Kur atostogauti. I kokią vietą ar šalį nebrangiai ir smagiai

Jolit Jolit 672
2005-07-19 11:39 Jolit 2011-09-11 03-47

Sara rašė:

ritak rašė: Na žinoma, kai grįžti iš Kroatijos kurorto, kur nuostabi gamta, užtikrintas oras ir šiltas vanduo nesinori į mūsų pajūrį. Grįžau prieš savatę iš KRK salos, tai ir šiandien gyvenu patirtais įspūdžiais, gaila kad kas yra gerai labai greitai baigiasi.

O kokiam viešbutyje gyvenote ir kaip geriau ar į ekskursijas važiuoti su gidais ar su vietiniais. Aš išskrendu 08.21 į Kroatiją į Rovinj miestelį, gyvensiu Depalance Valdaliso viešbutyje. Kaip manai ar verta visas minimas ekskursijas pasiimti? Maždaug kiek vienam žmogui reikia pinigėlių gvenant normos ribose?

Mano draugės grįžo prieš savaitę iš Kroatijos, jos kaip tik ir gyveno Rovinj miestelyje. Sakė, kad labai gražu ir pačiame Rovinij miestelyje. smile Nors jos keliones pasiėmė iš "Novaturo", nes kainos nesiskiria nuo vietinių agentūrų, bet po to bandė aiškintis, kad ko gero kelionės turėtų skirtis servisu- vietinių agentūrų servisas turėtų būti geresnis, bent jos tokią nuomonę susidarė iš kitų turistų. Šiaip kelionės gana brangios, ir, nors ėmė keliones per "Novaturą", tačiau gidai buvo vietiniai ir buvo galima rinktis tik anglų arba rusų k., "Novaturas" tik tiek, kad važiuoja kartu jų žmogus. Na, šiaip servisu, jei buvote Turkijoje, teks nusivilti, tokio paslaugumo nesulauksite, ir jūsų ten niekas kaip viščiukų neskaičiuos, kad visi grįžtumėte atgal. Bet Venecijos bei pačios Kroatijos grožis visa tai, manau, atperka...
rasi rasi 475
2005-07-19 13:00 rasi
ritak ritak 399
2005-07-19 13:13 ritak 2011-09-11 03-47

Sara rašė:

Gyvenom privačiuose apartamentuose be maitinimo, KRK saloje. Važiavom į ekskursijas, bet nevisas. Nežinau į kokias jus žada vežtis. Mes aplankėm Pletvičkos ežerus nepaprastas grožis, jei patinka gamta verta pasižiūrėti, po to vežė į slovenijos pastoinos urvus. Paliko taip pat didelį įspūdį. O dėl išlaidų tai normos ribose su lauktuvėm ir ekskursijom ir maistu išleidom vienam žmogui apie 800,00 litų per 8 dienas
tiga tiga 2272
2005-07-19 14:29 tiga
Na, tavęs , Rasi, pasiklausius, tai pasijunti tokiu menku, tokiu netikėliu, kad už tavo išleistus pinigus per kelias dienas sugebi su savo penkių asmenų šeima pragyventi ištisus metus, ir gana normaliai pragyventi , ir pabendrauti su draugais, giminėm, ir tikrai nesijaučiu biedniokė. Mano dukra , dabar baigusi gimnaziją su pagyrimu, bet be jokių korepetitorių, iš tokio išlaidavimo juokiasi ir sako nenorėtų būti kompanjone tokiam išprususiam jaunuoliui...Neužpyk , Rasi , bet čia ne žurnalas 'stilius'.
A
Amrita 895
2005-07-19 14:45 Amrita 2011-09-11 03-47
To Rasi
su vyru 2 kartus į žmones išėjom. Brangus poilsis - bet ne prabangus. Norėjau deja ne brangaus ar prabangaus ,

Įžvelg tame ir šį tą gero: jei visas penkias vakarines sukneles kurorte jau parodei, kitą metą drąsiai galėsi į Rūgpienių kaimą važiuoti. Šiuo metų laiku ten taip gražu... smile smile
Ulita Ulita 1818
2005-07-19 15:11 Ulita 2011-09-11 03-47
Ko jūs, mergičkos, tokios piktos smile Prisiminkit, ir turtuoliai verkia...
O poilsis - kiekvienam individualus dalykas. Vieniem pilnai užtenka kaimo ar ežerioko, kiti traukia prie jūros, dar kiti į užsienius, dar kiti "pabūna žmonėm".....
Nepavydėkim, o patys rinkimės pagal savo galimybes smile

Aš žinau, kad nenuvažiuosiu į egzotinius kraštus, nedalyvausiu ponų priėmimuose....ir nesuku sau galvos del to... Pavartau "Stilių", pasigrožiu, o pati važiuoju su piligrimais - ir pigu, ir dūšiai gera. smile
M
milana 217
2005-07-19 15:16 milana
Nėr ko pavydėt. Rasi pinigai krenta ne iš dangaus, jų šeima juos uždirba ir išleidžia savo malonumui. Nereikia skaičiuot svetimų pinigų. Aš tokius kurie skaičiuoja kitų pinigus ir mato tik kitus, negerbiu. Kiekvienas gyvena pagal savo galimybes. Gal norit pasakyti kad jei aš daug uždirbu tai turiu bijot jūsų nuomonės kaip tuos pinigus išleist? PVZ. Mano draugai pasiėmė kelionę į Egiptą išsimokėtinai, ir dabar mokės lizingą visus metus ir tikrai nemažą sumelę, nors jų keturių asmenų šeima gyvena 1 kambario bute. Aš širdyje tikrai pagalvojau kad kvankštelėjo, bet tai jų sprendimas ir jų uždirbami pinigai. Gerai aš čia jus pamoralizavau smile
P
prikolas 748
2005-07-19 15:37 prikolas
labai teisingai pamoralizavai, milana.Man įdomu pvz. buvo paskaityti kaip rasi atostogavo.Kodėl gi nepapasakoti.O jum ką nebuvo įdomu?Kodėl iš karto priekaištauti.Aš pažįstu bahalterę kur gauna gal 6000Lt/ mėn.Irgi su vyru kasmet išvažiuoja į kokią nors egzotišką kelionę.Nereikia pavydėti.Aš žinau ji tikrai labai sunkiai dirba.Aš gal net tų pinigų nenorėčiau jeigu reitų tiek arti.Ir važinėja kasdien vinius-kaunas.praktiškai jod gyvenimas kaip suprogramuotas darbas-namai.Tax'e nėra kada jai atsipalaiduoti.Toks gyvenimas.Už tai daug gauna, aukšti reikalavimai.Ji gali daug sau leisti.
o man įdomu kaip žmonės kiti gyvena.Bet pavydas neima.Man gana ir 3 kart mažesni atlygio.Nu ne tai kad gana, bet aš taip ilgai nepavežčiau.Žinau save.
D
DaivaP 5457
2005-07-19 15:37 DaivaP
Turiu giminaitę, kuri dirba aukle turtingoje šeimoje. Šiemet ta šeima (su aukle) atostogavo Turkijoje. Žinoma, viežbutis ***** smile Moteriškė negalėjo atsigauti nuo įspūdžių, jos akys spindėjo, ji visa švytėjo iš laimės. Jos žodžiai: "Verta du metus taupyti, ir kartą nuvažiuoti"

Nežinau, ar ta moteris daugiau kur yra buvusi, ar ji turi su kuo lyginti...
Tiesiog džiaugėmės kartu su ja...

Rasi žinutės tikrai dvelkia miesčioniškumu. Pilnai pritariu Estellai, kuri labai taikliai ir pakankamai subtiliai parašė: "Jūsų įspūdžiuose nesijautė ne tik laimės, bet ir elementariausio džiaugsmo"
penelope penelope 2594
2005-07-19 16:01 penelope 2011-09-11 03-47

rasi rašė: Nei įsižeidžiau nei ką, ir turčius nesu , bet tiesiog informacija tikslesne noriu pasidalinti su tais kurie gal būt planuoja į Ispaniją važiuoti, jei kam įdomu.
Brangi šalis , todėl už 3* viešbutį mokėjom po 2000 LT , elementarus tikrai,nėra nei plaukų džiovintuvo , nei šaldytuvo nei kitų turčių pribombasų. Maitinimas kaip valgykloje, stalą pats nusikraustai nes ten niekas kaip Turkijoje nebėgioja , bet skanu. Ekskursijų irgi kaip Turkijoje už 6 dolerius visai dienai su pietumis nėra. Barselona-36UER,Korida-57EUR,Monserat vienuolynas 46EUR,Ispaniška naktis 36EUR, PortAventūra- 24UER štai trims žmonėms ir subėga 2060 Lt, sūnui 18 m. vakare į klubą norisi , įėjimas 20EUR +10EUR alaus bokalas ir stiklinė sulčių! 8 vakarai-240EUR- 828 Lt tai jau ir gaunasi viso =2888 Lt , nėra ten tokių kavinukių kur diskoteka po atviru dangumi visą parą 12 viskas užsidaro. , ir dar išleidom 2000 Lt , nes ir vanduo ir alus (3EUR) ir ležakai ir skėčiai(7EUR, vienas) mokami, ir mes su vyru 2 kartus į žmones išėjom. Brangus poilsis - bet ne prabangus.

Na ir užvirei, rasi, košę...
O paskaičius komentarus darosi aišku, kas yra laimngas ir taip gyvendamas, o kam svetimi pinigai širdį spaudžia... smile

P.S. Jei kuriam komentatoriui kartais atrodo, kad taikiau JUMS asmeniškai, tai tik akių dūmimas. smile
Soffy 9075
2005-07-19 18:35 Soffy
Kalbėjom su viena pažįstama apie Ispaniją. Sakau, va, pažįstama buvo, atsiuntė tokias nuostabias nuotraukas. Gražu ten labai. Jinai sako: ai, aš nenorėčiau. Aš sakau: aš irgi nenorėčiau:)), tik norėčiau GALĖTI važiuoti ir NEvažiuoti. Dabar aš negaliu važiuoti, tai sutikite yra šiek tiek kitaip:)). Taigi kiekvienam yra kitaip, aš nevažiuočiau nei veltui nei už savo pinigus, nenoriu aš ten važiuoti, net turėdama atliekamų 11000, o kitas metus taupys, kad kažkur pavažiuoti, taigi nereikia stebėtis, kiekvienam savo:).
B
Birute1 2348
2005-07-20 10:17 Birute1
Sveiki brangieji. Vakar grįžau iš Slovakijos sveika ir laiminga. Pirmą kart savom akim pamačiau kalnus. smile Fantastika.O ta didybė! O ta paslaptimi dvelkianti kalnų tyla! Tikra tiesa, kad galima ir pamilti kalnus. O šiaip plaukėm kalnų upe Dunajecu. Buvome 2-uose urvuose:ledo ir dar viename (pamiršau pavad.), kur matėme daug stalagmitų, stalaktitų ir stalagnatų.Vaizdai tikrai nerealūs, bet akivaizdūs. Naktis leidome Didžiųjų Tatrų papėdės viloje. Matėme Ervino išvartytus miškų ruožus. Bet kaip namai nepaliesti smile Paskutinę dieną kilome į kalnus ir grožėjomės iš dangaus........leidomės pėsčiomis, vėlgi regėdami krioklius, kalnus ir t.t.Dar buvome aquaparke, kuris tūnojo tarp kalnų. Gražu.Vanduo ten terminis, t.y.iš kalnų gelmių, kuris ten karštas - net 76 laipsnių. Baseinuose atvėsintas iki 39-36. Šiaip Jūrmaloje toks parkas man labiau patiko.Va taip. Tik kojas dabar skauda smile Dabar lauksiu nuotraukų, kad vėl prisiminti. Čia buvo Slovakija.
D
DaivaP 5457
2005-07-20 10:39 DaivaP
Prisimenu tą kojų skausmą smile - tai nuo lipimo žemyn smile
Mes dar vieną dieną darėm, žygį su dviračiais. Nuvažiam smagiai, bet grįžti reikėjo beveik visą laiką į kalną smile
2005-07-20 12:01 Dalinakuznecoviene
B
Birute1 2348
2005-07-20 12:29 Birute1
Tai gal zemaitiū ūla vadinasi. Mes prieš 3savaites buvome ten. Nors ten keli nameliai išsirikiavę stūkso, tokie autentiški. Miegojome palapinėje. Yra ir lauko virtuvė su šaldytuvais, dujine vir., ir visais kt. reikalingais 'padargais'. O jūra už 200m.,prieš miegą galėjome klausytis jūros ošimo. Ten visiška ramybė. Ir krepšinį gali žaisti, ir iki Šventosios pajūriu nupėdinti. Faina smile
sabrina 610
2005-07-20 12:36 sabrina 2011-09-11 03-47

Dalinakuznecoviene rašė: O mes praita savaitgali buvome vienkiemyje už Šventosios , fantastika. Ryte pasidarai kavos ir su puodeliu prie jūros. Paplūdymyje keli žmonės,tik gyvenantys vienkiemyje, vietos nors valsą šok.Paplūdimiu iki Šventosios miestelio 900metrų.Gali gyventi name, gali statytis palapinę. Pailsėjom pasakiškai smile smile smile

2005-07-20 12:57 Dalinakuznecoviene 2011-09-11 03-47

sabrina rašė:

Dalina, gal galite parašyti koordinates to vienkiemio, būčiau labai dėkinga.
Zinau tik telefona, o tikslaus adreso nezinau.Uz Sventosios, vaziuojant link Liepojos yra baznycia, uz jos i kaire keliukas ir juo gal kokie 600-700metru.Galiu atsiusti tetefono nr.
rasi rasi 475
2005-07-20 13:20 rasi
Tiesi Tiesi 4035
2005-07-20 13:49 Tiesi
Na radot dėl ko pyktis... Kad kažkas kažką ne taip papasakojo, ne taip matė, ne taip vertino.
A nu cuc smile smile Verčiau papasakokit dar ką nors apie atostogas, pasvajot malonu smile Tegu ir apie nuvylusias (kiti nelaipios ant to paties grėblio).

Rasi, ar seniai tokiomis sąlygomis dirbi?
sabrina 610
2005-07-20 13:50 sabrina 2011-09-11 03-47

Dalinakuznecoviene rašė:

sabrina rašė:

Jei galima,atsiųsk.Ačiū
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui