Miglius
217
#12219 2003-06-06 16:15 Miglius
Atsiprašau, ne tą adresą nurodžiau :D Vis per tą skubėjimą...
www.archyvai.lt/struktura/aktai/i9738.htm

Dalia29
12709
#12227 2003-06-06 16:26 Dalia29
To Miglius: va šitos kaip tik ir tvarkingos smile

Loreta
28819
#21428 2003-07-29 17:42 Loreta
smile

Špyga taukuota...

astulka
1006
#22345 2003-08-04 15:13 astulka
o mes archyva darom, viskas bylas sunumeruojam, padarom detalu byloje esanciu dok sarasa, bylas sudedam i archyvines dezes, sunumeruojam jas, ir kai reik - pagal sarasa greit susirandam..be to darom taip del to, kad keiciantis vadovams- buhalteriui, direktoriui - lengva padaryt perduodamu dok sarasa ir po to nieks negali pasakyt kad to ar ano neperdaviau, jei paima ir ismeta;)
visa tai atlieka sekretore, kuri ne perdaugiausiai darbo turi..

krise
984
#22389 2003-08-04 16:10 krise
Gal kas žinote, kaip turėtų atrodyti dokumentų apyvartos schema. AČIŪ.

astulka
1006
#22393 2003-08-04 16:12 astulka
mano nuomone-siuo atveju-apyvarta - judejimas,

krise
984
#22398 2003-08-04 16:20 krise
O konkrečiau? Šiuo klausimu turbūt mano vaizduotė šlubuoja.

astulka
1006
#22442 2003-08-05 08:26 astulka
jei tai susije su archyvu - tai schema, kaip turetu buti isduodami dokumentai is achyvo, arba i ji padedami.
Na pas mus tokios nera, bet bandau gelbet tamsta logiskai mastydama:)

Sytyj
879
#144068 2005-02-08 08:35 Sytyj
Sveiki,

O kada dokumentai yra priduodami į archyvą? Ar pvz 2003 metų dokus galiu priduoti į archyvą?

Emma
2000
#144077 2005-02-08 09:01 Emma
Kokį mažiausią šriftą būtų galima naudoti spausdinant Atsargų korteles? Kažkodėl tai manau, kad nelabai kas ten jas jau nagrinės smulkiai, gali būti ir smukesnis tas šriftas. Times New Roman - 7 kaip Jums, manau visai įskaitomas. 6 jau mažokas.

O gal yra kokie nors kategoriški nurodymai dokumentų spaudinimo šrifto dydžio klausimu?

Bamba
160
#144085 2005-02-08 09:14 Bamba
Raštvedybos taisyklėse apibrėžtas 12, tik manau visada formose darom kaip kam patogu, kaip telpa ir pan.

Emma
2000
#144087 2005-02-08 09:20 Emma
Tai aš žinau, bet juk buhalterinė programa niekada nespausdina 12 šriftu. Na, bent jau aš tokios nežinau smile.
Normalūs dokumentai: įsakymai, prtokolai ir pan. taip - 12 šriftas, sutinku. Kaip suprantu minimalus taisyklėse šriftas nenurodytas smile.

Bamba
160
#144090 2005-02-08 09:31 Bamba
...aha būtent taip ir aš manau

Sytyj
879
#144096 2005-02-08 09:45 Sytyj
veiki,

O kada dokumentai yra priduodami į archyvą? Ar pvz 2003 metų dokus galiu priduoti į vietinį archyvą?

Lasyte
6
#146526 2005-02-18 16:16 Lasyte
Skubiai reikalinga sutartis dėl archyvo sutvarkymo. Gal kas nors turite...
Padėkite, mieli kolegos smile

gazina
454
#151483 2005-03-09 20:36 gazina
Sveikučiai, gal gali kas pasidalint mintim kaip pas jus yra archyvuojami dokumetai, ar vis dar toliau tęsiasi "banainių" dėžių era? Ar kas bandėt samdyt kokį archyvo darbuotoją ar patys darėt?

gazina
454
#151730 2005-03-10 16:30 gazina
Tai brangieji ko tylit? Papasakokit prašom. smile

gazina
454
#151751 2005-03-10 21:53 gazina
Nejaugi ši tema niekam neaktuali ar visi ją tiesiog veja šalin? smile

Gita1
7476
#151752 2005-03-10 22:42 Gita1 redaguota: 2011-09-11 03-39
Na man aktuali, vis įlendu pažiūrėt ar kas atsakė, nes asmeniškai aš tai viską į krūvą kraunu smile . Neturiu dėžių nuo bananų... o gaila... smile Dirbu dvejose įstaigose, kol dirbau vienoje, tai kiekvienais metais, kai jau viską sutvarkydavau, tai paimdavau segtuvą, pvz "kasa" ir Wordu atspausdindavau kas ten sudėta (visus KIO, , kiek kasos knygų lapų,kokie dokumentai pridėti ir t.t), surišdavau (taip kaip kasos knyga, tik neišimdavau iš segtuvo) ir duodavau vadovui peržvelg ir pasirašyt+AV ant lapuko(kad neišsegtų ko), kad ten viskas yra (sutartį sudarydavo tik metams, nes pagal programas dirbau, tad jei jau tektų išeit, tai bent su dokumentų perdavimu, kad problemų nebūtų smile ) ir į krūvą. O dabar kai dirbu dvejose, tai darbo ir taip per akis, tad tokiais niekais smile neužsiimu, jei kur atleis (ar reiks kam) tada ir rūpinsiuos smile

O kaip gi kiti darot smile Kur jūs smile smile

linuteku
229
#151763 2005-03-11 09:36 linuteku
Sveiki, aš tai pati tvarkau. Pirmiausia susiderinu apskrities archyve kiekvienų metų bylų nomenklatūrą ir pasitvirtinu direktoriaus parašu. O paskui tvarkau: dokumentus, kurie saugomi iki 10-15 metų tik surišu ir sudedu į atskiras vietas, kad atėjus laikui būtų lengviau jas nurašinėti sunaikinimui. O ilgo ir nuolatinio saugojimo byloms yra suderinti ir patvirtinti bylų apyrašų sąrašai. Bylas surišu į arcyvinius segtuvus ir viskas. Na, viską parašė Miglius. Jei kyla klausimų, tai pasiskambinu į apskrities archyvą ir man paaiškina.


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis