Buhalterines paslaugas teikiancios imones. Kokia Jusu nuomone apie jas?

V
vile68 195
2006-06-12 16:01 vile68 2011-09-11 04-59

loretas rašė:
Klesti todėl, labai atsiprašau visų verslininkų ir direktorių, kad kai kurie firmų direktoriai neturi net žalio supratimo apie buhalteriją. Va sumoka firmai kokius 400 Lt ir jam ramu, nes apskaitą tvarko įmonė, o buhalteris nežino ko nori ir dar jam to ir to trūksta, o dar parašų kokių ten nori. Arba ima pinigus iš kasos ir deda kur širdis geidžia, o buhalteriui vis pateisinamųjų dokumentų reikia. Nebankrutuos tikrai apskaitą tvarkančios firmos. Tik va mąstau, kodėl tie direktoriai, kurie mąsto ir iš kurių buhalteriai nebėga, nesamdo tų firmų? Atsakymą turiu, bet čia jau diskusija be galo ir be krašto.

Juk reikia tokiem kaip FNTT iš kažko duoną valgyti smile
2006-06-12 16:10 Irinabuckis 2011-09-11 04-59

Kelias rašė: Geros tois imones, tik brangininkes...
As kalbu konkreciai apie UAB "ACL"

Kom šita įmonė gera? Dirbau aš ten - alga oficiali min. kita suma juodais, darbų- kalnas.
Konkrečiau: mano buvo 15 įmonių, iš jų 14- PVM mokėtojų, įmonės - nuo grožio paslaugų iki statybų, prekybos. Alga priklauso nuo paslaugos sumos pagal sutartį, sutartį pasirašo direktorė. Kada matai, kad klientas turi mokėti daugaiu, nes įmonės apyvartą didėja,dokumentų kiekis didėja, bet direktorė atsisako didinti moksečio už paslaugas, nes viena klientė ją kerpa, kita - šampūną ar kremą atneša, statybos įmonės - gal namą reikės statyti... bet man nuo to ..... Dirbau po 10-12 val., be švenčių...... Dar vienas epizodas- uždarė filialą Kaune ir "išmetė" nesčią moterį iš darbo, "juodų" pinigų ji negavo, kaip ir aš, ir kitos, nes kai pasakai. kad išeini, tai į tave žiuri kaip į "priešą Nr.1".....
Girele Girele 9676
2006-06-12 16:38 Girele 2011-09-11 04-59

Tiesi rašė: Teisybė. Jei sąžiningai dalyvauji versle. Bet... Juk galima laikytis ir kitokios pozicijos - dabar prisiplėšiu, o vėliau jūs visi pasiuskit. Svarbu sudaryt sutartis, o kas dirbs (ar nedirbs), vėliau ir matysim smile

Na, šiais laikais nesąžinigas biznis buhalterijoje laaaabai rizikingas dalykas. Gal geriau žvirblis saujoje (arba du, na trys smile ), nei briedis girioj...
2006-06-12 16:47 Irinabuckis
Manau, kad visų pinigų neuždirbsi, o dirbti tik tam, kad dirbti - nesamonė!
Dabar dirbu paslaugų įmonėje, bet tvarkau 2 įmonių apskaitą, o alga 50% didesnė nei ACL. Gal jaunos buhalterės ieško praktikos - tai ten gaus jos LABAi daug, bet tokių tempu dirbti gali nekiekviena (buvo tokių, kad išdirbo tik 3 dienas).
D
dadinda 2741
2006-06-12 16:54 dadinda 2011-09-11 04-59

Irinabuckis rašė: Manau, kad visų pinigų neuždirbsi, o dirbti tik tam, kad dirbti - nesamonė!
Dabar dirbu paslaugų įmonėje, bet tvarkau 2 įmonių apskaitą, o alga 50% didesnė nei ACL. Gal jaunos buhalterės ieško praktikos - tai ten gaus jos LABAi daug, bet tokių tempu dirbti gali nekiekviena (buvo tokių, kad išdirbo tik 3 dienas).

"Visų pinigų neuždirbsi.Bet pragert gali"(Liaudies išmintis) smile
2006-06-12 17:01 Irinabuckis
Gerai būtu!
J
Jotjot 850
2006-06-12 17:36 Jotjot
Manau, kad perspektyva šiame dvidešimtmetyje pieš perspektyvą visgi buhalterinių paslaugų įmonėms, kadangi:

1. Sparčiai keičiasi visuomenės kompiuterinis raštingumas. Ateinanti nauja išsilavinusių vadybininkų karta supranta kas yra ūkinės operacijos. Visi dirbs kompiuteriais. Savo atliekamas operacijas fiksuos verslo apskaitos sistemose, kurios bus integruotos ir su bankais ir su mokesčių struktūromis bei kitais išoriniais vartotojais. Todėl sumanesnės buhalterinių paslaugų įmonės savo sistemas integruos į įmonių sistemas arba tiesiog suteiks verslininkams priėjimą prie savų. Internetas, serveriai ir programinė įranga - tai dabartis (jau dabar prekyba vertybiniais popieriais vyksta virtualioje erdvėje per tarpininkus be fizinio kontakto) ir ateitis (visiškas verslo valdymas per terminalus prižiūrint finansiniam tarpininkui). Šiuolaikiniam verslininkui fizinis kontaktas su buhalteriu, kuris operacijas fiksuoja gretimame kabinete, nėra būtinas. Tai labiau savimi nepasitikinčio, ekonominio išsilavinimo stokojančio vadovo privilegija. Tokia deja dabartis. Ji kinta.

2. Informacinės technologijos kreipia buhalterinių įrašų fiksavimą kita linkme. Pvz.: pinigų pervedimą internetu gali atlikti ir neturintis buhalterinio išsilavinimo. Jei jau mokame pinigus pervesti naujų technologijų pagalba, tai išmoksime ir nupirkti ar parduoti prekes gaudami elektronines sąskaitas faktūras arba ir tokias, ir popierines. Kol nepasirodys, kad popierius per brangu. Asmeniškai dirbu su verslo valdymo sistema, kuri ūkines operacijas leidžia fiksuoti ir neturint žinių apie dvejybinį įrašą. Pardavėjas išrašant sąskaitą, net nežino kas vyksta su buhalterinėm sąskaitom, kas jos tokios. Kiekvienas iš mūsų dirbdamas įmonėje fiksuos tik savo operacijas ir todėl VIENAS BUHALTERIS SUVEDINĖTOJAS kaip toks bus nereikalingas. Nes tai neefektyvu. Bankai tai suprato ir visus mus besinaudojančius INRENETBANKAIS pavertė nemokamais operatoriais.

3. Buhalterinės įmonės tokioje perspektyvoje galės akumuliuoti protus (juristus, ekonomistus, kitus -istus, kurie šiuolaikiškam vadovui reikalingi patarti priimant sprendimus (o ne ūkinių operacijų fiksavimui), duomenų analizei, operatorių konsultavimui ir pan. Manau, tokios įmonės bus jau, šiandienine prasme, nebe grynai buhalterinės, o verslo valdymo "bankai".

Žinoma, tai galima pasiekti ir šiandien. Vienas mažas BET...
Baikim vadinti eilinius pardavėjus vadybininkais (manager), buhalterius (book keeper) finansininkais kaip mėgsta mūsų šiuolaikiniai vadovai (director), t.y. tie patys vadybininkai...
B
Brenda 262
2006-06-12 17:41 Brenda
kur čia taip bus ? NEW WASIUKI ??? smile
2006-06-12 17:59 Irinabuckis
Jotjot, suprantu norą viską kompiuterizuoti, bet vienas BET - nors pardavimą įveda pardavėjas, gal ir prekes pajamuos vadybininkas, bet bus tokių situacijų, kad tid techninių žinių (t.y. suvesti į kompą) bus maža..... Gal paradėja ir suveda tavo pardavimą, išrašo sąskaitą, bet per kokias sąskaitas tą operaciją praleisti nurodai Tu (aprašai schemas, formas ir t.t.). Kai perki programą visada ieškai tokios, kad kuo mažiau pačiai dirbti (kad daugiau dirbtu kompas), bet kompas tai nežino, ko Tau reikia, t.y. prie kompo visvie sėdi buhalteris (SoDra, PVM, kelių mokestis, pelno mokestis, socialinis mokestis, nekilnojamojo turto, taršos, pakuotės, skolų suderinimo aktai, darbo užmokestis, tabeliai). Tam kad kompas VISKĄ paruoštu - ..........NEREALU!
Girele Girele 9676
2006-06-12 22:05 Girele
Na, pripažinkime, jotjot teisus, bent jau iš dalies. Taip - ne visos įmonės bus kompiuterizuotos ir galinčios tvarkyti apskaitą tokiu principu - visada liks vadinamasis smulkusis verslas, kuris negalės investuoti didelių pingų į verslo valdymo sistemas, ten ir toliau pagrindinis darbas bus - pirminių dokumentų suvedimas (tarkim dešimties pirkimo sąsskitų ir penkių pardavimo) smile
Bet - jau ir dabar yra nemažai įmonių, kurios praktiškai yra įgyvendinę tai, apie ką rašė jotjot, ir tai - ne novyje ventuki smile
Žinau pas mus vieną apskaitos tvarkymo įmonę (gana didelę), kur dalis klientų įmonių (iš įvairių Lietuvos miestų, netgi iš Vilnaius) pirminius dokumentus susivedinėja pačios, jungiasi per terminalus ir perduoda informaciją, buhalterinės įmonės darbuotojai tik formuoja ataskaitas, deklaracijas, balansus... Deklaracijos elektroninės, ataskaitos vėlgi per terminalą persiduoda atgal klientui, klientas atsispausdina pats (jei nori), arba ataskaitų paketą popieriuje suformuoja buhalterinė įmonė... Sistema veikia, ir kuo toliau - tuo daugiau bus tokių atvejų...
Girele Girele 9676
2006-06-12 22:19 Girele 2011-09-11 04-59

Irinabuckis rašė: Tam kad kompas VISKĄ paruoštu - ..........NEREALU!

Na, nelabai susikalbėjote...
Niekas nesako, kad VISKĄ ruoš kompas, paprasčiausiai pirminius dokumentus suvedinės vadybininkai, pardavėjai, sandėlininkai, o buhalteris (arba buhfirma) tik duos nurodymus, suformuos šablonus, spręs problemas ir teiks ataskaitas kam reikia....
Viena mūsų miesto įmonių veikia analogiškai - pirkimus suveda tiekimo sadėlininkas, pardavimus - realizacijos sandėlininkas, gamybos apskaitos duomenis (pagamintos produkcijos kiekius, nebaigtą gamybą) suveda meistrai, kelionės lapus pildo vairuotojai, avansines - atskaitingi asmenys (netgi direktorius pildo pats), darbo laiko apskaitos žiniaraščius taip pat užpildo meistrai ar padalinių vadovai.... Taip iš senovinės aštuonių žmonių buhalterijos liko tik du buhalteriai, kurie tikrai nesiplėšo, dirba kaip "balti" žmonės su apskaitos programa... Štai jums ir kompiuterizacija. Jei buhalterija būtų ne įmonės teritorijoje, o kitame miesto gale pas RIMTĄ apskaitos įmonę - nelabai kas ir pastebėtų...
S
svaigalas 929
2006-06-12 22:28 svaigalas
o tai ką ta apskaitos įmonė daro?
PVM dekl
GPM dekl

ir balansą smile
L
Loreta13 30842
2006-06-12 22:31 Loreta13 2011-09-11 04-59

svaigalas rašė: o tai ką ta apskaitos įmonė daro?
PVM dekl
GPM dekl

ir balansą smile

O apskaitos neveda smile
Tai iš kur balansas smile
Tiesi Tiesi 4035
2006-06-13 09:48 Tiesi 2011-09-11 04-59
Kokią apskaitą turėtų vesti? smile Juk visus pirminius dokus jau turi gatavai suvestus į programą. Tavo reikalas patikrint ir suvest uodegas.


Loreta13 rašė:

svaigalas rašė: o tai ką ta apskaitos įmonė daro?
PVM dekl
GPM dekl

ir balansą smile

O apskaitos neveda smile
Tai iš kur balansas smile
J
Jotjot 850
2006-06-13 09:58 Jotjot 2011-09-11 04-59

Girele rašė: ...Žinau pas mus vieną apskaitos tvarkymo įmonę (gana didelę), kur dalis klientų įmonių (iš įvairių Lietuvos miestų, netgi iš Vilnaius) pirminius dokumentus susivedinėja pačios, jungiasi per terminalus ir perduoda informaciją, buhalterinės įmonės darbuotojai tik formuoja ataskaitas, deklaracijas, balansus...


Domiuosi šia tema. Kokia tai įmonė? Kokią verslo valdymo sistemą naudoja? Su kokiom problemom susiduria klijentai ir įmonė. Ar galima plačiau?
Dalia29 Dalia29 12616
2006-06-13 21:24 Dalia29
Negaliu besąlygiškai sutikt su jotjot. Taip, kas liečia pirminį informacijos apdorojimą, duomenų suvedinėtojų poreikis įmonėms sumažės, tą (pirkimus-pardavimus ir pan.) gali puikiai padaryti elementarūs pardavėjai (tą daugelyje įmonių ir daro). Bet tolesniam finansiniam įmonės valdymui finansininkai oj kaip reikalingi, ir ne kažkur, o čia pat įmonėje. Kiekvienas , verdantis "iš vidaus", tikrai geriau gali valdyti situaciją nei kažkas iš šono. Be to yra elementarus dalykas- konfidencialumas (tiesa, finansinės ataskaitos dabar kaip ir viešos, bet visi žinom, kad yra pilna niuansų).
Žinau viena gana garsią Lietuvoje įmonę, kuri neturi savo buhalterijos kaipo tokios, viską perdavus audito kompanijai. Rezultatas- toje kompanijoje yra padalinys , vedantis apskaitą tik tai įmonei, praktiškai tos įmonės buhalterija. Ar tai pigiau? Labai abejoju... Ar labai patikimiau? Gal... Atsakomybė perkelta audito kompanijai.
Dalia29 Dalia29 12616
2006-06-13 21:26 Dalia29
Ir dar. Man kaip tik visada atrodė, kad labiausiai apsimoka perduoti apskaitos tvarkymą tuo užsiimančiai įmonei tiems, kas turi nedideles įmones.
Girele Girele 9676
2006-06-13 22:20 Girele 2011-09-11 04-59

Jotjot rašė:
Domiuosi šia tema. Kokia tai įmonė? Kokią verslo valdymo sistemą naudoja? Su kokiom problemom susiduria klijentai ir įmonė. Ar galima plačiau?

Tos įmonės rekomenduoti negalėčiau (taxe reklama draužiama smile ), o apie problemas - nežinau, nes nesu toks jų klientas (greičiau potencialus konkurentas), siųlyčiau pasidomėti įmonėse, kurios reklamuojasi Lietuvos mąstu - apie apskaitos sistemas tikrai papasakos, o jei protingai pateiksite klausimus - paaiškės ir problemos smile
K
krum 833
2006-06-14 12:13 krum
Ar teisybe, kad apskaitos ir ypac audito firmose masiskai mokama konvertuojama {konvert(rus.)-vokas} valiuta?
Kitaip tariant minimumas + tipo bonusas.
Z
Zydrius 495
2006-06-14 12:24 Zydrius 2011-09-11 04-59

krum rašė: Ar teisybe, kad apskaitos ir ypac audito firmose masiskai mokama konvertuojama {konvert(rus.)-vokas} valiuta?
Kitaip tariant minimumas + tipo bonusas.


Per N firmų nežinau nė vieno atvejo.... smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui