doxaxa
69
#456773 2007-11-15 14:21 doxaxa
Sveiki, gal kas patars nuo ko pradeti tvarkyti UAB buhalterija, kai imone katik issikure?

wirgina
5942
#456777 2007-11-15 14:25 wirgina redaguota: 2011-09-11 05-37

doxaxa rašė:

Sveiki, gal kas patars nuo ko pradeti tvarkyti UAB buhalterija, kai imone katik issikure?



Nuo darbo sutarties sudarymu su buhalteriu.

Mes klystame, manydami,kad Dievas stebi mus iš aukštybių. Jis mato mus iš vidaus...

Vifi
4125
#456788 2007-11-15 14:37 Vifi redaguota: 2011-09-11 05-37

wirgina rašė:

Nuo darbo sutarties sudarymu su buhalteriu.


smile smile smile

deimantekamile
10
#500487 2008-03-13 23:54 deimantekamile redaguota: 2011-09-11 05-46
Sveiki,
Na, mes irgi turime tik ką švie-iai iškeptą įmonę :)
Bandžiau sudaryti veiksmų planelį, kaip ir nuo ko. Gal kažkam prireiks, o daugiau žinantys buhalteriai patars ir papildys smile
Taigi, atitarius naują įmonę:
1. Užsakomas antspaudas.
2. Banke įstatinio kapitalo sąskaita pakeičiama į einamąją sąskaitą.
3. Pasirenkamas veiklos klasifikatorius (EVRK) ir apie jį (juos) pranešama Statistikos departamentui.
4. VMI užpildoma forma FR0751 (jei yra padaliniai ir forma FR0751a).
5. Esant galimybei (kai įmonės akcininkas jau yra kitos įmonės – PVM mokėtojos – savininkas) pateikti VMI formą FR0388 dėl įregistravimo PVM mokėtoju. Arba surinkus pardavimų apyvartą už 100 000 Lt įmonei PVM kodas suteikiamas automatiškai.
6. Sodroje gaunamas Socialinis numeris (pasiskambinus arba nuvykus).
7. Darbuotojų įdarbinimas:
Darbuotojų prašymai priimti į darbą
Prašymai dėl
Prašymai mokėti atlyginimą vieną kartą per mėnesį
Darbo sutartys
Pranešimas Sodrai forma 1-SD
Jei yra dirbančių ne pilną darbo dieną (iki 3 val 59 min) reikia pranešti Darbo inspekcijai.
Padaromos paso (ATK), Sodros knygelės kopijos, surenkamos darbuotojo galimybę dirbti patvirtinančios pažymos iš medicininės įstaigos
8. Užpildomas darbo sutarčių registravimo žurnalas.
9. Instruktuojami darbuotojai, užpildomas darbų saugos žurnalas.
10. Vykdoma įmonės veikla (pirkimai, pardavimai, paslaugos...).
11. Iki kiekvieno mėn. 15 d. VMI sumokėti gyventojų pajamų mokestį ir pateikti formą FR0572.
12. Iki kiekvieno mėnesio 14 d. Sodrai sumokėti Socialinį ir Garantinį mokesčius. Iki kiekvieno ketvirčio 14 d. Sodrai pateikti formą SAM,01.
13. Iki kiekvienų metų rugsėjo 31 d. pateikti VMI balansą, pelno nuostolių ir pinigų srautų ataskaitas. Sumokėti pelno mokestį (forma FR0471).

Rolanda
6913
#500494 2008-03-14 07:10 Rolanda
[quote="deimantekamile"]Sveiki,
Na, mes irgi turime tik ką švie-iai iškeptą įmonę :)
Bandžiau sudaryti veiksmų planelį, kaip ir nuo ko. Gal kažkam prireiks, o daugiau žinantys buhalteriai patars ir papildys smile
Taigi, atitarius naują įmonę:
[Jei yra dirbančių ne pilną darbo dieną (iki 3 val 59 min) reikia pranešti Darbo inspekcijai.
Padaromos paso (ATK), Sodros knygelės kopijos, surenkamos darbuotojo galimybę dirbti patvirtinančios pažymos iš medicininės įstaigos

O kaipgi asmens duomenų apsaugos reikalavimai? Ir visi jūsų darbuotojai kaip avinų banda neša kopijuoti savo asmens dokumentus????
Be to, apie dirbančius ne visą darbo laiką VDI pranešti jau nebereikia.

Be aukštojo išsilavinimo dar reikėtų turėti ne žemesnį kaip vidurinį žmogiškumą ir bent pradinį padorumą.

Loreta13
31055
#500498 2008-03-14 07:16 Loreta13
Kažkiek patikslinsiu:
Į garantinį fondą mokama ne Sodrai, o į VMI surenkamą sąskaitą
Finansinę atskaitomybė teikiama ir Registrui per mėnesį po akcininkų susirinkimo.
Atskaitomybės sudėtis (pilna ar sutrumpinta) priklauso nuo tam tikrų įmonės rodiklių, todėl ne visoms įmonėms yra pinigų srautų ataskaita.
Be to, gal jau šiais metais nebereiks atskaitomybės VMI, gal pakaks tik Registrui.
O VMI liks tik PLN204.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

mariog
655
#500550 2008-03-14 09:39 mariog redaguota: 2011-09-11 05-46

deimantekamile rašė:

Jei yra dirbančių ne pilną darbo dieną (iki 3 val 59 min) reikia pranešti Darbo inspekcijai.



Nebereikia.

deimantekamile
10
#500976 2008-03-14 21:49 deimantekamile
Ačiū visiems smile
Ir toliau taisykite, pildykite mano planelį

Arda
6
#500979 2008-03-14 23:34 Arda redaguota: 2011-09-11 05-46

deimantekamile rašė:

Ačiū visiems smile
Ir toliau taisykite, pildykite mano planelį



VDI raštu pranešti apie įmonės bei gi jos padalinių, jei yra, eksploatavimo pradžią prieš 10 dienų. Ir tada jau laukite mažo patikrinimo smile

sandralt
11
#509243 2008-04-07 18:19 sandralt
gal galite atsakyti kam reikia pateikti balansa iki 05-01? nieko neusprantu jau visai smile smile

Rainis
15064
#509247 2008-04-07 18:34 Rainis redaguota: 2011-09-11 05-47

sandralt rašė:

gal galite atsakyti kam reikia pateikti balansa iki 05-01? nieko neusprantu jau visai smile smile


Iki 06.01 pateikti Registrų centrui (1 mėnuo po akcininkų susirinkimo).

Aveva3054
1
#509823 2008-04-08 23:53 Aveva3054
o koks cia dar balansas jei imone tik ka pradejo veikla?

sandralt
11
#514559 2008-04-21 15:13 sandralt
o koki pateikti balansa pilna ar sutrumpinta registru centrui? ar reikia ir pelno nuostolio ataskaita ir aiskinama rasta taip pat registru centrui pateikti? jei galit atsiuskite formas kurios pateikiamos smile
labai aciu uz atsakymus smile

Rolf
17235
#514583 2008-04-21 15:32 Rolf redaguota: 2011-09-11 05-48

sandralt rašė:

o koki pateikti balansa pilna ar sutrumpinta registru centrui? ar reikia ir pelno nuostolio ataskaita ir aiskinama rasta taip pat registru centrui pateikti? jei galit atsiuskite formas kurios pateikiamos smile
labai aciu uz atsakymus smile



1-as
www.apskaitosinstitutas.lt/index.php?id=175
www.registrucentras.lt/jar/fa/



spyglys
144
#514599 2008-04-21 15:45 spyglys redaguota: 2011-09-11 05-48

deimantekamile rašė:

Ačiū visiems smile
Ir toliau taisykite, pildykite mano planelį



Užpildyti darbo pažymejimų registravimo žurnalą ir išduoti darbo pažymejimus darbuotojams (jau pirmą darbo dieną)

vertybinių popierių sąskaita, operacijų akcijomis registracijos žurnalas, akcininkų registravimo žurnalas (pastarasis tik materialioms akcijoms). V.ž. 132-4761 2004.08.26, nutarimas Nr. 1041 iš 2004.08.23.

spyglys
144
#514604 2008-04-21 15:47 spyglys redaguota: 2011-09-11 05-48
[quote="spyglys"]

deimantekamile rašė:

Ačiū visiems smile
Ir toliau taisykite, pildykite mano planelį



2. Veiklos dokumentai/įsakymai/aktai:
- apskaitos politika,
- vadovo patvirtintas įmonės sąskaitų planas,
- įsakymas dėl priskyrimo ilgalaikiam turtui (minimali įsigijimo vertė), ilgalaikio turto nusidėvėjimo/amortizacijos normų, likvidacinės vertės, ilgalaikio turto grupavimo, metodų nustatymas, ilgalaikio turto įvedimo į eksploataciją aktai, nurašymo aktai,
- įsakymas dėl įmonėje taikomų kuro normų, kuro ir eksploatacijos išlaidų nurašymo aktai, kelionės lapai,
- įsakymas patvirtinantis atskaitingų asmenų sąrašą ir atsiskaitymo su atskaitingais asmenimis tvarka su nustatytais terminais (LR vyriausybės nutarimas Nr. 179 iš 2000.02.17),
- įsakymu patvirtintas įmonės darbuotojų sąrašas, turinčių teisę surašyti ir pasirašyti apskaitos dokumentus (su šių darbuotojų parašų pavyzdžiais),
- kasininko paskyrimo įsakymas ir kasos taisyklės, materialinės atsakomybės sutartis su kasininku (LR vyriausybės nutarimas Nr. 179 iš 2000.02.17),
- atsakingo asmens už darbo laiko žiniaraščių pildymą paskyrimas,
- dėl 80-100 proc. vidutinio darbo užmokesčio ligos pašalpos mokėjimo darbuotojui už pirmas dvi ligos dienas,
- inventorizacijos, tarpusavio atsiskaitymo aktai, suderinimo aktai,
- reprezentacinių išlaidų nurašymo aktai (PMĮ 22 str.),
- komandiruotės išlaidų normų nustatymas.

Megane
40
#623380 2009-02-21 12:09 Megane
Mūsų įmonės akcininkas nori įkurti filialus kituose miestuose, buhalterija bus viena mūsų mieste. Sakykit kaip tokiu atveju reiks tvarkyti apskaitą, gal kas turite tokius atvejus.

amonda
63
#623387 2009-02-21 12:33 amonda redaguota: 2011-09-11 06-10

Megane rašė:

Mūsų įmonės akcininkas nori įkurti filialus kituose miestuose, buhalterija bus viena mūsų mieste. Sakykit kaip tokiu atveju reiks tvarkyti apskaitą, gal kas turite tokius atvejus.


Tai pildysit apskaita ten kur buhalterija. Visus filialuose gautus, israsytus dokumentus suves ar susius i pagr. filiala.

Megane
40
#623402 2009-02-21 12:56 Megane redaguota: 2011-09-11 06-10

amonda rašė:



Megane rašė:

Mūsų įmonės akcininkas nori įkurti filialus kituose miestuose, buhalterija bus viena mūsų mieste. Sakykit kaip tokiu atveju reiks tvarkyti apskaitą, gal kas turite tokius atvejus.


Tai pildysit apskaita ten kur buhalterija. Visus filialuose gautus, israsytus dokumentus suves ar susius i pagr. filiala.



Ačiū kad atsiliepėt.

Joliete
7
#623554 2009-02-22 12:57 Joliete
Sveiki kolegos :)
Mane istiko tokia bedele.. :/ labai prasau Jusu pagalbos!!
Ar kas turit MENESIO DARBO LAIKO APSKAITOS ZINIARASCIO ir DARBO UZMOKESCIO ZINIARASCIO, jau uzpildytu pavyzdziu?? Buciau be galo dekinga..



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis