos iš­lai­dų. Tai ir bū­si­mų ar esa­mų ver­slo part­ne­rių vai­ši­ni­mo, jiems or­ga­ni­zuo­ja­mų pra­mo­gų (te­at­rų, kon­cer­tų, iš­ky­lų gam­to­je, plau­kio­ji­mo jach­to­mis ir pan.), ren­gi­nių iš­lai­dos. Kar­tais įmo­nės, no­rė­da­mos pa­ge­rin­ti ver­slo ry­šius, ne tik or­ga­ni­zuo­ja rep­re­zen­ta­ci­nes vai­šes, įvai­rias pra­mo­gas, bet ir ap­mo­ka ver­slo part­ne­rių ke­lio­nės (at­vy­ki­mo į ver­slo su­si­ti­ki­mą, rep­re­zen­ta­ci­nį ren­gi­nį, grį­ži­mo iš jo) iš­lai­das. Kai ver­slo part­ne­riai į rep­re­zen­ta­ci­nį ren­gi­nį ar ver­slo su­si­ti­ki­mą at­vyks­ta iš už­sie­nio, o rep­re­zen­ta­ci­nis ren­gi­nys ar ver­slo su­si­ti­ki­mas trun­ka ne vie­ną die­ną, pa­pras­tai ap­mo­ka­mos ir to­kių ver­slo part­ne­rių ap­gy­ven­di­ni­mo iš­lai­dos. Vi­sos įmo­nės pa­si­rink­tos prie­mo­nės yra tin­ka­mos sie­kiant už­megz­ti ry­šius su po­ten­cia­liais įmo­nės pro­duk­ci­jos ar pa­slau­gų pir­kė­jais, po­ten­cia­liais in­ves­tuo­to­jais ir ki­tais as­me­ni­mis, ga­lin­čiais tu­rė­ti įta­kos, ieš­kant nau­jų ar ge­ri­nant ir plė­to­jant jau esa­mus ver­slo ry­šius, jas įmo­nė pa­si­ren­ka pa­ti.
H
hamanka 214
2009-11-22 18:09 hamanka
Dėkoju už išsamią informaciją. Reklamos ir reprezentacijos sąvokas aš žinau. Tai kaip siūlote forminti reklamą, nurašant lankstinukus? Reklamos išlaidų nurašymo akte turėčiau nurodyti, kad reklaminė medžiaga išdalinta esamiems klientams? Bet jeigu esamiems ir konkretiems - tai jau reprezentacija. Aš tiesiog klausiau, kaip jūs įforminate tai, kad būtų galima sąnaudas priskirti reklamai. Mes didmenininkai, ne mažmenininkai. Jei būtų mažmena, būčiau nurašiusi į reklamą (lankstinukai išdalinti pirkėjams reklaminės akcijos metu). O gal galima pagal gautą sąskaitą faktūrą už reklaminę medžiagą iš karto dėti į reklamos sąnaudas?
P
Panaikinta 4554
2009-11-22 18:21 Panaikinta 2011-09-11 06-30

hamanka rašė: O gal galima pagal gautą sąskaitą faktūrą už reklaminę medžiagą iš karto dėti į reklamos sąnaudas?


Žinoma, kad galima. Taip ir darykite, juk nesandėliuojate bukletų.
H
hamanka 214
2009-11-22 18:55 hamanka 2011-09-11 06-30

Regvita rašė:

hamanka rašė: O gal galima pagal gautą sąskaitą faktūrą už reklaminę medžiagą iš karto dėti į reklamos sąnaudas?


Žinoma, kad galima. Taip ir darykite, juk nesandėliuojate bukletų.


Ačiū, Regvita
smile
R
Ritacka 961
2009-12-01 14:56 Ritacka
Sveiki, noriu, kad kas pritartų. Gauta sąskaita už reklaminį skelbimą apskrities laikraštukui, kuris išeina 5-dieniais ar 6-dieniais. Viso 4 kartus skelbs info. Tai čia bus reklamos sąnaudos 100%. Ar dėti į kaip anksčiau buvo 291 ateinančių laikotarpių sąnaudas?
L
laura9 10602
2009-12-01 14:57 laura9 2011-09-11 06-31

Ritacka rašė: Sveiki, noriu, kad kas pritartų. Gauta sąskaita už reklaminį skelbimą apskrities laikraštukui, kuris išeina 5-dieniais ar 6-dieniais. Viso 4 kartus skelbs info. Tai čia bus reklamos sąnaudos 100%. Ar dėti į kaip anksčiau buvo 291 ateinančių laikotarpių sąnaudas?

Jeigu tie skelbimai išeis 2009 m., tai reklamos sąnaudos.
R
Ritacka 961
2009-12-01 15:02 Ritacka
Taip visi 2009 metais. Otai tada būtų 6102 ar kokia 6118x?
R
Ritacka 961
2009-12-01 15:05 Ritacka
O kas patartų ką daryti tokiu atveju...
Chebrikė susikūrė internetinę svetainę apie savo teikiamas paslaugas. Susimokėjo kažkada kažkam. Dabar įkūrė UAB ir naudoja tą pačią svetainę, tik įrašė įmonės duomenis. Paskui sumanė per Google AdWards'ą užsakyti reklamą nuo paspaudimų skaičiaus ant tam tikrų žodžių derinių. Sumokėjo internetu per debetinę kortelę, nes kitaip daryti pavedimo tas google'as neleidžia. Sutarties kaippo tokios nėra, tik angliškas tekstas kelių psl. su taisyklėmis. Pavadinkime tai sutartimi. Sąskaitos faktūros dar negavau, gal dar gausiu iki 10 d. (tikiuosi smile ) Kas tas yr - reklama? Kaip ir kur ją talpinti, jei ta suma kuri pervesta, mažėja priklausomai nuo paspaudimų skaičiaus....
Gal kas turėjote tokį atvejį? Žinau, kad įmonės irgi taip skelbiasi... smile
L
laura9 10602
2009-12-01 15:07 laura9 2011-09-11 06-31

Ritacka rašė: Taip visi 2009 metais. Otai tada būtų 6102 ar kokia 6118x?

6102
R
Ritacka 961
2009-12-01 15:17 Ritacka 2011-09-11 06-31

laura9 rašė:

Ritacka rašė: Taip visi 2009 metais. Otai tada būtų 6102 ar kokia 6118x?

6102



Ačiū Laurute. smile

P.S. visu 100%?
R
Ritacka 961
2009-12-01 16:58 Ritacka 2011-09-11 06-31

Ritacka rašė: O kas patartų ką daryti tokiu atveju...
Chebrikė susikūrė internetinę svetainę apie savo teikiamas paslaugas. Susimokėjo kažkada kažkam. Dabar įkūrė UAB ir naudoja tą pačią svetainę, tik įrašė įmonės duomenis. Paskui sumanė per Google AdWards'ą užsakyti reklamą nuo paspaudimų skaičiaus ant tam tikrų žodžių derinių. Sumokėjo internetu per debetinę kortelę, nes kitaip daryti pavedimo tas google'as neleidžia. Sutarties kaippo tokios nėra, tik angliškas tekstas kelių psl. su taisyklėmis. Pavadinkime tai sutartimi. Sąskaitos faktūros dar negavau, gal dar gausiu iki 10 d. (tikiuosi smile ) Kas tas yr - reklama? Kaip ir kur ją talpinti, jei ta suma kuri pervesta, mažėja priklausomai nuo paspaudimų skaičiaus....
Gal kas turėjote tokį atvejį? Žinau, kad įmonės irgi taip skelbiasi... smile



smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui