Mes irgi gavome iš kažkokio draudimo panašų raginimą. O gal galima apmokėti darbuotojo gydymo (pvz., dantų remonto ar masažo) paslaugas ne per draudimą, o tiesiogiai? Kaip tai apsimokestins?
Dabar nerandu tikslios info.
Tax.lt narys anonimas

- Tax.lt narys nuo
- 2003-07-14
- anonimas
- forume parašė 169 žinučių
anonimas naujausios žinutės:
Rainis rašė:
Aš skaitau, kaip tas Šemeta, t.y., paraidžiui, žiūriu kalendorių, matau, kad dabar 2011 m., praeiti buvo 2010, todėl man nereikia teikti ir tegu pabando į mane mesti akmenį kokia neraštinga muitininkė

Hmm. Norėčiau paklausti ar čia tik pas mus beraštės sėdi muitinėje ir "praeitais kalendoriniais metais" supranta kaip "einamaisiais kalendoriniais metais" ar ir visiem kitiem tas pats ir liepia pildyti intrastatą pasiekus ribą jau einamaisiais metais?
Čia www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=384989&p_query=&p_tr2= man rodos aiškiai parašyta, kiekvienai muitininkei turėtų būti aišku
Čia www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=384989&p_query=&p_tr2= man rodos aiškiai parašyta, kiekvienai muitininkei turėtų būti aišku

florencija5 rašė:
Vistiek nesupratau. Valdžiai reikia matyti pinigų srautus (ne skolas, ne pajamas, ne sąnaudas) pagal objektus. Tarkime, gavome pirk. faktūrą keliem skirtingiem objektam, tai būtų maždaug taip kredito pusėje:
K skolos sąskaita, ST1 3000 LTL
K skolos sąskaita, ST2 7000 LTL
čia ST1 ir ST2 yra skirtingi statybos objektai, tačiau "skolos sąskaita" yra ta pati. T.y., ar galima vedant pirkimo ar pardavimo faktūrą paskirstyti skolą tarp objektų, kad paskui konkrečiam objektui tą skolą padengti? Tarkime vienoj pirkimo faktūroj yra keli objektai ir valdžia nori padengti skolą tik vienam objektui.
Ataskaita turėtų atrodyti maždaug taip:
"objektas" "gauta" "sumokėta" "rezultatas"
ST1 10000 LTL 5000 LTL 5000 LTL
ST2 ...........
florencija5 rašė:
O ta Maxi gali parodyti už kokį statybos pinigai įplaukė ar buvo išmokėti jei viena faktūra (tarkim už nuomojamą įrangą) yra keliems statybos objektams ("pinigų srautai" pagal objektus)?
Kiek pamenu, skambinome MICui, sakė, kad galima ir vienkartinius bilietus (gal kitiems kitką gali sakyti). Tuo labiau,kad mėnesinių bilietų tuo maršrutu nėra.
Įmonė sugalvojo kompensuoti keliones į darbą. Yra daug autobuso bilietų net už praėjusius metus. Ar reikia visus iki vieno tuos bilietus surašyti į avansinę apyskaitą, nurodant numerius (kuris tas numeris tikrasis)? O gal pakanka parašyti kad, pvz., per mėnesį turim n bilietų, už sumą X iš tos sumos PVM -P Lt., o tuos bilietus prisegti prie tos avansinės apyskaitos?
Ar galima pertvarkyti IĮ į UAB ir iškart stabdyti jos veiklą, kad nereiktų mokėti mokesčių (t.y., kad joje niekas nedirbtų). Ar visgi reikia įdarbinti vieną pilietį - akcininką, tarkim po 1 val/mėn direktoriumi ir 1 val/mėn - buhalteriu.

Ar ta įmonės valdymo programa turi skirtis nuo verslo valdymo sistemos (ERP) ar tai tas pats?
Ką turite omenyje? wikipedia va kokį sąrašą verslo programų turi en.wikipedia.org/wiki/Category:Business_software
Ką turite omenyje? wikipedia va kokį sąrašą verslo programų turi en.wikipedia.org/wiki/Category:Business_software
Virvele rašė:
manyčiau, kad verta uždaryti. Išvis aš neįkertu kodėl valdžia įjungė nelegalių pajamų skatinimo programą, nes tiems, kurie turi IĮ, kurios pajamos <800 Lt per mėn. neapsimoka tų pajamų uždirbti legaliai. Niekas neklausėt Kubiliaus ar Kreivio, kodėl jie taip sumąstė, ar čia koks ėjimas žirgu, kuris ne kiekvienam arkliui aiškus?

1. IĮ turi sandėlyje užsilikusių prekių ir atsarginių elektronikos dalių, kurias dabar sunkiai įmanoma parduoti, nes seniai tokia technika (mob. telefonai) negaminama. Ar galima visas tas prekes (atsargas) nurašyti, kad savininkui nereiktų jų įsigyti (jos netaptų savininko pajamomis, nuo kurių dar reiks mokėti mokesčius) likviduojant įmonę?
2. Prieš 7m. buvo pavogta įranga (prekės), yra pranešimas iš policijos, kad byla nutraukta. Prekės šiuo metu būtų irgi morališkai pasenusios (į jokį šiuolaikinį kompiuterį nebūtų įmanoma tų plokščių įstatyti) Ar tas prekes irgi galima nurašyti į sąnaudas prieš likviduojant įmonę?
2. Prieš 7m. buvo pavogta įranga (prekės), yra pranešimas iš policijos, kad byla nutraukta. Prekės šiuo metu būtų irgi morališkai pasenusios (į jokį šiuolaikinį kompiuterį nebūtų įmanoma tų plokščių įstatyti) Ar tas prekes irgi galima nurašyti į sąnaudas prieš likviduojant įmonę?
Neparašiau, kad ten toje įmonėje, kur KIO vartojami be avansinės apyskaitos, - tik vienas žmogus - IĮ savininkas.
Toks klausimas iškilo:
Ar galima nespausdinti tų avansinės apyskaitos lapų, o tiesiog išrašyti KIO atskaitingam asmeniui, kuris apmokėjo faktūrą?
Dabar yra taip suvesta, kad nurodyta, kad pirkimo faktūros apmokėtos per kasą, per atskaitingų sąskaitą pinigai nepravažiuoja. Avansinės apyskaitos lapų nerasta, tačiau išmokama iš kasos su KIO tame KIO nurodant, kad už tokią tai faktūrą.
Ar taip galima daryti?
Ar galima nespausdinti tų avansinės apyskaitos lapų, o tiesiog išrašyti KIO atskaitingam asmeniui, kuris apmokėjo faktūrą?
Dabar yra taip suvesta, kad nurodyta, kad pirkimo faktūros apmokėtos per kasą, per atskaitingų sąskaitą pinigai nepravažiuoja. Avansinės apyskaitos lapų nerasta, tačiau išmokama iš kasos su KIO tame KIO nurodant, kad už tokią tai faktūrą.
Ar taip galima daryti?
Du variantai:
1. Reikia saugoti ataskaitą į failą ir atidaryti su exceliu wizarde pasirenkant teisingus datos ir skaičių formatus.
2. Nusistatyti programoje ir kompe vienodus datos ir skaičių formatus.
1. Reikia saugoti ataskaitą į failą ir atidaryti su exceliu wizarde pasirenkant teisingus datos ir skaičių formatus.
2. Nusistatyti programoje ir kompe vienodus datos ir skaičių formatus.
Elyte rašė:
WinDjView geriausiai rodo, bent jau man.
Turiu paprastojo vekselio pavyzdį, kuriame parašyta
[quote:849ba39efe]Šis Vekselis turi būti apmokėtas iki jame nurodytos dienos į aukščiau nurodytą sąskaitą, net ir negavus atskiro Kreditoriaus pranešimo apie mokėjimo termino pagal šį Vekselį suėjimą[/quote]
Ar galima tokią sąlygą įrašyti į vekselį? Lyg tai privaloma priminti skolininkui apie apmokėjimo terminą paskutinėmis to termino galiojimo dienomis.
[quote:849ba39efe]Šis Vekselis turi būti apmokėtas iki jame nurodytos dienos į aukščiau nurodytą sąskaitą, net ir negavus atskiro Kreditoriaus pranešimo apie mokėjimo termino pagal šį Vekselį suėjimą[/quote]
Ar galima tokią sąlygą įrašyti į vekselį? Lyg tai privaloma priminti skolininkui apie apmokėjimo terminą paskutinėmis to termino galiojimo dienomis.
Iš tikrųjų nėra jokių problemų pasirašyti PDF failą saugiu elektroniniu parašu, kurį galima pasidaryti nemokamai (priešingai tam ką sako ponas visažinis). Tai ką išduoda už pinigus registrų centras ar kokia ten kita įmonė, tai yra kvalifikuotas elektroninis parašas ("aukštesnis" lygis už saugų elektroninį parašą). Parašą gali susigeneruoti bet kas, taip pat yra ir nemokamų priemonių pasirašyti PDF failus. Mano kuklia nuomone pakaktų susitarti su pirkėjais dėl parašų galiojimo ir tiek. Tačiau visa esmė tame, kas įrodys, kad kita pusė gavo faktūrą? Todėl, mano nuomone, nepriklausomas tarpininkas galėtų būti tuo kas patvirtina, kad pirkėjas faktūrą tikrai gavo. Arba galima pasidaryti patiems tokią sistemą ir priversti pirkėjus reguliariai tikrinti ar jiems yra išrašyta naujų faktūrų. Tik tokiu atveju turbūt negalima griežtai sakyti, kad pardavėjas negalėtų manipuliuoti tokia sistema.
Beje, elektroniniu parašu pasirašytos faktūros turi būti saugomos elektroniniame pavidale, jų nereikia spausdinti, bet jei norite, galima.
Beje, elektroniniu parašu pasirašytos faktūros turi būti saugomos elektroniniame pavidale, jų nereikia spausdinti, bet jei norite, galima.
Pildymo taisyklėse parašyta:
[quote:b3f70a812e]33.10. FR0671P formos 10 laukelyje ,,Apmokestinamoji prekių (paslaugų) vertė, nurodyta PVM sąskaitoje faktūroje“ – PVM sąskaitoje faktūroje nurodyta gautų prekių arba paslaugų apmokestinamoji vertė (be PVM);[/quote]
Kiek supratau, daug kas pildo įvesdami sumą be PVM, o ne apmokestinamąją vertę į 10 langelį. Apmokestinamoji vertė<>suma be PVM jei faktūroje yra PVM neapmokestinamų eilučių, pvz., pašto paslaugos. O kaip yra praktikoje? Ką sako VMI? skambinau aš, supratau, kad reikia vesti sumą be PVM, kas prieštarautų šitoms taisyklėms. Kitas skambino, tai jam sakė, kad reikia kaip taisyklėse parašyta.
[quote:b3f70a812e]33.10. FR0671P formos 10 laukelyje ,,Apmokestinamoji prekių (paslaugų) vertė, nurodyta PVM sąskaitoje faktūroje“ – PVM sąskaitoje faktūroje nurodyta gautų prekių arba paslaugų apmokestinamoji vertė (be PVM);[/quote]
Kiek supratau, daug kas pildo įvesdami sumą be PVM, o ne apmokestinamąją vertę į 10 langelį. Apmokestinamoji vertė<>suma be PVM jei faktūroje yra PVM neapmokestinamų eilučių, pvz., pašto paslaugos. O kaip yra praktikoje? Ką sako VMI? skambinau aš, supratau, kad reikia vesti sumą be PVM, kas prieštarautų šitoms taisyklėms. Kitas skambino, tai jam sakė, kad reikia kaip taisyklėse parašyta.

dianele222 rašė:
Kai kuriose programose skolos tiekėjui registravimas nėra susijęs su pajamavimu į sandėlį- registruojamos 2 operacijos: prekių pajamavimas ir pirkimo faktūra. galbūt pas jus irgi taip gali būti.
anonimas rašė:
Vovere sako, kad 19 darbo dienų, bet darbuotojas atėjo į darbą 26d, nes prasitęsė 1 d. dėl Žolinių. 25 d., kuria buvo kompensuotos Žolinės, yra darbo diena ir www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=317330
sako:
[quote:0d40ee1509]
7. Darbo užmokestis už kasmetines atostogas apskaičiuojamas taip: vidutinio vienos darbo dienos (valandos) užmokesčio, nustatyto pagal šį Aprašą, dydis dauginamas iš darbo dienų (valandų) skaičiaus darbuotojui suteiktų atostogų (pagal darbuotojo arba įmonės darbo (pamainos) grafiką) laikotarpiu. Esant suminei darbo laiko apskaitai, taikomas 5 dienų darbo savaitės grafikas (jeigu nenustatyta trumpesnė darbo savaitė).
[/quote]
viena ginčo šalis sako, kad 2008-08-25 buvo darbo diena ir todėl reikia mokėti atostoginius ir už šią dieną

Kažko nesuprantu, susiginčijom:
darbuotojas parašė prašymą atostogauti 28d.kiek jam ir priklauso: nuo 2008-07-28 iki 2008-08-24 imtinai.
Kadangi buvo rugpjūčio 15d. buvo Žolinės, tai į darbą atėjo 2008-08-26 vietoj 2008-08-25.
Atostoginiai paskaičiuoti už 19 darbo dienų (20 dienų - 1d.( žolinės)). Ar įmonė yra skoloj darbuotojui atostoginius už 1 dieną?
darbuotojas parašė prašymą atostogauti 28d.kiek jam ir priklauso: nuo 2008-07-28 iki 2008-08-24 imtinai.
Kadangi buvo rugpjūčio 15d. buvo Žolinės, tai į darbą atėjo 2008-08-26 vietoj 2008-08-25.
Atostoginiai paskaičiuoti už 19 darbo dienų (20 dienų - 1d.( žolinės)). Ar įmonė yra skoloj darbuotojui atostoginius už 1 dieną?
HansaWorld tiek vartotojo sąsaja (interfeisas), tiek ataskaitos gali būti keliom kalbom.
reikia nepamiršti, kad įvedinėjant prekių gavimus atgaline data, jei prekės jau judėjo, galima gauti neteisingą FIFO nurašant

2007-04-11 22:48
Programinė įranga »
Kokia apskaitos pr. ir CRM patartume diegti iki 50 kompiuterizuotu darbo vietu »
#389374
O į brangesnius sprendimus kaip HansaWorld, Scala, navision nežiūrėjot?
Violeta151 rašė:
2 variantai, ne taip žiūrite ataskaitą arba nėra teisingai nustatytas savikainos skaičiavimas. Sakyčiau, reiktų kreiptis į konsultantus jei konfigūracija yra neteisinga, dabar savikainos skaičiavime daug naujo.
Jei faktura susijusi su sandeliu tai OK negalima nuimti
hansa.hlp niekad ir nebuvo. Yra vadoveliai PDF failuose, juos galima atsisiusti is www.hansaworld.com
Aš jau buvau parašęs anksčiau, kad jums reikia įsivesti avansus (mokėjimus) kaip visada, tada viskas bus tvarkoj. Nesuprantu kokia čia problema įsivesti sumokėtus avansus.
kryste rašė:
prasykit pas tuos, kas jums pardave Hansa. Pas mane yra 1999 m. lietuviski vadoveliai.
Nezinau kaip galima nerasti. Pirma knyga, psl. 121. Skyrius "Pirkimu knygos pradiniai balansai"
.

Diskusijos
-
GPM išskaičiavimas ir NPD taikymas
apie 8 valandų |
failai: 37 |
Tininga » 5010
-
Buhalterinė programa "Centas"
apie 9 valandų |
failai: 230 |
Voss » 23335
-
Kaip reikėtų traukti MTEP išlaidas ir ES paramą į pelno-nuostolio ataskaitą?
apie 10 valandų |
failai: 0 |
dainstan » 1
-
Transporto įmonių apskaita
apie 15 valandų |
failai: 14 |
blackgate » 1474
-
kaip įforminti darbuotojų nuoma
apie 15 valandų |
failai: 1 |
ol7 » 92
-
prastovu iforminimas ir apmokejimas
apie 16 valandų |
failai: 15 |
Tabeliss » 1397
-
Atleidimas iš darbo (teisingas dokumentų iforminimas)
apie 17 valandų |
failai: 57 |
Gita1 » 5548
-
Sąskaitų korespondencija
apie 17 valandų |
failai: 52 |
Ingolita11 » 20752
-
Sąskaitų korespondencijos
apie 17 valandų |
failai: 2 |
Ingolita11 » 119
-
Pelno mokestis
apie 17 valandų |
failai: 7 |
liepa1 » 2098
-
PVM tarp ES valstybiu
apie 19 valandų |
failai: 38 |
Snaiga » 5048
-
Pajamų deklaravimas
apie 19 valandų |
failai: 0 |
leliuks » 94
-
Atostogų rezervas
apie 20 valandų |
failai: 19 |
Dorota1 » 2098
-
Ne PVM mokėtojai ir PVM
1 diena |
failai: 2 |
Vaskelaite » 455
-
Naudotų automobilių pirkimas iš ES ir PVM
1 diena |
failai: 7 |
Vaskelaite » 715
-
Viešoji įstaiga
1 diena |
failai: 30 |
Geline » 2728
-
Ilgalaikio turto nusidėvėjimas
1 diena |
failai: 3 |
danguteka » 485
-
Darbuotojo asmens byla
1 diena |
failai: 10 |
Tininga » 342
-
Susiję asmenys
1 diena |
failai: 0 |
jorja » 320
-
Metinė finansinė atskaitomybė
2 dienų |
failai: 67 |
allana » 4821
-
Dėl metinių pelno mokesčio deklaracijų PLN204, PLN204A, PLN04N, PLN204U formų
2 dienų |
failai: 11 |
ilona1201 » 5101
-
Rivilė
2 dienų |
failai: 285 |
Paula » 15201
-
Gyventoju pajamu deklaracija ir ESO delistingavimas
2 dienų |
failai: 0 |
edvarim » 1
-
Nemokama apskaitos programa
2 dienų |
failai: 1188 |
danguteka » 15875
-
Nekilnojamo turto pardavimas
2 dienų |
failai: 0 |
681202 » 104
- Tax.lt forumo taisyklės
- Paieška forume
Kas prisijungęs?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Atmintinė
Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. | 0.03 proc |
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. | 0.01 proc |
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija nuo 2021-01-01 | 198.29 EUR |
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA) nuo 2021-01-01 | 3.93 EUR ir 642 EUR |